abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:54:52 #276
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_54113334
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_54113675
In god naam, draai je om!
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_54116838
IDD
Only when close to death, you really feel alive
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:45:45 #279
153812 Frautie
Frautilicious
pi_54146843
Ik ga volgende week om op een nieuw eet/train schema. Heb wel weer wat zin

Mag morgenochtend weer naar de tandarts voor mijn kies en dan zijn we er nog niet
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_54153157
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:37 schreef Tommy_808 het volgende:
het beachboyseizoen is blijkbaar over, 1 maand om een topic te vullen

percentage bruikbare posts stijgt wel
Je ziet het ook bij het motor-forum...
Kip en ei, als het zo rustig is, is het ook minder interessant om te posten.

(nog steeds motorrijdende, trainende en etende...)
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_54153476
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef Mr.J het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd! Pic zeker ook geschikt voor dit topic.

OT: Ik train gewoon door; geen bijzonderheden...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:24:07 #282
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54153533
quote:
[ afbeelding ]
welke sportschool kan ik haar vinden ?
pi_54153785
gisteren een chinup met 20kg extra. Dat begint ergens op te lijken

Ik voel me goed, ga vandaag op volume squaten!
pi_54153942
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:03 schreef Fugie het volgende:
als mijn pols niet teveel moeilijk doet ga ik deze week weer eens een sportschool in rotterdam uitproberen
Dude, jij hebt ook echt veel last van je pols of niet?!

Ik heb daar ook een hele tijd last van gehad, maar gelukkig valt het de laatste tijd wel mee... misschien dat mijn pols door het blijven trainen sterker is geworden ofzo. Maar ik moet er wel nog rekening mee houden!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:20:27 #285
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54154341
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:53 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Dude, jij hebt ook echt veel last van je pols of niet?!

Ik heb daar ook een hele tijd last van gehad, maar gelukkig valt het de laatste tijd wel mee... misschien dat mijn pols door het blijven trainen sterker is geworden ofzo. Maar ik moet er wel nog rekening mee houden!
jeps, pols =

maar ik kan hem ook niet echt rust geven, daarnaast ben ik de afgelopen week bezig geweest met verhuizen en meer dingen waarbij mijn pols ook weer belast heb. Maar ik tape mijn pols gewoon lekker strak in en ga dan trainen Moet toch echt weer trainen voordat ik echt weer op het niveau van een jaar geleden zit.
pi_54159797
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Baffer het volgende:
Dood hier.

[ afbeelding ]
computer is dood. Dus ja. Extra tijd om te trainen. Deze week 2 x boksen, 1 x squashen, en al 2 x met gewichten. Morgen nog een keer gewichten en van t weekend zwemmen. (recreatief)

gaat goed.

En inderdaad, geen last meer van baco-boys die willen weten hoe ze zsm zo dik mogelijk tiete en biceps kunnen krijgen. Lekker rustig.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_54160598
Gisteren waren er bij mij in de gym nog wel 2 baco-boys. Met 40kg bankdrukken en zwaar slechte uitvoering (stang niet eens gelijk vast aan beide zijden en armen veel te dicht bij elkaar)

Toen gaf ik ze een tip dat ze het beter anders konden doen, uiterst vriendelijk en behulpzaam zoals altijd. Maar wat doet de jeugd ermee, compleet niks.....

Zakt je broek toch vanaf.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:12:15 #288
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54176169
gister weer eens wezen trainen, benen / rug / biceps gedaan. Squat en deadlift ging nog wel redelijk, uitvoering moet ik alleen weer even op letten. Daarna nog rug en biceps gedaan maar dat was vrij dramatisch, had na half uur trainen al geen energie meer en idiote last van mijn benen

Gelukkig niet al te veel last van me pols, morgenmiddag ga ik borst / schouders / triceps doen en een beetje cardio (naar en van de sportschool hardlopen).
pi_54176275
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:22 schreef McGilles het volgende:
Gisteren waren er bij mij in de gym nog wel 2 baco-boys. Met 40kg bankdrukken en zwaar slechte uitvoering (stang niet eens gelijk vast aan beide zijden en armen veel te dicht bij elkaar)

Toen gaf ik ze een tip dat ze het beter anders konden doen, uiterst vriendelijk en behulpzaam zoals altijd. Maar wat doet de jeugd ermee, compleet niks.....

Zakt je broek toch vanaf.
tja. Bij mij is dat tegenwoordig de norm. Er zijn echt maar een handjevol mensen die fatsoenlijk trainen, terwijl je toch enig niveau (of een onderzoekende geest) zou mogen verwachten op een sportcomplex waar 7,000 mensen lid zijn, die voor 90% student hbo of wo zijn. Grappig dat mensen altijd denken dat het maar zo simpel is.

Het mooiste zijn misschien wel twee knapen die altijd en alleen maar bankdrukken, altijd 3 x 8 trainen, en zo echt al voor jaren. Benen trainen? neuh, we voetballen wel 's, de rug trainen? Nee joh, die zie ik niet als in de spiegel kijk... Overigens nog nooit de 100 kg (of de 90) hebben aangetikt, en zich maar afvragen waarom ze er niet komen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:10:34 #290
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_54177018
quote:
[ afbeelding ]
Moreeeeeeeeee!!!!!!!!!

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=819972&page=3 en dan doorscrollen naar de post van "Mr.Anderson".

Damn wat een gespierde benen en dan nog zo'n relatief licht bovenlichaam.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mr.J op 26-10-2007 10:17:11 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:47:46 #291
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54177688
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:21 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

tja. Bij mij is dat tegenwoordig de norm. Er zijn echt maar een handjevol mensen die fatsoenlijk trainen, terwijl je toch enig niveau (of een onderzoekende geest) zou mogen verwachten op een sportcomplex waar 7,000 mensen lid zijn, die voor 90% student hbo of wo zijn. Grappig dat mensen altijd denken dat het maar zo simpel is.

Het mooiste zijn misschien wel twee knapen die altijd en alleen maar bankdrukken, altijd 3 x 8 trainen, en zo echt al voor jaren. Benen trainen? neuh, we voetballen wel 's, de rug trainen? Nee joh, die zie ik niet als in de spiegel kijk... Overigens nog nooit de 100 kg (of de 90) hebben aangetikt, en zich maar afvragen waarom ze er niet komen
Ik vind rug trainen veel leukere oefeningen, beetje aan dat gewicht trekken Borstoefeningen zuigen wat dat betreft best wel
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:10 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Moreeeeeeeeee!!!!!!!!!

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=819972&page=3 en dan doorscrollen naar de post van "Mr.Anderson".

Damn wat een gespierde benen en dan nog zo'n relatief licht bovenlichaam.
zij is een soort geinverteerde bacoboy, afgetrainde benen en normaal bovenlichaam
pi_54177753
Mr. J heeft een gespierde benen fetish...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_54186702
Ik weet niet hoe het komt maar vandaag ging het top in de gym. Misschien omdat ik deze week weer met creatine ben begonnen of dat ik weer een paar keer ben geweest maar met incline bankdrukken ging de 100kg weer als vanouds maar nu met 93kg BW.

Ook de dumbellpress met 44kg per stuk ging simpel. Duw ik toch practisch m'n eigen gewicht met setjes
Ik ben weer volop gemotiveerd
pi_54199053
Goed bezig, Mc Gilles: echt diep respect!!
Ik woog vanmorgen 96,5 maar haal jouw gewichten bij lange na niet...
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:37:38 #295
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54206486
gruwelijk spierpijn na mijn eerste trainin

maandag weer denk ik, lekker borst trainen
pi_54206823
Ik ga maandag ook weer aan de slag!

Heb er nu weer gruwelijke zin in, ik ga maandag ook weer gelijk mijn eigen voorraad proteinerepen bakken in de oven

Het perfecte tussendoortje!
pi_54207750
Wat is je recept??
Klinkt trouwens als een geslaagde cut en goed ook dat je weer zo gretig bent.
pi_54217736
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:28 schreef Videopac het volgende:
Wat is je recept??
Klinkt trouwens als een geslaagde cut en goed ook dat je weer zo gretig bent.
Ja het is toch allemaal nog goed uitgepakt!

Ik dacht dat ik veel kracht en spiermassa had ingeleverd omdat ik ook 2 weken niet had getraint. Maar na 2 weekjes weer wat meer eten en 5 gymbezoeken heb ik het idee dat het zeker goed gedaan!

Nu ga ik de komende tijd iets boven onderhoud zitten en dan langzaam aan bulken.

Recept doe ik maar wat maar het werkt wel:

Bloem
Honing
Fruit
Gedroogd fruit
Kaneel
Havermout
Muesli
Noten
Kokos
Yoghurt
Eieren
Proteine poeder
Rijst

De exacte hoeveelheden heb ik geen idee, gewoon op gevoel mixen Probeer een keer uit zou ik zeggen!
pi_54218321
ik heb laatst voor het eerste een goede pistol gedaan. Met rechts, links lukt nog niet. En ook voor het eerst een goede oh-squat met 20-kg stang. Beiden vond ik stoer

Straks chinnen, hopelijk pr'etje zetten op reps. En pushpressen ofzo.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:27:36 #300
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_54219008
Mijn weilandgames avondtuur

Ik vond hamergooien vet lastig, mijn plan was om met elke eerste worp wat aan te voelen hoe het ging. Met de 2e iets harder gooien, en met de 3e maximaal. Op zich ging het hamergooien me nog best af, me laatste worp ging mega scheef maar wel vrij ver en volgens mij werd ik 2e.
Daarna weight for distance, ik had smorgens nog een filmpje op youtube gezien hoe het moest. En ging met goeie moed aan de gang, ik heen en weer huppelen met dat gewicht maar dat gewicht ging meer aan de huppel met mij. Ging echt super kut en was blij dat ik het gewicht de goeie kant op gooide. Volgens mij 7e plaats ofzo.

Daarna gingen we de manege in waar het toch een stuk aangenamer was, me trainingsbroek was niet zo winddicht
Daar begonnen we met boomstam gooien. Ik zag iedereen die grote boom failen, en wilde alles op alles zetten om hem om te gooien. Viel me echt reuze tegen om de boom onder controle te krijgen en daarna te houden. Heb volgens mij wel 1 minuut ofzo lopen kutten. Daarna vrij rustig naar de streep gelopen, heel diep door me benen gezakt en die paal zo hoog mogelijk gegooid. En wonder boven wonder kantelde ie om Daar ben ik 1ste mee geworden.

Daarna gingen we verder met gewicht hooggooien. Ik had dat 1x eerder gedaan met een zak zand bij sterkste man van groningen. Daar had ik het probleem dat ik veel te ver achterover gooiden en daarom niet voldoende hoogte haalde. Dankzij goede tips van de scheidsrechters ging dit hardstikke lekker. Ik haalde 4.60 geloof ik (eerste plek), en was er zeer tevreden mee. Ook hier stond ik van mezelf te kijken, waren best wat mensen volgens mij die er op geoefend hadden.

Daarna het laatste onderdeel steen gooien. Had moeite om het gewicht lekker neer te leggen, denk dat me arm ook niet echt soepel genoeg was. Maar het ging wel, begon wel lichtelijk last van 1 hamstring te krijgen. En er schoot op een gegeven moment kramp in me nek Volgens mij ben ik hier 2e geworden.

Viel me op zich nog mee hoe ik me voelde na afloop. Maar vanacht na een aantal biertjes had ik echt pijn op plaatsen waar ik niet eens wist dat ik plaatsen had. Komt vast van al dat geslinger, dat doe ik normaal nooit

Maar het was een mooi dagje, en volgend jaar doe ik graag mee met de toppers.

Heb trouwens wel gemerk dat hier veel meer techniek bij komt kijken en minder kracht (vergeleken met sterkste man). De nr 1 van de toppers was dan ook iemand die niet gruwelijk breed was (vegeleken met de beesten die er rond liepen).
ada fare stop stalking me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')