abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55058148
Ongeveer 1 uur geleden zit ik te wachten op de bus bij Purmerend , toen die bus eenmaal aan kwam gooide de buschauffeur (van de bus waar ik in moest) een kleine allochtoon er uit omdat hij mega-vervelend was in die bus.

Toen 9 andere allochtonen dat zagen gebeuren kwamen ze verhaal halen bij de chauffeur en gaven zij hem ook een klap, toen ik dat zag ben ik er tussen gekomen en gingen ze mij ook staan duwen .

Ongeveer 3 minuten later zaten ze mij nogal uit te dagen en raakten we in een gevecht verwikkeld ( 2 allochtonen tegen mij, de rest bleef nog stil staan kijken).

Precies op dat moment kwamen er 2 politiemensen voorbij en hebben ze ons uit elkaar gehaald, waarna 2 allochtonen werden opgepakt en ik verder kon gaan met de bus nadat de chauffeur een goed woord voor mij had gedaan bij de politie.
pi_55058192
stoer verhaal, held
pi_55058252
omg......
pi_55058259
schandalig, gewoon schandalig dat zoiets gebeurd.
als die politieagenten er niet waren, zal het nog weleens lelijk kunnen aflopen
pi_55058272
Whoa, weet je zeker dat het er geen 20 waren ?!
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_55058279
Goed bezig
pi_55058287
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 5 december 2007 @ 14:59:18 #8
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55058301
je had dit moeten zingen: http://www.youtube.com/watch?v=Oez-s7ytER4
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55058333
als het waar is, mijn complimenten
pi_55058433
TS is perongeluk in een bus met een schoolreisje van een basisschool uit Tilburg noord ingestapt.
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  woensdag 5 december 2007 @ 15:07:26 #11
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_55058486
Het waren toevallig allochtonen, maakt me geen fuck uit al zijn ze paars.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  woensdag 5 december 2007 @ 15:13:48 #12
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_55058636
pluimpje
Tot zover de kwaliteitspost
pi_55058734
dit is echt gebeurd, het is toch gewoon zielig dat ze dan meteen met zn 10en om een chauffeur heen gaan staan..... en ik weet dat als die politie niet was langs gekomen ik waarscheinlijk nu niet op fok had staan te posten..... er stonden 50 mensen naar te kijken zonder iets te doen, en ik weet zeker dat als ik in elkaar getrapt werd dat ze dan nogal daar stonden met 50 man niets te doen...
  woensdag 5 december 2007 @ 15:20:42 #14
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_55058778
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Gaosz het volgende:
dit is echt gebeurd, het is toch gewoon zielig dat ze dan meteen met zn 10en om een chauffeur heen gaan staan..... en ik weet dat als die politie niet was langs gekomen ik waarscheinlijk nu niet op fok had staan te posten..... er stonden 50 mensen naar te kijken zonder iets te doen, en ik weet zeker dat als ik in elkaar getrapt werd dat ze dan nogal daar stonden met 50 man niets te doen...
Dus je wilt zeggen dat je in elkaar getropt zou worden door twee marokkaantjes?
pi_55058808
waren geen marokkaantjes, het waren volgens mij een paar antillianen van 22 jaar oud ofzo..... en het waren er geen 2 als je kan lezen
pi_55058841
respects als dit waar gebeurd is.. idd de meeste omstanders doen niets als ze zien dat er geweld gebruikt wordt das toch voor de domme... als dat tuig zich niet kan gedragen moeten ze maar opbokken
pi_55058945
LANG LEVE DE MULTICULTURELE SAMENLEVING!!!!!

HOEZEEE, HOEZEEE, HOEZZEEEEEEE
pi_55059003
"Laten we blij zijn met elkaar" .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55059087
Wat voor allochtonen waren het?
pi_55059108
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:22 schreef Gaosz het volgende:
waren geen marokkaantjes, het waren volgens mij een paar antillianen van 22 jaar oud ofzo..... en het waren er geen 2 als je kan lezen
dan mag je blij zijn dat je niet neergestoken bent..
pi_55059126
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef HansU het volgende:

[..]

dan mag je blij zijn dat je niet neergestoken bent..
correctie: neergeschoten
  woensdag 5 december 2007 @ 15:40:03 #22
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_55059127
=hmhm=

[ Bericht 98% gewijzigd door Janetje op 05-12-2007 23:54:56 ]
pi_55059156
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Het waren toevallig allochtonen, maakt me geen fuck uit al zijn ze paars.
"Toevallig"
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55059222
Goed gedaan.
pi_55059276
Hoe weet jij dat het allochtonen waren? Of kende je hen en hun ouders persoonlijk? Zeg dan gewoon wat je wil zeggen, mensjes met een andere huidskleur want daar hebben we het over. Lijkt mij wel zo duidelijk als je het toch relevant acht.
pi_55059336
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:46 schreef sampoo het volgende:
Hoe weet jij dat het allochtonen waren? Of kende je hen en hun ouders persoonlijk? Zeg dan gewoon wat je wil zeggen, mensjes met een andere huidskleur want daar hebben we het over. Lijkt mij wel zo duidelijk als je het toch relevant acht.
  PR/Manusje van alles woensdag 5 december 2007 @ 15:49:32 #27
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_55059339

Held

Bel hart van nederland
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_55059348
quote:
pi_55059352
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef NED het volgende:
LANG LEVE DE MULTICULTURELE SAMENLEVING!!!!!

HOEZEEE, HOEZEEE, HOEZZEEEEEEE
Ja, knul een andere huidskleur wil zeggen een andere cultuur.
pi_55059396
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ja jochie, daar heb je niet van terug.
pi_55059500
quote:

als ze niet blank zijn dan komt toch een van hun ouders/voorouders uit een ander land? of ze moeten geaddopteerd zijn en dan komt hij helemaal uit een ander land......

dan ben je voor mij gewoon een allochtoon oke?
  woensdag 5 december 2007 @ 15:56:42 #32
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_55059502
Goed zo, je vaderland is trots op je.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_55059519
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ja jochie, daar heb je niet van terug.
Jochie zeggen terwijl je zelf je geboorte datum niet in de profiel zet.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 5 december 2007 @ 15:57:32 #34
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_55059524
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:56 schreef Gaosz het volgende:

Dan hanteer jij een persoonlijke definitie van het woord 'allochtoon'.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_55059601
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:56 schreef Gaosz het volgende:

[..]

als ze niet blank zijn dan komt toch een van hun ouders/voorouders uit een ander land? of ze moeten geaddopteerd zijn en dan komt hij helemaal uit een ander land......

Oh gut meneer noemt een blank persoon met ouders uit het buitenland bij voorbaat gewoon "autochtoon". Wat je stelt is niet wat we met allochtonen bedoelen. Wat je nu met allochtonen wil zeggen is iemand die niet blank is en dat weet je dondersgoed. Noem het beestje dan van aanvang dan ook zo. Een autochtoon is niet perse blank en een allochtoon is niet perse donker.
pi_55059616
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Jochie zeggen terwijl je zelf je geboorte datum niet in de profiel zet.
Als je ouder bent zeg ik wel meneer tegen je,knul.
pi_55059673
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:

[..]

Oh gut meneer noemt een blank persoon met ouders uit het buitenland bij voorbaat gewoon "autochtoon". Wat je stelt is niet wat we met allochtonen bedoelen. Wat je nu met allochtonen wil zeggen is iemand die niet blank is en dat weet je dondersgoed. Noem het beestje dan van aanvang dan ook zo. Een autochtoon is niet perse blank en een allochtoon is niet perse donker.
Nee, dat maak jij er van..... ik noem een Portugees ook een allochtoon, en een Belg ook..... maar daar gaat het niet om, deze jongens waren inderdaag donker dus dan weet ik inderdaad dat het allochtonen zijn.

Dat is mijn punt
pi_55059724
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:00 schreef sampoo het volgende:

[..]

een allochtoon is toch gewoon iemand die steelt?
pi_55059773
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef sampoo het volgende:
Als je ouder bent zeg ik wel meneer tegen je,knul.
Dus als jij een onbekende die jonger is aanspreekt met jongetje/knul verwacht jij dat de ander überhaupt nog een serieus gesprek met je wil voeren? Ik weet niet hoe jou wereld in elkaar zit maar ik heb respect voor jongeren en ouderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ame_thyst op 05-12-2007 16:10:44 (typo, voordat er weer een spellings nazi ...) ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_55059851
Ik had je geknuffeld
pi_55059877
In hoeverre is de afkomst van het tuig uit de OP relevant? Ik vind het veel interessanter om te weten wat voor soort schoenen ze aan hadden. TS?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55059896
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:14 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre is de afkomst van het tuig uit de OP relevant? Ik vind het veel interessanter om te weten wat voor soort schoenen ze aan hadden. TS?
weet ik veel.....

puma ofzo?

al had ik het wel leuk gevonden als het lonsdale waren
pi_55059901
Tegenwoordig worden die knakkers met oorbelletjes en nikepetjes met airmaxjes ook allochtonen genoemd
pi_55059935
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:04 schreef Gaosz het volgende:

[..]

Nee, dat maak jij er van..... ik noem een Portugees ook een allochtoon, en een Belg ook..... maar daar gaat het niet om, deze jongens waren inderdaag donker dus dan weet ik inderdaad dat het allochtonen zijn.

Dat is mijn punt
Daar heb ik het ook over! Tenzij je aan een Belg (zelf geboren in Belgie of diens ouders) die in Nederland woont kan herkennen dat hij Belg is noem je hem geen allochtoon. Dit waren wildvreemden voor jou dus jij weet ook niet of deze donkere jongens hier geboren zijn en ook niet of de ouders van die jongens hier geboren zijn. Dus je weet inderdaad NIET of het allochtonen waren. Je begrijpt het woord allochtoon niet dat is het hele probleem en waar je op doelt is niet of ze allochtoon zijn of niet, maar om het kleurtje van hun huid. Zeg dan gewoon negers of jongens met een donkere huidskleur als je het relevant acht in je klaagzang.

[ Bericht 0% gewijzigd door sampoo op 05-12-2007 16:23:08 ]
pi_55060025
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef sampoo het volgende:

[..]

Daar heb ik het ook over! Tenzij je aan een Belg (zelf geboren in Belgie of diens ouders) die in Nederland woont kan herkennen noem je hem geen allochtoon. Dit waren wildvreemden voor jou dus jij weet ook niet of deze donkere jongens hier geboren zijn en ook niet of de ouders van die jongens hier geboren zijn. Dus je weet inderdaad NIET of het allochtonen waren. Je begrijpt het woord allochtoon niet dat is het hele probleem en waar je op doelt is niet of ze allochtoon zijn of niet, maar om het kleurtje van hun huid. Zeg dan gewoon negers of jongens met een donkere huidskleur als je het relevant acht in je klaagzang.
Zucht, in 1200 waren er nog geen negers in Nederland dus ze zijn vanaf die tijd hier gekomen en zjin dus allochtoon.... ALLEMAAL! al zijn ze hier geboren, dan hebben ze nogal het paspoort van turkije of marokko, en gaan ze daar ook in dienst, en als er oorlog komt gaan ze allemaal weer terug naar hun land van herkomst want dan zijn ze ineens geen nederlander
pi_55060073
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Dus als jij een onbekende die jonger is aanspreekt met jongetje/knul verwacht jij dat de ander überhaupt nog een serieus gesprek met je wil voeren? Ik weet niet hoe jou wereld in elkaar zit maar ik heb respect voor jongeren en ouderen.
Waar haal je het vandaan dat iemand knul/jongetje noemen respectloos is? Verder mag jij me gaan uitleggen welk serieus gesprek een bericht met " " moet inluiden.
  woensdag 5 december 2007 @ 16:24:53 #47
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55060135
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:07 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

een allochtoon is toch gewoon iemand die steelt?
bijns goed

ik ben zelf ook allochtoon volgens de wet, ook al ben ik net zo nederlands als haring met uitjes en drop
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55060280
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:20 schreef Gaosz het volgende:

[..]

Zucht, in 1200 waren er nog geen negers in Nederland dus ze zijn vanaf die tijd hier gekomen en zjin dus allochtoon.... ALLEMAAL! al zijn ze hier geboren, dan hebben ze nogal het paspoort van turkije of marokko, en gaan ze daar ook in dienst, en als er oorlog komt gaan ze allemaal weer terug naar hun land van herkomst want dan zijn ze ineens geen nederlander
Zo meneer veranderd even eenzijdig de betekenis van Nederlandse woorden. Weet je wat ik stel dat Nederland in Azie ligt en daarom zijn Nederlanders allemaal Aziaten. Een appel noem ik nu een peer. Het is geschreven en daarom wet.

Ja, knul we gaan uit van het jaar 1200 een tijd dat Nederland als land niet bestond en het gebied onderdeel was van een veel groter rijk. Daar moeten we volgens de grote Gaosz op baseren wie allochtoon is of niet. Er is verder grote kans dat je het product bent van het samengaan van zaad en cellen waar de eigenaars uit verschillende oorden kwamen waarvan ik vermoed dat ze niet allemaal binnen de huidige Nederlandse grenzen vallen. Hoe zou je jezelf dan noemen? Een beetje allochtoon? Een beetje autochtoon deficient?

Maar waarom stoppen in het jaar 1200? Weet je dat de moderne mens afstamt uit Afrika? Weet je wat we noemen iedereen een allochtoon.
pi_55060337
Ts heeft het verkeerd aangepakt! Je had die medelanders gewoon thuis moeten uitnodigen voor een kopje thee en het uit moeten praten
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_55060433
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef afcajos het volgende:
Ts heeft het verkeerd aangepakt! Je had die medelanders gewoon thuis moeten uitnodigen voor een kopje thee en het uit moeten praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')