Dat is een topuser die het met mijn klacht eens zou zijn jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:24 schreef veldmuis het volgende:
BrauN.
HOUD JE SMERIGE PROPAGANDA VOOR JE WIL JE!?!?!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Je had ook gewoon een broodje kunnen nemen in plaats van friet(dat is sowieso niet te vreten. )
die broodjes zijn kankerduurquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Je had ook gewoon een broodje kunnen nemen in plaats van friet(dat is sowieso niet te vreten. )
Vertel hem dat je aids krijgt van broodjes!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
HOUD JE SMERIGE PROPAGANDA VOOR JE WIL JE!?!?!
SMERIGE BOOMKNUFFELAAR. DADELIJK GA JE ME NOG DE TWEEDE WERELDOORLOG AANPRATEN MAN, GA SOKKEN BREIEN OFZO
Dat je dat durft te zeggen tegen mij [afbeelding]
Friet is gewoon viesquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
HOUD JE SMERIGE PROPAGANDA VOOR JE WIL JE!?!?!
SMERIGE BOOMKNUFFELAAR. DADELIJK GA JE ME NOG DE TWEEDE WERELDOORLOG AANPRATEN MAN, GA SOKKEN BREIEN OFZO
Dat je dat durft te zeggen tegen mij![]()
Maar wel veel lekkerder dan friet.quote:
quote:Zoals lollerkuuul zou zeggen ''ze
lfs in de pruim van jennifuuur kan je wel een verdwaald frietje vinden''
Ik zei dat ik eten wilde, niet dat ik wilde deelnemen aan 1 of ander aidsuitwisselingsprogrammaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef Onderbroek het volgende:
@TS
als je paar 100 meter richting centrum had gelopen dan had je gezien dat er 2 macs en 1 negermac waren
Als je niet eens een friettent in Eindhoven kan vinden ben je Eindhoven onwaardig.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef Frituurkoning het volgende:
Ey mênneke, lees mijn post hierboven. En het was verdomme 'savonds, da frietkot was al dicht mênquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Loser!
Aan de stadkant staat net buiten 't station 'n frietkotNiet dat ik daar friet zou willen halen, maar als je nog iets verder doorloopt heb je zelfs 'n Mc Donald's zitten. Volgende keer iets verder kijken dan de stuivers op de grond
Gelukkig ben ik niet naar Chillburg gegaan aangezien ons pa me ophaaldequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je niet eens een friettent in Eindhoven kan vinden ben je Eindhoven onwaardig.
Opzouten uit onze mooie stad.
Ga maar lekker naarTilburg
.
Eeij matje, gai hat ut over da d'r gin friettent boite ut station waar. Dêh is 'r dus wel he, nondejuquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Ey mênneke, lees mijn post hierboven. En het was verdomme 'savonds, da frietkot was al dicht mên!!!!
die bestaat niet meer sinds paar weken. eigenaar is opgepakt omdat hij zich had afgetrokken op de mayo..waren ze tijdens een keuring achter gekomenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Loser!
Aan de stadkant staat net buiten 't station 'n frietkotNiet dat ik daar friet zou willen halen, maar als je nog iets verder doorloopt heb je zelfs 'n Mc Donald's zitten. Volgende keer iets verder kijken dan de stuivers op de grond
En nu zit je in welk inteelt boerendorp?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet naar Chillburg gegaan aangezien ons pa me ophaalde
Daar heeft Eric_Cantona dus zijn aids opgelopenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
die bestaat niet meer sinds paar weken. eigenaar is opgepakt omdat hij zich had afgetrokken op de mayo..waren ze tijdens een keuring achter gekomen
Jeez, waar heb je dat 14de hands verhaal vandaan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
die bestaat niet meer sinds paar weken. eigenaar is opgepakt omdat hij zich had afgetrokken op de mayo..waren ze tijdens een keuring achter gekomen
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
Mensen die zo mongolisch zijn dat ze het verschil niet proeven tussen zalf en cum waardoor ze alleen maar cum etenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jeez, waar heb je dat 14de hands verhaal vandaan?![]()
Die ken ik zowat van elke shoarma dan wel friettent in heel Nederland.
Dat is echt DE hoax van 1976.
Dat er nog steeds mensen zijn die die onzin geloven/ door zeveren.
Tilburg is gewoon de voorloper van Almere maar dan met ietwat meer dikke wijven " studentes" johquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
enige goeie uit Eindhoven: de trein naar Tilburg
Begint ie tegen mij dat ik niet goed leesquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Daar heeft Eric_Cantona dus zijn aids opgelopen!
!
!
Dat zeiden je ouders ook toen je nog leefde na de geboortequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Shit, er gaat iets mis.
Ja, vast, en bij jou vergeten ze elke keer die frituurpan over je kop leeg te gooien als ie goed heet is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Dat zeiden je ouders ook toen je nog leefde na de geboorte
Ik denk eerder dat je een deja vu had dan een mooi staaltje helderziendheid toen je dat lasquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Dat zeiden je ouders ook toen je nog leefde na de geboorte
Dat is niet alleen een matige grap, het is feitelijk nog onjuist ook. Ieder kind van 4 weet dat de Tilburgse wijven kunnen wedijveren met die van Rio en Bangkok!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tilburg is gewoon de voorloper van Almere maar dan met ietwat meer dikke wijven " studentes" joh.
Been there several times en nee sorry... Tot je 22ste is dat wel aardig, daarna kijk je wel verder dan dat grut daar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is niet alleen een matige grap, het is feitelijk nog onjuist ook. Ieder kind van 4 weet dat de Tilburgse wijven kunnen wedijveren met die van Rio en Bangkok!
EY BOLLE.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Been there several times en nee sorry... Tot je 22ste is dat wel aardig, daarna kijk je wel verder dan dat grut daar.
Hoop ik.....
Hehe, ach gosj... Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
EY BOLLE.
LAAT IK NOU NET JONGER ZIJN DAN 22
EY JIJ!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
EY BOLLE.
LAAT IK NOU NET JONGER ZIJN DAN 22
Als er nu in Eindhoven überhaupt wijven zouden binnen komen had je een dik punt gescoord.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef bleiblei het volgende:
Hoorde laatst wel een kloppende stelling van een native Tilburger.
Tilburgse vrouwen zijn komen lekker binnen op hun 18de en naar mate de studie vorderd veranderen ze OF in dikke biervarkens OF in ontzettend saaie burgertrutten met sjaaltjes en alle bijbehorende attributen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |