Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Alex is net als mij lid van het alom gevreesde en wereldberoemde TeamBaffer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:59 schreef Skazminko het volgende:
AlexT van dbb gaat meedoen, wat een sterk figuur is dat.
Wat denken jullie jongens?? Ik denk dat Big bad motherfucker Ronnie hem weer terugpakt.quote:
Meestal zoiets als:quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Semargofni het volgende:
Wat voor trainings schema volgen jullie?
Ik kan eindelijk weer trainen, ben nu van plan om wederom met rippetoe te strarten, heb er inmiddels 1 goed trainings jaar opzitten maar ben er nu al zo lang uit dat ik denk dat ik toch wel weer de nodige gains ermee zal maken.
Ik koop 1 x per 6 maanden whey, weightgainer en soms creatine zo goedkoop en groot mogelijk in. Na 6 maanden bestel ik weer wat bij, meestal heb ik ook nog wel wat over.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:19 schreef Videopac het volgende:
M'n whey is weer bijna op. Iemand ervaring met Ultimate Nutrition ProStar?
En met TheMaximumHealthShop? Daar kost ie namelijk maar 45 euro.
Ik probeer gewoon zoveel mogelijk oefeningen zonder straps te doen. Stifflegged en barbelrow en shrugs bv. Hoop dat me grip daar beter van wordt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:25 schreef Mr.J het volgende:
Iemand nog tips voor static holds tbv grip?
Dacht zelf aan 3 a 4 setjes van 15 seconden vasthouden (pronated grip).
Geen idee hoe ze eruit zien, en ik zie ook nooit verschil wie er nou groter is oid. Maar van mij mag Jay winnen (stiekem Dexter maar dat gebeurt toch nooit)quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:55 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat denken jullie jongens?? Ik denk dat Big bad motherfucker Ronnie hem weer terugpakt.![]()
Nee Ronnie zal hem niet terugpakken. Denk Jay weer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:55 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat denken jullie jongens?? Ik denk dat Big bad motherfucker Ronnie hem weer terugpakt.![]()
ok, tof. Dan zie ik je daar!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef Baffer het volgende:
Ik ben er ook in Ede.
Nee er zijn qua fysiek nog 2 a 3 kanshebbers, maar het gaat ook om de naam die je al hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:04 schreef Fugie het volgende:
hoeveel van die gasten zijn nou echt serieuse kanshebbers ? Of liggen ronnie en jay mijlen voor op de rest van die gasten ?
same here, ik werd wakker en had last van me elleboog. Dus toen dacht ik; misschien is het slim om een weekje rust te pakken, elleboog gaar, pols al 3 weken gaar etcquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:29 schreef no-look het volgende:
ik ga zometeen gewoon weer trainen. Doe het wel wat rustiger aan. Hoger volume met lagere gewichten. Maar niet-gaan vind ik gewoon saai. En ik voel me best okayMaar van die rustweek komt het dus niet
Blessures zijn irritant! En glucosamine is gewoon goed. Volgens mij gaat er wel een preventieve werking van uit, alleen jammer dat er vaak mee geadverteerd wordt dat het goed is voor ouderen wiens gewrichten al in de puree zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
same here, ik werd wakker en had last van me elleboog. Dus toen dacht ik; misschien is het slim om een weekje rust te pakken, elleboog gaar, pols al 3 weken gaar etc
Maar toch gegaan, maar ik zit er nu wel sterk over te denken om een week rust te houden ivm de pols. Zuigt alleen zo als je net weer lekker bezig bent dat je dat soort domme dingen krijgt![]()
In ieder geval ga ik wat glucosamine pilletjes halen vanmiddag ook omdat mijn knieen niet altijd even soepel aanvoelen, misschien dat dat wat scheelt in de toekomst kwa lastige gewrichten enzo
Waar haal jij welke spullen vandaan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik koop 1 x per 6 maanden whey, weightgainer en soms creatine zo goedkoop en groot mogelijk in. Na 6 maanden bestel ik weer wat bij, meestal heb ik ook nog wel wat over.
[..]
Train jij rug en borst op dezelfde dag?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:26 schreef Fugie het volgende:
net weer lekker wezen trainen
benchen 3x6x60 hopelijk volgende week ook mijn 4de set met 60kg. Enige nadeel was mijn MP die ging echt zwaar ruk, maar dat heeft misschien met mijn rugtraining en zware borsttraining te maken
nee ik doe een split maar wel 2 dagen achter elkaar, ik had nu dus spierpijn van mijn rugtraining van gisterquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Videopac het volgende:
[..]
Waar haal jij welke spullen vandaan?
[..]
Train jij rug en borst op dezelfde dag?
Zegt niet zoveel. Je moet jezelf ook gek maken van te voren (of jij moet dat doen door hem in zijn gezicht te slaan ofzo). In Ede bv is er 1 onderdeel met deadlift voor herhaling met 150kg. Dat is vrij laagdrempelig. En als laatst armpjedrukken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef no-look het volgende:
aan wat voor stats moet je denken om redelijk mee te kunnen draaien in zo'n beginnerswedstrijdje?
Maatje van me, die lul die 160 deadlift na enkele maandjes trainen, ziet het denk ik wel zitten om een keer mee te draaien zodra hij wat sterker in z'n armen is geworden. Hij bencht nu 50 kg voor reps, squat 100 en deadlift dus 160Voor volgende zomer moet het wel lukken hem genoeg in shape te krijgen, denk ik. En ik ga dan mee om hem te slaan, voordat hij aan de beurt is.
Meestal bij hercules fitness of perfect bodyquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Videopac het volgende:
[..]
Waar haal jij welke spullen vandaan?
[..]
Train jij rug en borst op dezelfde dag?
Ten eerste, wat is zijn lichaamsgewicht?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef no-look het volgende:
aan wat voor stats moet je denken om redelijk mee te kunnen draaien in zo'n beginnerswedstrijdje?
Maatje van me, die lul die 160 deadlift na enkele maandjes trainen, ziet het denk ik wel zitten om een keer mee te draaien zodra hij wat sterker in z'n armen is geworden. Hij bencht nu 50 kg voor reps, squat 100 en deadlift dus 160Voor volgende zomer moet het wel lukken hem genoeg in shape te krijgen, denk ik. En ik ga dan mee om hem te slaan, voordat hij aan de beurt is.
Cool! waar kan ik je aan herkennen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:43 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
ok, tof. Dan zie ik je daar!
Ik ga die docu vanaaf nog ff kijken. Lucia Rijker is een beestquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:22 schreef Videopac het volgende:
Na een drukke week op het werk en gisteravond een eetafspraak lag ik vannacht om 1:45 in bed. Ik was vanmorgen behoorlijk moe. Tijdens het ontbijt op tv een documentaire gezien over Lucia Rijker: wat een wijf, goede armen ook.
De fuck it mindset is er een waar je ver mee kan komenquote:Anyway, ik naar de gym. Warming up (5 min crosstrainer) ging al niet geweldig: hartslag liep snel op. Toen toch maar squatten: 12x 85kg, 10x 90kg, 10x 95kg: overwacht goed dus! Toen dacht ik fuck it: ik ga gewoon 100kg proberen: toch nog 6 reps eruit geperst!!! (alles bovenbenen parallel). Daarna nog lunges gedaan en bij de lat pulley down 2 van de 3 setjes met 65kg gedaan i.p.v. 60kg. Rest van de rug en bicep oefeningen hetzelfde gewicht gehouden. Dit was mijn beste training in maanden. (Overigens voel ik mijn 14x 70kg BP van donderdag nu goed).
Thanksquote:Overigens 2: Er is er een jarig, hoera! Hoera! Dat kun je wel zien dat is ...
(Hint: ze deadlift 100kg)
Ik ben die ene met die bloemen.quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef LedZep het volgende:
[afbeelding]
Monster geinteresseerde "zwarte haast"
pindas, 2500kcal per zakje ofzo ?quote:Op zondag 23 september 2007 15:25 schreef tequi3 het volgende:
Welke voeding bevat veel kcal? Stokbroden met kruidenboter bevat vrij veel, maar van 6 op een dag word het er ook niet lekkerder op. Zie net trouwens dat boter 530 kcal per 100 gram bevat, een pakje is 500 gram.. maar om nou elke dag een pakje dieetella boter op te eten kan ook niet gezond en lekker zijn
jij bent heul niet groot genoeg voor weightgainersquote:Op zondag 23 september 2007 15:32 schreef koejoeloek het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met producten van Maximize? Kan er vrij weinig over vinden op intnernet, had even de inhoud vergeleken met de weightgainer van XXL en maximize is dan wel iets duurder maar zeker een stuk beter. Minder eiwit, en 20gr meer carbs
laat dat nou precies de reden zijn waarom ik ze gebruikquote:Op zondag 23 september 2007 17:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
pindas, 2500kcal per zakje ofzo ?
[..]
jij bent heul niet groot genoeg voor weightgainers
ik trek over 3 weken mijn nieuwe huisje in als het goed isquote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Heb afgelopen donderdag de sleutel gekregen van m'n nieuwe huis. Dus de komende tijd geen energie of tijd over om naar de gym te gaan.
Ben totaal gesloopt nu, klussen is zwaarder dan cardio/krachttraining
Hoezo niks verbouwen?quote:Op zondag 23 september 2007 19:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik trek over 3 weken mijn nieuwe huisje in als het goed is
alleen ik hoef niets te verbouwen, dus dat scheelt dan weer![]()
geen noodzaak, als ik zin heb kan het wel maar is niet direct nodigquote:Op zondag 23 september 2007 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo niks verbouwen?
Niks te schilderen? Ik schilder het complete huis, alle kamers, plafonds, deuren, kozijnen, hallen, badkamer, zolder.
Deadstop?quote:Op maandag 24 september 2007 21:17 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag gedeadlift. 180kg 6x 190kg 5x 210kg 4x Zit bijna op me oude niveau van 220 3x maar nu doe ik het met deadstop en betere techniek.
Ah, oke, dat zal idd wel beter zijn voor je techniek en rug lijkt me...quote:Op maandag 24 september 2007 21:27 schreef Baffer het volgende:
Gewicht doodleggen tussen de reps door.
lijkt me juist niet, wat nu rust je juist, is ook voor sissy's..quote:Op maandag 24 september 2007 22:26 schreef no-look het volgende:
en het is zwaarder.
Mooi zo! pijnvrij is wel zo lekker. Ik vrees dat ik mijn liesbreuk groter heb gemaakt. Kan bijna niks doen aan buikspieren zonder pijn.quote:Op maandag 24 september 2007 23:44 schreef Frautie het volgende:
Vanaaf ff gratuit check up gehad in de klimhal van mijn schouders, ellebogen, polsen en vingers.
Alles was goed, kon mijn linkerelleboog iets verder buigen dan rechts. En mijn rechterarm kon ik minder hoog op mijn rug leggen -> dus wat meer rekken
Maar geen pijnklachten meer of andere gekke dingen![]()
Het is voor sissy's om je techniek te verneuken, alleen omdat je dan meer gewicht kunt pakken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:28 schreef mnybag het volgende:
[..]
lijkt me juist niet, wat nu rust je juist, is ook voor sissy's..
Die neiging heb ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:16 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Het is voor sissy's om je techniek te verneuken, alleen omdat je dan meer gewicht kunt pakken.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:28 schreef mnybag het volgende:
[..]
Mjaah, beter dat je er dan aan geholpen wordt. Dan ben je er iig vanaf en kan je weer lekker trainen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef Den_Haag het volgende:
Klote! kom net bij de fysio vandaag, mijn liesbreuk is idd weer groter geworden. Moet nu gaan oppassen anders moet ik echt onder het mes.
Nee hoor.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:28 schreef mnybag het volgende:
[..]
Kut man, sterkte!quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef Den_Haag het volgende:
Klote! kom net bij de fysio vandaag, mijn liesbreuk is idd weer groter geworden. Moet nu gaan oppassen anders moet ik echt onder het mes.
Own die 150! ROOOAAAARRRRR!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Skazminko het volgende:
Vanavond ga ik voor de 150 kilo deadlift.(pr was 145 vorige week)
Mneej, het is een combinatie van verkeerde beweging en te weinig rust. Het is mijn rechterpols waarmee ik nu dus ook typ en ook de rest van de dingen doe (ja rechts eh).quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:12 schreef ivosnivo het volgende:
Wat lichter trainen eerst met wat meer reps is niks?
mja zou kunnen, maar ik weet al dat ik dat toch niet lang vol houquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:27 schreef ivosnivo het volgende:
Ja ik bedoel dat lichter trainen ook voor als je weer gaat
155 kilo is gelukt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Skazminko het volgende:
Vanavond ga ik voor de 150 kilo deadlift.(pr was 145 vorige week)
het was een grapje he, ik hoop dat je hem door had, als je niet stopt zit je eenmaal in een vloeiende beweging waar het juist makkelijker gaat. een deadstop is niet te vergelijken met onderaan bij het squaten stoppen, want dan zijn je benen juist onder extreme spanning.quote:
ren je dan met die bal of wat? Ik kan hem ook grippen, met beide handen, en behoorlijk lang. En het is niet alsof ik nou zo'n goeie grip heb.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:04 schreef ivosnivo het volgende:
Heb nu nieuwe griptraining ontdektEen basketbal zo lang mogelijk vasthouden als ie op de kop hangt. Met rechts heb ik niet zoveel moeite loop ik zo paar x het veltje over. Maar met links langer niet
Wil nu ook 1x per week fullsquat doen met 100kg en dan zoveel mogelijk reps maken. Op een dag dat ik me benen niet aanpak. Doe die oefening normaal nooit, wil hem ook niet te zwaar pakken daardoor. Plus dat het wel schijnt te helpen om je lichaam een opdonder te geven om te groeien. Had hem gisteren 14x (volgende week zoiezo 15 dus).
Nee, tweede keer. De vorige herstelde zichzelf. Was ook niet zo groot. Hoop dat dat nu ook gebeurd. maar heb er een hard hoofd in. Deze week even aankijken en anders volgende week naar de huisarts. voel het al tijdens het autorijden en traplopenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Mjaah, beter dat je er dan aan geholpen wordt. Dan ben je er iig vanaf en kan je weer lekker trainen.
Is dit de eerste keer dat je liesbreuk hebt?
hehe kan ikquote:Op donderdag 27 september 2007 10:33 schreef ivosnivo het volgende:
Loop rustig het veltje over, je moet de bal wel op de kop houden he
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, tweede keer. De vorige herstelde zichzelf. Was ook niet zo groot. Hoop dat dat nu ook gebeurd. maar heb er een hard hoofd in. Deze week even aankijken en anders volgende week naar de huisarts. voel het al tijdens het autorijden en traplopen![]()
dat is echt lekker. Alle pijntjes weg, je wil echt weer vol gas er tegenaan en je gained ook nog in kracht tijdens die rustweek ookquote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Handschoen het volgende:
Ik ga in het kader van mij rust iig volgende week helemaal niet sporten, eens kijken wat voor effect dat heeft. Kunnen die kleine blessures die ik aan voel komen ook de tijd krijgen...
Dat weet ik wel zeker ja. Maar er zit niks anders op. Ik heb geen tijd om ook nog eens te gaan trainen. Ik zie over een weekje het resultaat wel!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef Baffer het volgende:
Cutten en niet trainen is een slecht plan mgilles, dan ga je erg inboeten aan kracht/massa.
eigen huis lijkt me ook boeiender dan die paar avondjes in de sportschoolquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja. Maar er zit niks anders op. Ik heb geen tijd om ook nog eens te gaan trainen. Ik zie over een weekje het resultaat wel!
je moet wel met losse barbell doen he, rest is voor mietjes..quote:Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef PrincePolly het volgende:
Vandaag PR met de chestpress. 95 kilo (vorige PR was 75 kilo). Vraag me niet hoe het ineens zo vooruit kon gaan, maar het gebeurde. Ding gaat bij ons maar tot de 100, dus dan heb ik weer een apparaat tot de max.
Sinds wanneer doe je een chestpress met een barbell?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef mnybag het volgende:
[..]
je moet wel met losse barbell doen he, rest is voor mietjes..
Misschien een keer wat meer varieren met oefeningen, vaker legpress, meer herhalingen, leg extension en legcurl wat uitbouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef no-look het volgende:
verschilt ook weer per machine. Ik druk ook 100 op die van onze gym en ik bench een monsterlijke 70 kilootjes.
Net getraind en ik word er gewoon depri van. Mijn squat gaat echt te langzaam (if any) vooruit en mijn bovenlichaam hoef ik maar halfgaar te trainen en daarmee gaat het echt prima. 10 chin-ups, brede grip, en 2*1 met 15 kg extra. Maar meer dan 74 kg squaten? Ho maar
Daarom, het herstel van de operatie is korter dan de rustperiode die je zou moeten aanhouden.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:39 schreef Frautie het volgende:
[..]
![]()
Beterschap. Operatie schijnt niet super ingrijpend te zijn. Zou je maar een paar weekje uit de running zijn.
______________________________________________________________________________________
Ik ben nog steeds ziek![]()
Wel aan de beterende hand, het koortsige is er vanaf. Alleen nog wat hees en soms een beetje warm....
Hopen dat 't voor 't weekend over is. Dan weekendje chillen en maandag weer aan de gang
Ik 260kg 14xquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je een chestpress met een barbell?
En het is een goede ondersteunende oefening, ik doe hem meestal als 3e borstoefening, de ene training wel, de andere niet.
*McGilles duwt 8x160kg op de chestpress*
Ik denk dat er een volle katrol in dat apparaat zit waardoor je alles moet delen door 2, dus ik denk 130 x 14quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik 260kg 14x
vast een ander apparaat
Volgens de winkel soort van crea, maar er zit totaal geen creatine in zie ik nu.. maar in ieder geval, the problem remains the samequote:Op vrijdag 28 september 2007 18:31 schreef Tommy_808 het volgende:
is dat crea? is dat niet gwn een no supp? J?
http://www.fitatletika.ru(...)ages/panatta-fw4.jpgquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik denk dat er een volle katrol in dat apparaat zit waardoor je alles moet delen door 2, dus ik denk 130 x 14Maar dan nog red ik dat niet
Waarom heb je voor dit supplement gekozen?quote:
uhm allereerst is in de ochtend trainen het beste ivm hormonen dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:43 schreef koejoeloek het volgende:
even een vraagje, sinds ik smorgens vroeg train en die pillen gebruik (soort van creatine spul) heb ik na 3 kwartier trainen (van 7:00 tot 8:00 train ik) last van een misselijk gevoel. Heb al geprobeert om in de plaats van een broodmaaltijd om 6.20 een shake te pakken en wat fruit, maar ook dat maakte niet veel uit. Misselijkheid bleef. Kan dit komen door het supplement wat ik gebruik? Of gewoon omdat me lichaam nog niet "wakker" genoeg is? Aangezien ik om 6.uur opsta en om 7uur al in de sportschool sta.... Misschien niet meer eten voor ik ga trainen, en pas eten na me training?
supp wat ik gebruik
Wat is het voordeel van de chest press vergeleken met bankdrukken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je een chestpress met een barbell?
En het is een goede ondersteunende oefening, ik doe hem meestal als 3e borstoefening, de ene training wel, de andere niet.
het ziet er stoer uit voor de chicks dat als je meer als 50 kanquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van de chest press vergeleken met bankdrukken?
Allergisch lijkt me niet want gebruik al tijdje no producten, en nooit eerder last van gehad. Heb juist het idee dat het door het drinken van water verergert wordt, ga er idd ook vanuit dat het te snel is na de maaltijd, dus dat word een kleinere maaltijd nemen voor de training en de echte maaltijd na de training nuttigen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:16 schreef mnybag het volgende:
[..]
uhm allereerst is in de ochtend trainen het beste ivm hormonen dus![]()
het kan zijn dat je te weinig water drinkt, het kan zijn dat je er allergisch voor bent (??), of je traint te snel nadat je hebt gegeten.
nice. Zit zelf nu op een brutale 62 kg en wil voor nieuwjaar op bodyweight zitten. Nog een kg of 13 dus, moet lukken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef Baffer het volgende:
100 pushpress.
MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IM A BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronnie's armen zijn weer smerig zeg, belachelijk veel aders, te erg en dus niet mooi, je ziet zelfs geen duidelijke definitie meer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:38 schreef no-look het volgende:
ik denk Jay. Op dbb staat zo'n site dat je ze naast elkaar kunt zetten en dan kun je ook aangeven in welke pose. Zo'n Duitser is ook echt massive. Ruhl is lachwekkend huge en buiten proporties. ik vind bodybuilders wel rauw.
Dat was inderdaad de planning.quote:Op zondag 30 september 2007 10:44 schreef no-look het volgende:
een kilo is wel veel, daar zal zeker vet en vocht bijzitten. Maar gewoon een paar weken zo doorgaan en als de spiegel verteld dat je een varken wordt ga je weer cardio'en
Je kan inderdaad wel vaker een knietje in je kuit gebruiken om je bench wat op te krikkenquote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef no-look het volgende:
vandaag bij basketball een knietje in m'n kuit gekregen. Loop nu mank en doet aardig zeer dus denk dat squaten en deadliften een paar dagen kan wachten. Misschien ook wel eens goed, kan ik mijn bench eens omhoog helpen.
Ik weet niet waarom je het doet, maar ik zou geen wonderen verwachten van een week rust.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:23 schreef Handschoen het volgende:
T is toch wel even wennen zo'n weekje rust. Heb wel zin om weer te trainen, maar moet van mezelf nog een weekje wachten... Ben benieuwd wat het resultaat is uiteindelijk
Overstappen op volle melk wellicht? Vanwege de extra vetten ben ik ook daarop over gestapt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:14 schreef slaapvaak het volgende:
Nu eet ik al gezond, veel vis en vlees, groente etc. maar wat ik mij eigenlijk afvroeg is dit:
is het handig om ook extra vetten te eten? Ik eet over het algemeen mager vlees etc., is het misschien handig bij mijn dagelijkse porties wat meer vetten toe te voegen? Of kan ik het bij wat meer vlees en vis en andere 'vezel'producten houden?
hm, flink droog? 5 procent? Volgens mij ben jij slachtoffer van zo'n "alleen-been-vet-metende" vetpercentage weegschaal!quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:14 schreef slaapvaak het volgende:
spieruithoudingsoefeningen in terugkomen. Mijn lengte is 1.75, gewicht 72.5kg en heb een vetpercentage van rond de 5 procent. Ben aardig gespierd en flink droog, blessed by genetics.
Volgens mij zijn er betere bronnen van vet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:39 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Overstappen op volle melk wellicht? Vanwege de extra vetten ben ik ook daarop over gestapt.
ik zou niet zwaarder worden voor het boksen, snelheid is echt belangrijker dan je massa, zeker bij jouw lengte, en al helemaal als je ooit wedstrijden wil gaan doen. Als je doel is beter te worden bij boksen zou ik concentreren op oefening die je snelheid en athletisch vermogen doen toenemen, zoals cleans en overhead squats. Ik zou me iig niet focussen op gewichtstoename als je doel is beter te gaan boksen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:14 schreef slaapvaak het volgende:
Ik doe alweer nu alweer bijna 2 jaar aan krachttraining, met maandelijkse pauzes tussen door.
Op het moment 1 tot 2x per week inclusief 1x 2uur boksen per week waarin ook kracht en spieruithoudingsoefeningen in terugkomen. Mijn lengte is 1.75, gewicht 72.5kg en heb een vetpercentage van rond de 5 procent. Ben aardig gespierd en flink droog, blessed by genetics.
Nu wou ik eigenlijk een beetje gaan 'bulken', vooral vanwege het boksen, ik wil op het gewichtspeil van mijn mede-boksers komen en dat ligt vaak rond de 75-80kg.
Nee, het was een of andere apparaat dat ik moest vasthouden, elektronisch. Ik kwam onder de 6%, maar onder dat percentage kan het niet zo betrouwbaar zijn. Vandaar dat ik het op zo'n 5% schat. Droog in de zin, dat me abs, lijnen over me schouder etc. duidelijk zichbaar zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:51 schreef BertV het volgende:
[..]
hm, flink droog? 5 procent? Volgens mij ben jij slachtoffer van zo'n "alleen-been-vet-metende" vetpercentage weegschaal!
Tuurlijk richt ik mij ook op snelheid en atletisch vermogen, dat staat nog steeds voorop. Alleen gezien het feit dat ik toch niet wedstrijden ga doen in de komende jaren(realistischer gezien, ooitquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik zou niet zwaarder worden voor het boksen, snelheid is echt belangrijker dan je massa, zeker bij jouw lengte, en al helemaal als je ooit wedstrijden wil gaan doen. Als je doel is beter te worden bij boksen zou ik concentreren op oefening die je snelheid en athletisch vermogen doen toenemen, zoals cleans en overhead squats. Ik zou me iig niet focussen op gewichtstoename als je doel is beter te gaan boksen.
Verder is boksen natuurlijk de bomMorgen ga ik ook weer, donderdag ook nog en misschien de zaterdag weer.
Bij mij gaf zo'n apparaat ook "off the chart" aan en die ging tot 5-6 %. Na laten meten met huidplooimeter, resultaat: 14%. En die figuur die dat met dat apparaat bij me meten maar zeggen dat het best kon, die 5%. Ze had er blijkbaar verstand vanquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:26 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Nee, het was een of andere apparaat dat ik moest vasthouden, elektronisch. Ik kwam onder de 6%, maar onder dat percentage kan het niet zo betrouwbaar zijn. Vandaar dat ik het op zo'n 5% schat. Droog in de zin, dat me abs, lijnen over me schouder etc. duidelijk zichbaar zijn.
Ik heb overigens het gevoel dat mijn benen het 'vetst' zijn, in de zin dat de spieren wat losser/zachter overkomen, kuiten en de spieren boven je knieen die trillen.
Hmm interessant, zal ik proberen. Ik kreeg 2 jaar terug overigens met een ander soort apparaat een score van 5.5% (waarna de vrouw beweerde dat het gevaarlijk laag wasquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:54 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Bij mij gaf zo'n apparaat ook "off the chart" aan en die ging tot 5-6 %. Na laten meten met huidplooimeter, resultaat: 14%. En die figuur die dat met dat apparaat bij me meten maar zeggen dat het best kon, die 5%. Ze had er blijkbaar verstand van.
Conclusie: laat je nameten met een huidplooimeter. Als je 'natuurlijk,' zonder er speciaal op te letten, op 5% zou staan is er iets niet helemaal ok volgens mij...
Post anders hier een foto, dan kunnen we wel schatten...
Die gasten zijn allebei boven de 10% vet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:06 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Hmm interessant, zal ik proberen. Ik kreeg 2 jaar terug overigens met een ander soort apparaat een score van 5.5% (waarna de vrouw beweerde dat het gevaarlijk laag was) en kreeg op een leeftijd van 10 jaar van de dokter al te horen dat ik maar meer patat en mayonaise moest eten.
Tussen dit (ik ben iets gespierder):
http://www.eletewater.com/images/athletes/justin_robbins_01.jpg
en dit: (ik ben iets minder gespierd):
[afbeelding]
in.
Serieus? Ok, dan. Wel gek dat al die apparaten er dan zo ver naast zitten. Sowieso dacht ik dat het voor athleten, zoals die mma-vechter, best normaal is om rond de 5% te zitten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:29 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Die gasten zijn allebei boven de 10% vet.
afhankelijk van de bouw van de atleet en de gewichtsklasse waarin ze vechten zijn ze soms wel eens erg droog. Maar volgens mij is 5% niet echt iets wat je makkelijk kan onderhouden zeker niet als je intensief aan het trainen bentquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:33 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Serieus? Ok, dan. Wel gek dat al die apparaten er dan zo ver naast zitten. Sowieso dacht ik dat het voor athleten, zoals die mma-vechter, best normaal is om rond de 5% te zitten.
blessed by genetics!!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:06 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Hmm interessant, zal ik proberen. Ik kreeg 2 jaar terug overigens met een ander soort apparaat een score van 5.5% (waarna de vrouw beweerde dat het gevaarlijk laag was) en kreeg op een leeftijd van 10 jaar van de dokter al te horen dat ik maar meer patat en mayonaise moest eten.
Tussen dit (ik ben iets gespierder):
http://www.eletewater.com/images/athletes/justin_robbins_01.jpg
en dit: (ik ben iets minder gespierd):
[afbeelding]
in.
Nee, niet echt. Vrijwel iedereen is zo slap als een krant onder de 5-6%. Je energie gaat erg snel op, je hebt het snel koud, bent kwetsbaarder voor ziektes enz. Het is ook niet echt gezond, je hormoonhuishouding raakt van slag enz.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:33 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Serieus? Ok, dan. Wel gek dat al die apparaten er dan zo ver naast zitten. Sowieso dacht ik dat het voor athleten, zoals die mma-vechter, best normaal is om rond de 5% te zitten.
mietje, gewoon trekken dat gewicht !quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef ivosnivo het volgende:
In theorie ja, in de praktijk nog nietHeb in het verleden vaak genoeg 230 gemist. Denk trouwens dat ik die wel kan halen, volgende week is doen. Maar 240 is alweer een flinke stap zwaarder denk ik, maar ik zie volgende week eerst wel
Iemand die enorm luid kan schreeuwen tegen mensen die met sterkste man mee doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:12 schreef no-look het volgende:
wie is die baard? Vet filmpje man, sterke gasten
Ah goed om te weten!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vrijwel iedereen is zo slap als een krant onder de 5-6%. Je energie gaat erg snel op, je hebt het snel koud, bent kwetsbaarder voor ziektes enz. Het is ook niet echt gezond, je hormoonhuishouding raakt van slag enz.
Hier een filmpje van team baffer trouwens;
http://www.youtube.com/watch?v=XXnXJdlLV0Q
Als je veel traint, is het alleen maar goed om genoeg suikers binnen te krijgen. Een tijdje heb ik te weinig suikers tot me genomen voor en na het trainen, slapheid/duizeligheid etc. was het gevolg. Ik eet/drink expres aardig wat meer suikers tegenwoordig. Met 2 cola'tjes is echt niks mis als je veel traint.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:42 schreef koejoeloek het volgende:
Hoe erg is het eigelijk om een of 2 keer per dag glaasje cola te drinken als je voor de rst van de dag niet veel suiker binnen krijgt. Ik eet redelik schoon, maar een glaasje cola op zn tijd is toch wel erg lastig te weerstaan.
Leuk filmpje en nette trainingsomgevingquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef Boudewijn. het volgende:
Hier een filmpje van team baffer trouwens;
http://www.youtube.com/watch?v=XXnXJdlLV0Q
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
Deze week even gekeurd door de huisarts en sportfysio. HET IS GEEN LIESBREUK!!!![]()
![]()
Het gewoon last van een ontstoken aanhechting van de liesspier. Even wat onstekingsremmers en behandelingen en dan moet het zo over zijn
Ik ben net terug van een ruime week vakantiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:46 schreef Baffer het volgende:
Hoe diep squat je?
BTW, LedZep waar ben je?
Parralel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:46 schreef Baffer het volgende:
Hoe diep squat je?
BTW, LedZep waar ben je?
Verstandig. Als je je niet top voelt ook niet op je top gaan trainen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:15 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Parralel.
edit: niet gelukt btw, niet eens geprobeerd. Slecht getraind vanavond. Volgende keer beter
Ben jij nou degene die een scheef pols had verhaal?? Ik hoor je altijd wat met je pols hebben moet je hem niet eerst even laten genezen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef Fugie het volgende:
vandaag een opbouw training, maar helaas voelde ik me pols weer
Denk dat het weer rust wordt tot as maandag
Ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:04 schreef DAMH het volgende:
Heeft dat nou echt invloed een weekn iks doen? ik heb meestal een stopweek als ik echt, echt ziek ben of op vakantie ga,, anders kan ik gewoon echt niet een week thuis zitten..
Ik probeer elke training zoiezo 1pr te zetten, en ik mag niet klagen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:37 schreef no-look het volgende:
je hebt wel weer fucking zin om records te breken dus wat dat betreft helpt het denk ik wel. Ik heb nu al een paar dagen geen benen getraind en ga het tot volgende week ergens ook niet doen. Ik zweer het je, dat gaat een goeie training worden!
Volgens mij was dat conquestador oid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ben jij nou degene die een scheef pols had verhaal?? Ik hoor je altijd wat met je pols hebben moet je hem niet eerst even laten genezen?
nah mijn pols is voor de rest wel gezondquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ben jij nou degene die een scheef pols had verhaal?? Ik hoor je altijd wat met je pols hebben moet je hem niet eerst even laten genezen?
Mischien heb je wel rsi danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
nah mijn pols is voor de rest wel gezondAfgezien van het feit dat ik door mijn polsen al veel weken rust heb gehad
Ik heb wel een ringvinger die niet meer helemaal werkt, wat soms wel zorgt voor wat balans en grip problemen en wellicht de oorzaak van mijn huidige blessure.
Grootste nadeel is mijn werk, ik zit elke dag achter de pc en mijn pols beweegt eigelijk de hele dag, weinig rust dus
misschien wel jaquote:
Is een trackball niks? Of anders met je andere hand muizen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
nah mijn pols is voor de rest wel gezondAfgezien van het feit dat ik door mijn polsen al veel weken rust heb gehad
Ik heb wel een ringvinger die niet meer helemaal werkt, wat soms wel zorgt voor wat balans en grip problemen en wellicht de oorzaak van mijn huidige blessure.
Grootste nadeel is mijn werk, ik zit elke dag achter de pc en mijn pols beweegt eigelijk de hele dag, weinig rust dus
snap niet dat mensen dat kunnen, ben dan echt mega duf,, moet echt een paar uur wakker zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:55 schreef koejoeloek het volgende:
in het kader van goede rust ga ik maar eens slapen aangezien ik om 7uur weer in sportcshool sta haha
Je raakt er aan gewend, ik kom heel moeilijk me bed uit, maar als ik wat eten op heb, en naar fitness toe fiets ben ik al klaarwakkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:02 schreef DAMH het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dat kunnen, ben dan echt mega duf,, moet echt een paar uur wakker zijn
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:27 schreef no-look het volgende:
beescht
2*2 chins met 15 kg extra, brede grip. Dat was het wat betreft mijn PR's deze week![]()
Vanaf volgende week een nieuw schema wat helemaal de shit gaat worden. Ga trainen op deze manier:
1. Upper body, flink volume
2. Lower body, laag volume
3. Upper body, laag volume
4. Lower body, flink volume
oefeningen roteren elke paar weken en bij laag volume proberen zoveel mogelijk PR's te zetten
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef no-look het volgende:
seks opgeven gaat wel erg ver, mijns inziens. Tenzij het met je rechterhand is, kansloos rukken is namelijk op te offeren
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:39 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
hahah, was ik ook zeker niet van plan om op te offeren, maar vroeg me af of het klopte.
Misschien dat de aanmaak van sperma, waar eiwitten voor nodig zijn, ten koste gaat van je eiwit-inname.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:04 schreef koejoeloek het volgende:
Even een vraagje van sexuele aard, ik hoorde laatst van iemand dat van klaarkomen je vooruitgang word vermindert, is dat inderdaad waar?
Je traint direct na de sex niet heel erg ok (bepaalde hormonen die vrij komen na klaarkomen en je een rustig en loom gevoel geven), maar om nu te zeggen dat sex je vooruitgang verminderd?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:04 schreef koejoeloek het volgende:
Even een vraagje van sexuele aard, ik hoorde laatst van iemand dat van klaarkomen je vooruitgang word vermindert, is dat inderdaad waar?
Zodat je zwaar gefrustreerd de gym binnenstapt?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:36 schreef Boudewijn. het volgende:
Ideaal is om veel porn te kijken en niet klaar te komen.
En je daar afgeleid raakt van iets lekkers op een crosstrainer??quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zodat je zwaar gefrustreerd de gym binnenstapt?![]()
Ja. En dat je tijdens het squaten een spontane ejacultie krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:25 schreef Videopac het volgende:
En je daar afgeleid raakt van iets lekkers op een crosstrainer??
Vanaf volgende week zien we no-look een tijdje niet meer op het forumquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:25 schreef no-look het volgende:
vanaf zondag is m'n vriendin terug na 5 maanden stage in Spanje. Ik zal mijn bevindingen posten![]()
dan juist... stille krachten...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil. Niemand meer aan het trainen?
Dan heeft ze vast maximaal cup bquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:14 schreef BertV het volgende:
[..]
dan juist... stille krachten...
Zus (25): "Jij hebt grotere borsten dan ik"
nice!quote:
haha nog steeds kapotte comp. Geen zin om m weg te brengen, soms doet tie, en soms niet. Works for mequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil. Niemand meer aan het trainen?
Dat hebben we allemaal wel eens. Vooral als je even niet kunt trainen krijg je eerst afkickverschijnselen en vervolgens kost het weer moeite om te beginnen (dat heb ik tenminste). Daarnaast is het volgens mij onmogelijk maandenlang 100% te toppen: dipjes horen er gewoon bij. Mijn mening: gewoon doorgaan, ookal gaat het (voor je gevoel) voor geen meter (tenzij je overtraind bent). Sterkte i.i.g.!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef Frautie het volgende:
[..]
Heb deze maand echt motivatie problemen, als in moet mezelf schoppen om te gaan trainen?
Verhuizing zeker goed gegaan. Maar als je kijkt hoeveel tijd en energie er in klussen gaat zitten, niet normaal meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef ivosnivo het volgende:
Verhuizing goed gegaan? Ik heb maandag een huis gekocht, ik kan er 15 december in
Hey, trainde jij bij Harimau? Ik was er vrijdag even voor een proefles om benen en schouders te trainen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef ivosnivo het volgende:
Verhuizing goed gegaan? Ik heb maandag een huis gekocht, ik kan er 15 december in
Me appartement is van 1995, alles van binnen ziet er nog goed uit eigenlijk. Behalve paar paarse muren die ik ander kleurtje ga geven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Verhuizing zeker goed gegaan. Maar als je kijkt hoeveel tijd en energie er in klussen gaat zitten, niet normaal meer.
Totaal ongeveer 14 dagen lang 12 uur per dag gewerkt en nu elke dag ook nog dingen doen. Vandaag in de voortuin bezig geweest en 18 palen in de grond slaan voor een hek is geen gemakkelijk klusje. Van te voren denk je dat dat een uurtje of 2 duurt, maar je bent gewoon de complete middag bezig met blaren op de handen als gevolg
Ik ben wel blij dat het er nu bijna op zit en dat ik eindelijk met wonen en leven kan beginnen en volgende week weer mijn oude ritme oppakken!
Ga je zelf ook veel doen in je woning? Schilderen, vloeren leggen etc?
Train er nog steedsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:09 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hey, trainde jij bij Harimau? Ik was er vrijdag even voor een proefles om benen en schouders te trainen...
Mwah, hij ging vrij lekker. Niet het squatrek uitgeprobeerd maar dat komt denk ik nog wel. Vond alleen de dumbbels een beetje raar omhoog springen in gewicht? 4 kilo per keer ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 09:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Me appartement is van 1995, alles van binnen ziet er nog goed uit eigenlijk. Behalve paar paarse muren die ik ander kleurtje ga geven.
Achja het is even klussen enzo, maar als je klaar bent is het wel tof en van jezelf
[..]
Train er nog steedsHoe beviel je proefles?
DAt laatste dacht ik al. Nou ja, voor 25 euro per maand ga ik wel lid worden denk ik...quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:49 schreef ivosnivo het volgende:
Dumbells gaan volgens mij per 2kg omhoog. Tot je bij de 40 komt ofzo, dan per 5kg. Er is maar 1 squatrek, maar toch is ie telkens vrijEr is ook niet echt een duidelijke deadlift ruimte, gewoon een stang pakken en ruimte innemen
Oktober is niet mijn maand volgens mijquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:09 schreef Videopac het volgende:
Dat hebben we allemaal wel eens. Vooral als je even niet kunt trainen krijg je eerst afkickverschijnselen en vervolgens kost het weer moeite om te beginnen (dat heb ik tenminste). Daarnaast is het volgens mij onmogelijk maandenlang 100% te toppen: dipjes horen er gewoon bij. Mijn mening: gewoon doorgaan, ookal gaat het (voor je gevoel) voor geen meter (tenzij je overtraind bent). Sterkte i.i.g.!
Thanks man. Ik begin daar langzamerhand ook achter te komen. Daarom heeft Schwarzenegger ook zoveel berijkt denk ik. Puur omdat ie dat geleerd heeft door het trainen, doelen stellen en er naar toe werken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef Videopac het volgende:
@ Mc Gilles & Ivosnivo: gefeliciteerd met jullie huizen!Het is gewoon goed om zo nu en dan wat "vooruitgang" te boeken: dan weet je weer waar je het allemaal voor doet (geldt niet alleen voor KT).
@ Frautie: kut zeg: sterkte!
Ik heb gisteren een spier in mijn schouder verrekt. Ik vermoed met front raises. Met het schakelen in de auto voel ik het nogal...
(verkapte kick)
Leegte is er om opgevuld te wordenquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
Ga denk ik vanavond niet trainen. Beetje te leeg persoonlijk.
Tnx, ik heb wat gevonden. Zou wel een leuke afwisseling zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:51 schreef Semargofni het volgende:
Je hebt zo`n 3x3 dinges programma. Moet je ff googlen.
Doe je dus 3x in de week squat bench deadlift.
Je ziet het ook bij het motor-forum...quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:37 schreef Tommy_808 het volgende:
het beachboyseizoen is blijkbaar over, 1 maand om een topic te vullen![]()
percentage bruikbare posts stijgt wel![]()
Niet verkeerd! Pic zeker ook geschikt voor dit topic.quote:
Dude, jij hebt ook echt veel last van je pols of niet?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:03 schreef Fugie het volgende:
als mijn pols niet teveel moeilijk doet ga ik deze week weer eens een sportschool in rotterdam uitproberen![]()
jeps, pols =quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:53 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dude, jij hebt ook echt veel last van je pols of niet?!
Ik heb daar ook een hele tijd last van gehad, maar gelukkig valt het de laatste tijd wel mee... misschien dat mijn pols door het blijven trainen sterker is geworden ofzo. Maar ik moet er wel nog rekening mee houden!
computer is dood. Dus ja. Extra tijd om te trainen. Deze week 2 x boksen, 1 x squashen, en al 2 x met gewichten. Morgen nog een keer gewichten en van t weekend zwemmen. (recreatief)quote:
tja. Bij mij is dat tegenwoordig de norm. Er zijn echt maar een handjevol mensen die fatsoenlijk trainen, terwijl je toch enig niveau (of een onderzoekende geest) zou mogen verwachten op een sportcomplex waar 7,000 mensen lid zijn, die voor 90% student hbo of wo zijn. Grappig dat mensen altijd denken dat het maar zo simpel is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:22 schreef McGilles het volgende:
Gisteren waren er bij mij in de gym nog wel 2 baco-boys. Met 40kg bankdrukken en zwaar slechte uitvoering (stang niet eens gelijk vast aan beide zijden en armen veel te dicht bij elkaar)
Toen gaf ik ze een tip dat ze het beter anders konden doen, uiterst vriendelijk en behulpzaam zoals altijd. Maar wat doet de jeugd ermee, compleet niks.....
Zakt je broek toch vanaf.
Moreeeeeeeeee!!!!!!!!!quote:
Ik vind rug trainen veel leukere oefeningen, beetje aan dat gewicht trekkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
tja. Bij mij is dat tegenwoordig de norm. Er zijn echt maar een handjevol mensen die fatsoenlijk trainen, terwijl je toch enig niveau (of een onderzoekende geest) zou mogen verwachten op een sportcomplex waar 7,000 mensen lid zijn, die voor 90% student hbo of wo zijn. Grappig dat mensen altijd denken dat het maar zo simpel is.
Het mooiste zijn misschien wel twee knapen die altijd en alleen maar bankdrukken, altijd 3 x 8 trainen, en zo echt al voor jaren. Benen trainen? neuh, we voetballen wel 's, de rug trainen? Nee joh, die zie ik niet als in de spiegel kijk... Overigens nog nooit de 100 kg (of de 90) hebben aangetikt, en zich maar afvragen waarom ze er niet komen![]()
zij is een soort geinverteerde bacoboy, afgetrainde benen en normaal bovenlichaamquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Moreeeeeeeeee!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=819972&page=3 en dan doorscrollen naar de post van "Mr.Anderson".
Damn wat een gespierde benen en dan nog zo'n relatief licht bovenlichaam.
Ja het is toch allemaal nog goed uitgepakt!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef Videopac het volgende:
Wat is je recept??
Klinkt trouwens als een geslaagde cut en goed ook dat je weer zo gretig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |