quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, dat er uberhaupt nog iemand op jou wil afkarten? Ik zou m'n hond nog van je aftrappen man.
Het verbaast me echt dat zoveel lelijke mensen eigenlijk aan seks kunnen komen.
Ach, zelf leg ik de let graag hoog om er vervoglens af en toe onderdoor te gaan....maar zo'n quasi-gothic/emo zou ik zelfs na een hele fles whisky nog weigeren.
Ze gaat vreemd, wat had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
In dat andere topic heeft ze in januari een vriend, maar ze neukt al 2 jaar met haar fuckbuddy. Hmm.
Ochtendhumeurtje?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, dat er uberhaupt nog iemand op jou wil afkarten? Ik zou m'n hond nog van je aftrappen man.
Ach, zelf leg ik de let graag hoog om er vervoglens af en toe onderdoor te gaan....maar zo'n quasi-gothic/emo zou ik zelfs na een hele fles whisky nog weigeren.
Eensch, tsja waarschijnlijk zijn er sommige mannen zo wanhopig dat ze het daar nog mee doen ... kan ik me niet indenken maarjaquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:16 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ontzettend serieus. Het valt me steeds vaker op dat juist lelijke mensen het vaak over seks hebben. Zo van: ''Uhm, ja, we zijn dan wel lelijk, maar wij neuken ook hoor!''quote:
Kom je aandacht vragen?quote:Op zondag 11 november 2007 23:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben daarentegen oogverblindend mooi, maar ik heb al een tijdje niet geneukt. Hoe verklaar je dat dan?![]()
Waarschijnlijk is je moeder je zatquote:Op zondag 11 november 2007 23:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben daarentegen oogverblindend mooi, maar ik heb al een tijdje niet geneukt. Hoe verklaar je dat dan?![]()
Omdat er schimmel uit je kut pik komtquote:Op zondag 11 november 2007 23:14 schreef kaasplankje het volgende:
Wtf weet jij nou man.quote:Op zondag 11 november 2007 14:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eensch, tsja waarschijnlijk zijn er sommige mannen zo wanhopig dat ze het daar nog mee doen ... kan ik me niet indenken maarja![]()
Er is niets mis met een fuckbuddy hoor. Dat moet iedereen lekker zelf weten. Alleen is het natuurlijk wel nogal, nou ja, hoe zal ik het zeggen, primitief en wanhopig. De geciviliseerde elite kijkt er, zeg maar, toch een beetje op neer. Maar als je het wilt doen, doe het dan lekker hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 16:19 schreef MrDice het volgende:
Ze heeft best wel een leuk koppie. Alleen geen idee hoe de rest eruit ziet. Trouwens niks mis met fuckbuddies hoor, zolang je het maar niet doet terwijl je een relatie hebt.
Ik ben blij dat jouw soort helemaal geen seks heeft, goed voor de genen poelquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Rutgerr het volgende:
Interesseert mij het nou of het je vriend of je fuckbuddy is, of wat voor vage benaming je er ook voor hebt...feit is echter dat ik er geen moer van snap dat iemand jou nog doormidden wil drukken.
Maar ik ben blij dat je seks hebt, is toch wel een primaire levensbehoefte eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |