quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef afcajos het volgende:
En sampoo lul wijs zo vaag, een allochtoon is gewoon een turk mocro Antilliaan noem maar op. En al het ie wel in Nederland geboren, het heeft nog steeds die waardeloze cultuur van zijn voorouders.
Wel sneu dat als je niet blank bent je er blijkbaar niet echt bij hoort volgens jou. En dan heeft er nog niemand gekeken naar je wat voor 'waardeloze' cultuur je bezit omdat men is blijven steken bij je huidskleur.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef afcajos het volgende:
En sampoo lul wijs zo vaag, een allochtoon is gewoon een turk mocro Antilliaan noem maar op. En al het ie wel in Nederland geboren, het heeft nog steeds die waardeloze cultuur van zijn voorouders.
Stierenstront. Verder mag er wel een beetje duidelijk gemaakt worden wat de betekenis van bepaalde woorden is. Wat is daar zo vaag aan?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef afcajos het volgende:
je moet vrienden gaan zoeken...... ik weet ook wat allochtoon betekent... alleen gebruikt iedereen het verkeerd idd, maar dat doet er niet toe, dat veranderd toch niet in ene doordat jij dit nou zegt.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Stierenstront. Verder mag er wel een beetje duidelijk gemaakt worden wat de betekenis van bepaalde woorden is. Wat is daar zo vaag aan?
Dude...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:20 schreef Gaosz het volgende:
[..]
Zucht, in 1200 waren er nog geen negers in Nederland dus ze zijn vanaf die tijd hier gekomen en zjin dus allochtoon.... ALLEMAAL! al zijn ze hier geboren, dan hebben ze nogal het paspoort van turkije of marokko, en gaan ze daar ook in dienst, en als er oorlog komt gaan ze allemaal weer terug naar hun land van herkomst want dan zijn ze ineens geen nederlander
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Wel sneu dat als je niet blank bent je er blijkbaar niet echt bij hoort volgens jou. En dan heeft er nog niemand gekeken naar je wat voor 'waardeloze' cultuur je bezit omdat men is blijven steken bij je huidskleur.
Ik ben een toffe allochtoon dan, want doe niet mee met cultuur maar hang wel me geloof aanquote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef afcajos het volgende:
in de gouden eeuw was ook 50% van de bevolking allochtoon als ik me niet vergisquote:Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zo meneer veranderd even eenzijdig de betekenis van Nederlandse woorden. Weet je wat ik stel dat Nederland in Azie ligt en daarom zijn Nederlanders allemaal Aziaten. Een appel noem ik nu een peer. Het is geschreven en daarom wet.![]()
Ja, knul we gaan uit van het jaar 1200 een tijd dat Nederland als land niet bestond en het gebied onderdeel was van een veel groter rijk. Daar moeten we volgens de grote Gaosz op baseren wie allochtoon is of niet. Er is verder grote kans dat je het product bent van het samengaan van zaad en cellen waar de eigenaars uit verschillende oorden kwamen waarvan ik vermoed dat ze niet allemaal binnen de huidige Nederlandse grenzen vallen. Hoe zou je jezelf dan noemen? Een beetje allochtoon? Een beetje autochtoon deficient?
Maar waarom stoppen in het jaar 1200? Weet je dat de moderne mens afstamt uit Afrika? Weet je wat we noemen iedereen een allochtoon.
Als je de opvattingen van de ts bekijkt zie je dat het bij hem verder gaat. Het gaat hem niet of die lui werkelijk allochtoon of autochtoon zijn, maar enkel om de huidskleur. Hij probeert het zelf met zijn eigen visie op het woord allochtoon recht te praten. Wees gewoon niet zo vaag en benoem het. Negers, zwarten, donker.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
in de gouden eeuw was ook 50% van de bevolking allochtoon als ik me niet vergis![]()
Maarja die allochtonen discussie gaat nergens over ... iedereen weet welke bevolkingsgroepen ermee bedoelt worden dus niet moeilijk doen..
maar das met heel veel mensen zo. zodra iemand het woord allochtoon zegt, is de link met moslims snel gelegd en dat terwijl er ook genoeg normale allochtonen zijn (zoals ik bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is inderdaad een vrij kortzichtige conclusie maar ik doel hier vooral ff op de islamcultuur en de "eigen rechter spelen" cultuur van die negerts
nikkers vind ik zelf het aardigst klinken.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
Als je de opvattingen van de ts bekijkt zie je dat het bij hem verder gaat. Het gaat hem niet of die lui werkelijk allochtoon of autochtoon zijn, maar enkel om de huidskleur. Hij probeert het zelf met zijn eigen visie op het woord allochtoon recht te praten. Wees gewoon niet zo vaag en benoem het. Negers, zwarten, donker.
Kan ook als je dat sentiment wilt aanvoeren. Een stuk eerlijker dan het foutief gebruik van het woord allochtonen.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nikkers vind ik zelf het aardigst klinken.
om nou telkens niet-europese allochtonen te gaan zeggen vind ik een beetje moeilijk doen om niks.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
maar das met heel veel mensen zo. zodra iemand het woord allochtoon zegt, is de link met moslims snel gelegd en dat terwijl er ook genoeg normale allochtonen zijn (zoals ik bijvoorbeeld)
mag ik dan ook moccapunten zeggen?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Kan ook als je dat sentiment wilt aanvoeren. Een stuk eerlijker dan het foutief gebruik van het woord allochtonen.
nwallochtoon voortaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
om nou telkens niet-europese allochtonen te gaan zeggen vind ik een beetje moeilijk doen om niks.
U krijgt bij deze toestemming tot gebruik van moccapunten.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik dan ook moccapunten zeggen?
Vind het nogal kleinerend klinken, kan dat het heel normaal is waar jij woont (in Drenthe bijvoorbeeld wordt knul nogal veel gebruiktquote:Op woensdag 5 december 2007 16:22 schreef sampoo het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat iemand knul/jongetje noemen respectloos is? Verder mag jij me gaan uitleggen
Geen, ik bedoelde ook niet dit gevalquote:welk serieus gesprek een bericht met "" moet inluiden.
voortaan noemen we ze weer "boy".quote:Op woensdag 5 december 2007 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vind het nogal kleinerend klinken, kan dat het heel normaal is waar jij woont (in Drenthe bijvoorbeeld wordt knul nogal veel gebruikt)
[..]
Geen, ik bedoelde ook niet dit geval
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef MetalSonic het volgende:
als het waar is, onze complimenten
Yup, omdat het vast niet ABN-sprekende studentjes waren die de buschauffeur aangesproken hadden met 'Waarde chauffeur, we vinden het zeer treurig dat u onze jonge vriend eruit hebt gezet, voortaan zorgen Wij ervoor dat hij zich proper gedraagt in de bus!...'quote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ja jochie, daar heb je niet van terug.
Mij links noemen omdat ik geen aversie heb ten aanzien van allochtonen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:29 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Yup, omdat het vast niet ABN-sprekende studentjes waren die de buschauffeur aangesproken hadden met 'Waarde chauffeur, we vinden het zeer treurig dat u onze jonge vriend eruit hebt gezet, voortaan zorgen Wij ervoor dat hij zich proper gedraagt in de bus!...'
Links![]()
Nee ok, dan heb je helemaal gelijk hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is inderdaad een vrij kortzichtige conclusie maar ik doel hier vooral ff op de islamcultuur en de "eigen rechter spelen" cultuur van die negerts
Dan hadden de medelanders jou meteen moeten verbouwen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef afcajos het volgende:
Ts heeft het verkeerd aangepakt! Je had die medelanders gewoon thuis moeten uitnodigen voor een kopje thee en het uit moeten praten
Fuck dat. Is het wel veilig om dit topic te lezen en erop te reageren? Zeker op dit tijdstip is het best gewaagd!quote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef sander89 het volgende:
Is het wel veilig om hier een topic over te openen![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef sander89 het volgende:
Is het wel veilig om hier een topic over te openen![]()
toevallig?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Het waren toevallig allochtonen, maakt me geen fuck uit al zijn ze paars.
quote:Op donderdag 6 december 2007 07:34 schreef Barachem het volgende:
Topic verkloot door politiek correcte linkse dwazen.
TS en buschauffeur werden belaagd door bruine klootzakken.
Allochtonen of niet, het was een kutgroepje van een of andere niet-Europese afkomst.
Man, zo te lezen verwacht ik dat die linkse dwazen slachtoffers van dit gespuis ook nog eens ooit gaan molesteren voor politiek incorrect gedrag...![]()
Mag ik apen met meloenen zeggen?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
U krijgt bij deze toestemming tot gebruik van moccapunten.
hoezo dude? dacht je dat het niet zo was dan?quote:
Alleen jammer dat ik geen politiek correcte linkse dwaas ben.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:34 schreef Barachem het volgende:
Topic verkloot door politiek correcte linkse dwazen.
TS en buschauffeur werden belaagd door bruine klootzakken.
Allochtonen of niet, het was een kutgroepje van een of andere niet-Europese afkomst.
Man, zo te lezen verwacht ik dat die linkse dwazen slachtoffers van dit gespuis ook nog eens ooit gaan molesteren voor politiek incorrect gedrag...![]()
Sommigen hebben geen veer in hun reet nodig om hun mening intern te rechtvaardigen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |