dequote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Rutgerr het volgende:
Hokjesgeest, tof! Tot welke soort behoor ik
soortquote:Interesseert mij het nou of het je vriend of je fuckbuddy is, of wat voor vage benaming je er ook voor hebt...feit is echter dat ik er geen moer van snap dat iemand jou nog doormidden wil drukken.
Ik ben blij dat jouw soort niet op mij valt, dan zou ik het maar druk hebben met lelijke mensen afwijzen zegquote:Op maandag 12 november 2007 16:01 schreef maardatwasikwel het volgende:
Jemig de pemig
Die is goed met chemisch afval....
Das toch focking niet normaal
Heb jij daar bestaansrechten voor gekregen?
ik denk dat dit genoeg zegt over je uiterlijk>?
Er staan alleen geen foto's inquote:
We zijn niet allemaal aandachtsgeilquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:24 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Er staan alleen geen foto's in![]()
lelijke mensen afwijzen?? warom zou je mensen van je eigen lelijkheids niveau afwijzen?? denk je dat je ooit beter ken krijgen ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw soort niet op mij valt, dan zou ik het maar druk hebben met lelijke mensen afwijzen zeg![]()
Bovendien ben je zelf te laf voor een fobo![]()
Dat vind ik nou ookquote:
Je ziet ook geen psytrance? Zoals Infected Mushroom, Shpongle, Space Tribe, Astral Projection, The buddha experience enzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:04 schreef MASD het volgende:
TS is geen hippieik zie nergens hippie '60 psyrock staan.
niet hetzelfdequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Je ziet ook geen psytrance? Zoals Infected Mushroom, Shpongle, Space Tribe, Astral Projection, The buddha experience enzo?
psytrance = hippie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Je ziet ook geen psytrance? Zoals Infected Mushroom, Shpongle, Space Tribe, Astral Projection, The buddha experience enzo?
Moderne hippies luisteren daar naar jaquote:
moderne hippie'squote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Moderne hippies luisteren daar naar jaIs mijn ervaring, en anders Canned Heat en Pink Floyd e.d zijn ook nog steeds geweldig!
![]()
Nonsens. Ik zou best wel wat jus in haar kuiltje willen gietenquote:Op maandag 12 november 2007 16:42 schreef Varr het volgende:
Ja en die kop lijkt op een fatsige zak aardappels, daar kun je niet omheen draaien.
Pink Floyd is toch geen hippiemuziek....luister ik, wordt geluisterd door Rock liefhebbers. Gewoon door elke zichzelf respecterende muziekliefhebber. Met muziekliefhebber bedoel ik hij die naar blanke muziek luistert, met uitzondering op UB40 en Bob Marley moet ik niks hebben van die negers met hun bling bling shit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Moderne hippies luisteren daar naar jaIs mijn ervaring, en anders Canned Heat en Pink Floyd e.d zijn ook nog steeds geweldig!
![]()
Op naar deel 2.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook![]()
Je maakt hoop ik een grapje hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |