Wie?quote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Triggershot het volgende:
Kan de so called mod van jullie, Janetje niet op zwart ofzo, blijf van mijn topic eens af
ze is al zwart , gothic jewaids lollereinzquote:Op maandag 19 november 2007 19:14 schreef Triggershot het volgende:
Kan die so called mod van een Janetje niet op zwart ofzo? blijf van mijn topic af
quote:Op maandag 19 november 2007 19:13 schreef Triggershot het volgende:
Kan de so called mod van jullie, Janetje niet op zwart ofzo, blijf van mijn topic eens af
quote:Op maandag 19 november 2007 19:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze is al zwart , gothic jewaids lollereinz
Ik ni begrijpquote:
hey ga eens ga terug naar je eigen sub , wat van die quasi-intillengeten knuffelen en discussiren over god en de duivel 1 persoon zijn ofzoquote:Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah rasicme is je nie onbekent zie ik.
Haha je schreef het fout.quote:Op maandag 19 november 2007 19:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey ga eens ga terug naar je eigen sub , wat van die quasi-intillengeten knuffelen en discussiren over god en de duivel 1 persoon zijn ofzo
ja daarom ik zit ik hier en niet bij die spellingnazi's in jouw subforumquote:
Hoofdletter en punt enzo.quote:Op maandag 19 november 2007 19:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja daarom ik zit ik hier en niet bij die spellingnazi's in jouw subforum![]()
Thanks, zodra ik er kan komen ga ik er even naar kijken.quote:Op maandag 19 november 2007 19:48 schreef TNA het volgende:
server te druk
Dat weten we nou wel denk ik, FOK!forum 'traagheid' top deel 6 dus.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Thanks, zodra ik er kan komen ga ik er even naar kijken.
Als ze hem willen hebben schop ik hemquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:37 schreef Insomaniac het volgende:
Stomme mailtjes van cocktease collega (v)
Deze lemming is leuker dan de 'originele' open topics. Doe dan schopje naar onz of laat het oogluikend toe.
Top.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ze hem willen hebben schop ik hemEven vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |