uhm allereerst is in de ochtend trainen het beste ivm hormonen dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:43 schreef koejoeloek het volgende:
even een vraagje, sinds ik smorgens vroeg train en die pillen gebruik (soort van creatine spul) heb ik na 3 kwartier trainen (van 7:00 tot 8:00 train ik) last van een misselijk gevoel. Heb al geprobeert om in de plaats van een broodmaaltijd om 6.20 een shake te pakken en wat fruit, maar ook dat maakte niet veel uit. Misselijkheid bleef. Kan dit komen door het supplement wat ik gebruik? Of gewoon omdat me lichaam nog niet "wakker" genoeg is? Aangezien ik om 6.uur opsta en om 7uur al in de sportschool sta.... Misschien niet meer eten voor ik ga trainen, en pas eten na me training?
supp wat ik gebruik
Wat is het voordeel van de chest press vergeleken met bankdrukken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je een chestpress met een barbell?
En het is een goede ondersteunende oefening, ik doe hem meestal als 3e borstoefening, de ene training wel, de andere niet.
het ziet er stoer uit voor de chicks dat als je meer als 50 kanquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van de chest press vergeleken met bankdrukken?
Allergisch lijkt me niet want gebruik al tijdje no producten, en nooit eerder last van gehad. Heb juist het idee dat het door het drinken van water verergert wordt, ga er idd ook vanuit dat het te snel is na de maaltijd, dus dat word een kleinere maaltijd nemen voor de training en de echte maaltijd na de training nuttigen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:16 schreef mnybag het volgende:
[..]
uhm allereerst is in de ochtend trainen het beste ivm hormonen dus![]()
het kan zijn dat je te weinig water drinkt, het kan zijn dat je er allergisch voor bent (??), of je traint te snel nadat je hebt gegeten.
nice. Zit zelf nu op een brutale 62 kg en wil voor nieuwjaar op bodyweight zitten. Nog een kg of 13 dus, moet lukken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef Baffer het volgende:
100 pushpress.
MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IM A BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronnie's armen zijn weer smerig zeg, belachelijk veel aders, te erg en dus niet mooi, je ziet zelfs geen duidelijke definitie meer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:38 schreef no-look het volgende:
ik denk Jay. Op dbb staat zo'n site dat je ze naast elkaar kunt zetten en dan kun je ook aangeven in welke pose. Zo'n Duitser is ook echt massive. Ruhl is lachwekkend huge en buiten proporties. ik vind bodybuilders wel rauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |