Kan je iets specifieker zijn? Wat voor beveiliging praten we over?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:04 schreef dekilo het volgende:
Hoe kan ik de beveliging v/d pc omzeilen zodat ik een online shooter kan installeren.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:06 schreef Maastrix het volgende:
waarschijnlijlk geen rechten om te installeren
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Maastrix het volgende:
ja op me vorige werk toen ik nog een ambtenaar was zat ik de hele dag world of warcraft te spelen. Toen kwam ik de dagen wel door. Maar hier gaan zelfs sommige flash spelletjes happerend
Naast me zit ook gewoon een collega te PSP'enquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Maastrix het volgende:
ja op me vorige werk toen ik nog een ambtenaar was zat ik de hele dag world of warcraft te spelen. Toen kwam ik de dagen wel door. Maar hier gaan zelfs sommige flash spelletjes happerend
Dat heb ik ook nog wel es gedaan, tot ik mn psp weer verkocht tenminste..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:20 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Naast me zit ook gewoon een collega te PSP'en![]()
Nog een keer halloquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:45 schreef diertjuh het volgende:
HalloBen ook maar weer niets aan het doen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:50 schreef Maastrix het volgende:
ok ik weet niks van telefonie en dan krijg je dit.
had net zo goed in het chinees kunnen staan
het zegt mij dus net zoveel als het jullie nu zegt
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Maastrix het volgende:
daar kan ik een heel kort antwoord op geven. JAquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus het is waar ze over ambtenaren zeggen
Dan studeer ik in de verkeerde sectorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Maastrix het volgende:
[..]
daar kan ik een heel kort antwoord op geven. JA
ik ben ambtenaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Maastrix het volgende:
[..]
daar kan ik een heel kort antwoord op geven. JA
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Maastrix het volgende:
ja maar kijk ik had het zeg maar dubbel,,, ambtenaren doen niks,,, ict ers doen niks,,,, ik was een ict ambtenaar
Haha onze ict'ers zijn zo erg dat ze nieteens in het pand zitten hierquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Maastrix het volgende:
ja maar kijk ik had het zeg maar dubbel,,, ambtenaren doen niks,,, ict ers doen niks,,,, ik was een ict ambtenaar
Tijd gaat hier wel wat sneller omdat k fulltime zit te fokken. Nog steeds geen mailtje binnengehad, en af en toe een telefoontje. Plus het meisje van de catering dat op m'n bureau kwam zitten met dr benen wijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Maastrix het volgende:
ja ik had ook 2 lokaties onder me beheer zeg maarhet openbaar ministerie gebouw, en het ministerie van justitie gebouw oftwel de rechtbank
was altijd wel gezllig en lachen daar,,, hoop dat ik snel weer in zo'n sfeer terecht komt want zoals het hier is gaat de tijd langzaam omdat ik niks doe . 0 medewerking krijg... en me collega's egoïstise klootzakken zijn
en toen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Plus het meisje van de catering dat op m'n bureau kwam zitten met dr benen wijd.![]()
en dat is vervelend...omdat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Plus het meisje van de catering dat op m'n bureau kwam zitten met dr benen wijd.![]()
Toen mompelde ik iets van dat ze best de hele dag mocht blijven zitten zo en toen moest ze lachen en ging ze aan me zitten en ging ze weer aan het werk.quote:
Ik kan niet reageren! Naam ingevuld maar dan vraagt ie om email, daar is neiteens een invulveld voorquote:
Fixed, leef je uit!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan niet reageren! Naam ingevuld maar dan vraagt ie om email, daar is neiteens een invulveld voor
Precies heb geen rechten om te installeren!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn? Wat voor beveiliging praten we over?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
Ow een diertje erbij, dat scheelt al
hmm..zei je films? Krijg zo zin om een filmpje te gaan kijken ipv te werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
ik nog 3 uur.. net zo lang als 2 films..
Inboeken? Ik boek ook in. Vergaderzalen vooral.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]![]()
Moet nog wel wat dingetjes gaan inboeken. Maar heb eigenlijk weinig zin meer. Net 2 kopjes chocomelk opgedronken![]()
Haha ja soms komt die vergelijking vanzelf.. dat ik in de tijd dat ik hier nog moet zitten 2 of 3 films had kunnen kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hmm..zei je films? Krijg zo zin om een filmpje te gaan kijken ipv te werken.![]()
Ik vooral bankafschriften en inkoopfacturen enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Inboeken? Ik boek ook in. Vergaderzalen vooral.
Ew.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik vooral bankafschriften en inkoopfacturen enzo
Soms is het wel leuk. Maar niet als het niet wil lukken. Hiero lopen ze beetje achter met de administratie van een ander bedrijf dus moet ik nu alle bankafschriften van de afgelopen 3 maand in gaan boeken. Beetje veel. Maar houdt me wel fftjes bezigquote:
Ik zou helemaal duizelig worden van al die getalletjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk. Maar niet als het niet wil lukken. Hiero lopen ze beetje achter met de administratie van een ander bedrijf dus moet ik nu alle bankafschriften van de afgelopen 3 maand in gaan boeken. Beetje veel. Maar houdt me wel fftjes bezig.
En je beetje goed opletten dat je wel de juiste bedragen erneer zetSlaapverwekkend is het dan ook weer wel
Poosje terug moest ik dus ook allerlei dingen op 0 zetten. Daar was ik ongeveer de hele dag mee bezig geweest. Toen begonnen de cijfertjes ook wel even voor mijn ogen te dansenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zou helemaal duizelig worden van al die getalletjesWerk je fulltime?
Oowkeejquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Poosje terug moest ik dus ook allerlei dingen op 0 zetten. Daar was ik ongeveer de hele dag mee bezig geweest. Toen begonnen de cijfertjes ook wel even voor mijn ogen te dansen.
Nou ik loop eigenlijk stage. 3 dagen in de week en dan nog 2 dagen school.
Jij een fulltimer?
Vrije tijd is ook belangrijk. Dat mis ik momenteel ook een beetje, want als ik naar school ga op de maandag en vrijdag zit ik er ook tot 4 uur en stage tot 5 uur. 's avonds ben ik dan ook helemaal moe. Dus 's avonds doe ik dan ook vrij weinig. Het weekend is voor mij echt meestal om uit te rustenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
OowkeejIk liep hier eigenlijk ook stage (ministerie), maar toen jaartje fulltime gaan werken en nu wil ik terug naar 2 of 3 dagen per week werken. Zit hier eigenlijk alleen omdat een collega ziek is vandaag en gister
![]()
Maar na een tijdje in een kantoortje te werken besef ik wel dat m'n vrije tijd me liever is dan een beetje geld extra, dus ik ga gewoon zo min mogelijk werken voortaan
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vrije tijd is ook belangrijk. Dat mis ik momenteel ook een beetje, want als ik naar school ga op de maandag en vrijdag zit ik er ook tot 4 uur en stage tot 5 uur. 's avonds ben ik dan ook helemaal moe. Dus 's avonds doe ik dan ook vrij weinig. Het weekend is voor mij echt meestal om uit te rusten.
Helaas verdien ik niets bij met deze stage. Dat is wel jammer. Maar toch zit ik hier om iets te leren.
Lijkt me trouwens ook zo eentonig worden hele week werken. Volgens mij is dat echt niet iets voor mij. Maar ik ga toch nog even doorleren. Doe nu wel boekhouding maar wil ook heel graag iets gaan doen met fotografie. Lekker actief bezig zijn![]()
![]()
Uhu, inderdaad. Niet dat ik dit werk echt vervelend vindt. Maar volgens mij is dit toch niet helemaal wat ik zoek. Wel handig als ik de diploma hiervan hebquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Helemaal met je eensWerken moet wel uiteindelijk, maar liever beetje leuk werk waar je nog eens wat maakt of ziet of trots op kan zijn.
I want to be a hippie![]()
Ik heb ook nog een jaartje studie af te makenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, inderdaad. Niet dat ik dit werk echt vervelend vindt. Maar volgens mij is dit toch niet helemaal wat ik zoek. Wel handig als ik de diploma hiervan heb.
![]()
![]()
Hahaha..insgelijks. Nu vindt ik het ook niet zo saai tussen het fokken door dus wat bedragen inboeken. Zo gaat de tijd toch wat snellerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een jaartje studie af te makenMaar dat komt volgend jaar wel weer.. Met die diploma (facility management) ga k toch ook niets doen, nutteloos eigenlijk
![]()
Ach, ik vermaak me wel. Fijn om een diertje te hebben trouwens vandaag, anders was t helemaal saai geweest hier![]()
![]()
Ik zit hier af en toe telefoontjes te beantwoorden en dat is het welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hahaha..insgelijks. Nu vindt ik het ook niet zo saai tussen het fokken door dus wat bedragen inboeken. Zo gaat de tijd toch wat sneller![]()
voor mij nog 75% van de filmquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zit hier af en toe telefoontjes te beantwoorden en dat is het wel![]()
Nog 1 film...
Kan ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hmm..das wel jammer. Dan kijk ik die thuis
Jij? Ik doe namelijk nu niet zoveel meer. Net eventjes de post naar de brievenbus gebracht en ik zeg je het is lekker weer buitenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kan ook
pff op de valreep nog even hard aan het werk zeg![]()
Ja ik werd even lastiggevallen door allemaal bellersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jij? Ik doe namelijk nu niet zoveel meer. Net eventjes de post naar de brievenbus gebracht en ik zeg je het is lekker weer buiten.
Mij lastigvallen is niet liefquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef diertjuh het volgende:
aah wat lief van die bellers.
Ik ga naar huisje
Niet?Jammer nouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mij lastigvallen is niet lief![]()
Fijne avond
![]()
Jij valt me nooit lastig hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niet?Jammer nou![]()
Jij ook een fijne avond
Bah ziek zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hehvroeg beginnen. en ben net 3 dagen ziek geweest
en wat blijkt. er is nog steeds niet veel te doen
Ook net begonnen dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Bah ziek zijn.Ben zelf al paar dagen verkouden.
Sjonge dat is dus net zo erg als bij mij. Kan ook wel paar dagen ziek zijn. Maar dan heb ik als ik weer kom ook maar weinig te doen.
Ik ga maar eventjes ontbijten. Moet om 8.00 uur beginnen.
Ben net 3 minuutjes binnen. Moest wachten voor het spoor en een stom stoplicht wat ze er ineens neer hebben gezet. En ik was weer telaat van huis gegaanquote:
T was al zo rustig zonder jouquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ben snotverkouden, maar ben blij dat ik hier weer aanwezig ben hoor.
thuis op de bank liggen verveelt op een gegeven moment zo.
heb wel getracht om thuis achter de pc te gaan zitten, maja dat monster maakt te veel herrie. dus hij ging weer uit
zetten ze bij jou zomaar nieuwe stoplichten neerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben net 3 minuutjes binnen. Moest wachten voor het spoor en een stom stoplicht wat ze er ineens neer hebben gezet. En ik was weer telaat van huis gegaan.
Maar ik ben er![]()
![]()
Ja, zijn bezig met werkzaamheden ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zetten ze bij jou zomaar nieuwe stoplichten neer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |