Nou wow de zus van TS!!!111124314 we hebben haar hyves EINZ ZWEI 111411quote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
SF, schop dat zusje zwart haar topic dan naar ONZ. Was best vermakelijk.
Als humor de graadmeter is voor ONZ dan kan er in zijn geheel wel een slotje op.quote:Op zondag 2 december 2007 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou wow de zus van TS!!!111124314 we hebben haar hyves EINZ ZWEI 111411![]()
Weinig humor ik schop hem niet naar ONZ
Tuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2007 11:17 schreef Bob-B het volgende:
Zou een modje zichzelf op aan willen zetten en die berg lemmings willen dichttiefen.
Gelukkig is janetje wel wakkerquote:Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
welke berg bedoel je ?
Alweer 4,5 uur.quote:
Tot ik erbij neerval.quote:
Briljantquote:Op maandag 3 december 2007 15:52 schreef TNA het volgende:
Niet kunnen tanken
Een lemming van een IRL-situatie?
Je weet wat er op vragen om een ban voor iemand staat he?quote:Op maandag 3 december 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
Terrorist Sonja Bakker
Gelieve iedereen die het voor Sonja Stakker opneemt een levenslange ban geven
Maakt me geen zak uit, zolang al die magere hoeren maar weg zijn van FOK!quote:Op maandag 3 december 2007 20:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je weet wat er op vragen om een ban voor iemand staat he?
Je solliciteerd naar mod-zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:47 schreef donroyco het volgende:
Mensen die er neit van af kunne blijven
Geen reden tot klagen...
Solliciteertquote:
Nee, ben al meer dan 1 jaar mod geweest op een ander groot internetdomein, vond ik genoegquote:
dat gaat nog heel lang duren denk ikquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
KLB is een plek waar mensen lekker kunnen zeiken over wat hen dwars zit, het hart kunnen luchten, ff lekker hun gal kunnen spuwen (tot op zekere hoogte uiteraard).
Dat sommige mensen het nou leuk vinden hen af te zeiken, is een irritante bijkomstigheid.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja dat ook maar de TS afzeiken is toch wel het belangrijkst![]()
daar wordt hij/zij hard van![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat sommige klachten zich er wel héél erg toe lenen
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef Janetje het volgende:
Neuh, ze zijn al hard genoeg, getuige het posten in KLB
Ja leuk he.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:49 schreef broodjekipkerrie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is 1 van de beste reeks posten die ik hier gelezen heb
moet je voorstellen hoe KLB eigenlijk zal zijn, als ieder mod of normale gebruiker het originele doel nastreeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
en zo is het! en zo blijft het tenminste nog leuk in klb.
Hihi.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef S1nn3rz het volgende:
gelukkig dat janetje nog gewillig is met slotjes ()
oh. dawast?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Janetje is heel gewillig (met slotjes)
Haar sig zegt genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
oh. dawast?ik zat reeds met mijn gulp open op een wat spannendere verklaring te wachten.
![]()
Even nog naar Fiets, Bio en Termi zwaaien hoor...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:51 schreef Janetje het volgende:
Nee sorry..
Maar laten we nu FB weer FB latenAl dat geslowchat
![]()
![]()
![]()
* Janetje mept Janetje op de vingers, niet doen
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef deepart het volgende:
Al die allochtonen mogen van mijn part dood.
Ik heb er net even een slotje aangehangen, zometeen even opruimen dat topic.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom wordt er niet opgetreden tegen users met dit soort reacties:
[..]
?
Beetje eenzijdig jouw posting. Geef op z'n minst een link waar het staat.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom wordt er niet opgetreden tegen users met dit soort reacties:
[..]
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |