Ah, kon alleen deze over Hilton vindenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:49 schreef Janetje het volgende:
Het gaat om z'n topic dat nog wél open is.
We doen niet aan centrale topicsquote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef postmortum het volgende:
het vuurwerkseizoen is begonnen kan dit het centrale vuuwerk topic 2007 worden?
Hoezo? Wie ga je ontslaan?quote:Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
volgens mij is er binnenkrt een nieuwe mod vacature, ik meld me alvast ff aan![]()
s-f voor het pm-en van foto'squote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je praat poep postmortum![]()
Ik ga nergens heen
Was tenminste wel eff gezelligquote:Op maandag 5 november 2007 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt ten eerste al een kut klacht #100000001 en dan heb je het over de macdonaldsVerder SC
het zou me een beter idee lijken als ze mij zouden vragen om mod te worden. ik ben uitstekend geschikt voor deze, overigens onbetaalde, job. ik kan prima tegen kritieken, die laten me koud, en heb een innige band met janetje.quote:Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef postmortum het volgende:
volgens mij is er binnenkrt een nieuwe mod vacature, ik meld me alvast ff aan![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 13:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb veel levenservaring met mensen die altijd dingen negatief bekijken, en weet daar prima mee om te gaan.
wanneer kan ik beginnen?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 14:05 schreef Janetje het volgende:
[..]Zodra je een man van je woord wordt.
Dingdingdingdingding.. we have a winner!quote:Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik ben een man van mijn woord. ik kon KLB toch niet zo achter laten.
tenzij je wilt dat ik nooit meer verschijn.
![]()
ben al weer weg, maar dan wel graag mijn laatste topic even sluiten.quote:Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef Janetje het volgende:
Oh sorry, nou ben ik gemeen.
quote:Op maandag 5 november 2007 14:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ben al weer weg, maar dan wel graag mijn laatste topic even sluiten.![]()
![]()
Wat is jouw cupmaat?quote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef Janetje het volgende:
Sorry, ik geef alleen aan Juup© mijn cijfers vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |