quote:Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef MetalSonic het volgende:
als het waar is, onze complimenten
Yup, omdat het vast niet ABN-sprekende studentjes waren die de buschauffeur aangesproken hadden met 'Waarde chauffeur, we vinden het zeer treurig dat u onze jonge vriend eruit hebt gezet, voortaan zorgen Wij ervoor dat hij zich proper gedraagt in de bus!...'quote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ja jochie, daar heb je niet van terug.
Mij links noemen omdat ik geen aversie heb ten aanzien van allochtonen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:29 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Yup, omdat het vast niet ABN-sprekende studentjes waren die de buschauffeur aangesproken hadden met 'Waarde chauffeur, we vinden het zeer treurig dat u onze jonge vriend eruit hebt gezet, voortaan zorgen Wij ervoor dat hij zich proper gedraagt in de bus!...'
Links![]()
Nee ok, dan heb je helemaal gelijk hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is inderdaad een vrij kortzichtige conclusie maar ik doel hier vooral ff op de islamcultuur en de "eigen rechter spelen" cultuur van die negerts
Dan hadden de medelanders jou meteen moeten verbouwen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef afcajos het volgende:
Ts heeft het verkeerd aangepakt! Je had die medelanders gewoon thuis moeten uitnodigen voor een kopje thee en het uit moeten praten
Fuck dat. Is het wel veilig om dit topic te lezen en erop te reageren? Zeker op dit tijdstip is het best gewaagd!quote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef sander89 het volgende:
Is het wel veilig om hier een topic over te openen![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef sander89 het volgende:
Is het wel veilig om hier een topic over te openen![]()
toevallig?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Het waren toevallig allochtonen, maakt me geen fuck uit al zijn ze paars.
quote:Op donderdag 6 december 2007 07:34 schreef Barachem het volgende:
Topic verkloot door politiek correcte linkse dwazen.
TS en buschauffeur werden belaagd door bruine klootzakken.
Allochtonen of niet, het was een kutgroepje van een of andere niet-Europese afkomst.
Man, zo te lezen verwacht ik dat die linkse dwazen slachtoffers van dit gespuis ook nog eens ooit gaan molesteren voor politiek incorrect gedrag...![]()
Mag ik apen met meloenen zeggen?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
U krijgt bij deze toestemming tot gebruik van moccapunten.
hoezo dude? dacht je dat het niet zo was dan?quote:
Alleen jammer dat ik geen politiek correcte linkse dwaas ben.quote:Op donderdag 6 december 2007 07:34 schreef Barachem het volgende:
Topic verkloot door politiek correcte linkse dwazen.
TS en buschauffeur werden belaagd door bruine klootzakken.
Allochtonen of niet, het was een kutgroepje van een of andere niet-Europese afkomst.
Man, zo te lezen verwacht ik dat die linkse dwazen slachtoffers van dit gespuis ook nog eens ooit gaan molesteren voor politiek incorrect gedrag...![]()
Sommigen hebben geen veer in hun reet nodig om hun mening intern te rechtvaardigen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |