abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2007 @ 13:55:33 #101
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53514848
* MisterJ.Lo is een maand gestopt met zijn sport wegens omstandigheden
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_53516105
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:33 schreef ivosnivo het volgende:
Loop rustig het veltje over, je moet de bal wel op de kop houden he
hehe kan ik

Probeer maar eens te stuiteren en dan vanuit de stuit de bal weer vast te pakken. En dat zo vaak mogelijk.

Ik ben gevorderd hierin, BITCH

Ik verga werkelijk van de spierpijn vandaag, in m'n rug, hams, alles. Eerst krachtsport, daarna basketball. Dodelijke doch lekkere combinatie. Vanmorgen weer eens gewogen en ben in mijn ziekte (beetje grieperig) 3kg kwijtgeraakt Was ik eindelijk op weg richting de 75, vammorgen tikte ik de 72 net aan
pi_53516252
Is rust overrated voor je vooruitgang? Ik hoorde dat de meeste groeihormonen in de slaap vrijkomen.
Nu was nachtrust mijn zwakke punt...

...maar ga ik nu voor niks om 11 uur naar bed?
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_53518371
Ik ga in het kader van mij rust iig volgende week helemaal niet sporten, eens kijken wat voor effect dat heeft. Kunnen die kleine blessures die ik aan voel komen ook de tijd krijgen...
Have fun...
pi_53520473
ik zit ook in mijn week rust en probeer toch meestal wel 7 uur te slapen als minimum. Afgezien van het feit dat ik het haat om brak te zijn lijkt dat me ook wel verstandig gezien mijn training en dergelijke.
  donderdag 27 september 2007 @ 19:39:01 #106
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53524484
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, tweede keer. De vorige herstelde zichzelf. Was ook niet zo groot. Hoop dat dat nu ook gebeurd. maar heb er een hard hoofd in. Deze week even aankijken en anders volgende week naar de huisarts. voel het al tijdens het autorijden en traplopen

Beterschap. Operatie schijnt niet super ingrijpend te zijn. Zou je maar een paar weekje uit de running zijn.
______________________________________________________________________________________
Ik ben nog steeds ziek
Wel aan de beterende hand, het koortsige is er vanaf. Alleen nog wat hees en soms een beetje warm....

Hopen dat 't voor 't weekend over is. Dan weekendje chillen en maandag weer aan de gang
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_53528340
Weekje klussen werpt zijn vruchten af. Totaal niet gesport en totaal 1,4kg kwijt in precies 7 dagen tijd

Misschien heeft het iets te maken met de 75 uur die ik heb gewerkt aan m'n huis
pi_53528635
Cutten en niet trainen is een slecht plan mgilles, dan ga je erg inboeten aan kracht/massa.
pi_53529139
Vandaag PR met de chestpress. 95 kilo (vorige PR was 75 kilo). Vraag me niet hoe het ineens zo vooruit kon gaan, maar het gebeurde. Ding gaat bij ons maar tot de 100, dus dan heb ik weer een apparaat tot de max.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_53529929
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Handschoen het volgende:
Ik ga in het kader van mij rust iig volgende week helemaal niet sporten, eens kijken wat voor effect dat heeft. Kunnen die kleine blessures die ik aan voel komen ook de tijd krijgen...
dat is echt lekker. Alle pijntjes weg, je wil echt weer vol gas er tegenaan en je gained ook nog in kracht tijdens die rustweek ook
Ik ga ook binnenkort weer eens een weekje niet met gewichten werken. (wel boksen, hiit en squash oid, maar niet al dat gewicht op je gewrichten)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_53536150
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef Baffer het volgende:
Cutten en niet trainen is een slecht plan mgilles, dan ga je erg inboeten aan kracht/massa.
Dat weet ik wel zeker ja. Maar er zit niks anders op. Ik heb geen tijd om ook nog eens te gaan trainen. Ik zie over een weekje het resultaat wel!
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:06:42 #112
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53536245
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker ja. Maar er zit niks anders op. Ik heb geen tijd om ook nog eens te gaan trainen. Ik zie over een weekje het resultaat wel!
eigen huis lijkt me ook boeiender dan die paar avondjes in de sportschool
pi_53539994
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef PrincePolly het volgende:
Vandaag PR met de chestpress. 95 kilo (vorige PR was 75 kilo). Vraag me niet hoe het ineens zo vooruit kon gaan, maar het gebeurde. Ding gaat bij ons maar tot de 100, dus dan heb ik weer een apparaat tot de max.
je moet wel met losse barbell doen he, rest is voor mietjes..
pi_53540396
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef mnybag het volgende:

[..]

je moet wel met losse barbell doen he, rest is voor mietjes..
Sinds wanneer doe je een chestpress met een barbell?

En het is een goede ondersteunende oefening, ik doe hem meestal als 3e borstoefening, de ene training wel, de andere niet.

*McGilles duwt 8x160kg op de chestpress *
pi_53541659
verschilt ook weer per machine. Ik druk ook 100 op die van onze gym en ik bench een monsterlijke 70 kilootjes.

Net getraind en ik word er gewoon depri van. Mijn squat gaat echt te langzaam (if any) vooruit en mijn bovenlichaam hoef ik maar halfgaar te trainen en daarmee gaat het echt prima. 10 chin-ups, brede grip, en 2*1 met 15 kg extra. Maar meer dan 74 kg squaten? Ho maar
pi_53542523
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef no-look het volgende:
verschilt ook weer per machine. Ik druk ook 100 op die van onze gym en ik bench een monsterlijke 70 kilootjes.

Net getraind en ik word er gewoon depri van. Mijn squat gaat echt te langzaam (if any) vooruit en mijn bovenlichaam hoef ik maar halfgaar te trainen en daarmee gaat het echt prima. 10 chin-ups, brede grip, en 2*1 met 15 kg extra. Maar meer dan 74 kg squaten? Ho maar
Misschien een keer wat meer varieren met oefeningen, vaker legpress, meer herhalingen, leg extension en legcurl wat uitbouwen.

Lunges in je schema gooien werkt misschien
Ik zou zeggen, gooi de hele boel voor een maand om en kijk wat het resultaat is.
pi_53544492
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:39 schreef Frautie het volgende:

[..]

Beterschap. Operatie schijnt niet super ingrijpend te zijn. Zou je maar een paar weekje uit de running zijn.
______________________________________________________________________________________
Ik ben nog steeds ziek
Wel aan de beterende hand, het koortsige is er vanaf. Alleen nog wat hees en soms een beetje warm....

Hopen dat 't voor 't weekend over is. Dan weekendje chillen en maandag weer aan de gang
Daarom, het herstel van de operatie is korter dan de rustperiode die je zou moeten aanhouden.

Jij sterkte met uitzieken. Gewoon lekker rust nemen!
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:08:32 #118
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_53546871
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef McGilles het volgende:

[..]

En het is een goede ondersteunende oefening, ik doe hem meestal als 3e borstoefening, de ene training wel, de andere niet.

*McGilles duwt 8x160kg op de chestpress *
Ik 260kg 14x

vast een ander apparaat
pi_53547533
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:08 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik 260kg 14x

vast een ander apparaat
Ik denk dat er een volle katrol in dat apparaat zit waardoor je alles moet delen door 2, dus ik denk 130 x 14 Maar dan nog red ik dat niet
pi_53548739
260 Lbs??
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:43:40 #121
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_53549154
even een vraagje, sinds ik smorgens vroeg train en die pillen gebruik (soort van creatine spul) heb ik na 3 kwartier trainen (van 7:00 tot 8:00 train ik) last van een misselijk gevoel. Heb al geprobeert om in de plaats van een broodmaaltijd om 6.20 een shake te pakken en wat fruit, maar ook dat maakte niet veel uit. Misselijkheid bleef. Kan dit komen door het supplement wat ik gebruik? Of gewoon omdat me lichaam nog niet "wakker" genoeg is? Aangezien ik om 6.uur opsta en om 7uur al in de sportschool sta.... Misschien niet meer eten voor ik ga trainen, en pas eten na me training?

supp wat ik gebruik
pi_53550165
is dat crea? is dat niet gwn een no supp? J?
Only when close to death, you really feel alive
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:35:22 #123
164095 koejoeloek
pi_53550247
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:31 schreef Tommy_808 het volgende:
is dat crea? is dat niet gwn een no supp? J?
Volgens de winkel soort van crea, maar er zit totaal geen creatine in zie ik nu.. maar in ieder geval, the problem remains the same
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:42:06 #124
140141 ivosnivo
pi_53550433
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik denk dat er een volle katrol in dat apparaat zit waardoor je alles moet delen door 2, dus ik denk 130 x 14 Maar dan nog red ik dat niet
http://www.fitatletika.ru(...)ages/panatta-fw4.jpg

Dit apparaat, en dan kun je er schijven op gooien aan de zijkant. Soort dumbel druk simulatie.
pi_53562131
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:43 schreef koejoeloek het volgende:
[...]

supp wat ik gebruik
Waarom heb je voor dit supplement gekozen?
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_53563148
ik vind die power-uit-een-potje cultuur een beetje onnodig. Om me heen zie ik ook allerlei mensen die 4 soorten creatine, testosteron verhogende middelen, zink en nog een hoop andere caps nemen. Hard trainen, goed eten en rusten lijken mij veel belangrijker... Voor mezelf weet ik bijvoorbeeld dat het toch echt aan die laatste twee elementen ligt en niet dat ik de laatste NitroPower Hardcore tripple XL aarbeien niet besteld heb.
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:55:01 #127
140141 ivosnivo
pi_53564283
Ik heb ook nooit dat soort spullen gekocht. Alleen spul wat echt werkt, creatine, whey en weightgainer (en dan meestal low budget).
pi_53565948
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:43 schreef koejoeloek het volgende:
even een vraagje, sinds ik smorgens vroeg train en die pillen gebruik (soort van creatine spul) heb ik na 3 kwartier trainen (van 7:00 tot 8:00 train ik) last van een misselijk gevoel. Heb al geprobeert om in de plaats van een broodmaaltijd om 6.20 een shake te pakken en wat fruit, maar ook dat maakte niet veel uit. Misselijkheid bleef. Kan dit komen door het supplement wat ik gebruik? Of gewoon omdat me lichaam nog niet "wakker" genoeg is? Aangezien ik om 6.uur opsta en om 7uur al in de sportschool sta.... Misschien niet meer eten voor ik ga trainen, en pas eten na me training?

supp wat ik gebruik
uhm allereerst is in de ochtend trainen het beste ivm hormonen dus
het kan zijn dat je te weinig water drinkt, het kan zijn dat je er allergisch voor bent (??), of je traint te snel nadat je hebt gegeten.
pi_53566278
100 pushpress.

MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IM A BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:50:30 #130
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_53566774
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat is het voordeel van de chest press vergeleken met bankdrukken?
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_53568216
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Wat is het voordeel van de chest press vergeleken met bankdrukken?
het ziet er stoer uit voor de chicks dat als je meer als 50 kan
pi_53569174
Ik gebruik altijd setjes van 10x, 8x, 6x, met toenemend gewicht. Ik zit alleen met het probleem: Je kunt de herhalingen snel maken, echt pompen, of je kunt ze heel langzaam maken.

De ene zegt dat langzame reps goed is voor massa, en snelle reps goed voor kracht, en de andere zegt dat snel pompen juist goed is voor massa, en langzame reps juist goed is voor kracht. Verschillende trainers en verschillende guides zeggen dus allemaal wat anders

Met welke manier van trainen benadruk ik dus het toename van spiermassa ? (Ik heb al een splitschema en ik heb al een voedings schema, het is dus alleen de manier (snelheid) van trainen waar ik mee zit
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:49:33 #133
164095 koejoeloek
pi_53569210
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:16 schreef mnybag het volgende:

[..]

uhm allereerst is in de ochtend trainen het beste ivm hormonen dus
het kan zijn dat je te weinig water drinkt, het kan zijn dat je er allergisch voor bent (??), of je traint te snel nadat je hebt gegeten.
Allergisch lijkt me niet want gebruik al tijdje no producten, en nooit eerder last van gehad. Heb juist het idee dat het door het drinken van water verergert wordt, ga er idd ook vanuit dat het te snel is na de maaltijd, dus dat word een kleinere maaltijd nemen voor de training en de echte maaltijd na de training nuttigen.
pi_53569332
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef Baffer het volgende:
100 pushpress.

MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IM A BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nice. Zit zelf nu op een brutale 62 kg en wil voor nieuwjaar op bodyweight zitten. Nog een kg of 13 dus, moet lukken.
pi_53569813
Gewoon goed blijven eten en trainen, dan heb je hem zo.
pi_53570929
Wanneer weten we wie de nieuwe Mr. O is?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:32:40 #137
140141 ivosnivo
pi_53571190
Als je morgen wakker wordt.
pi_53571337
ik denk Jay. Op dbb staat zo'n site dat je ze naast elkaar kunt zetten en dan kun je ook aangeven in welke pose. Zo'n Duitser is ook echt massive. Ruhl is lachwekkend huge en buiten proporties. ik vind bodybuilders wel rauw.
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:57:50 #139
140141 ivosnivo
pi_53571795
Ronny ziet er echt beroerd uit vind ik. Zijn rug is echt heel erg scheef. Toch ben ik bang dat ie 2e wordt ofzo, omdat ie de naam heeft.
pi_53571812
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:38 schreef no-look het volgende:
ik denk Jay. Op dbb staat zo'n site dat je ze naast elkaar kunt zetten en dan kun je ook aangeven in welke pose. Zo'n Duitser is ook echt massive. Ruhl is lachwekkend huge en buiten proporties. ik vind bodybuilders wel rauw.
Ronnie's armen zijn weer smerig zeg, belachelijk veel aders, te erg en dus niet mooi, je ziet zelfs geen duidelijke definitie meer.

Op die site is het ook een beetje optisch bedrog, sommige mensen zijn gewoon kleiner dan de andere, niet de persoon zelf maar het plaatje.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:07:23 #141
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_53577440
Dennis Wolf komt er goed uit zeg.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_53577982
Wolf is de beste, zowel jay als ronnie hebben het verneukt.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:37:27 #143
140141 ivosnivo
pi_53577996
Vind ik ook, maar toch zal ie niet winnen denk ik.
pi_53578013
Nope, brutal fucked up judging and politics.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:42:32 #146
19479 Mr.J
pi_53578097
Cutler zijn bovenlichaam is te soft. Afgelopen jaar tijdens de pre judging ook al, dat trok toen later wel bij.

Martinez ziet er ook ok uit.
pi_53578237
Vergelijk dit eens met jay......

zaterdag 29 september 2007 @ 23:36:49 #148
19479 Mr.J
pi_53579205
Nu alleen hopen dat de jury wat minder naar de naam en meer naar het fysiek kijkt. Qua fysiek zit er voor hem zeker een top 5 klassering in.
  zondag 30 september 2007 @ 10:38:27 #149
140141 ivosnivo
pi_53583896
MR. Olympia top tien!

1.jay cutler
2.victor martinez
3.dexter jackson
4.ronnie coleman
5.dennis wolf
6.melvin anthony
7.silvio samuel
8.gustavo badell
9.johnie jackson
10.david henry
pi_53583935
Na lang mee te lurken in dit topic heb ik ook een paar vragen.

Ik zal eerst even mijn situatie schetsen.
In ongeveer anderhalf jaar tijd ben ik (1.85 meter lang) van 91 kg (wat met mijn lichaamsbouw veel te zwaar was) afgevallen tot 62 kg wat natuurlijk te licht is. Hierdoor besloot ik ongeveer een half jaar terug te beginnen met wat extra training en wat extra eten. Dit allemaal na op dit topic gestuit te zijn. Maar omdat ik door het afvallen zo'n beetje elke dag cardio deed, dit ook erg leuk vond om te doen, ben ik niets aangekomen. Nu het weer wat slechter aan het worden is en het minder leuk is om buiten te fietsen ben ik daar vorige week zo'n beetje compleet mee gestopt, maar ben ik ongeveer hetzelfde blijven eten. Nu ben ik deze afgelopen week bijna een kilo aangekomen. Mijn vraag is nu: is dat niet een beetje te snel om aan te komen?
Qua training train ik overigens thuis, omdat een sportschool abonnement niet zoveel zin heeft aangezien ik binnenkort van plan ben te gaan verhuizen. En nog even for the record: ik train m'n benen ook
pi_53583974
een kilo is wel veel, daar zal zeker vet en vocht bijzitten. Maar gewoon een paar weken zo doorgaan en als de spiegel verteld dat je een varken wordt ga je weer cardio'en
pi_53589078
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:44 schreef no-look het volgende:
een kilo is wel veel, daar zal zeker vet en vocht bijzitten. Maar gewoon een paar weken zo doorgaan en als de spiegel verteld dat je een varken wordt ga je weer cardio'en
Dat was inderdaad de planning.

Nog even als extra informatie: ik train thuis 4x in de week, ongeveer 30-45 minuten per keer. Qua eten kom ik denk ik op zo'n 2500 kcal per dag (na het anderhalf jaar lang streng bij gehouden te hebben, heb ik daar tegenwoordig minder zin in). Overigens is het wel zo dat ik thuis op het trainen en af en toe de trap op en aflopen weinig activiteit krijg. Ik zit als student Informatiekunde zijnde gewoon redelijk veel thuis achter een pc te werken.

Toch is het wel een raar om de weegschaal omhoog te zien gaan na al die tijd de weegschaal naar beneden te hebben zien gaan.
pi_53597490
vandaag bij basketball een knietje in m'n kuit gekregen. Loop nu mank en doet aardig zeer dus denk dat squaten en deadliften een paar dagen kan wachten. Misschien ook wel eens goed, kan ik mijn bench eens omhoog helpen.
pi_53597654
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef no-look het volgende:
vandaag bij basketball een knietje in m'n kuit gekregen. Loop nu mank en doet aardig zeer dus denk dat squaten en deadliften een paar dagen kan wachten. Misschien ook wel eens goed, kan ik mijn bench eens omhoog helpen.
Je kan inderdaad wel vaker een knietje in je kuit gebruiken om je bench wat op te krikken

Ik ga aankomende week weer eens naar de gym om te kijken wat er over is gebleven van mijn kracht, ik ben bang voor het ergste
  zondag 30 september 2007 @ 20:39:02 #155
140141 ivosnivo
pi_53599318
Morgen 220kg een aantal x van de grond trekken hoop ik.
  zondag 30 september 2007 @ 22:14:15 #156
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53602405
Ik ga morgen weer trainen. Ben nog steeds niet 100% beter. Stem is nog steeds weg en heb nog wat last van slijm. Maar ik vind 't prima heb een week niet getraind

Morgen lekker zwaar trainen, zie wel hoe 't gaat. Daarna de sauna in en dan in slentermodus naar huis
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
  zondag 30 september 2007 @ 22:17:54 #157
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53602531
ik ga morgen ook weer

was ik vanmiddag beetje aan het rondklooien met een basketbal, sla ik mijn pols vol de ring was weer een lekker slimme actie maar ach Ook nog zwaar verkouden geweest de afgelopen dagen en veel te veel alcohol gedronken Ik ben ook wel benieuwd wat ik aankomende week ga presteren in de sportschool
pi_53615410
T is toch wel even wennen zo'n weekje rust. Heb wel zin om weer te trainen, maar moet van mezelf nog een weekje wachten... Ben benieuwd wat het resultaat is uiteindelijk
Have fun...
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:05:22 #159
140141 ivosnivo
pi_53616648
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:23 schreef Handschoen het volgende:
T is toch wel even wennen zo'n weekje rust. Heb wel zin om weer te trainen, maar moet van mezelf nog een weekje wachten... Ben benieuwd wat het resultaat is uiteindelijk
Ik weet niet waarom je het doet, maar ik zou geen wonderen verwachten van een week rust.
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:08:22 #160
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53616728
vandaag wezen trainen op een beetje vage tijd, 12 uur smiddags Wel ideaal want de sportschool was helemaal leeg
Heb het advies van ivo maar ter hand genomen en heb al mijn oefeningen met stuk minder gewicht gedaan, daardoor was ik wel in een half uurtje klaar Morgen weer een rustige training en dan eind van de week weer volle gewichten pakken.
pi_53616879
Ik doe alweer nu alweer bijna 2 jaar aan krachttraining, met maandelijkse pauzes tussen door.
Op het moment 1 tot 2x per week inclusief 1x 2uur boksen per week waarin ook kracht en spieruithoudingsoefeningen in terugkomen. Mijn lengte is 1.75, gewicht 72.5kg en heb een vetpercentage van rond de 5 procent. Ben aardig gespierd en flink droog, blessed by genetics.
Nu wou ik eigenlijk een beetje gaan 'bulken', vooral vanwege het boksen, ik wil op het gewichtspeil van mijn mede-boksers komen en dat ligt vaak rond de 75-80kg.

Nu eet ik al gezond, veel vis en vlees, groente etc. maar wat ik mij eigenlijk afvroeg is dit:
is het handig om ook extra vetten te eten? Ik eet over het algemeen mager vlees etc., is het misschien handig bij mijn dagelijkse porties wat meer vetten toe te voegen? Of kan ik het bij wat meer vlees en vis en andere 'vezel'producten houden?
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:43:59 #162
140141 ivosnivo
pi_53617688
Ongezouten pinda's of andere noten werken ook perfect.
pi_53619188
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:14 schreef slaapvaak het volgende:
Nu eet ik al gezond, veel vis en vlees, groente etc. maar wat ik mij eigenlijk afvroeg is dit:
is het handig om ook extra vetten te eten? Ik eet over het algemeen mager vlees etc., is het misschien handig bij mijn dagelijkse porties wat meer vetten toe te voegen? Of kan ik het bij wat meer vlees en vis en andere 'vezel'producten houden?
Overstappen op volle melk wellicht? Vanwege de extra vetten ben ik ook daarop over gestapt.
Have fun...
pi_53619489
quote:
spieruithoudingsoefeningen in terugkomen. Mijn lengte is 1.75, gewicht 72.5kg en heb een vetpercentage van rond de 5 procent. Ben aardig gespierd en flink droog, blessed by genetics.
hm, flink droog? 5 procent? Volgens mij ben jij slachtoffer van zo'n "alleen-been-vet-metende" vetpercentage weegschaal!
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_53619682
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:39 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Overstappen op volle melk wellicht? Vanwege de extra vetten ben ik ook daarop over gestapt.
Volgens mij zijn er betere bronnen van vet.
pi_53620237
quote:
Ik doe alweer nu alweer bijna 2 jaar aan krachttraining, met maandelijkse pauzes tussen door.
Op het moment 1 tot 2x per week inclusief 1x 2uur boksen per week waarin ook kracht en spieruithoudingsoefeningen in terugkomen. Mijn lengte is 1.75, gewicht 72.5kg en heb een vetpercentage van rond de 5 procent. Ben aardig gespierd en flink droog, blessed by genetics.
Nu wou ik eigenlijk een beetje gaan 'bulken', vooral vanwege het boksen, ik wil op het gewichtspeil van mijn mede-boksers komen en dat ligt vaak rond de 75-80kg.
ik zou niet zwaarder worden voor het boksen, snelheid is echt belangrijker dan je massa, zeker bij jouw lengte, en al helemaal als je ooit wedstrijden wil gaan doen. Als je doel is beter te worden bij boksen zou ik concentreren op oefening die je snelheid en athletisch vermogen doen toenemen, zoals cleans en overhead squats. Ik zou me iig niet focussen op gewichtstoename als je doel is beter te gaan boksen.
Verder is boksen natuurlijk de bom Morgen ga ik ook weer, donderdag ook nog en misschien de zaterdag weer.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_53620290
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:51 schreef BertV het volgende:

[..]

hm, flink droog? 5 procent? Volgens mij ben jij slachtoffer van zo'n "alleen-been-vet-metende" vetpercentage weegschaal!
Nee, het was een of andere apparaat dat ik moest vasthouden, elektronisch. Ik kwam onder de 6%, maar onder dat percentage kan het niet zo betrouwbaar zijn. Vandaar dat ik het op zo'n 5% schat. Droog in de zin, dat me abs, lijnen over me schouder etc. duidelijk zichbaar zijn.

Ik heb overigens het gevoel dat mijn benen het 'vetst' zijn, in de zin dat de spieren wat losser/zachter overkomen, kuiten en de spieren boven je knieen die trillen.
pi_53620451
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ik zou niet zwaarder worden voor het boksen, snelheid is echt belangrijker dan je massa, zeker bij jouw lengte, en al helemaal als je ooit wedstrijden wil gaan doen. Als je doel is beter te worden bij boksen zou ik concentreren op oefening die je snelheid en athletisch vermogen doen toenemen, zoals cleans en overhead squats. Ik zou me iig niet focussen op gewichtstoename als je doel is beter te gaan boksen.
Verder is boksen natuurlijk de bom Morgen ga ik ook weer, donderdag ook nog en misschien de zaterdag weer.
Tuurlijk richt ik mij ook op snelheid en atletisch vermogen, dat staat nog steeds voorop. Alleen gezien het feit dat ik toch niet wedstrijden ga doen in de komende jaren(realistischer gezien, ooit ) zou ik gewoon wat zwaarder willen worden, puur qua spiermassa. Omdat ik nu een van de lichtste ben, maar ook een van de krachtigste, ben ik benieuwd hoeveel ik qua kracht er voorop uitga met een extra paar kg. Afgezien dat snelheid en techniek veel belangrijker zijn, bied een zwaarder gewicht en de daarbij behorende extra spiermassa, wel voordelen.
pi_53620929
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:26 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Nee, het was een of andere apparaat dat ik moest vasthouden, elektronisch. Ik kwam onder de 6%, maar onder dat percentage kan het niet zo betrouwbaar zijn. Vandaar dat ik het op zo'n 5% schat. Droog in de zin, dat me abs, lijnen over me schouder etc. duidelijk zichbaar zijn.

Ik heb overigens het gevoel dat mijn benen het 'vetst' zijn, in de zin dat de spieren wat losser/zachter overkomen, kuiten en de spieren boven je knieen die trillen.
Bij mij gaf zo'n apparaat ook "off the chart" aan en die ging tot 5-6 %. Na laten meten met huidplooimeter, resultaat: 14%. En die figuur die dat met dat apparaat bij me meten maar zeggen dat het best kon, die 5%. Ze had er blijkbaar verstand van .

Conclusie: laat je nameten met een huidplooimeter. Als je 'natuurlijk,' zonder er speciaal op te letten, op 5% zou staan is er iets niet helemaal ok volgens mij...

Post anders hier een foto, dan kunnen we wel schatten...
Have fun...
pi_53621183
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:54 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Bij mij gaf zo'n apparaat ook "off the chart" aan en die ging tot 5-6 %. Na laten meten met huidplooimeter, resultaat: 14%. En die figuur die dat met dat apparaat bij me meten maar zeggen dat het best kon, die 5%. Ze had er blijkbaar verstand van .

Conclusie: laat je nameten met een huidplooimeter. Als je 'natuurlijk,' zonder er speciaal op te letten, op 5% zou staan is er iets niet helemaal ok volgens mij...

Post anders hier een foto, dan kunnen we wel schatten...
Hmm interessant, zal ik proberen. Ik kreeg 2 jaar terug overigens met een ander soort apparaat een score van 5.5% (waarna de vrouw beweerde dat het gevaarlijk laag was ) en kreeg op een leeftijd van 10 jaar van de dokter al te horen dat ik maar meer patat en mayonaise moest eten.

Tussen dit (ik ben iets gespierder):

http://www.eletewater.com/images/athletes/justin_robbins_01.jpg

en dit: (ik ben iets minder gespierd):

in.

[ Bericht 8% gewijzigd door slaapvaak op 01-10-2007 17:21:04 ]
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:24:49 #171
164095 koejoeloek
pi_53621607
Mijn probleem gelukkig opgelost, voor de training maar 2 boterhammetjes met flink wat kalkoenfilet op, en geen last gehad van misselijkheid. Alleen heb ik nu alweer zin om te gaan trainen, en twee keer per dag word beetje veel lijkt me haha. Zometeen thuis maar wat dingetjes doen, bodyweight oefeningen.
pi_53621728
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:06 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Hmm interessant, zal ik proberen. Ik kreeg 2 jaar terug overigens met een ander soort apparaat een score van 5.5% (waarna de vrouw beweerde dat het gevaarlijk laag was ) en kreeg op een leeftijd van 10 jaar van de dokter al te horen dat ik maar meer patat en mayonaise moest eten.

[afbeelding]

in.
Die gasten zijn allebei boven de 10% vet.
'Schneller! Schneller!'
pi_53621807
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:29 schreef Boudewijn. het volgende:

[..]

Die gasten zijn allebei boven de 10% vet.
Serieus? Ok, dan. Wel gek dat al die apparaten er dan zo ver naast zitten. Sowieso dacht ik dat het voor athleten, zoals die mma-vechter, best normaal is om rond de 5% te zitten.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:52:06 #174
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53622218
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:33 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Serieus? Ok, dan. Wel gek dat al die apparaten er dan zo ver naast zitten. Sowieso dacht ik dat het voor athleten, zoals die mma-vechter, best normaal is om rond de 5% te zitten.
afhankelijk van de bouw van de atleet en de gewichtsklasse waarin ze vechten zijn ze soms wel eens erg droog. Maar volgens mij is 5% niet echt iets wat je makkelijk kan onderhouden zeker niet als je intensief aan het trainen bent
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:13:28 #175
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_53626817
Cutler MR.OLympia 2007 Ronnie was 4de
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_53627594
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:06 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

[afbeelding]

in.
blessed by genetics!!!!!!
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:12:34 #177
140141 ivosnivo
pi_53628445
Vandaag 220kg 3x gedeadlift Wou eigenlijk 4x maar ben hier ook wel tevreden mee. Na een half jaar gekut te hebben met lagere gewichten en me uitvoering en deadstop enzo heb ik toch me oude pr weer terug.

Denk dat die 250 1x dit jaar nog wel lastig gaat worden.
pi_53628530
Lol nee, met 3x220 zit je al op een 1rm van 240 ofzo.
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:38:07 #179
140141 ivosnivo
pi_53629438
In theorie ja, in de praktijk nog niet Heb in het verleden vaak genoeg 230 gemist. Denk trouwens dat ik die wel kan halen, volgende week is doen. Maar 240 is alweer een flinke stap zwaarder denk ik, maar ik zie volgende week eerst wel

[ Bericht 12% gewijzigd door ivosnivo op 01-10-2007 22:44:10 ]
pi_53631166
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:33 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Vrijwel iedereen is zo slap als een krant onder de 5-6%. Je energie gaat erg snel op, je hebt het snel koud, bent kwetsbaarder voor ziektes enz. Het is ook niet echt gezond, je hormoonhuishouding raakt van slag enz.

Hier een filmpje van team baffer trouwens;
http://www.youtube.com/watch?v=XXnXJdlLV0Q
'Schneller! Schneller!'
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:55:47 #181
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53633756
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef ivosnivo het volgende:
In theorie ja, in de praktijk nog niet Heb in het verleden vaak genoeg 230 gemist. Denk trouwens dat ik die wel kan halen, volgende week is doen. Maar 240 is alweer een flinke stap zwaarder denk ik, maar ik zie volgende week eerst wel
mietje, gewoon trekken dat gewicht !
pi_53633966
wie is die baard? Vet filmpje man, sterke gasten
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:44:50 #183
140141 ivosnivo
pi_53644171
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:12 schreef no-look het volgende:
wie is die baard? Vet filmpje man, sterke gasten
Iemand die enorm luid kan schreeuwen tegen mensen die met sterkste man mee doen
pi_53644830
hehe dat zou ik ook kunnen. M'n maatje gaat z'n squat en deadlift op een laag pitje zetten (stats: 100 respectievelijk 160 kg) om zijn bench en chin-ups te versterken. Die doet hij met 50 kg en -20 kg (bw = 85 geloof ik). Jammer, jammer. Want ik zou hem over een jaar ofzo best zo'n beginnerwedstrijd willen zien draaien.
pi_53645319
Op het moment doe ik juist alleen chin-ups en benchpress (20-16-12 eigen gewicht, 70-80kg). Binnenkort ga ik beginnen met squats en deadliften. Mister popcorn had het over, cleans en overhead squats... wat moet ik mij daarbij voorstellen?
pi_53645346
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef Boudewijn. het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Vrijwel iedereen is zo slap als een krant onder de 5-6%. Je energie gaat erg snel op, je hebt het snel koud, bent kwetsbaarder voor ziektes enz. Het is ook niet echt gezond, je hormoonhuishouding raakt van slag enz.

Ah goed om te weten!

Wel dom dat al die apparaatjes er zo ver naast zitten dan.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:42:04 #187
164095 koejoeloek
pi_53645525
Hoe erg is het eigelijk om een of 2 keer per dag glaasje cola te drinken als je voor de rst van de dag niet veel suiker binnen krijgt. Ik eet redelik schoon, maar een glaasje cola op zn tijd is toch wel erg lastig te weerstaan.
pi_53645603
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:42 schreef koejoeloek het volgende:
Hoe erg is het eigelijk om een of 2 keer per dag glaasje cola te drinken als je voor de rst van de dag niet veel suiker binnen krijgt. Ik eet redelik schoon, maar een glaasje cola op zn tijd is toch wel erg lastig te weerstaan.
Als je veel traint, is het alleen maar goed om genoeg suikers binnen te krijgen. Een tijdje heb ik te weinig suikers tot me genomen voor en na het trainen, slapheid/duizeligheid etc. was het gevolg. Ik eet/drink expres aardig wat meer suikers tegenwoordig. Met 2 cola'tjes is echt niks mis als je veel traint.
pi_53647014
Deze week even gekeurd door de huisarts en sportfysio. HET IS GEEN LIESBREUK!!!

Het gewoon last van een ontstoken aanhechting van de liesspier. Even wat onstekingsremmers en behandelingen en dan moet het zo over zijn
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:25:33 #190
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53648331
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef Boudewijn. het volgende:
Leuk filmpje en nette trainingsomgeving
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
Deze week even gekeurd door de huisarts en sportfysio. HET IS GEEN LIESBREUK!!!

Het gewoon last van een ontstoken aanhechting van de liesspier. Even wat onstekingsremmers en behandelingen en dan moet het zo over zijn
beter!
____________________________________________________________________________________
Ik ben gister braaf wezen trainen, 't ging wel. Gewoon rustig getraind, rug en biceps gedaan.
Nog wel ff hoestbui tussendoor gehad en ik merkte qua kracht (of beter 't missen ervan ) dat ik nog niet helemaal beter ben.

Vandaag bewust maar weer een rustdag ingebouwd Morgen maar kijken of 't beter gaat.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:58:49 #191
140141 ivosnivo
pi_53673819
Rustdag!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 19:26:35 #192
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53674654
Vanaaf beentjes getraind. Ging best aardig, had er ook weer zin in. Ging beter dan ik gedacht had, heb 90 kg gesquat en 40 kg kunnen frontsquatten. Volgens mij is die 90 kg een PR, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer

Voor de rest nog wat andere oefeningen op 't gemak gedaan. Morgen weer een rustdag.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 19:31:03 #193
164095 koejoeloek
pi_53674790
Vandaag rustdag gehad, morgenvroeg weer flink aan de gang. Merk echt veel verschil sinds ik in de ochtenden train, heb ook het idee dat dat spul nox4u zeker zijn werk doet. Ondanks dat veel hier niet in dat soort spullen geloven.
pi_53675330
Vanavond voor de 125 squat, als het lukt probeer ik ook even de 130.
pi_53676708
Hoe diep squat je?

BTW, LedZep waar ben je?
pi_53677385
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 20:46 schreef Baffer het volgende:
Hoe diep squat je?

BTW, LedZep waar ben je?
Ik ben net terug van een ruime week vakantie
pi_53677509
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 20:46 schreef Baffer het volgende:
Hoe diep squat je?

BTW, LedZep waar ben je?
Parralel.

edit: niet gelukt btw, niet eens geprobeerd. Slecht getraind vanavond. Volgende keer beter
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:26:40 #198
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53677895
vandaag een opbouw training, maar helaas voelde ik me pols weer

Denk dat het weer rust wordt tot as maandag
pi_53685991
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:15 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Parralel.

edit: niet gelukt btw, niet eens geprobeerd. Slecht getraind vanavond. Volgende keer beter
Verstandig. Als je je niet top voelt ook niet op je top gaan trainen.
pi_53690691
ik heb btw ff een ijzerloos weekje. wel 3 x boksen en 1 x sprinten, maar geen gewichten.

Overigens ziet is dat gebouw waar de baffer b0is trainen er echt top uit. Ik wil zelf ook echt al heel lang eens spelen met een slee. Duwen trekken sprinten etc. Helaas behoort het niet echt tot de mogelijkheden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')