Ik ga er even naar kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Amy Winehouse en Amy Whinehouse kunnen wel samengevoegd worden lijkt me.
Tis 17:00 uur geweest, maandag ben je de eerstequote:
dat is niet vaak dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:20 schreef Janetje het volgende:
Ik ben het eens eens met S1nn3rz
Zeg, jochie, over het algemeen is een discussie met mij meteen afgelopen bij woorden als 'biatch' maar aangezien jij het bent..quote:
Ik luister.quote:luister een goed. als ik vraag om een slotje is dat omdat de discussie uitgepoept is en men alleen met modder aan het gooien is.
quote:ik help jullie dus bij die loodzware taak die moderator heet
Nee hoor, dat is geheel aan mij en de andere mods.quote:daarnaast heb ik het topic geopend, en bepaal ik zelf wel wanneer deze weer dicht kan![]()
SF heeft 'm zelf weer opengegooid, we hadden het er op MSN even over gehad.quote:en kan SF niet voor zichzelf antwoorden? en ondermijn jij zijn slotjes? door topics weer open te gooien?
Ik sta altijd achter Fiets.quote:
achter je crewlid staan was het altijd. dus dicht dat ding, anders kun je nog wat beleven.
Volwassen.quote:muts![]()
prima, vuile stinksok. bedenk je wel heel goed dat als mij wat overkomt door het gedemoniseer van anderen jij daar mede verantwoordelijk voor bent.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg, jochie, over het algemeen is een discussie met mij meteen afgelopen bij woorden als 'biatch' maar aangezien jij het bent..
[..]
Ik luister.
Jup, daarom vraag ik jullie lekker in elkaars fotoboek te gaan janken en ontopic te gaan.
[..]
Dank je
[..]
Nee hoor, dat is geheel aan mij en de andere mods.
[..]
SF heeft 'm zelf weer opengegooid, we hadden het er op MSN even over gehad.
[..]
Ik sta altijd achter Fiets.
Nou, ik ben bang.
[..]
Volwassen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
prima, vuile stinksok. bedenk je wel heel goed dat als mij wat overkomt door het gedemoniseer van anderen jij daar mede verantwoordelijk voor bent.
en het topic gaat he-le-maal nergens meer over. alleen maar demoniseren van mensen zoals ik, mensen die nog iets van de maatschappij willen maken. maar prima joh, ga je gang![]()
ga eens weg met je gedemoniseer. dit voegt wederom niks toequote:Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga hier maar spelen , internet is nog niet toe aan jou![]()
heb je een nieuw woordje geleerd ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga eens weg met je gedemoniseer. dit voegt wederom niks toe
Doe eens liefquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik bied hem toch een lolli aanquote:
Je klinkt net als Fortuyn, maar dan waarschijnlijk met minder haar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat ik 'm niet op slot gooi? Niks geen gedemoniseer aan. Als je niet tegen kritiek kunt nadat je iemand persoonlijk op foto's aanvalt, moet je dat gewoon niet doen. Nu is die discussie daar afgelopen, Paris Hilton mag weer gewoon rusten in vrede, topic gaat weer ontopic, topic blijft open. Klaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg jij maaar niks met je wortelbroekjes in US.![]()
![]()
![]()
wellicht dat je eerst de bron van het kwaad eerst kunt aanpakken. je kunt niet van mij verwachten dat ik aardig blijf doen. zelfs mijn eigen topics worden van me afgenomenquote:
nee, je draait de zaken om. iemand gaat eerst demoniseren, daarna zeg ik pas iets van de wortelbroeken. maar ej, zie het maar lekker door die roze bril van je, en trek andere prutsers lekker voor.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je klinkt net als Fortuyn, maar dan waarschijnlijk met minder haar.
Als jij je in je topic niet had verlaagd tot een persoonlijke aanval naar een van de users, was er ook niemand ingegaan op die Paris Hilton-shit. Was dat wel zo, dan had ik het gewoon weggehaald, paar notes gezet, waarschuwingkje erbij, was iedereen blij geweest.
En dan bedoel ik op dit:
[..]
Dat ik 'm niet op slot gooi? Niks geen gedemoniseer aan. Als je niet tegen kritiek kunt nadat je iemand persoonlijk op foto's aanvalt, moet je dat gewoon niet doen. Nu is die discussie daar afgelopen, Paris Hilton mag weer gewoon rusten in vrede, topic gaat weer ontopic, topic blijft open. Klaar.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, je draait de zaken om. iemand gaat eerst demoniseren, daarna zeg ik pas iets van de wortelbroeken. maar ej, zie het maar lekker door die roze bril van je, en trek andere prutsers lekker voor.
Dat noem je demoniseren?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:29 schreef parselmouth het volgende:
Tering, is dit de slettenparade van fok?
"Die laarzen zijn lelijk, deze schoenen zijn mooi" om vervolgens met fucking poppenhoekschoenen aan te komen zetten![]()
Heteromannen die denken dat ze verstand hebben van vrouwenmode![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg jij maar niks met je wortelbroekjes in US.![]()
![]()
![]()
quote:ik ben wel klaar met KLB![]()
blahblahblah, ga maar lekker etteren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Dat noem je demoniseren?![]()
Dit was niet eens aan jou persoonlijk gericht, maar aan 'heteromannen' die hun smaak willen opdringen.
Vervolgens ga je op de persoonlijke toer?
[..]Kom op, doe niet zo zielig. Ga je nu echt iemands postgeschiedenis bekijken om te zien of ze toevallig wortelbroekjes draagt?
[..]
Gedraag je dan niet als een mietje, trek je bek open, zeg dat je dat gedoe over Paris Hilton zat bent.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik noem het demoniseren als mensen maar door blijven gaan, en dat deed ze dus. het ging over lelijke schoenen, en mevrouw moest opeens mij en paris hilton er weer eens bij betrekken.
gaat nergens over dus, daar had je beter kunnen modden.
Ik heb ze zelf nog nooit gezien, maar ik vermoed dat 'ie ze wel ergens heeft hoor!quote:maar zoek het lekker uit, die SF is ook een vent zonder ballen dat ie zich zo laat indoctrineren door een dame met een kleurtje.
Man, leer eens nieuwe woordjes.quote:na V&A is dit het het 2e onderdeel waar ik niet meer kom door het gedemoniseer.![]()
Wederom,quote:trouwens direct lapo, dus zoek het allemaal maar lekker uit.
stelletje linkse, slinkse boeren.![]()
![]()
![]()
de hype rond paris hiltonquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:25 schreef postmortum het volgende:
om welk topic gaat het eigenlijk?
en wtf zijn wortelbroeken?
Je hebt iets tegen vrouwen ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
maar zoek het lekker uit, die SF is ook een vent zonder ballen dat ie zich zo laat indoctrineren door een dame met een kleurtje.
Mis!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
de hype rond paris hilton
mensen die paris hilton leuk vinden :r
Ah, kon alleen deze over Hilton vindenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:49 schreef Janetje het volgende:
Het gaat om z'n topic dat nog wél open is.
We doen niet aan centrale topicsquote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef postmortum het volgende:
het vuurwerkseizoen is begonnen kan dit het centrale vuuwerk topic 2007 worden?
Hoezo? Wie ga je ontslaan?quote:Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
volgens mij is er binnenkrt een nieuwe mod vacature, ik meld me alvast ff aan![]()
s-f voor het pm-en van foto'squote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je praat poep postmortum![]()
Ik ga nergens heen
Was tenminste wel eff gezelligquote:Op maandag 5 november 2007 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt ten eerste al een kut klacht #100000001 en dan heb je het over de macdonaldsVerder SC
het zou me een beter idee lijken als ze mij zouden vragen om mod te worden. ik ben uitstekend geschikt voor deze, overigens onbetaalde, job. ik kan prima tegen kritieken, die laten me koud, en heb een innige band met janetje.quote:Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
volgens mij is er binnenkrt een nieuwe mod vacature, ik meld me alvast ff aan![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 13:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb veel levenservaring met mensen die altijd dingen negatief bekijken, en weet daar prima mee om te gaan.
wanneer kan ik beginnen?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 14:05 schreef Janetje het volgende:
[..]Zodra je een man van je woord wordt.
Dingdingdingdingding.. we have a winner!quote:Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik ben een man van mijn woord. ik kon KLB toch niet zo achter laten.
tenzij je wilt dat ik nooit meer verschijn.
![]()
ben al weer weg, maar dan wel graag mijn laatste topic even sluiten.quote:Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef Janetje het volgende:
Oh sorry, nou ben ik gemeen.
quote:Op maandag 5 november 2007 14:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ben al weer weg, maar dan wel graag mijn laatste topic even sluiten.![]()
![]()
Wat is jouw cupmaat?quote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef Janetje het volgende:
Sorry, ik geef alleen aan Juup© mijn cijfers vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |