Dit is een plaatjequote:
De modjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef Omkron het volgende:
Ben niet helemaal bij.. maar wat is er loos met fok?
Ik zal vragen of ONZ 'm wil hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
hallo lieve modjes, zou iemand het Klote%#%$ benzine topic weer kunnen openen en eventueel naar ONZ willen verplaatsen? Dan pas ik de titel wel aan (was weg Janetje, heb helaas een echt leven).
Voor hen die nog niet helemaal op mijn niveau zitten: het was een grapje naar aanleiding van de arrestatie van 3 jongens met een jerrycan benzine in Slotervaart de voorgaande nacht. Zij werden er van verdacht auto's in de fik te (zullen gaan) steken.
Dit niemendalletje heeft op Telegraaf.nl en TT pagina 101 gestaan. Dat lijken me toch de voornaamste nieuwsbronnen voor de gemiddelde fokker.
je hebt mij gemistquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:48 schreef Biogarde het volgende:
Whoepiefuckingdoe.
Excuses voor de late reactie. Verplichtingen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
okee, zo niet jammere pech. Dank u
De tekst kut hoerquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:56 schreef MouzurX het volgende:
SV wat heb je nou weggeedit in mijn post in dat mijn dochter nu al aan de alcoholmisbruik topic ?
Oww okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:14 schreef Malle_beer het volgende:
Ik had net een moddervet topique gemaakt, sluit Janet hetGa in onzin spelen joh, mocht je het niet kunnen vinden: /49 ipv /5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
Janet, doe eens wat lieverquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga in onzin spelen joh, mocht je het niet kunnen vinden: /49 ipv /5.
Succes!
Een topic dat volgepost wordt met 'ga eens naar PUB', naar aanleiding van het onderwerp terwijl TS dondersgoed weet dat hij dat soort reacties gaat krijgen in KLB (zijn hele geschiedenis is KLB)?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:45 schreef classpc het volgende:
Gutteguttegut Janetje doe eens wat minder streng
Ik dacht dat met de nieuwe policy de regels eens niet zo streng zouden worden opgevat maar als ik zo zie om wat voor redenen jij topics soms sluit
FP valt niet onder de Forum-policy en als de redacteur het laat staan zit het wel goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef postmortum het volgende:
ff een vraag kan ik ook geband worden voor wat ik in een interview zeg of geldt dat als vrijheid van meningsuiting?
sttur ik ff een tubgirl foto meequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
FP valt niet onder de Forum-policy en als de redacteur het laat staan zit het wel goed![]()
Nee dus
![]()
Doe 2 girls 1 cup joh! tubgirl is uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
sttur ik ff een tubgirl foto mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef postmortum het volgende:
ff een vraag kan ik ook geband worden voor wat ik in een interview zeg of geldt dat als vrijheid van meningsuiting?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
FP valt niet onder de Forum-policy en als de redacteur het laat staan zit het wel goed![]()
Nee dus
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe 2 girls 1 cup joh! tubgirl is uit
tubgirl = vintageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
jij wilt gewoon genoemd worden hequote:
Neuh, 'k ben meer eindredactie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij wilt gewoon genoemd worden he![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, 'k ben meer het eindstation.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:57 schreef postmortum het volgende:
oh ja einde slowchat![]()
ik moet nu naar fortuna sittard toe![]()
Moet een klaagbaak topic dan iets worden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:44 schreef Biogarde het volgende:
Nee, dit gaat hem niet worden Mouzurdinges.
Ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet een klaagbaak topic dan iets worden?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:37 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nee als iedereen er als een gemiddelde breezah uit zou zien dan zou de wereld veel beter zijn
krijg toch kanker.
Is geen raar verzoek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
raar verzoek misschien, maar mag mijn emailadres uit deze post geëdit worden? rare mensen op msn/email
ik vind mezelf terug op google, misschien scheelt dat dan weer spam enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |