abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53910422
Ik ook maar weer eens online

Ben inmiddels verhuisd en heb daar nog geen internet. Trainen ga ik volgende week weer rustig mee beginnen, heb nu nog blaren op mijn handen van het klussen.

Hopelijk is er nog iets over van kracht na die weekjes niet trainen
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:46:59 #252
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_53911120
Verhuizing goed gegaan? Ik heb maandag een huis gekocht, ik kan er 15 december in
pi_53911271
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef ivosnivo het volgende:
Verhuizing goed gegaan? Ik heb maandag een huis gekocht, ik kan er 15 december in
Verhuizing zeker goed gegaan. Maar als je kijkt hoeveel tijd en energie er in klussen gaat zitten, niet normaal meer.
Totaal ongeveer 14 dagen lang 12 uur per dag gewerkt en nu elke dag ook nog dingen doen. Vandaag in de voortuin bezig geweest en 18 palen in de grond slaan voor een hek is geen gemakkelijk klusje. Van te voren denk je dat dat een uurtje of 2 duurt, maar je bent gewoon de complete middag bezig met blaren op de handen als gevolg

Ik ben wel blij dat het er nu bijna op zit en dat ik eindelijk met wonen en leven kan beginnen en volgende week weer mijn oude ritme oppakken!

Ga je zelf ook veel doen in je woning? Schilderen, vloeren leggen etc?
pi_53911522
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef ivosnivo het volgende:
Hey, trainde jij bij Harimau? Ik was er vrijdag even voor een proefles om benen en schouders te trainen...
  zondag 14 oktober 2007 @ 09:25:26 #256
140141 ivosnivo
pi_53921006
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 18:55 schreef McGilles het volgende:

[..]

Verhuizing zeker goed gegaan. Maar als je kijkt hoeveel tijd en energie er in klussen gaat zitten, niet normaal meer.
Totaal ongeveer 14 dagen lang 12 uur per dag gewerkt en nu elke dag ook nog dingen doen. Vandaag in de voortuin bezig geweest en 18 palen in de grond slaan voor een hek is geen gemakkelijk klusje. Van te voren denk je dat dat een uurtje of 2 duurt, maar je bent gewoon de complete middag bezig met blaren op de handen als gevolg

Ik ben wel blij dat het er nu bijna op zit en dat ik eindelijk met wonen en leven kan beginnen en volgende week weer mijn oude ritme oppakken!

Ga je zelf ook veel doen in je woning? Schilderen, vloeren leggen etc?
Me appartement is van 1995, alles van binnen ziet er nog goed uit eigenlijk. Behalve paar paarse muren die ik ander kleurtje ga geven.
Achja het is even klussen enzo, maar als je klaar bent is het wel tof en van jezelf
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:09 schreef Haijo het volgende:

[..]

Hey, trainde jij bij Harimau? Ik was er vrijdag even voor een proefles om benen en schouders te trainen...
Train er nog steeds Hoe beviel je proefles?
pi_53922377
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 09:25 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Me appartement is van 1995, alles van binnen ziet er nog goed uit eigenlijk. Behalve paar paarse muren die ik ander kleurtje ga geven.
Achja het is even klussen enzo, maar als je klaar bent is het wel tof en van jezelf
[..]

Train er nog steeds Hoe beviel je proefles?
Mwah, hij ging vrij lekker. Niet het squatrek uitgeprobeerd maar dat komt denk ik nog wel. Vond alleen de dumbbels een beetje raar omhoog springen in gewicht? 4 kilo per keer ofzo En ik kon niet echt een duuidelijk ruimte vinden om te deadliften... maar voor rest wel relaxede sportschool.
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:49:06 #258
140141 ivosnivo
pi_53929796
Dumbells gaan volgens mij per 2kg omhoog. Tot je bij de 40 komt ofzo, dan per 5kg. Er is maar 1 squatrek, maar toch is ie telkens vrij Er is ook niet echt een duidelijke deadlift ruimte, gewoon een stang pakken en ruimte innemen
pi_53930060
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:49 schreef ivosnivo het volgende:
Dumbells gaan volgens mij per 2kg omhoog. Tot je bij de 40 komt ofzo, dan per 5kg. Er is maar 1 squatrek, maar toch is ie telkens vrij Er is ook niet echt een duidelijke deadlift ruimte, gewoon een stang pakken en ruimte innemen
DAt laatste dacht ik al. Nou ja, voor 25 euro per maand ga ik wel lid worden denk ik...
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:01:08 #260
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_53932755
Zo een weekend achter de rug met aardig wat drank en ijs en ander ongezond eten, morgenvroeg weer trainen, kan haast niet wachten
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:53:09 #261
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53933994
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:09 schreef Videopac het volgende:
Dat hebben we allemaal wel eens. Vooral als je even niet kunt trainen krijg je eerst afkickverschijnselen en vervolgens kost het weer moeite om te beginnen (dat heb ik tenminste). Daarnaast is het volgens mij onmogelijk maandenlang 100% te toppen: dipjes horen er gewoon bij. Mijn mening: gewoon doorgaan, ookal gaat het (voor je gevoel) voor geen meter (tenzij je overtraind bent). Sterkte i.i.g.!
Oktober is niet mijn maand volgens mij

Vrijdagaaf wezen trainen en dat ging wel redelijk, had nog steeds niet echt zin maar gewoon wat compounddingetjes gedaan en stond met 45 minuten weer buiten.

Blijk ik dit weekend een ontstoken kies te hebben. Dus we hebben de weekendtandarts gezien, zit aan de ibo's en de antibiotica en trainen kan ik voor een paar dagen wel weer uit mijn hoofd zetten.
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_53945121
Zit je niet mee Frautie

Ik ga vanavond maar ff ee dubbel training doen. Deze week niet zoveel tijd helaas. Zal morgen wel kapot zijn.
pi_53984881
@ Mc Gilles & Ivosnivo: gefeliciteerd met jullie huizen! Het is gewoon goed om zo nu en dan wat "vooruitgang" te boeken: dan weet je weer waar je het allemaal voor doet (geldt niet alleen voor KT).

@ Frautie: kut zeg: sterkte!

Ik heb gisteren een spier in mijn schouder verrekt . Ik vermoed met front raises. Met het schakelen in de auto voel ik het nogal...

(verkapte kick)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:50:32 #264
140141 ivosnivo
pi_53986092
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef Videopac het volgende:
@ Mc Gilles & Ivosnivo: gefeliciteerd met jullie huizen! Het is gewoon goed om zo nu en dan wat "vooruitgang" te boeken: dan weet je weer waar je het allemaal voor doet (geldt niet alleen voor KT).

@ Frautie: kut zeg: sterkte!

Ik heb gisteren een spier in mijn schouder verrekt . Ik vermoed met front raises. Met het schakelen in de auto voel ik het nogal...

(verkapte kick)
Thanks man. Ik begin daar langzamerhand ook achter te komen. Daarom heeft Schwarzenegger ook zoveel berijkt denk ik. Puur omdat ie dat geleerd heeft door het trainen, doelen stellen en er naar toe werken.

Ff tijdelijk met je andere arm schakelen Beterschap man!
pi_53988607
Gisteren even getraint, rustig lopen bankdrukken 5 setjes met 90, ging niet super. Daarna wat dumbellpresses met 28 en door naar 3 rugoefeningen. Al met al vond ik het redelijk beroerd maar wat wil je na 2 weken niet trainen en slecht eten

Over 1 maandje ben ik weer terug op niveau
pi_54077572
het beachboyseizoen is blijkbaar over, 1 maand om een topic te vullen

percentage bruikbare posts stijgt wel
Only when close to death, you really feel alive
pi_54077908
Dood hier.

pi_54083489
is die dude weer bezig? had toch een auto-ongeluk gehad?

Zelf ga ik trouwens vrij aardig. Alleen squaten blijft kut, rest zit vooruitgang in.
pi_54091905
Ga denk ik vanavond niet trainen. Beetje te leeg persoonlijk.
  maandag 22 oktober 2007 @ 16:56:54 #270
140141 ivosnivo
pi_54091972
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
Ga denk ik vanavond niet trainen. Beetje te leeg persoonlijk.
Leegte is er om opgevuld te worden
pi_54092637
Wat raden jullie mij aan? Ik wil de grote 3 compound oefeningen (DL,SQ,BP) gaan doen, meerdere dagen in de week. Hoe vaak is goed, hoe vaak is beter voor je en is de volgorde nog belangrijk (ivm evt. overbelasting oid)?
pi_54092899
Je hebt zo`n 3x3 dinges programma. Moet je ff googlen.

Doe je dus 3x in de week squat bench deadlift.
pi_54095332
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 17:51 schreef Semargofni het volgende:
Je hebt zo`n 3x3 dinges programma. Moet je ff googlen.

Doe je dus 3x in de week squat bench deadlift.
Tnx, ik heb wat gevonden. Zou wel een leuke afwisseling zijn.
http://bodybuilding.com/fun/mahler83.htm
pi_54110211
Ik zou een simpel fb schema doen met oh press, rows en chins erbij oid.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:03:57 #275
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54112206
als mijn pols niet teveel moeilijk doet ga ik deze week weer eens een sportschool in rotterdam uitproberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')