Verwijderdquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
N.a.v. mijn KLB topic Goedemoggel en een dubbel topic van iemand anders Goedemoggel / loeter gebruikers zag ik dat user malibu_911 een accountje op FOK! heeft geregisteerd om zijn "goeiemoggel" t-shirts aan te prijzen in betreffende topics.
Om in KLB stijl te blijven: SPAM
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef cerror het volgende:
Die "klacht: <insert domme samenvatting>" bij iedere OP, is dat verplicht ofzo?
het doel van klaagbaak is om de TS zo hard mogelijk af te zeiken ookal heeft hij/zij gelijk en aangezien we lui zijn gaan we het hele bericht niet lezen maar willen we de TS wel zinnig kunnen afzeiken .. vandaar dat klacht: gedoequote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef cerror het volgende:
Die "klacht: <insert domme samenvatting>" bij iedere OP, is dat verplicht ofzo?
Het komt een beetje als gehandicaptenzorg over bij mij.
Fout.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
het doel van klaagbaak is om de TS zo hard mogelijk af te zeiken ookal heeft hij/zij gelijk
Heb ik geleerd tijdens mijn klaagbaak inburgeringscursusquote:
KLB is een plek waar mensen lekker kunnen zeiken over wat hen dwars zit, het hart kunnen luchten, ff lekker hun gal kunnen spuwen (tot op zekere hoogte uiteraard).quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb ik geleerd tijdens mijn klaagbaak inburgeringscursus![]()
Wat is het dan ?
Maar je moet toegeven dat sommige klachten zich er wel héél erg toe lenenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Janetje het volgende:
Dat sommige mensen het nou leuk vinden hen af te zeiken, is een irritante bijkomstigheid.
ja dat ook maar de TS afzeiken is toch wel het belangrijkstquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
KLB is een plek waar mensen lekker kunnen zeiken over wat hen dwars zit, het hart kunnen luchten, ff lekker hun gal kunnen spuwen (tot op zekere hoogte uiteraard).
Oh zeker. Maar op een gegeven moment zijn de grappen ook wel weer uitgemolken genoeg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat sommige klachten zich er wel héél erg toe lenen
Neuh, ze zijn al hard genoeg, getuige het posten in KLBquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja dat ook maar de TS afzeiken is toch wel het belangrijkst![]()
daar wordt hij/zij hard van![]()
Twas eigenlijk meer dat je mijn fipo enzo kon verwijderenquote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Neen.
O.quote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Twas eigenlijk meer dat je mijn fipo enzo kon verwijderen
Klacht: Janet is koppigquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar op een gegeven moment zijn de grappen ook wel weer uitgemolken genoeg.
[..]
Neuh, ze zijn al hard genoeg, getuige het posten in KLB
Zo is ze, Janetjequote:
Well, that's stating the obvious.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef Malle_beer het volgende:
Wil je erover praten, Janet?
Wil je ons iets openbaren waardoor dit komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |