jij snapt hetquote:Op woensdag 14 november 2007 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
Wakker willen blijven terwijl je eigenlijk zou moeten gaan slapen.
Ook zoiets
Jij en jij moeten haast wel matchen.quote:
Doe eens OT blijven.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:54 schreef mijnietbellen het volgende:
nerds
wie is die andere jij dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij en jij moeten haast wel matchen.
Je hebt hele gesprekken met jezelf... dussssss.quote:
I like livequote:Op woensdag 14 november 2007 01:58 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine meldt*
Slapen
Wakker blijven
Er weer op tijd uit moeten
Het is Klaagbaak... zou dus moeten kunnenquote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil slapen maar moet wakker blijven... Mag ik hier mijn beklag doen?
Ijzel? Hagel? Gewoon dom geweest?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef Koploperkopper het volgende:
vanochtend flink languit gegaan.
Dat mag !quote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil slapen maar moet wakker blijven... Mag ik hier mijn beklag doen?
beter dan dat je d'r één koptquote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zou eigenlijk ook moeten slapen, oververmoeidheid is niet tof, vanochtend flink languit gegaan.
dussssssssssss.... je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt hele gesprekken met jezelf... dussssss.
Nee, flauwgevallen.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ijzel? Hagel? Gewoon dom geweest?
Het leven is hard wanneer je een framezaag bent.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil slapen maar kan niet slapen omdat ik wil slapen en ik moet niet slapen maar mag slapen en zodoende kan ik niet slapen omdat de wereld zo ongewikkeld in elkaar zit.
Ikzelf trouwens ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |