Jaloers op dat ik geen zout mag eten?quote:Op maandag 3 december 2007 20:34 schreef hardromacore het volgende:
j-a-l-o-e-r-s
,op haar succes..quote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaloers op dat ik geen zout mag eten?!!!!!
Als je de OP had gelezen had je geweten dat zij de Nederlandse samenleving ondermijntquote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef Ravage het volgende:
Eh je hoeft natuurlijk niet naar haar te luisteren.. of blokkeert ze de deur bij je lokale snackbar?
Succes met mensen gezond eten aanpratenquote:Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef hardromacore het volgende:
[..]
,op haar succes.. oO<
Of ben je bang dat je snel wordt opgegeten, ananas is best gezond
Zolang de snackbars en mcdonalds gewoon open zijn, en er nog geen vettax ingevoerd is, valt haar invloed denk ik nog wel mee.. En daarbij zijn de mensen die ik ken die aan de Sonja zijn gegaan allemaal weer teruggejojo'd ..quote:Op maandag 3 december 2007 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen had je geweten dat zij de Nederlandse samenleving ondermijnt
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk door de supermarkt lopen zonder dat gezeik te horen of tv kijken zonder haar magere kutkop te zienquote:Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
Je kiest er zelf voor om zo kansloos te zijn om je iets van haar aan te trekken.
Er zitten meer hersencellen in een ananas dan in haar lelijke kopquote:Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
Ik zag haar net. Mijn god wat is ze dom. Wie schrijft haar boeken
Ik heb er eigenlijk nooit last van.quote:Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk door de supermarkt lopen zonder dat gezeik te horen of tv kijken zonder haar magere kutkop te zien
HERE COMES THE MOTHERLOAD!!!quote:Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef Troubles. het volgende:
Er zijn zelfs al Sonja Bakker kerstpakketten.
Hier een eerste reactie daarop:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |