Jij hebt duidelijk de trein gemist...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Het leven is soms hard, maar de voorkant van een trein is harder (en zeker harder dan dat hij nu is)
Ga jezelf vingeren of loop een willekeurig cafe binnen en zeg dat je genukt wil worden oid.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja normaal wel, alleen vandaag niet en dat is gewoon frustrerend!![]()
Het was leuk totdat het fluitje terug begon te spugen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze mocht niet meer op het fluitje blazen?
Username...quote:
Ik ben niet zo goed in grapjes maken. Ik wacht wel op jouw grapjesquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef LasTeR het volgende:
KOM OP MENSEN, TREIN GRAPJES!!!!
FOCUSS!!!
Gothic? Waar haal je dat nou weer vandaan? Hippie misschien..quote:
Uitgerangeerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Het was leuk totdat het fluitje terug begon te spugen.
Er zit wel een beetje vaart in...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef eNaSnI het volgende:
Het voordeel van de NS is dat ze zelden te vroeg komen...
Of Flower Power aan je usericon te zien?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Gothic? Waar haal je dat nou weer vandaan? Hippie misschien..
Oh, neuken dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Gothic? Waar haal je dat nou weer vandaan? Hippie misschien..
Ja dat zie je goed, je hebt nog geen bril nodigquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of Flower Power aan je usericon te zien?
ZO, JIJ BENT GOED MET SCHERP ZIJN.quote:
En soms stoppen ze juist erg plotseling...quote:
Daarom heb ik idd lenzenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja dat zie je goed, je hebt nog geen bril nodig![]()
Héhé.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En soms stoppen ze juist erg plotseling...
[ afbeelding ]
ik denk dat hij het probleem rond koude fusie gaat oplossenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
ZO, JIJ BENT GOED MET SCHERP ZIJN.![]()
![]()
![]()
Vandaar al die vertraging he..quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef eNaSnI het volgende:
Het gaat er wel erg gespannen aan toe bij de NS...
De machinist heeft er wel een trauma aan overgehoudenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En soms stoppen ze juist erg plotseling...
[ afbeelding ]
Mweh, ik ben beter met kip.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
ZO, JIJ BENT GOED MET SCHERP ZIJN.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Wat een nijd allemaal omdat het meiske regelmatig neuqt met 1 bepaalde vent en ze beide daarnaast ook nog scharrelen. Perfecte regeling voor mensen die geen binding willen.
Neuken? Oh, dacht dat het om de NS-oneliners ging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Wat een nijd allemaal omdat het meiske regelmatig neuqt met 1 bepaalde vent en ze beide daarnaast ook nog scharrelen. Perfecte regeling voor mensen die geen binding willen.
Nee hoor, lekker doen waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Precies zo zie ik t ook
Als ik een vent was kreeg ik applaus voor zo'n goede regeling, maar ja, ik ben een meisje he, en dan is het wel raar of verkeerd. Krom hoor
Maar niet zo goed als de nieuwe dienstregeling van de NS!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Neuken? Oh, dacht dat het om de NS-oneliners ging.![]()
Jij hoeft dan ook niks met mijquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef LasTeR het volgende:
Nee, jij bent gewoon lelijk. Dus is het moeilijk te geloven.
Free love and world peace!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker doen waar je zin in hebt.![]()
Wat denk jij? Die werkt nog steeds bij Prorailquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef LasTeR het volgende:
Maar die gast zal wel net zo kansloos zijn.
Niks mis mee toch, hij werkt voor zn geldquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat denk jij? Die werkt nog steeds bij Prorail
Liever geen werk dan bij prorailquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:37 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, hij werkt voor zn geldNiet zo kansloos als half fok hier in ieder geval
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Opleiding: je moeder batsen
Beroep: je moeder batsen
Hobbies/interesses: je moeder batsen
Een psychiater kan jou helpen
LOSER!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:38 schreef LasTeR het volgende:
Ik studeer en leef van de staat, wat ik later moet terug betalen met mijn managersfunctie als bron van inkomst.
Best kansloos inderdaad.
Mee eens!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:32 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Free love and world peace!![]()
Shit. My internet-dick is shrinking.quote:
Daar heb je iig een flinke uitdaging!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Liever geen werk dan bij prorail
Maar hij batst wel je moeder.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Opleiding: je moeder batsen
Beroep: je moeder batsen
Hobbies/interesses: je moeder batsen
Een psychiater kan jou helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. !!!!???ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar hij batst wel je moeder.
Nee vandaag dus niet meerquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Gaan we nu nog neuken gothic,slethippie?
Het is klaagbaak oftewel je moet op de TS zeiken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ja als ik begrip wil moet ik gaan huilen in r & p maar ik ben geen watje en ik moet toch mn klacht kwijtquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is klaagbaak oftewel je moet op de TS zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |