abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53376566
net weer lekker wezen trainen

benchen 3x6x60 hopelijk volgende week ook mijn 4de set met 60kg. Enige nadeel was mijn MP die ging echt zwaar ruk, maar dat heeft misschien met mijn rugtraining en zware borsttraining te maken
pi_53376627
ik ga zometeen gewoon weer trainen. Doe het wel wat rustiger aan. Hoger volume met lagere gewichten. Maar niet-gaan vind ik gewoon saai. En ik voel me best okay Maar van die rustweek komt het dus niet
pi_53376742
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:29 schreef no-look het volgende:
ik ga zometeen gewoon weer trainen. Doe het wel wat rustiger aan. Hoger volume met lagere gewichten. Maar niet-gaan vind ik gewoon saai. En ik voel me best okay Maar van die rustweek komt het dus niet
same here, ik werd wakker en had last van me elleboog. Dus toen dacht ik; misschien is het slim om een weekje rust te pakken, elleboog gaar, pols al 3 weken gaar etc

Maar toch gegaan, maar ik zit er nu wel sterk over te denken om een week rust te houden ivm de pols. Zuigt alleen zo als je net weer lekker bezig bent dat je dat soort domme dingen krijgt

In ieder geval ga ik wat glucosamine pilletjes halen vanmiddag ook omdat mijn knieen niet altijd even soepel aanvoelen, misschien dat dat wat scheelt in de toekomst kwa lastige gewrichten enzo
pi_53379287
10*60 kg gesquat. Monster-volume voor mijn doen
pi_53380270
Na een drukke week op het werk en gisteravond een eetafspraak lag ik vannacht om 1:45 in bed. Ik was vanmorgen behoorlijk moe. Tijdens het ontbijt op tv een documentaire gezien over Lucia Rijker: wat een wijf, goede armen ook.

Anyway, ik naar de gym. Warming up (5 min crosstrainer) ging al niet geweldig: hartslag liep snel op. Toen toch maar squatten: 12x 85kg, 10x 90kg, 10x 95kg: overwacht goed dus! Toen dacht ik fuck it: ik ga gewoon 100kg proberen: toch nog 6 reps eruit geperst!!! (alles bovenbenen parallel). Daarna nog lunges gedaan en bij de lat pulley down 2 van de 3 setjes met 65kg gedaan i.p.v. 60kg. Rest van de rug en bicep oefeningen hetzelfde gewicht gehouden. Dit was mijn beste training in maanden. (Overigens voel ik mijn 14x 70kg BP van donderdag nu goed).

Overigens 2: Er is er een jarig, hoera! Hoera! Dat kun je wel zien dat is ...
(Hint: ze deadlift 100kg)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_53380327
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:35 schreef Fugie het volgende:

[..]

same here, ik werd wakker en had last van me elleboog. Dus toen dacht ik; misschien is het slim om een weekje rust te pakken, elleboog gaar, pols al 3 weken gaar etc

Maar toch gegaan, maar ik zit er nu wel sterk over te denken om een week rust te houden ivm de pols. Zuigt alleen zo als je net weer lekker bezig bent dat je dat soort domme dingen krijgt

In ieder geval ga ik wat glucosamine pilletjes halen vanmiddag ook omdat mijn knieen niet altijd even soepel aanvoelen, misschien dat dat wat scheelt in de toekomst kwa lastige gewrichten enzo
Blessures zijn irritant! En glucosamine is gewoon goed. Volgens mij gaat er wel een preventieve werking van uit, alleen jammer dat er vaak mee geadverteerd wordt dat het goed is voor ouderen wiens gewrichten al in de puree zitten.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_53380372
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:06 schreef ivosnivo het volgende:

[..]
Ik koop 1 x per 6 maanden whey, weightgainer en soms creatine zo goedkoop en groot mogelijk in. Na 6 maanden bestel ik weer wat bij, meestal heb ik ook nog wel wat over.
[..]
Waar haal jij welke spullen vandaan?
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:26 schreef Fugie het volgende:
net weer lekker wezen trainen

benchen 3x6x60 hopelijk volgende week ook mijn 4de set met 60kg. Enige nadeel was mijn MP die ging echt zwaar ruk, maar dat heeft misschien met mijn rugtraining en zware borsttraining te maken
Train jij rug en borst op dezelfde dag?
pi_53381409
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Videopac het volgende:

[..]

[..]

nee ik doe een split maar wel 2 dagen achter elkaar, ik had nu dus spierpijn van mijn rugtraining van gister
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:29:39 #34
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_53381698
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef no-look het volgende:
aan wat voor stats moet je denken om redelijk mee te kunnen draaien in zo'n beginnerswedstrijdje?

Maatje van me, die lul die 160 deadlift na enkele maandjes trainen, ziet het denk ik wel zitten om een keer mee te draaien zodra hij wat sterker in z'n armen is geworden. Hij bencht nu 50 kg voor reps, squat 100 en deadlift dus 160 Voor volgende zomer moet het wel lukken hem genoeg in shape te krijgen, denk ik. En ik ga dan mee om hem te slaan, voordat hij aan de beurt is.
Zegt niet zoveel. Je moet jezelf ook gek maken van te voren (of jij moet dat doen door hem in zijn gezicht te slaan ofzo). In Ede bv is er 1 onderdeel met deadlift voor herhaling met 150kg. Dat is vrij laagdrempelig. En als laatst armpjedrukken.
pi_53381737
whehe oldschool Is dat zo'n C-wedstrijd?
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:31:51 #36
140141 ivosnivo
pi_53381741
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Videopac het volgende:

[..]

[..]

Meestal bij hercules fitness of perfect body
pi_53388372
Armpjedrukken ging niet door. Gelukkig maar, schijtoefening.
'Schneller! Schneller!'
pi_53390993
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef no-look het volgende:
aan wat voor stats moet je denken om redelijk mee te kunnen draaien in zo'n beginnerswedstrijdje?

Maatje van me, die lul die 160 deadlift na enkele maandjes trainen, ziet het denk ik wel zitten om een keer mee te draaien zodra hij wat sterker in z'n armen is geworden. Hij bencht nu 50 kg voor reps, squat 100 en deadlift dus 160 Voor volgende zomer moet het wel lukken hem genoeg in shape te krijgen, denk ik. En ik ga dan mee om hem te slaan, voordat hij aan de beurt is.
Ten eerste, wat is zijn lichaamsgewicht?

Voor de rest vind ik 160 deadlift niet echt opmerkelijk, zeker niet als hij maar 50kg bencht voor reps. Dat is echt niks. Maar wie weet zijn er wel wedstrijden te vinden waaraan hij kan meedoen.
pi_53400700
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 08:43 schreef Boudewijn. het volgende:

[..]

ok, tof. Dan zie ik je daar!
Cool! waar kan ik je aan herkennen?
pi_53400870

Monster geinteresseerde "zwarte haast"
pi_53401141
black rush = ook hier op fok?

wie is baffer / boudewijn?

Stel lilleken boeve
pi_53401228
Bij mijn weten is Black Rush a.k.a. Boudewijn degene met de monster side delts en een dramatisch effect. Die neger is Jesaja, daar links staat ook nog AlexT.
  zondag 23 september 2007 @ 12:31:56 #43
140141 ivosnivo
pi_53402170
Die met zijn zonnebril is wackonielsie volgens mij.
pi_53402193
Stuk voor stuk beesten zijn het.
  zondag 23 september 2007 @ 12:33:25 #45
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53402202
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:22 schreef Videopac het volgende:
Na een drukke week op het werk en gisteravond een eetafspraak lag ik vannacht om 1:45 in bed. Ik was vanmorgen behoorlijk moe. Tijdens het ontbijt op tv een documentaire gezien over Lucia Rijker: wat een wijf, goede armen ook.
Ik ga die docu vanaaf nog ff kijken. Lucia Rijker is een beest
quote:
Anyway, ik naar de gym. Warming up (5 min crosstrainer) ging al niet geweldig: hartslag liep snel op. Toen toch maar squatten: 12x 85kg, 10x 90kg, 10x 95kg: overwacht goed dus! Toen dacht ik fuck it: ik ga gewoon 100kg proberen: toch nog 6 reps eruit geperst!!! (alles bovenbenen parallel). Daarna nog lunges gedaan en bij de lat pulley down 2 van de 3 setjes met 65kg gedaan i.p.v. 60kg. Rest van de rug en bicep oefeningen hetzelfde gewicht gehouden. Dit was mijn beste training in maanden. (Overigens voel ik mijn 14x 70kg BP van donderdag nu goed).
De fuck it mindset is er een waar je ver mee kan komen
quote:
Overigens 2: Er is er een jarig, hoera! Hoera! Dat kun je wel zien dat is ...
(Hint: ze deadlift 100kg)
Thanks

Ik pak vandaag maar ff een rustdagje, zou eigenlijk borst/triceps moeten trainen. Gister wezen zwemmen, dus ook die spiergroepen belast. En een rustdagje op zijn tijd moet ook kunnen

Morgen gaan we weer wat strikter volgens schema eten/trainen. Deze week was een beetje minder. Te druk op werk enzo, rennen, haasten en vliegen.
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  zondag 23 september 2007 @ 12:39:57 #46
140141 ivosnivo
pi_53402394
Rare indeling van gewichtheffen op eurosport. Volgens mij kijk ik al jaren de zwaargewicht (94tm onbeperkt) in het weekend.
pi_53404775
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef LedZep het volgende:
[afbeelding]

Monster geinteresseerde "zwarte haast"
Ik ben die ene met die bloemen.
'Schneller! Schneller!'
pi_53404849
Hoe kom je trouwens aan die foto LedZep?
'Schneller! Schneller!'
  zondag 23 september 2007 @ 14:16:16 #49
140141 ivosnivo
pi_53405058
DBB staat ie, volgens mij zijn er meerdere met bloemetjes

Vandaag lekker basketballen, heb me gisteren een bbal gekocht. Viel me mee dat ik na 4 jaar niet gebasketbalt te hebben nog steeds kan dunken. Het ziet er niet uit, maar de bal gaat erin
pi_53407093
Welke voeding bevat veel kcal? Stokbroden met kruidenboter bevat vrij veel, maar van 6 op een dag word het er ook niet lekkerder op. Zie net trouwens dat boter 530 kcal per 100 gram bevat, een pakje is 500 gram.. maar om nou elke dag een pakje dieetella boter op te eten kan ook niet gezond en lekker zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')