Dit is een plaatjequote:
De modjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef Omkron het volgende:
Ben niet helemaal bij.. maar wat is er loos met fok?
Ik zal vragen of ONZ 'm wil hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
hallo lieve modjes, zou iemand het Klote%#%$ benzine topic weer kunnen openen en eventueel naar ONZ willen verplaatsen? Dan pas ik de titel wel aan (was weg Janetje, heb helaas een echt leven).
Voor hen die nog niet helemaal op mijn niveau zitten: het was een grapje naar aanleiding van de arrestatie van 3 jongens met een jerrycan benzine in Slotervaart de voorgaande nacht. Zij werden er van verdacht auto's in de fik te (zullen gaan) steken.
Dit niemendalletje heeft op Telegraaf.nl en TT pagina 101 gestaan. Dat lijken me toch de voornaamste nieuwsbronnen voor de gemiddelde fokker.
je hebt mij gemistquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:48 schreef Biogarde het volgende:
Whoepiefuckingdoe.
Excuses voor de late reactie. Verplichtingen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
okee, zo niet jammere pech. Dank u
De tekst kut hoerquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:56 schreef MouzurX het volgende:
SV wat heb je nou weggeedit in mijn post in dat mijn dochter nu al aan de alcoholmisbruik topic ?
Oww okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |