hehe kan ikquote:Op donderdag 27 september 2007 10:33 schreef ivosnivo het volgende:
Loop rustig het veltje over, je moet de bal wel op de kop houden he
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, tweede keer. De vorige herstelde zichzelf. Was ook niet zo groot. Hoop dat dat nu ook gebeurd. maar heb er een hard hoofd in. Deze week even aankijken en anders volgende week naar de huisarts. voel het al tijdens het autorijden en traplopen![]()
dat is echt lekker. Alle pijntjes weg, je wil echt weer vol gas er tegenaan en je gained ook nog in kracht tijdens die rustweek ookquote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Handschoen het volgende:
Ik ga in het kader van mij rust iig volgende week helemaal niet sporten, eens kijken wat voor effect dat heeft. Kunnen die kleine blessures die ik aan voel komen ook de tijd krijgen...
Dat weet ik wel zeker ja. Maar er zit niks anders op. Ik heb geen tijd om ook nog eens te gaan trainen. Ik zie over een weekje het resultaat wel!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef Baffer het volgende:
Cutten en niet trainen is een slecht plan mgilles, dan ga je erg inboeten aan kracht/massa.
eigen huis lijkt me ook boeiender dan die paar avondjes in de sportschoolquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja. Maar er zit niks anders op. Ik heb geen tijd om ook nog eens te gaan trainen. Ik zie over een weekje het resultaat wel!
je moet wel met losse barbell doen he, rest is voor mietjes..quote:Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef PrincePolly het volgende:
Vandaag PR met de chestpress. 95 kilo (vorige PR was 75 kilo). Vraag me niet hoe het ineens zo vooruit kon gaan, maar het gebeurde. Ding gaat bij ons maar tot de 100, dus dan heb ik weer een apparaat tot de max.
Sinds wanneer doe je een chestpress met een barbell?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef mnybag het volgende:
[..]
je moet wel met losse barbell doen he, rest is voor mietjes..
Misschien een keer wat meer varieren met oefeningen, vaker legpress, meer herhalingen, leg extension en legcurl wat uitbouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef no-look het volgende:
verschilt ook weer per machine. Ik druk ook 100 op die van onze gym en ik bench een monsterlijke 70 kilootjes.
Net getraind en ik word er gewoon depri van. Mijn squat gaat echt te langzaam (if any) vooruit en mijn bovenlichaam hoef ik maar halfgaar te trainen en daarmee gaat het echt prima. 10 chin-ups, brede grip, en 2*1 met 15 kg extra. Maar meer dan 74 kg squaten? Ho maar
Daarom, het herstel van de operatie is korter dan de rustperiode die je zou moeten aanhouden.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:39 schreef Frautie het volgende:
[..]
![]()
Beterschap. Operatie schijnt niet super ingrijpend te zijn. Zou je maar een paar weekje uit de running zijn.
______________________________________________________________________________________
Ik ben nog steeds ziek![]()
Wel aan de beterende hand, het koortsige is er vanaf. Alleen nog wat hees en soms een beetje warm....
Hopen dat 't voor 't weekend over is. Dan weekendje chillen en maandag weer aan de gang
Ik 260kg 14xquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je een chestpress met een barbell?
En het is een goede ondersteunende oefening, ik doe hem meestal als 3e borstoefening, de ene training wel, de andere niet.
*McGilles duwt 8x160kg op de chestpress*
Ik denk dat er een volle katrol in dat apparaat zit waardoor je alles moet delen door 2, dus ik denk 130 x 14quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik 260kg 14x
vast een ander apparaat
Volgens de winkel soort van crea, maar er zit totaal geen creatine in zie ik nu.. maar in ieder geval, the problem remains the samequote:Op vrijdag 28 september 2007 18:31 schreef Tommy_808 het volgende:
is dat crea? is dat niet gwn een no supp? J?
http://www.fitatletika.ru(...)ages/panatta-fw4.jpgquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik denk dat er een volle katrol in dat apparaat zit waardoor je alles moet delen door 2, dus ik denk 130 x 14Maar dan nog red ik dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |