Of van de nood een deugd maken en snel de batterijen opladen/de stekker in het stopcontact stoppen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:42 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja als ik begrip wil moet ik gaan huilen in r & p maar ik ben geen watje en ik moet toch mn klacht kwijt![]()
Dat misschien ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:49 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Of van de nood een deugd maken en snel de batterijen opladen/de stekker in het stopcontact stoppen!![]()
Eigenlijk best wel een waardevol topics vol met goede tips om er toch nog iets van te maken/ergens te komenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een waardevol topics vol met goede tips om er toch nog iets van te maken/ergens te komenLaat je hem zondag lekker voor een dichte deur staan
Mwah dan is ie wel wat laat na twee jaarquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Serieus als een gast zegt "ik ben moe" is er echt wel wat aan de hand hoor
Het duurt toch altijd even tot dat de symptomen (moeheid in dit geval) van HIV de kop op steken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Mwah dan is ie wel wat laat na twee jaarHad ie dan eerder moeten bedenken
Hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het duurt toch altijd even tot dat de symptomen (moeheid in dit geval) van HIV de kop op steken?
Laat met wat?? hij heeft bijv een betere ( wat niet moeilijk is lijkt me) fuckbuddy gevonden en jij krijgt straks helemaal geen spoorboom in je mosselquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Mwah dan is ie wel wat laat na twee jaarHad ie dan eerder moeten bedenken
mosselquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laat met wat?? hij heeft bijv een betere ( wat niet moeilijk is lijkt me) fuckbuddy gevonden en jij krijgt straks helemaal geen spoorboom in je mossel![]()
ja kon geen betere voor mossel verzinnen, wilde eigenlijks iets doen dat met treinen te maken heeftquote:
spoorwegtunnel?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja kon geen betere voor mossel verzinnen, wilde eigenlijks iets doen dat met treinen te maken heeft![]()
Er is weer een treingrapje en LasTer komt meteen aangerentquote:
Ik vind deze Is seks in een relatie iets waar je maar mee moet instemmen? beterquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:53 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hahaja ja echt een van mn ''kwaliteitstopics''
![]()
![]()
![]()
Arme jijquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
Tijd voor een andere neuk-vriend. Ik woon trouwens om de hoek.
Dan kan je vanavond een keer rustig slapen zonder gestoord te wordenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
Als je levensmoe bent weet je bij wie je moet zijn!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
Ik ben dronkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je levensmoe bent weet je bij wie je moet zijn!![]()
Erger. Roep de Hulptroepen, Werkmetgedatileerde.nlquote:
Ik gluurde even in dat topic en mn oog viel meteen hier opquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:22 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ik vind deze Is seks in een relatie iets waar je maar mee moet instemmen? beter![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef optifree het volgende:
1 kleine toevoeging.
Mensen die moe zijn, zijn vaak geiler en hebben meer zin, ja ook vrouwen. Is een onderzoek naar geweest, als ik het tegenkom, zal ik her erbij plaatsen
Cirkeltje weer rond, wrs wil hij dus niet meer. Na twee jaar wordt het toch wel weer eens tijd voor wat anders?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik gluurde even in dat topic en mn oog viel meteen hier op
[..]
Zijn kaars was al opgebrand.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Vampz het volgende:
Had je ook kaarsjes enzo aangestoken?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
En nu is ie naar de kroeg om te kijken of ie nog wat beters kan krijgen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef MASD het volgende:
hey ts! ben jij dit niet? http://www.youtube.com/watch?v=h4yTg5A9zmw
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef MASD het volgende:
Ik klikte weerquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:31 schreef MASD het volgende:
stoer. hier heb je een prijs:quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
ts voor de mensen die te lui zijn om naar fobo tegaan![]()
Ja leuk hequote:Op zaterdag 10 november 2007 17:17 schreef kip_zonder-kop het volgende:
4 pagina`s alleen vanwege het woordje "fuckbuddy".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |