En je daar afgeleid raakt van iets lekkers op een crosstrainer??quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zodat je zwaar gefrustreerd de gym binnenstapt?![]()
Ja. En dat je tijdens het squaten een spontane ejacultie krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:25 schreef Videopac het volgende:
En je daar afgeleid raakt van iets lekkers op een crosstrainer??
Vanaf volgende week zien we no-look een tijdje niet meer op het forumquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:25 schreef no-look het volgende:
vanaf zondag is m'n vriendin terug na 5 maanden stage in Spanje. Ik zal mijn bevindingen posten![]()
dan juist... stille krachten...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil. Niemand meer aan het trainen?
Dan heeft ze vast maximaal cup bquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:14 schreef BertV het volgende:
[..]
dan juist... stille krachten...
Zus (25): "Jij hebt grotere borsten dan ik"
nice!quote:
haha nog steeds kapotte comp. Geen zin om m weg te brengen, soms doet tie, en soms niet. Works for mequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil. Niemand meer aan het trainen?
Dat hebben we allemaal wel eens. Vooral als je even niet kunt trainen krijg je eerst afkickverschijnselen en vervolgens kost het weer moeite om te beginnen (dat heb ik tenminste). Daarnaast is het volgens mij onmogelijk maandenlang 100% te toppen: dipjes horen er gewoon bij. Mijn mening: gewoon doorgaan, ookal gaat het (voor je gevoel) voor geen meter (tenzij je overtraind bent). Sterkte i.i.g.!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef Frautie het volgende:
[..]
Heb deze maand echt motivatie problemen, als in moet mezelf schoppen om te gaan trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |