Kan je iets specifieker zijn? Wat voor beveiliging praten we over?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:04 schreef dekilo het volgende:
Hoe kan ik de beveliging v/d pc omzeilen zodat ik een online shooter kan installeren.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:06 schreef Maastrix het volgende:
waarschijnlijlk geen rechten om te installeren
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Maastrix het volgende:
ja op me vorige werk toen ik nog een ambtenaar was zat ik de hele dag world of warcraft te spelen. Toen kwam ik de dagen wel door. Maar hier gaan zelfs sommige flash spelletjes happerend
Naast me zit ook gewoon een collega te PSP'enquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Maastrix het volgende:
ja op me vorige werk toen ik nog een ambtenaar was zat ik de hele dag world of warcraft te spelen. Toen kwam ik de dagen wel door. Maar hier gaan zelfs sommige flash spelletjes happerend
Dat heb ik ook nog wel es gedaan, tot ik mn psp weer verkocht tenminste..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:20 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Naast me zit ook gewoon een collega te PSP'en![]()
Nog een keer halloquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:45 schreef diertjuh het volgende:
HalloBen ook maar weer niets aan het doen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:50 schreef Maastrix het volgende:
ok ik weet niks van telefonie en dan krijg je dit.
had net zo goed in het chinees kunnen staan
het zegt mij dus net zoveel als het jullie nu zegt
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Maastrix het volgende:
daar kan ik een heel kort antwoord op geven. JAquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus het is waar ze over ambtenaren zeggen
Dan studeer ik in de verkeerde sectorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Maastrix het volgende:
[..]
daar kan ik een heel kort antwoord op geven. JA
ik ben ambtenaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Maastrix het volgende:
[..]
daar kan ik een heel kort antwoord op geven. JA
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Maastrix het volgende:
ja maar kijk ik had het zeg maar dubbel,,, ambtenaren doen niks,,, ict ers doen niks,,,, ik was een ict ambtenaar
Haha onze ict'ers zijn zo erg dat ze nieteens in het pand zitten hierquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Maastrix het volgende:
ja maar kijk ik had het zeg maar dubbel,,, ambtenaren doen niks,,, ict ers doen niks,,,, ik was een ict ambtenaar
Tijd gaat hier wel wat sneller omdat k fulltime zit te fokken. Nog steeds geen mailtje binnengehad, en af en toe een telefoontje. Plus het meisje van de catering dat op m'n bureau kwam zitten met dr benen wijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Maastrix het volgende:
ja ik had ook 2 lokaties onder me beheer zeg maarhet openbaar ministerie gebouw, en het ministerie van justitie gebouw oftwel de rechtbank
was altijd wel gezllig en lachen daar,,, hoop dat ik snel weer in zo'n sfeer terecht komt want zoals het hier is gaat de tijd langzaam omdat ik niks doe . 0 medewerking krijg... en me collega's egoïstise klootzakken zijn
en toen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Plus het meisje van de catering dat op m'n bureau kwam zitten met dr benen wijd.![]()
en dat is vervelend...omdat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Plus het meisje van de catering dat op m'n bureau kwam zitten met dr benen wijd.![]()
Toen mompelde ik iets van dat ze best de hele dag mocht blijven zitten zo en toen moest ze lachen en ging ze aan me zitten en ging ze weer aan het werk.quote:
Ik kan niet reageren! Naam ingevuld maar dan vraagt ie om email, daar is neiteens een invulveld voorquote:
Fixed, leef je uit!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan niet reageren! Naam ingevuld maar dan vraagt ie om email, daar is neiteens een invulveld voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |