Ik verzorg mezelf tenminste.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:53 schreef Poekel het volgende:
Nee, jij trekt volle zalen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:09 schreef michiel5 het volgende:
TS is kalend en heeft de baardgroei van een driejarig meisje?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:09 schreef paradoXical het volgende:
Ik lach je ook hard uit
Kikkers met een sikje en paardenstaartquote:
Jelle (het figuur op die foto) houdt van gothic metalquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:13 schreef MASD het volgende:
Wowik reageer nog voordat TS gaat melden dat hij niet van metal houd!
Slap topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[ afbeelding ]
(en dan bedoel ik uiteraard de nerd op de bovenste foto)![]()
In de ICT kom je ze zo af en toe tegen (wat ben ik blij dat ik geen ICT meer doe!) en op FOK! heb je volgens mij ook veel van dat soort types.
Waarom ga je er in godsnaam zo lelijk bijlopen? Hebben die sukkels geen schaamte? Over hun muzieksmaak ga ik maar niet beginnen.
Nerds
Jij wil beweren dat ik dat niet doe omdat ik metal luister, lang haar heb, en naar alle toevalligheid ook nog een sik?quote:
Men loopt al meer dan 50 jaar in t-shirts... en ze zitten dan ook prima (waarom zouden we ze anders dragen) en nu komt er een of andere metroseksuele kneus die onder de naam Rutger gaat (die naam alleen alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:22 schreef Rutgerr het volgende:
Contactgestoord tuig man. Lopen vaak ook in de meest vage t-shirts rond. Sowieso, mensen die t-shirts dragen
Fysiek misschien. Mentaal kom je redelijk verwaarloosd over...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik verzorg mezelf tenminste.
nee als iedereen er als een gemiddelde breezah uit zou zien dan zou de wereld veel beter zijnquote:Waarom ga je er in godsnaam zo lelijk bijlopen? Hebben die sukkels geen schaamte?
Als je het niet wist: een sikje en een staart ziet er echt niet uit bij een man. Bij een vrouw trouwens ook niet. Vrouwen met sikjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:37 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nee als iedereen er als een gemiddelde breezah uit zou zien dan zou de wereld veel beter zijn [afbeelding]
Heb jij een paardenstaart?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:21 schreef Biancavia het volgende:
Bij geiten is het wel tof. Sikjes.
Maar een geit met een paardenstaart is dan weer een beetje ordinair.
Ja, soms wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb jij een paardenstaart?
ps. ik heb geen sikje
Ik heb niks tegen mannen met sikjes en lang haar, maar ik vind het wel vrij kansloos dat je hier in drie posts achter elkaar jezelf gaat zitten verdedigen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:00 schreef McKillem het volgende:
Wacht, jij bent die Voetbal avatar pauper. Dat maakt het per definitie nutteloos om uberhaupt in discussie te treden omdat jij toch alles vies vind wat net even anders is dan jezelf. (christelijke gedachtegang heet dat ook wel)
Ga lekker rellen met Feyenoord, de groeten.
En verzin es een origineel klaag topic, dit is als zeik poging 3000 van jou over dit onderwerp, en telkens faal jij jezelf te verdedigen.
Jij was toch die Björn Borg fanboy?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:01 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Jij was toch die Björn Borg fanboy?
'Nuff said
Hehe, gothicquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:02 schreef BigKahuna het volgende:
Syheriat = gothic inclusief sikje en paardenstaart ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |