En nu heeft ze vertraging tot zondagquote:
De trein was te vroeg.quote:
Ja dat vind ik dus ook best ergquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En nu heeft ze vertraging tot zondag![]()
![]()
Kennelijk zijn er mensen die het risico nemenquote:
ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:18 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er mensen die het risico nemen![]()
Ja normaal wel, alleen vandaag niet en dat is gewoon frustrerend!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd![]()
maar meer dan 1x is toch zeker wel mogelijk dunkt me_!
En ipv dat je hem belt ga je hier lopen klagen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja normaal wel, alleen vandaag niet en dat is gewoon frustrerend!![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je zorgen zijn tekenend; je had haar zeker graag zelf volgeblaft? of heb je sinds je geboorte geen vrouwelijke genitalia meer gezien?
Start maar een topic over treinen voor de liefhebbers andersquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
KOM OP MENSEN, TREIN GRAPJES!!!!
FOCUSS!!!
Ook?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook best erg![]()
Ze mocht niet meer op het fluitje blazen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
FOCUSS!!!
tarzan/douchekop en klaar is uquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja normaal wel, alleen vandaag niet en dat is gewoon frustrerend!![]()
Het leven is soms hard, maar de voorkant van een trein is harder (en zeker harder dan dat hij nu is)quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
FOCUSS!!!
Daar betaal ik anders ook belasting voor hoor..en daarbij let ik wel op wat ik doe, als je t perse weten wilquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Maar wij kunnen als maatschappij straks gaan betalen omdat de slet ivf ofzo nodig heeft.
Dankzij een soa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |