same here, ik werd wakker en had last van me elleboog. Dus toen dacht ik; misschien is het slim om een weekje rust te pakken, elleboog gaar, pols al 3 weken gaar etcquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:29 schreef no-look het volgende:
ik ga zometeen gewoon weer trainen. Doe het wel wat rustiger aan. Hoger volume met lagere gewichten. Maar niet-gaan vind ik gewoon saai. En ik voel me best okayMaar van die rustweek komt het dus niet
Blessures zijn irritant! En glucosamine is gewoon goed. Volgens mij gaat er wel een preventieve werking van uit, alleen jammer dat er vaak mee geadverteerd wordt dat het goed is voor ouderen wiens gewrichten al in de puree zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
same here, ik werd wakker en had last van me elleboog. Dus toen dacht ik; misschien is het slim om een weekje rust te pakken, elleboog gaar, pols al 3 weken gaar etc
Maar toch gegaan, maar ik zit er nu wel sterk over te denken om een week rust te houden ivm de pols. Zuigt alleen zo als je net weer lekker bezig bent dat je dat soort domme dingen krijgt![]()
In ieder geval ga ik wat glucosamine pilletjes halen vanmiddag ook omdat mijn knieen niet altijd even soepel aanvoelen, misschien dat dat wat scheelt in de toekomst kwa lastige gewrichten enzo
Waar haal jij welke spullen vandaan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik koop 1 x per 6 maanden whey, weightgainer en soms creatine zo goedkoop en groot mogelijk in. Na 6 maanden bestel ik weer wat bij, meestal heb ik ook nog wel wat over.
[..]
Train jij rug en borst op dezelfde dag?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:26 schreef Fugie het volgende:
net weer lekker wezen trainen
benchen 3x6x60 hopelijk volgende week ook mijn 4de set met 60kg. Enige nadeel was mijn MP die ging echt zwaar ruk, maar dat heeft misschien met mijn rugtraining en zware borsttraining te maken
nee ik doe een split maar wel 2 dagen achter elkaar, ik had nu dus spierpijn van mijn rugtraining van gisterquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Videopac het volgende:
[..]
Waar haal jij welke spullen vandaan?
[..]
Train jij rug en borst op dezelfde dag?
Zegt niet zoveel. Je moet jezelf ook gek maken van te voren (of jij moet dat doen door hem in zijn gezicht te slaan ofzo). In Ede bv is er 1 onderdeel met deadlift voor herhaling met 150kg. Dat is vrij laagdrempelig. En als laatst armpjedrukken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef no-look het volgende:
aan wat voor stats moet je denken om redelijk mee te kunnen draaien in zo'n beginnerswedstrijdje?
Maatje van me, die lul die 160 deadlift na enkele maandjes trainen, ziet het denk ik wel zitten om een keer mee te draaien zodra hij wat sterker in z'n armen is geworden. Hij bencht nu 50 kg voor reps, squat 100 en deadlift dus 160Voor volgende zomer moet het wel lukken hem genoeg in shape te krijgen, denk ik. En ik ga dan mee om hem te slaan, voordat hij aan de beurt is.
Meestal bij hercules fitness of perfect bodyquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Videopac het volgende:
[..]
Waar haal jij welke spullen vandaan?
[..]
Train jij rug en borst op dezelfde dag?
Ten eerste, wat is zijn lichaamsgewicht?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef no-look het volgende:
aan wat voor stats moet je denken om redelijk mee te kunnen draaien in zo'n beginnerswedstrijdje?
Maatje van me, die lul die 160 deadlift na enkele maandjes trainen, ziet het denk ik wel zitten om een keer mee te draaien zodra hij wat sterker in z'n armen is geworden. Hij bencht nu 50 kg voor reps, squat 100 en deadlift dus 160Voor volgende zomer moet het wel lukken hem genoeg in shape te krijgen, denk ik. En ik ga dan mee om hem te slaan, voordat hij aan de beurt is.
Cool! waar kan ik je aan herkennen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:43 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
ok, tof. Dan zie ik je daar!
Ik ga die docu vanaaf nog ff kijken. Lucia Rijker is een beestquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:22 schreef Videopac het volgende:
Na een drukke week op het werk en gisteravond een eetafspraak lag ik vannacht om 1:45 in bed. Ik was vanmorgen behoorlijk moe. Tijdens het ontbijt op tv een documentaire gezien over Lucia Rijker: wat een wijf, goede armen ook.
De fuck it mindset is er een waar je ver mee kan komenquote:Anyway, ik naar de gym. Warming up (5 min crosstrainer) ging al niet geweldig: hartslag liep snel op. Toen toch maar squatten: 12x 85kg, 10x 90kg, 10x 95kg: overwacht goed dus! Toen dacht ik fuck it: ik ga gewoon 100kg proberen: toch nog 6 reps eruit geperst!!! (alles bovenbenen parallel). Daarna nog lunges gedaan en bij de lat pulley down 2 van de 3 setjes met 65kg gedaan i.p.v. 60kg. Rest van de rug en bicep oefeningen hetzelfde gewicht gehouden. Dit was mijn beste training in maanden. (Overigens voel ik mijn 14x 70kg BP van donderdag nu goed).
Thanksquote:Overigens 2: Er is er een jarig, hoera! Hoera! Dat kun je wel zien dat is ...
(Hint: ze deadlift 100kg)
Ik ben die ene met die bloemen.quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef LedZep het volgende:
[afbeelding]
Monster geinteresseerde "zwarte haast"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |