Daar ga je me toch te ver op de details inquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Boned die fuckbuddie van je je met of zonder condoom?
Ik mag hopen met wil je ooit nog eens kinderen....
We hebben het hier over sex hé.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:59 schreef MASD het volgende:
en welke man kan er nou niet meer dan 1 ronde achter elkaar?ik doe toch altijd minimaal 3
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef TNA het volgende:
[..]
MASD kan úúúren ganzenborden! Drie rondes lang!
Zo'n dorpsjongen als jij? Nigga please.quote:
belspelletjes hè.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef TNA het volgende:
[..]
MASD kan úúúren ganzenborden! Drie rondes lang!
doe nou niet alsof jullie moeite moeten doen om een of andere kansloze nerd/mongool tussen de benen te krijgen, het is niet voor niets dat jullie altijd klagen over de kwaliteit van mannen maar ondertussen te lui zijn om écht moeite te doen, omdat het toch vanzelf met bosjes aan komt waaien met al die wanhopige figuren op fok of in een willekeurig(e) café/disco.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja en jij bent gewoon jaloers omdat ik weliswaar lelijk ben maar wel iets kan krijgen jij niet
je zorgen zijn tekenend; je had haar zeker graag zelf volgeblaft? of heb je sinds je geboorte geen vrouwelijke genitalia meer gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Boned die fuckbuddie van je je met of zonder condoom?
Ik mag hopen met wil je ooit nog eens kinderen....
Hij was mijn collegaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
doe nou niet alsof jullie moeite moeten doen om een of andere kansloze nerd/mongool tussen de benen te krijgen, het is niet voor niets dat jullie altijd klagen over de kwaliteit van mannen maar ondertussen te lui zijn om écht moeite te doen, omdat het toch vanzelf met bosjes aan komt waaien met al die wanhopige figuren op fok of in een willekeurig(e) café/disco.
je collega marketeer, q.e.d.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:07 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hij was mijn collega![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:06 schreef dr.dunno het volgende:
met al die wanhopige figuren op fok of in een willekeurig(e) café/disco.
Nee bij prorail, nog veel ergerquote:
Ga naar bed, je droomt alquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:09 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn géén wanhopige figuren op Fok, ik herhaal, géén wanhopige figuren.
Mens tochquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nee bij prorail, nog veel ergerIk ben daar weggegaan, hij niet
Meisje dacht vriend te hebben maar vriend laat haar zitten dus benoemt ze hem een fuckbuddy en gaat ze zo d'r zelf in slaap huilen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
samenvatting vh topic dusver?
TS wou even laten weten dat ze geneukt heeftquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
samenvatting vh topic dusver?
Zijn slagboom ging niet meer omhoog!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn spoorstaaf weigerde dienst vanavond!
En ze heeft helaas een foto in haat fotoboek gegooit!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Meisje dacht vriend te hebben maar vriend laat haar zitten dus benoemt ze hem een fuckbuddy en gaat ze zo d'r zelf in slaap huilen.
En nu heeft ze vertraging tot zondagquote:
De trein was te vroeg.quote:
Ja dat vind ik dus ook best ergquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En nu heeft ze vertraging tot zondag![]()
![]()
Kennelijk zijn er mensen die het risico nemenquote:
ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:18 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er mensen die het risico nemen![]()
Ja normaal wel, alleen vandaag niet en dat is gewoon frustrerend!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd![]()
maar meer dan 1x is toch zeker wel mogelijk dunkt me_!
En ipv dat je hem belt ga je hier lopen klagen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja normaal wel, alleen vandaag niet en dat is gewoon frustrerend!![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je zorgen zijn tekenend; je had haar zeker graag zelf volgeblaft? of heb je sinds je geboorte geen vrouwelijke genitalia meer gezien?
Start maar een topic over treinen voor de liefhebbers andersquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
KOM OP MENSEN, TREIN GRAPJES!!!!
FOCUSS!!!
Ook?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook best erg![]()
Ze mocht niet meer op het fluitje blazen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
FOCUSS!!!
tarzan/douchekop en klaar is uquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja normaal wel, alleen vandaag niet en dat is gewoon frustrerend!![]()
Het leven is soms hard, maar de voorkant van een trein is harder (en zeker harder dan dat hij nu is)quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
FOCUSS!!!
Daar betaal ik anders ook belasting voor hoor..en daarbij let ik wel op wat ik doe, als je t perse weten wilquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Maar wij kunnen als maatschappij straks gaan betalen omdat de slet ivf ofzo nodig heeft.
Dankzij een soa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |