T laatste denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:39 schreef MASD het volgende:
omg neukvriendben je een flikker of een slet?
Voor het zingen de kerk uit ja...quote:Ik ben 20 jaar oud, woon in Amersfoort en mijn hobbies zijn zingen (ik volg nu 5 jaar operazangles), muziek maken, allerlei creatieve dingen als tekenen en schrijven, ik houd ook van koken en ik ben regelmatig achter mijn pc te vinden.
Lolquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:41 schreef remlof het volgende:
Hij ligt nu waarschijnlijk wat beters te wippen
Ja omdat er van die achterlijke regels zijn over de grote van de foto's..daarbij houd dit het spannend niet?quote:
Sad but true...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:44 schreef Thetallguy het volgende:
Vrees niet, je PM box zit vast snel genoeg vol met gefrustreerde fokkertjes die je wel willen helpen
Je kan op dat gedeelte waar jij je tekst hebt staan ook gewoon een foto tussen img tags zettenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja omdat er van die achterlijke regels zijn over de grote van de foto's..daarbij houd dit het spannend niet?
Ik dacht aan drugsquote:goede-vriend-met-extra's langs
Foto staat erquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan op dat gedeelte waar jij je tekst hebt staan ook gewoon een foto tussen img tags zettenOpgelost slotje
![]()
Tuurlijkquote:
Neuh die fase heb ik gelukkig over geslagen in mn puberteitquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:47 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Tuurlijkeven pimpen weetjewel
Die heb ik nog niet gehad, ik begin er nu aanquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Neuh die fase heb ik gelukkig over geslagen in mn puberteit
Kijk dan ook niet als je er niet tegen kanquote:
Jaja het bestaat nog in dit leuke *censuur* dorp..(oh ja t was officieel een stad)quote:
Zeg dan ook gewoon kutdorp als je al zo'n topic durft te openenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Jaja het bestaat nog in dit leuke *censuur* dorp..(oh ja t was officieel een stad)
Ja en jij bent gewoon jaloers omdat ik weliswaar lelijk ben maar wel iets kan krijgen jij nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef --- het volgende:
Tering jij bent lelijk
Dat denk jijquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja en jij bent gewoon jaloers omdat ik weliswaar lelijk ben maar wel iets kan krijgen jij niet
Al is het maar voor een half uur....quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja en jij bent gewoon jaloers omdat ik weliswaar lelijk ben maar wel iets kan krijgen jij niet
Leuk he vond ik ook al :pquote:
En nu is ie naar de kroeg om te kijken of ie nog wat beters kan krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Al is het maar voor een half uur....![]()
NOOOOOOOOO!!!!!!!quote:Laatste Voyeur Paaskonijn
Ik woon in de buurt van amersfoortquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Vanavond kwam dus mijn goede-vriend-met-extra's langs (fuckbuddy voor de minder intelligenten onder ons)
voor een leuke avondje jeweetwel. Hebben we de eerste ronde gehad, hardstikke gezellig en fijn enzo, drinken we en roken we even wat, wil hij naar huis omdat hij moe is! Ik heb nog lang niet genoeg gehadmoet ik wachten tot zondag voor nog n keer! Aso..Mn avond verpest..Nu blijft de honger naar meer me morgen ook nog gek maken, lekker dan. Heb ik weer
![]()
Opleiding: je moeder batsenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van amersfoortik kan je dus nog even "helpen"
![]()
ben jij al voorzien biermans? niks voor jou die meid?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef Het_Biertje het volgende:
dat hele fobo is nu zeker al vol gespoten?
Misschien doet TS hem aan zn moeder denken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Opleiding: je moeder batsen
Beroep: je moeder batsen
Hobbies/interesses: je moeder batsen
Een psychiater kan jou helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |