T laatste denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:39 schreef MASD het volgende:
omg neukvriendben je een flikker of een slet?
Voor het zingen de kerk uit ja...quote:Ik ben 20 jaar oud, woon in Amersfoort en mijn hobbies zijn zingen (ik volg nu 5 jaar operazangles), muziek maken, allerlei creatieve dingen als tekenen en schrijven, ik houd ook van koken en ik ben regelmatig achter mijn pc te vinden.
Lolquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:41 schreef remlof het volgende:
Hij ligt nu waarschijnlijk wat beters te wippen
Ja omdat er van die achterlijke regels zijn over de grote van de foto's..daarbij houd dit het spannend niet?quote:
Sad but true...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:44 schreef Thetallguy het volgende:
Vrees niet, je PM box zit vast snel genoeg vol met gefrustreerde fokkertjes die je wel willen helpen
Je kan op dat gedeelte waar jij je tekst hebt staan ook gewoon een foto tussen img tags zettenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja omdat er van die achterlijke regels zijn over de grote van de foto's..daarbij houd dit het spannend niet?
Ik dacht aan drugsquote:goede-vriend-met-extra's langs
Foto staat erquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan op dat gedeelte waar jij je tekst hebt staan ook gewoon een foto tussen img tags zettenOpgelost slotje
![]()
Tuurlijkquote:
Neuh die fase heb ik gelukkig over geslagen in mn puberteitquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:47 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Tuurlijkeven pimpen weetjewel
Die heb ik nog niet gehad, ik begin er nu aanquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Neuh die fase heb ik gelukkig over geslagen in mn puberteit
Kijk dan ook niet als je er niet tegen kanquote:
Jaja het bestaat nog in dit leuke *censuur* dorp..(oh ja t was officieel een stad)quote:
Zeg dan ook gewoon kutdorp als je al zo'n topic durft te openenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Jaja het bestaat nog in dit leuke *censuur* dorp..(oh ja t was officieel een stad)
Ja en jij bent gewoon jaloers omdat ik weliswaar lelijk ben maar wel iets kan krijgen jij nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef --- het volgende:
Tering jij bent lelijk
Dat denk jijquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja en jij bent gewoon jaloers omdat ik weliswaar lelijk ben maar wel iets kan krijgen jij niet
Al is het maar voor een half uur....quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja en jij bent gewoon jaloers omdat ik weliswaar lelijk ben maar wel iets kan krijgen jij niet
Leuk he vond ik ook al :pquote:
En nu is ie naar de kroeg om te kijken of ie nog wat beters kan krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Al is het maar voor een half uur....![]()
NOOOOOOOOO!!!!!!!quote:Laatste Voyeur Paaskonijn
Ik woon in de buurt van amersfoortquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Vanavond kwam dus mijn goede-vriend-met-extra's langs (fuckbuddy voor de minder intelligenten onder ons)
voor een leuke avondje jeweetwel. Hebben we de eerste ronde gehad, hardstikke gezellig en fijn enzo, drinken we en roken we even wat, wil hij naar huis omdat hij moe is! Ik heb nog lang niet genoeg gehadmoet ik wachten tot zondag voor nog n keer! Aso..Mn avond verpest..Nu blijft de honger naar meer me morgen ook nog gek maken, lekker dan. Heb ik weer
![]()
Opleiding: je moeder batsenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van amersfoortik kan je dus nog even "helpen"
![]()
ben jij al voorzien biermans? niks voor jou die meid?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef Het_Biertje het volgende:
dat hele fobo is nu zeker al vol gespoten?
Misschien doet TS hem aan zn moeder denken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Opleiding: je moeder batsen
Beroep: je moeder batsen
Hobbies/interesses: je moeder batsen
Een psychiater kan jou helpen
Daar ga je me toch te ver op de details inquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Boned die fuckbuddie van je je met of zonder condoom?
Ik mag hopen met wil je ooit nog eens kinderen....
We hebben het hier over sex hé.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:59 schreef MASD het volgende:
en welke man kan er nou niet meer dan 1 ronde achter elkaar?ik doe toch altijd minimaal 3
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef TNA het volgende:
[..]
MASD kan úúúren ganzenborden! Drie rondes lang!
Zo'n dorpsjongen als jij? Nigga please.quote:
belspelletjes hè.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef TNA het volgende:
[..]
MASD kan úúúren ganzenborden! Drie rondes lang!
doe nou niet alsof jullie moeite moeten doen om een of andere kansloze nerd/mongool tussen de benen te krijgen, het is niet voor niets dat jullie altijd klagen over de kwaliteit van mannen maar ondertussen te lui zijn om écht moeite te doen, omdat het toch vanzelf met bosjes aan komt waaien met al die wanhopige figuren op fok of in een willekeurig(e) café/disco.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
je zorgen zijn tekenend; je had haar zeker graag zelf volgeblaft? of heb je sinds je geboorte geen vrouwelijke genitalia meer gezien?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Boned die fuckbuddie van je je met of zonder condoom?
Ik mag hopen met wil je ooit nog eens kinderen....
Hij was mijn collegaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
doe nou niet alsof jullie moeite moeten doen om een of andere kansloze nerd/mongool tussen de benen te krijgen, het is niet voor niets dat jullie altijd klagen over de kwaliteit van mannen maar ondertussen te lui zijn om écht moeite te doen, omdat het toch vanzelf met bosjes aan komt waaien met al die wanhopige figuren op fok of in een willekeurig(e) café/disco.
je collega marketeer, q.e.d.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:07 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hij was mijn collega![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:06 schreef dr.dunno het volgende:
met al die wanhopige figuren op fok of in een willekeurig(e) café/disco.
Nee bij prorail, nog veel ergerquote:
Ga naar bed, je droomt alquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:09 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn géén wanhopige figuren op Fok, ik herhaal, géén wanhopige figuren.
Mens tochquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nee bij prorail, nog veel ergerIk ben daar weggegaan, hij niet
Meisje dacht vriend te hebben maar vriend laat haar zitten dus benoemt ze hem een fuckbuddy en gaat ze zo d'r zelf in slaap huilen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
samenvatting vh topic dusver?
TS wou even laten weten dat ze geneukt heeftquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
samenvatting vh topic dusver?
Zijn slagboom ging niet meer omhoog!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn spoorstaaf weigerde dienst vanavond!
En ze heeft helaas een foto in haat fotoboek gegooit!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Meisje dacht vriend te hebben maar vriend laat haar zitten dus benoemt ze hem een fuckbuddy en gaat ze zo d'r zelf in slaap huilen.
En nu heeft ze vertraging tot zondagquote:
De trein was te vroeg.quote:
Ja dat vind ik dus ook best ergquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En nu heeft ze vertraging tot zondag![]()
![]()
Kennelijk zijn er mensen die het risico nemenquote:
ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:18 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er mensen die het risico nemen![]()
Ja normaal wel, alleen vandaag niet en dat is gewoon frustrerend!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd![]()
maar meer dan 1x is toch zeker wel mogelijk dunkt me_!
En ipv dat je hem belt ga je hier lopen klagen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja normaal wel, alleen vandaag niet en dat is gewoon frustrerend!![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je zorgen zijn tekenend; je had haar zeker graag zelf volgeblaft? of heb je sinds je geboorte geen vrouwelijke genitalia meer gezien?
Start maar een topic over treinen voor de liefhebbers andersquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
KOM OP MENSEN, TREIN GRAPJES!!!!
FOCUSS!!!
Ook?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook best erg![]()
Ze mocht niet meer op het fluitje blazen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
FOCUSS!!!
tarzan/douchekop en klaar is uquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Het leven is soms hard, maar de voorkant van een trein is harder (en zeker harder dan dat hij nu is)quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
FOCUSS!!!
Daar betaal ik anders ook belasting voor hoor..en daarbij let ik wel op wat ik doe, als je t perse weten wilquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Maar wij kunnen als maatschappij straks gaan betalen omdat de slet ivf ofzo nodig heeft.
Dankzij een soa.
Jij hebt duidelijk de trein gemist...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Het leven is soms hard, maar de voorkant van een trein is harder (en zeker harder dan dat hij nu is)
Ga jezelf vingeren of loop een willekeurig cafe binnen en zeg dat je genukt wil worden oid.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Het was leuk totdat het fluitje terug begon te spugen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze mocht niet meer op het fluitje blazen?
Username...quote:
Ik ben niet zo goed in grapjes maken. Ik wacht wel op jouw grapjesquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
FOCUSS!!!
Gothic? Waar haal je dat nou weer vandaan? Hippie misschien..quote:
Uitgerangeerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Het was leuk totdat het fluitje terug begon te spugen.
Er zit wel een beetje vaart in...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef eNaSnI het volgende:
Het voordeel van de NS is dat ze zelden te vroeg komen...
Of Flower Power aan je usericon te zien?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Gothic? Waar haal je dat nou weer vandaan? Hippie misschien..
Oh, neuken dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Gothic? Waar haal je dat nou weer vandaan? Hippie misschien..
Ja dat zie je goed, je hebt nog geen bril nodigquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of Flower Power aan je usericon te zien?
ZO, JIJ BENT GOED MET SCHERP ZIJN.quote:
En soms stoppen ze juist erg plotseling...quote:
Daarom heb ik idd lenzenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja dat zie je goed, je hebt nog geen bril nodig![]()
Héhé.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En soms stoppen ze juist erg plotseling...
[ afbeelding ]
ik denk dat hij het probleem rond koude fusie gaat oplossenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
ZO, JIJ BENT GOED MET SCHERP ZIJN.![]()
![]()
![]()
Vandaar al die vertraging he..quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef eNaSnI het volgende:
Het gaat er wel erg gespannen aan toe bij de NS...
De machinist heeft er wel een trauma aan overgehoudenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En soms stoppen ze juist erg plotseling...
[ afbeelding ]
Mweh, ik ben beter met kip.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
ZO, JIJ BENT GOED MET SCHERP ZIJN.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Wat een nijd allemaal omdat het meiske regelmatig neuqt met 1 bepaalde vent en ze beide daarnaast ook nog scharrelen. Perfecte regeling voor mensen die geen binding willen.
Neuken? Oh, dacht dat het om de NS-oneliners ging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Wat een nijd allemaal omdat het meiske regelmatig neuqt met 1 bepaalde vent en ze beide daarnaast ook nog scharrelen. Perfecte regeling voor mensen die geen binding willen.
Nee hoor, lekker doen waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Precies zo zie ik t ook
Als ik een vent was kreeg ik applaus voor zo'n goede regeling, maar ja, ik ben een meisje he, en dan is het wel raar of verkeerd. Krom hoor
Maar niet zo goed als de nieuwe dienstregeling van de NS!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Neuken? Oh, dacht dat het om de NS-oneliners ging.![]()
Jij hoeft dan ook niks met mijquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef LasTeR het volgende:
Nee, jij bent gewoon lelijk. Dus is het moeilijk te geloven.
Free love and world peace!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker doen waar je zin in hebt.![]()
Wat denk jij? Die werkt nog steeds bij Prorailquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef LasTeR het volgende:
Maar die gast zal wel net zo kansloos zijn.
Niks mis mee toch, hij werkt voor zn geldquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat denk jij? Die werkt nog steeds bij Prorail
Liever geen werk dan bij prorailquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:37 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, hij werkt voor zn geldNiet zo kansloos als half fok hier in ieder geval
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef TNA het volgende:
[..]
LOSER!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:38 schreef LasTeR het volgende:
Ik studeer en leef van de staat, wat ik later moet terug betalen met mijn managersfunctie als bron van inkomst.
Best kansloos inderdaad.
Mee eens!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:32 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Free love and world peace!![]()
Shit. My internet-dick is shrinking.quote:
Daar heb je iig een flinke uitdaging!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Liever geen werk dan bij prorail
Maar hij batst wel je moeder.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef TNA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. !!!!???ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar hij batst wel je moeder.
Nee vandaag dus niet meerquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Gaan we nu nog neuken gothic,slethippie?
Het is klaagbaak oftewel je moet op de TS zeiken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ja als ik begrip wil moet ik gaan huilen in r & p maar ik ben geen watje en ik moet toch mn klacht kwijtquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is klaagbaak oftewel je moet op de TS zeiken.
Of van de nood een deugd maken en snel de batterijen opladen/de stekker in het stopcontact stoppen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:42 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja als ik begrip wil moet ik gaan huilen in r & p maar ik ben geen watje en ik moet toch mn klacht kwijt![]()
Dat misschien ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:49 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Of van de nood een deugd maken en snel de batterijen opladen/de stekker in het stopcontact stoppen!![]()
Eigenlijk best wel een waardevol topics vol met goede tips om er toch nog iets van te maken/ergens te komenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een waardevol topics vol met goede tips om er toch nog iets van te maken/ergens te komenLaat je hem zondag lekker voor een dichte deur staan
Mwah dan is ie wel wat laat na twee jaarquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Serieus als een gast zegt "ik ben moe" is er echt wel wat aan de hand hoor
Het duurt toch altijd even tot dat de symptomen (moeheid in dit geval) van HIV de kop op steken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Mwah dan is ie wel wat laat na twee jaarHad ie dan eerder moeten bedenken
Hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het duurt toch altijd even tot dat de symptomen (moeheid in dit geval) van HIV de kop op steken?
Laat met wat?? hij heeft bijv een betere ( wat niet moeilijk is lijkt me) fuckbuddy gevonden en jij krijgt straks helemaal geen spoorboom in je mosselquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Mwah dan is ie wel wat laat na twee jaarHad ie dan eerder moeten bedenken
mosselquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laat met wat?? hij heeft bijv een betere ( wat niet moeilijk is lijkt me) fuckbuddy gevonden en jij krijgt straks helemaal geen spoorboom in je mossel![]()
ja kon geen betere voor mossel verzinnen, wilde eigenlijks iets doen dat met treinen te maken heeftquote:
spoorwegtunnel?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja kon geen betere voor mossel verzinnen, wilde eigenlijks iets doen dat met treinen te maken heeft![]()
Er is weer een treingrapje en LasTer komt meteen aangerentquote:
Ik vind deze Is seks in een relatie iets waar je maar mee moet instemmen? beterquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:53 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hahaja ja echt een van mn ''kwaliteitstopics''
![]()
![]()
![]()
Arme jijquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
Tijd voor een andere neuk-vriend. Ik woon trouwens om de hoek.
Dan kan je vanavond een keer rustig slapen zonder gestoord te wordenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
Als je levensmoe bent weet je bij wie je moet zijn!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
Ik ben dronkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je levensmoe bent weet je bij wie je moet zijn!![]()
Erger. Roep de Hulptroepen, Werkmetgedatileerde.nlquote:
Ik gluurde even in dat topic en mn oog viel meteen hier opquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:22 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ik vind deze Is seks in een relatie iets waar je maar mee moet instemmen? beter![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef optifree het volgende:
1 kleine toevoeging.
Mensen die moe zijn, zijn vaak geiler en hebben meer zin, ja ook vrouwen. Is een onderzoek naar geweest, als ik het tegenkom, zal ik her erbij plaatsen
Cirkeltje weer rond, wrs wil hij dus niet meer. Na twee jaar wordt het toch wel weer eens tijd voor wat anders?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik gluurde even in dat topic en mn oog viel meteen hier op
[..]
Zijn kaars was al opgebrand.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Vampz het volgende:
Had je ook kaarsjes enzo aangestoken?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
En nu is ie naar de kroeg om te kijken of ie nog wat beters kan krijgen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef MASD het volgende:
hey ts! ben jij dit niet? http://www.youtube.com/watch?v=h4yTg5A9zmw
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef MASD het volgende:
Ik klikte weerquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef MASD het volgende:
stoer. hier heb je een prijs:quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
ts voor de mensen die te lui zijn om naar fobo tegaan![]()
Ja leuk hequote:Op zaterdag 10 november 2007 17:17 schreef kip_zonder-kop het volgende:
4 pagina`s alleen vanwege het woordje "fuckbuddy".![]()
ik las eeers buttbuddyquote:
hahahaquote:
jij bent laf om zelf geen foto's in je fobo te hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef --- het volgende:
Tering jij bent lelijk
en jij ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:58 schreef Varr het volgende:
WTF, lelijke hoer ben jij.
Dan betaalt die nog liever denk ik...
iig 1quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:06 schreef snarfbreda het volgende:
Hoeveel kansloze aanbiedingen heb je al over de mail gehad?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef ikJur het volgende:
[..]
jij bent laf om zelf geen foto's in je fobo te hebben.
krijg botkanker, wankerquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef Vampz het volgende:
[..]
Jij moet ook je muil houden want je bent nog lelijker![]()
En foto's in je fobo is voor newbi's, tis gvd geen cu2 hier.
Gave sexuele voorkeur heb jequote:
quote:
De mijne ook..zonder jouquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Gave sexuele voorkeur heb je![]()
M'n avond kan nog goed worden![]()
Woot, ik had eigenlijk meer een andere combinatie in gedachtenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
De mijne ook..zonder jou![]()
![]()
zeg doe je ook van kont naar mondquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
De mijne ook..zonder jou![]()
![]()
Trouwens. Stel dat ik dat lelijke skateboard van je in je reet ram, krijg je dan net zo'n kut als op je avatar?quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Woot, ik had eigenlijk meer een andere combinatie in gedachten![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg doe je ook van kont naar mond![]()
Och, ik hou wel van giebelende damesquote:
Aha nou misschien vannacht in je dromenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Och, ik hou wel van giebelende dames
If you catch my drift![]()
bezorg hem nu geen nachtmerriesquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Aha nou misschien vannacht in je dromen
Als jij nu ook de zelfe droom regelt, dan zit het wel snorquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
nu opeens moeilijk doen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
mwah, deze hengst is niet bang voor merries hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
bezorg hem nu geen nachtmerries![]()
dat dan weer welquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
nu opeens moeilijk doen?vrijdags een hoer, zaterdags een hoer.
En zo is het, die andere had geen zin meer moet je wel een ander de kans geven heej.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
nu opeens moeilijk doen?vrijdags een hoer, zaterdags een hoer.
of je doet gewoon de eerste fok!gangabangquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:26 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
En zo is het, die andere had geen zin meer moet je wel een ander de kans geven heej.
echt de allereerste jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je doet gewoon de eerste fok!gangabang![]()
Wel live hoop ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je doet gewoon de eerste fok!gangabang![]()
ben jij haar dan al voor gegaanquote:
niemand.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:36 schreef postmortum het volgende:
wie opent adelijk deeltje 2?
rofl, ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:35 schreef snarfbreda het volgende:
Dat word voor 70 % ook meteen de ontmaagding dan.
om met haar gameboy te gaan spelquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:38 schreef snarfbreda het volgende:
Volgens mij zijn der batterijen opgeladen.
Ah, ze is ondrweg hierheen om wat fun for three te beleven?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
om met haar gameboy te gaan spel
wel je pokemon silver gebruikenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ah, ze is ondrweg hierheen om wat fun for three te beleven?![]()
K weet wel waar die Wii mote verdwijnt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
om met haar gameboy te gaan spel
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel je pokemon silver gebruiken![]()
vroegah op n64 had je een rumble packquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
K weet wel waar die Wii mote verdwijnt.
dacht in d'r mondquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:43 schreef MASD het volgende:
TS is meer een wii type, ze moet een langwerpig voorwerp in haar handen hebben of ze raakt depressief.
ben je haar fuckbuddyquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:14 schreef Mitchelll het volgende:
hahaha nee de mensen die hier continu reageren dan
Goh een compliment!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Mitchelll het volgende:
Hahaha nope majaaa je kan t slechter treffen aan de foto te zien hahaha
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, dat er uberhaupt nog iemand op jou wil afkarten? Ik zou m'n hond nog van je aftrappen man.
Het verbaast me echt dat zoveel lelijke mensen eigenlijk aan seks kunnen komen.
Ach, zelf leg ik de let graag hoog om er vervoglens af en toe onderdoor te gaan....maar zo'n quasi-gothic/emo zou ik zelfs na een hele fles whisky nog weigeren.
Ze gaat vreemd, wat had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
In dat andere topic heeft ze in januari een vriend, maar ze neukt al 2 jaar met haar fuckbuddy. Hmm.
Ochtendhumeurtje?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, dat er uberhaupt nog iemand op jou wil afkarten? Ik zou m'n hond nog van je aftrappen man.
Ach, zelf leg ik de let graag hoog om er vervoglens af en toe onderdoor te gaan....maar zo'n quasi-gothic/emo zou ik zelfs na een hele fles whisky nog weigeren.
Eensch, tsja waarschijnlijk zijn er sommige mannen zo wanhopig dat ze het daar nog mee doen ... kan ik me niet indenken maarjaquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ontzettend serieus. Het valt me steeds vaker op dat juist lelijke mensen het vaak over seks hebben. Zo van: ''Uhm, ja, we zijn dan wel lelijk, maar wij neuken ook hoor!''quote:
Kom je aandacht vragen?quote:Op zondag 11 november 2007 23:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben daarentegen oogverblindend mooi, maar ik heb al een tijdje niet geneukt. Hoe verklaar je dat dan?![]()
Waarschijnlijk is je moeder je zatquote:Op zondag 11 november 2007 23:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben daarentegen oogverblindend mooi, maar ik heb al een tijdje niet geneukt. Hoe verklaar je dat dan?![]()
Omdat er schimmel uit je kut pik komtquote:Op zondag 11 november 2007 23:14 schreef kaasplankje het volgende:
Wtf weet jij nou man.quote:Op zondag 11 november 2007 14:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eensch, tsja waarschijnlijk zijn er sommige mannen zo wanhopig dat ze het daar nog mee doen ... kan ik me niet indenken maarja![]()
Er is niets mis met een fuckbuddy hoor. Dat moet iedereen lekker zelf weten. Alleen is het natuurlijk wel nogal, nou ja, hoe zal ik het zeggen, primitief en wanhopig. De geciviliseerde elite kijkt er, zeg maar, toch een beetje op neer. Maar als je het wilt doen, doe het dan lekker hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 16:19 schreef MrDice het volgende:
Ze heeft best wel een leuk koppie. Alleen geen idee hoe de rest eruit ziet. Trouwens niks mis met fuckbuddies hoor, zolang je het maar niet doet terwijl je een relatie hebt.
Ik ben blij dat jouw soort helemaal geen seks heeft, goed voor de genen poelquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Rutgerr het volgende:
Interesseert mij het nou of het je vriend of je fuckbuddy is, of wat voor vage benaming je er ook voor hebt...feit is echter dat ik er geen moer van snap dat iemand jou nog doormidden wil drukken.
Maar ik ben blij dat je seks hebt, is toch wel een primaire levensbehoefte eigenlijk.
dequote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Rutgerr het volgende:
Hokjesgeest, tof! Tot welke soort behoor ik
soortquote:Interesseert mij het nou of het je vriend of je fuckbuddy is, of wat voor vage benaming je er ook voor hebt...feit is echter dat ik er geen moer van snap dat iemand jou nog doormidden wil drukken.
Ik ben blij dat jouw soort niet op mij valt, dan zou ik het maar druk hebben met lelijke mensen afwijzen zegquote:Op maandag 12 november 2007 16:01 schreef maardatwasikwel het volgende:
Jemig de pemig
Die is goed met chemisch afval....
Das toch focking niet normaal
Heb jij daar bestaansrechten voor gekregen?
ik denk dat dit genoeg zegt over je uiterlijk>?
Er staan alleen geen foto's inquote:
We zijn niet allemaal aandachtsgeilquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:24 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Er staan alleen geen foto's in![]()
lelijke mensen afwijzen?? warom zou je mensen van je eigen lelijkheids niveau afwijzen?? denk je dat je ooit beter ken krijgen ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw soort niet op mij valt, dan zou ik het maar druk hebben met lelijke mensen afwijzen zeg![]()
Bovendien ben je zelf te laf voor een fobo![]()
Dat vind ik nou ookquote:
Je ziet ook geen psytrance? Zoals Infected Mushroom, Shpongle, Space Tribe, Astral Projection, The buddha experience enzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:04 schreef MASD het volgende:
TS is geen hippieik zie nergens hippie '60 psyrock staan.
niet hetzelfdequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Je ziet ook geen psytrance? Zoals Infected Mushroom, Shpongle, Space Tribe, Astral Projection, The buddha experience enzo?
psytrance = hippie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Je ziet ook geen psytrance? Zoals Infected Mushroom, Shpongle, Space Tribe, Astral Projection, The buddha experience enzo?
Moderne hippies luisteren daar naar jaquote:
moderne hippie'squote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Moderne hippies luisteren daar naar jaIs mijn ervaring, en anders Canned Heat en Pink Floyd e.d zijn ook nog steeds geweldig!
![]()
Nonsens. Ik zou best wel wat jus in haar kuiltje willen gietenquote:Op maandag 12 november 2007 16:42 schreef Varr het volgende:
Ja en die kop lijkt op een fatsige zak aardappels, daar kun je niet omheen draaien.
Pink Floyd is toch geen hippiemuziek....luister ik, wordt geluisterd door Rock liefhebbers. Gewoon door elke zichzelf respecterende muziekliefhebber. Met muziekliefhebber bedoel ik hij die naar blanke muziek luistert, met uitzondering op UB40 en Bob Marley moet ik niks hebben van die negers met hun bling bling shit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Moderne hippies luisteren daar naar jaIs mijn ervaring, en anders Canned Heat en Pink Floyd e.d zijn ook nog steeds geweldig!
![]()
Op naar deel 2.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook![]()
Je maakt hoop ik een grapje hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |