T laatste denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:39 schreef MASD het volgende:
omg neukvriendben je een flikker of een slet?
Voor het zingen de kerk uit ja...quote:Ik ben 20 jaar oud, woon in Amersfoort en mijn hobbies zijn zingen (ik volg nu 5 jaar operazangles), muziek maken, allerlei creatieve dingen als tekenen en schrijven, ik houd ook van koken en ik ben regelmatig achter mijn pc te vinden.
Lolquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:41 schreef remlof het volgende:
Hij ligt nu waarschijnlijk wat beters te wippen
Ja omdat er van die achterlijke regels zijn over de grote van de foto's..daarbij houd dit het spannend niet?quote:
Sad but true...quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:44 schreef Thetallguy het volgende:
Vrees niet, je PM box zit vast snel genoeg vol met gefrustreerde fokkertjes die je wel willen helpen
Je kan op dat gedeelte waar jij je tekst hebt staan ook gewoon een foto tussen img tags zettenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja omdat er van die achterlijke regels zijn over de grote van de foto's..daarbij houd dit het spannend niet?
Ik dacht aan drugsquote:goede-vriend-met-extra's langs
Foto staat erquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan op dat gedeelte waar jij je tekst hebt staan ook gewoon een foto tussen img tags zettenOpgelost slotje
![]()
Tuurlijkquote:
Neuh die fase heb ik gelukkig over geslagen in mn puberteitquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:47 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Tuurlijkeven pimpen weetjewel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |