pindas, 2500kcal per zakje ofzo ?quote:Op zondag 23 september 2007 15:25 schreef tequi3 het volgende:
Welke voeding bevat veel kcal? Stokbroden met kruidenboter bevat vrij veel, maar van 6 op een dag word het er ook niet lekkerder op. Zie net trouwens dat boter 530 kcal per 100 gram bevat, een pakje is 500 gram.. maar om nou elke dag een pakje dieetella boter op te eten kan ook niet gezond en lekker zijn
jij bent heul niet groot genoeg voor weightgainersquote:Op zondag 23 september 2007 15:32 schreef koejoeloek het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met producten van Maximize? Kan er vrij weinig over vinden op intnernet, had even de inhoud vergeleken met de weightgainer van XXL en maximize is dan wel iets duurder maar zeker een stuk beter. Minder eiwit, en 20gr meer carbs
laat dat nou precies de reden zijn waarom ik ze gebruikquote:Op zondag 23 september 2007 17:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
pindas, 2500kcal per zakje ofzo ?
[..]
jij bent heul niet groot genoeg voor weightgainers
ik trek over 3 weken mijn nieuwe huisje in als het goed isquote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Heb afgelopen donderdag de sleutel gekregen van m'n nieuwe huis. Dus de komende tijd geen energie of tijd over om naar de gym te gaan.
Ben totaal gesloopt nu, klussen is zwaarder dan cardio/krachttraining
Hoezo niks verbouwen?quote:Op zondag 23 september 2007 19:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik trek over 3 weken mijn nieuwe huisje in als het goed is
alleen ik hoef niets te verbouwen, dus dat scheelt dan weer![]()
geen noodzaak, als ik zin heb kan het wel maar is niet direct nodigquote:Op zondag 23 september 2007 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo niks verbouwen?
Niks te schilderen? Ik schilder het complete huis, alle kamers, plafonds, deuren, kozijnen, hallen, badkamer, zolder.
Deadstop?quote:Op maandag 24 september 2007 21:17 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag gedeadlift. 180kg 6x 190kg 5x 210kg 4x Zit bijna op me oude niveau van 220 3x maar nu doe ik het met deadstop en betere techniek.
Ah, oke, dat zal idd wel beter zijn voor je techniek en rug lijkt me...quote:Op maandag 24 september 2007 21:27 schreef Baffer het volgende:
Gewicht doodleggen tussen de reps door.
lijkt me juist niet, wat nu rust je juist, is ook voor sissy's..quote:Op maandag 24 september 2007 22:26 schreef no-look het volgende:
en het is zwaarder.
Mooi zo! pijnvrij is wel zo lekker. Ik vrees dat ik mijn liesbreuk groter heb gemaakt. Kan bijna niks doen aan buikspieren zonder pijn.quote:Op maandag 24 september 2007 23:44 schreef Frautie het volgende:
Vanaaf ff gratuit check up gehad in de klimhal van mijn schouders, ellebogen, polsen en vingers.
Alles was goed, kon mijn linkerelleboog iets verder buigen dan rechts. En mijn rechterarm kon ik minder hoog op mijn rug leggen -> dus wat meer rekken
Maar geen pijnklachten meer of andere gekke dingen![]()
Het is voor sissy's om je techniek te verneuken, alleen omdat je dan meer gewicht kunt pakken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:28 schreef mnybag het volgende:
[..]
lijkt me juist niet, wat nu rust je juist, is ook voor sissy's..
Die neiging heb ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:16 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Het is voor sissy's om je techniek te verneuken, alleen omdat je dan meer gewicht kunt pakken.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:28 schreef mnybag het volgende:
[..]
Mjaah, beter dat je er dan aan geholpen wordt. Dan ben je er iig vanaf en kan je weer lekker trainen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef Den_Haag het volgende:
Klote! kom net bij de fysio vandaag, mijn liesbreuk is idd weer groter geworden. Moet nu gaan oppassen anders moet ik echt onder het mes.
Nee hoor.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:28 schreef mnybag het volgende:
[..]
Kut man, sterkte!quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef Den_Haag het volgende:
Klote! kom net bij de fysio vandaag, mijn liesbreuk is idd weer groter geworden. Moet nu gaan oppassen anders moet ik echt onder het mes.
Own die 150! ROOOAAAARRRRR!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Skazminko het volgende:
Vanavond ga ik voor de 150 kilo deadlift.(pr was 145 vorige week)
Mneej, het is een combinatie van verkeerde beweging en te weinig rust. Het is mijn rechterpols waarmee ik nu dus ook typ en ook de rest van de dingen doe (ja rechts eh).quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:12 schreef ivosnivo het volgende:
Wat lichter trainen eerst met wat meer reps is niks?
mja zou kunnen, maar ik weet al dat ik dat toch niet lang vol houquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:27 schreef ivosnivo het volgende:
Ja ik bedoel dat lichter trainen ook voor als je weer gaat
155 kilo is gelukt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Skazminko het volgende:
Vanavond ga ik voor de 150 kilo deadlift.(pr was 145 vorige week)
het was een grapje he, ik hoop dat je hem door had, als je niet stopt zit je eenmaal in een vloeiende beweging waar het juist makkelijker gaat. een deadstop is niet te vergelijken met onderaan bij het squaten stoppen, want dan zijn je benen juist onder extreme spanning.quote:
ren je dan met die bal of wat? Ik kan hem ook grippen, met beide handen, en behoorlijk lang. En het is niet alsof ik nou zo'n goeie grip heb.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:04 schreef ivosnivo het volgende:
Heb nu nieuwe griptraining ontdektEen basketbal zo lang mogelijk vasthouden als ie op de kop hangt. Met rechts heb ik niet zoveel moeite loop ik zo paar x het veltje over. Maar met links langer niet
Wil nu ook 1x per week fullsquat doen met 100kg en dan zoveel mogelijk reps maken. Op een dag dat ik me benen niet aanpak. Doe die oefening normaal nooit, wil hem ook niet te zwaar pakken daardoor. Plus dat het wel schijnt te helpen om je lichaam een opdonder te geven om te groeien. Had hem gisteren 14x (volgende week zoiezo 15 dus).
Nee, tweede keer. De vorige herstelde zichzelf. Was ook niet zo groot. Hoop dat dat nu ook gebeurd. maar heb er een hard hoofd in. Deze week even aankijken en anders volgende week naar de huisarts. voel het al tijdens het autorijden en traplopenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Mjaah, beter dat je er dan aan geholpen wordt. Dan ben je er iig vanaf en kan je weer lekker trainen.
Is dit de eerste keer dat je liesbreuk hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |