jij snapt hetquote:Op woensdag 14 november 2007 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
Wakker willen blijven terwijl je eigenlijk zou moeten gaan slapen.
Ook zoiets
Jij en jij moeten haast wel matchen.quote:
Doe eens OT blijven.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:54 schreef mijnietbellen het volgende:
nerds
wie is die andere jij dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij en jij moeten haast wel matchen.
Je hebt hele gesprekken met jezelf... dussssss.quote:
I like livequote:Op woensdag 14 november 2007 01:58 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine meldt*
Slapen
Wakker blijven
Er weer op tijd uit moeten
Het is Klaagbaak... zou dus moeten kunnenquote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil slapen maar moet wakker blijven... Mag ik hier mijn beklag doen?
Ijzel? Hagel? Gewoon dom geweest?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef Koploperkopper het volgende:
vanochtend flink languit gegaan.
Dat mag !quote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil slapen maar moet wakker blijven... Mag ik hier mijn beklag doen?
beter dan dat je d'r één koptquote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zou eigenlijk ook moeten slapen, oververmoeidheid is niet tof, vanochtend flink languit gegaan.
dussssssssssss.... je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt hele gesprekken met jezelf... dussssss.
Nee, flauwgevallen.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ijzel? Hagel? Gewoon dom geweest?
Het leven is hard wanneer je een framezaag bent.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil slapen maar kan niet slapen omdat ik wil slapen en ik moet niet slapen maar mag slapen en zodoende kan ik niet slapen omdat de wereld zo ongewikkeld in elkaar zit.
Ikzelf trouwens ook.
Owquote:Op woensdag 14 november 2007 02:07 schreef mijnietbellen het volgende:
[..]
Was een antwoord op de vraag wat jullie dan zijn![]()
En wat heeft dat met moeten gaan slapen te maken?quote:
Dat kun je niet weten als je het niet bent.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het leven is hard wanneer je een framezaag bent.
Dit begint te lijken op de pot die de ketel dingen gaat verwijten.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
dussssssssssss.... je spreekt uit ervaring?![]()
Nee maar ik kan me voorstellen dat het hard moet zijn. Een leven als framezaag... zal wel slecht voor de tanden zijn denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:12 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat kun je niet weten als je het niet bent.
En op dit tijdstip ben ik bezig met taal en ik bedenk me dat ik onzijdig ben.
Je bent een slakquote:Op woensdag 14 november 2007 02:12 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat kun je niet weten als je het niet bent.
En op dit tijdstip ben ik bezig met taal en ik bedenk me dat ik onzijdig ben.
Wacht, het is zo laat dat ik besef dat ik zelfs mannelijk ben. De frame-zaag, de=mannelijk of vrouwelijk, maar niet vrouwelijk omdat er geen -weetikveel- achter staat.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent een slak
Ik wist het
Zet die fles weg en ga naar je nest.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wacht, het is zo laat dat ik besef dat ik zelfs mannelijk ben. De frame-zaag, de=mannelijk of vrouwelijk, maar niet vrouwelijk omdat er geen -weetikveel- achter staat.
Shit, wat een foute username heb ik. Ik ben toch echt een meisje hoor.
Maar nu ga ik weer proberen te slapen![]()
Welke fles?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zet die fles weg en ga naar je nest.![]()
steekt ff een joint op, brbquote:Op woensdag 14 november 2007 02:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Welke fles?
Ik heb al twee weken geen drup alcohol op. En joints werken ook niet 1,5 week.
Ontkenning is fase 1. Acceptatie is fase 2. Fase 3 is onthouden en fase 4 is nuchterheid.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Welke fles?
Ik heb al twee weken geen drup alcohol op. En joints werken ook niet 1,5 week.
Wat voel ik me opeens verbonden met je.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wacht, het is zo laat dat ik besef dat ik zelfs mannelijk ben. De frame-zaag, de=mannelijk of vrouwelijk, maar niet vrouwelijk omdat er geen -weetikveel- achter staat.
Shit, wat een foute username heb ik. Ik ben toch echt een meisje hoor.
Maar nu ga ik weer proberen te slapen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dit begint te lijken op de pot die de ketel dingen gaat verwijten.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Na net je tanden te hebben gepoetst?
Dat denk ik. Ik zag je er ook niet voor aanquote:Op woensdag 14 november 2007 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben ook een meisje met een foute username... ik heb geleerd om nooit meer een kloon van wie dan ook over te nemen
Welke joints? De joint die 1,5 week geleden is opgerookt werkte wel.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ontkenning is fase 1. Acceptatie is fase 2. Fase 3 is onthouden en fase 4 is nuchterheid.
De joints werken niet?
Dat gaat nu niet meer lukken natuurlijkquote:
Voor vol?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat denk ik. Ik zag je er ook niet voor aan![]()
post dan ook foto'squote:Op woensdag 14 november 2007 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat voel ik me opeens verbonden met je.
Ik ben ook een meisje met een foute username... ik heb geleerd om nooit meer een kloon van wie dan ook over te nemen
Trusten f-s![]()
Daar zie ik geen een fokker voor aanquote:Op woensdag 14 november 2007 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor vol?
* PrintScreen in hoekje gaat schuilen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |