ik las eeers buttbuddyquote:
hahahaquote:
jij bent laf om zelf geen foto's in je fobo te hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef --- het volgende:
Tering jij bent lelijk
en jij ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:58 schreef Varr het volgende:
WTF, lelijke hoer ben jij.
Dan betaalt die nog liever denk ik...
iig 1quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:06 schreef snarfbreda het volgende:
Hoeveel kansloze aanbiedingen heb je al over de mail gehad?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef ikJur het volgende:
[..]
jij bent laf om zelf geen foto's in je fobo te hebben.
krijg botkanker, wankerquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef Vampz het volgende:
[..]
Jij moet ook je muil houden want je bent nog lelijker![]()
En foto's in je fobo is voor newbi's, tis gvd geen cu2 hier.
Gave sexuele voorkeur heb jequote:
quote:
De mijne ook..zonder jouquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Gave sexuele voorkeur heb je![]()
M'n avond kan nog goed worden![]()
Woot, ik had eigenlijk meer een andere combinatie in gedachtenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
De mijne ook..zonder jou![]()
![]()
zeg doe je ook van kont naar mondquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
De mijne ook..zonder jou![]()
![]()
Trouwens. Stel dat ik dat lelijke skateboard van je in je reet ram, krijg je dan net zo'n kut als op je avatar?quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Woot, ik had eigenlijk meer een andere combinatie in gedachten![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg doe je ook van kont naar mond![]()
Och, ik hou wel van giebelende damesquote:
Aha nou misschien vannacht in je dromenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Och, ik hou wel van giebelende dames
If you catch my drift![]()
bezorg hem nu geen nachtmerriesquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Aha nou misschien vannacht in je dromen
Als jij nu ook de zelfe droom regelt, dan zit het wel snorquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
nu opeens moeilijk doen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
mwah, deze hengst is niet bang voor merries hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
bezorg hem nu geen nachtmerries![]()
dat dan weer welquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
nu opeens moeilijk doen?vrijdags een hoer, zaterdags een hoer.
En zo is het, die andere had geen zin meer moet je wel een ander de kans geven heej.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
nu opeens moeilijk doen?vrijdags een hoer, zaterdags een hoer.
of je doet gewoon de eerste fok!gangabangquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:26 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
En zo is het, die andere had geen zin meer moet je wel een ander de kans geven heej.
echt de allereerste jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je doet gewoon de eerste fok!gangabang![]()
Wel live hoop ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je doet gewoon de eerste fok!gangabang![]()
ben jij haar dan al voor gegaanquote:
niemand.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:36 schreef postmortum het volgende:
wie opent adelijk deeltje 2?
rofl, ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:35 schreef snarfbreda het volgende:
Dat word voor 70 % ook meteen de ontmaagding dan.
om met haar gameboy te gaan spelquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:38 schreef snarfbreda het volgende:
Volgens mij zijn der batterijen opgeladen.
Ah, ze is ondrweg hierheen om wat fun for three te beleven?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
om met haar gameboy te gaan spel
wel je pokemon silver gebruikenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ah, ze is ondrweg hierheen om wat fun for three te beleven?![]()
K weet wel waar die Wii mote verdwijnt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
om met haar gameboy te gaan spel
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel je pokemon silver gebruiken![]()
vroegah op n64 had je een rumble packquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
K weet wel waar die Wii mote verdwijnt.
dacht in d'r mondquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:43 schreef MASD het volgende:
TS is meer een wii type, ze moet een langwerpig voorwerp in haar handen hebben of ze raakt depressief.
ben je haar fuckbuddyquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:14 schreef Mitchelll het volgende:
hahaha nee de mensen die hier continu reageren dan
Goh een compliment!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Mitchelll het volgende:
Hahaha nope majaaa je kan t slechter treffen aan de foto te zien hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |