abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:17:53 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53097453
hoe vaak heb je op F5 gedrukt M0NTANA?
pi_53097521
Goeie titel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53097534
Kan beter 'Marco van Basten mag geen contractverlenging krijgen' worden, want tot juli 2008 zit ie er toch wel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:23:29 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53097549
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:18 schreef knnth het volgende:
hoe vaak heb je op F5 gedrukt M0NTANA?
Helemaal niet zelfs, bij 299 posts vind ik het altijd wel netjes om in de 300e post een verwijzing te maken naar het nieuwe topic, is wel zo netjes toch?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53097575
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Kan beter 'Marco van Basten mag geen contractverlenging krijgen' worden, want tot juli 2008 zit ie er toch wel.
!
pi_53097580
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Helemaal niet zelfs, bij 299 posts vind ik het altijd wel netjes om in de 300e post een verwijzing te maken naar het nieuwe topic, is wel zo netjes toch?
dat je het woord "netjes" nog uit je mond krijgt...
pi_53097947
Waarom worden mijn posts gedelete!
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:41:41 #10
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_53097995
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:06 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ja, mijn punt was dat ik jou niet kan volgen... je spreekt jezelf steeds tegen en je staat niet open voor logica en blijft maar doorratelen over "jouw systeem" dat wérkt en "zijn systeem" dat niet werkt... Maar uitleggen waarom de Bondscoach met de beste cijfers ooit ontslagen moet worden vlak voor het toernooi waar hij zich moet gaan bewijzen... helaas... Of ben je er echt van overtuigd dat jij het allemaal beter weet dan Van Basten?
De vraag was niet aan mij gericht maar toch een antwoord: Ja, ik denk dat ik het beter kan dan Bassie!

Maar dan zou het NL 11tal niet meer van het volk zijn. In NL moet men je niet als je je kop boven het maaiveld uitsteekt.

Bovendien: een basketballfreak als voetbalcoach? Dan wordt dat punt van discussie ipv de prestaties.

En Bommel zal ik waarschijnlijk 1x oproepen en dan nooit meer. Krijg je meteen het gejank "ik heb geen eerlijke kans gekregen". Klopt, maar ja ... iemand niet selecteren zonder hem eens in de groep te hebben gehad kan helemaal niet.

Bassie deed dat wel met Seedorf. En met Davids nog steeds. (Niet dat het selecteren van Davids nu nog zinvol is.)

Oh ja ... ik zal ook wel kritiek krijgen dat spelers uit onze eigen Mickey Mouse competitie nauwelijks een kans krijgen. Slory, Engelaar, Affelay zijn geen voor de hand liggende keuzes in mijn beleving.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_53098099
Ik snap echt niks van jouw posts.
pi_53098150
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap echt niks van jouw posts.
welke?

was dat trouwens geen snelheidsrecord, dat slotje van jou?
pi_53098282
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:41 schreef Barca het volgende:

[..]

De vraag was niet aan mij gericht maar toch een antwoord: Ja, ik denk dat ik het beter kan dan Bassie!

Maar dan zou het NL 11tal niet meer van het volk zijn. In NL moet men je niet als je je kop boven het maaiveld uitsteekt.

Bovendien: een basketballfreak als voetbalcoach? Dan wordt dat punt van discussie ipv de prestaties.

En Bommel zal ik waarschijnlijk 1x oproepen en dan nooit meer. Krijg je meteen het gejank "ik heb geen eerlijke kans gekregen". Klopt, maar ja ... iemand niet selecteren zonder hem eens in de groep te hebben gehad kan helemaal niet.

Bassie deed dat wel met Seedorf. En met Davids nog steeds. (Niet dat het selecteren van Davids nu nog zinvol is.)

Oh ja ... ik zal ook wel kritiek krijgen dat spelers uit onze eigen Mickey Mouse competitie nauwelijks een kans krijgen. Slory, Engelaar, Affelay zijn geen voor de hand liggende keuzes in mijn beleving.
Van Bommel d'r met je vrouw vandoor gegaan ofzo? Je raakt d'r maar niet over uitgeluld.
pi_53098402
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dat je het woord "netjes" nog uit je mond krijgt...
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:10:47 #15
30220 Barca
pi_53098509
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:58 schreef Solstice het volgende:

[..]

Van Bommel d'r met je vrouw vandoor gegaan ofzo? Je raakt d'r maar niet over uitgeluld.

Bijna iedereen hier vindt Bommel een geweldige speler. Ik vind het 1000x niks. Hij kan goed vallen (levert verder niks op) maar verder ... arrogante kwast, verziekt de sfeer en janken, janken en nog eens janken. Kortom: echte Duitser!
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:57:44 #16
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53099579
Deeltje 24 alweer, gaat snel zeg.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_53099795
Bommel ??? Wie is dat...
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  Redactie Games dinsdag 11 september 2007 @ 17:13:19 #18
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_53099963
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:07 schreef Borga het volgende:
Bommel ??? Wie is dat...
Import Duitser
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_53100006
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Tenzij ze dik verliezen morgenavond
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53100194
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:13 schreef Fathom het volgende:

[..]

Import Duitser
gast jij boomknuffelaar.. het was een grapje van Van Bommel. Begrijp dat dan!
" liegen is een kunst, pathologisch liegen niet"
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:27:40 #21
30220 Barca
pi_53100257
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:07 schreef Borga het volgende:
Bommel ??? Wie is dat...
Export Nederlander
  Redactie Games dinsdag 11 september 2007 @ 17:29:23 #22
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_53100293
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:23 schreef iLeon het volgende:

[..]

gast jij boomknuffelaar.. het was een grapje van Van Bommel. Begrijp dat dan!

Ik vond hem al een Duitser voor dat grapje
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_53100571
Zei Van Basten ongeveer een jaartje terug niet dat Seedorf in de pikorde achter Van der Vaart en Sneijder staat? Seedorf was destijds weer geselecteerd omdat Van der Vaart geblesseerd was. Maar nu zijn zij alle drie opgeroepen, toch enigsinds vreemd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53100637
morgen weer spelen dan zien we wel
AFC AJAX
pi_53101040
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef Barca het volgende:

[..]

Bijna iedereen hier vindt Bommel een geweldige speler. Ik vind het 1000x niks. Hij kan goed vallen (levert verder niks op) maar verder ... arrogante kwast, verziekt de sfeer en janken, janken en nog eens janken. Kortom: echte Duitser!
Ben het niet altijd met je eens maar hier sluit ik me bij aan. En nee, v. Bommel is er niet met mijn vrouw vandoor gegaan (ze heeft wel smaak natuurlijk).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:49:53 #26
30220 Barca
pi_53102232
Ray> Dat Seedorf in de ogen van Bassie achter Sneijder en Van der Vaart staat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet alle drie gekozen kunnen worden.

Over Seedorf, Davids, Van Nistelrooij en Van Bommel en hun problemen met Bassie: in het geval Van Bommel denk ik dat dat aan de speler ligt. Bij Seedorf en Davids geef ik Bassie de schuld. Van Nistelrooij mag me overtuigen dat hij wel een goede gast is. Voorlopig heb ik, o.a. vanwege het wk, het idee dat hij dat niet is.
pi_53102564
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:49 schreef Barca het volgende:
Ray> Dat Seedorf in de ogen van Bassie achter Sneijder en Van der Vaart staat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet alle drie gekozen kunnen worden.

Over Seedorf, Davids, Van Nistelrooij en Van Bommel en hun problemen met Bassie: in het geval Van Bommel denk ik dat dat aan de speler ligt. Bij Seedorf en Davids geef ik Bassie de schuld. Van Nistelrooij mag me overtuigen dat hij wel een goede gast is. Voorlopig heb ik, o.a. vanwege het wk, het idee dat hij dat niet is.
Nee hij scoorde alleen maar onbelangrijke goals en intikkertjes he? Zoals de 2-0 tegen Bulgarije
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:12:15 #28
30220 Barca
pi_53102677
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee hij scoorde alleen maar onbelangrijke goals en intikkertjes he? Zoals de 2-0 tegen Bulgarije
Juist en nog slecht voor de teamsfeer ook. Heeft onder geen enkele bondscoach goed gespeeld.
pi_53103136
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef Barca het volgende:

[..]

Juist en nog slecht voor de teamsfeer ook. Heeft onder geen enkele bondscoach goed gespeeld.
De 2-0 was ook echt een intikker en ook nog eens een onbelangrijke goal.
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:49:18 #30
30220 Barca
pi_53103408
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:36 schreef Longmen het volgende:

[..]

De 2-0 was ook echt een intikker en ook nog eens een onbelangrijke goal.
Wedstrijd was al gespeeld. Bulgaren wekten niet de indruk terug te komen. Was zeker geen briljante goal. Bal kwam wat gelukkig voor zijn voet.

En ook al vind jij die goal wel geweldig ... 't is slechts 1 moment van zijn interlandcarričre.
pi_53113365
Goeiemorgen allemaal,

Sorry dat ik gisteren weer een beetje aggresief werd, ik zal mijn best doen dat niet meer te laten gebeuren... Mijn enige excuus is dat deze topic-reeks me gewoon een beetje (boel) boos maakt... maar goed... luister wat ik voor vandaag heb bedacht!

Laten we een lijstje maken van korte bondige punten waarom volgens ons Van Basten wél of niét ontslagen zou moeten worden. Liefst in één, korte zin per punt... Wat vinden jullie ervan?
pi_53113376
quote:
Op woensdag 12 september 2007 07:40 schreef Tennessee het volgende:
luister wat ik voor vandaag heb bedacht!

Laten we een lijstje maken van korte bondige punten waarom volgens ons Van Basten wél of niét ontslagen zou moeten worden. Liefst in één, korte zin per punt... Wat vinden jullie ervan?
Kleuterschool niveau.
Wel passend bij de trainer van Basten overigens
pi_53113401
Hier zijn alvast 5 punten voor het lijstje waarom hij niet ontslagen zou moeten worden.;

1. Onder Van Basten is er geen gezeik binnen de groep.
2. Onder Van Basten wordt nog steeds zoveel mogelijk aanvallend voetbal gespeeld.
3. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werden er 17 (bijna 75%) gewonnen.
4. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werd er maar één verloren.
5. Het in die 23 gespeelde wedstrijden behaalde doelsaldo van 40-7 is uitstekend.

Ik ben erg benieuwd wat jullie voor punten verzinnen... Ik zal er zelf later ook nog wel een paar toevoegen denk ik...

[ Bericht 0% gewijzigd door Tennessee op 12-09-2007 07:56:49 ]
pi_53113406
quote:
Op woensdag 12 september 2007 07:43 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Kleuterschool niveau.
Wel passend bij de trainer van Basten overigens
nou, probeer je dan voor de lol even te verlagen tot mijn niveau, ok? zal vast niet makkelijk zijn maar doe je best, kom op...
pi_53113414
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:49 schreef Barca het volgende:

[..]

Wedstrijd was al gespeeld. Bulgaren wekten niet de indruk terug te komen. Was zeker geen briljante goal. Bal kwam wat gelukkig voor zijn voet.

En ook al vind jij die goal wel geweldig ... 't is slechts 1 moment van zijn interlandcarričre.
Je meent het nog ook.
  woensdag 12 september 2007 @ 08:35:25 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53113811
quote:
Op woensdag 12 september 2007 07:47 schreef Tennessee het volgende:
Hier zijn alvast 5 punten voor het lijstje waarom hij niet ontslagen zou moeten worden.;

1. Onder Van Basten is er geen gezeik binnen de groep.
Wel gezeik met absolute toppers als Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij
quote:
2. Onder Van Basten wordt nog steeds zoveel mogelijk aanvallend voetbal gespeeld.
Kutvoetbal, komt doordat spits op eiland staat en/of er veelal zonder tien wordt gespeeld.
quote:
Knap, winstpercentage alleen is echter niet genoeg, of het moet 100% zijn. Liever nu af en toe wat steekjes laten vallen, dan tijdens een groot toernooi. Landen als Frankrijk en Italië plaatsen zich zelden tot nooit zonder moeite voor een EK of WK, maar staan er wel tijdens zo'n toernooi, bij Nederland is het precies andersom.
quote:
OK, dus als we de oefenwedstrijden niet meetellen, dan heeft Nederland nog nooit een goede wedstrijd gespeeld. De enige acceptabele wedstrijden (qua niveau) waren, de ererste helft, tegen Duitsland en tegen het B-elftal van Ierland.
quote:
5. Het in die 23 gespeelde wedstrijden behaalde doelsaldo van 40-7 is uitstekend.
Ach, wat hebben we eraan? Zie mijn motivaie bij jouw derde punt.
quote:
Ik ben erg benieuwd wat jullie voor punten verzinnen... Ik zal er zelf later ook nog wel een paar toevoegen denk ik...
Zoals DIGGER al zegt, beetje kleuterniveau dit. Je bent fuckin' 38 jaar, kom eens wat volwassener over!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53115881
Je hebt het verkeerd begrepen... het was de bedoeling dat jij ook met een lijstje zou komen... misschien komt dat nog?
quote:
Op woensdag 12 september 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:

Wel gezeik met absolute toppers als Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij
Nee hoor, is juist opgelost, Seedorf en Nistelrooy doen weer gewoon mee zonder te zeiken (vooral Seedorf zonder te zeiken, héél goed voorbeeld voor de jongere spelers nu, heel knap van Seedorf!) en Van Bommel loopt nu buiten de groep verder te zeiken...
quote:
Kutvoetbal, komt doordat spits op eiland staat en/of er veelal zonder tien wordt gespeeld.
We waren het er toch over eens dat resultaat voorlopig belangrijker is dan mooi?
quote:
Knap, winstpercentage alleen is echter niet genoeg, of het moet 100% zijn. Liever nu af en toe wat steekjes laten vallen, dan tijdens een groot toernooi. Landen als Frankrijk en Italië plaatsen zich zelden tot nooit zonder moeite voor een EK of WK, maar staan er wel tijdens zo'n toernooi, bij Nederland is het precies andersom.
Winstpercentage van 100%? Over 23 wedstrijden? Vind je dat zelf niet ook een beetje onrealistisch?
quote:
OK, dus als we de oefenwedstrijden niet meetellen, dan heeft Nederland nog nooit een goede wedstrijd gespeeld.
Hoe kan je nou 23 wedstrijden spelen met 17x winst en maar één verliespot zonder goed te spelen? Of misschien moet je even definiëren wat jij dan onder "goed" verstaat?
quote:
Ach, wat hebben we eraan? Zie mijn motivaie bij jouw derde punt.
Dat we ons waarschijnlijk voor de tweede keer op rij zonder enige problemen kwalificeren en na bijvoorbeeld 2002 is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend.
quote:
Zoals DIGGER al zegt, beetje kleuterniveau dit. Je bent fuckin' 38 jaar, kom eens wat volwassener over!
Nou, als je het over niveau wil hebben weet ik er ook nog wel een paar, maar ik had me vandaag juist voorgenomen niet persoonlijk en strikt inhoudelijk te zijn...
  woensdag 12 september 2007 @ 10:35:02 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53116128
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef Tennessee het volgende:

Je hebt het verkeerd begrepen... het was de bedoeling dat jij ook met een lijstje zou komen... misschien komt dat nog?
Met dit soort lijstjes ben ik enkele jaren geleden gestopt, dus helaas voor jou.
quote:
[..]

Nee hoor, is juist opgelost, Seedorf en Nistelrooy doen weer gewoon mee zonder te zeiken (vooral Seedorf zonder te zeiken, héél goed voorbeeld voor de jongere spelers nu, heel knap van Seedorf!) en Van Bommel loopt nu buiten de groep verder te zeiken...
Marco van Basten provoceert Clarence Seedorf door hem keer op keer weer te vernederen, heel knap dat Seedorf hier niet op ingaat en zodoende de bom niet is gebarsten, maar het blijft natuurlijk onrustig. Mark van Bommel is uitgeroepen tot beste speler van Bayern München, maar in Oranje krijgt hij geen volwaardige kans? Aan wie ligt dat? Toch echt aan Van Basten!
quote:
[..]

We waren het er toch over eens dat resultaat voorlopig belangrijker is dan mooi?
Zeker, maar dan moet jij niet gaan beweren dat Van Basten tracht aanvallend te voetballen.
quote:
[..]

Winstpercentage van 100%? Over 23 wedstrijden? Vind je dat zelf niet ook een beetje onrealistisch?
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat een winstpercentage alleen iets zegt als het 100% is, zodat je ook alle belangrijke wedstrijden hebt gewonnen. Nu zegt het helemaal niets, we kopen er toch niets voor?
quote:
[..]

Hoe kan je nou 23 wedstrijden spelen met maar één verliespot zonder goed te spelen? Of misschien moet je even definiëren wat jij dan onder "goed" verstaat?
Het was sowieso niet "attractief en dominant" zoals Van Basten beloofde of geniet jij wel elke interland? Oranje wint haar wedstrijden door de individuele klasse van wat spelers, een systeem is niet te ontdekken.
quote:
[..]

Dat we ons waarschijnlijk voor de tweede keer op rij zonder enige problemen kwalificeren en na 2002 is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend.
Klopt, maar pas op het EK of WK begint het pas echt en dan maakt het niet uit of je je moeiteloos hebt geplaatst of ternauwernood. Zoals ik al eens zei, liever met de hakken over de sloot naar het EK en daar goed presteren, dan een ongeslagen kwalificatie maar romloos tenonder gaan.
quote:
[..]

Nou, als je het over niveau wil hebben weet ik er ook nog wel een paar, maar ik had me vandaag juist voorgenomen niet persoonlijk en strikt inhoudelijk te zijn...
Wat volwassen!
pi_53116280
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:35 schreef M0NTANA het volgende:

Met dit soort lijstjes ben ik enkele jaren geleden gestopt, dus helaas voor jou.
pfff, wat een kutsmoes...
quote:
Marco van Basten provoceert Clarence Seedorf door hem keer op keer weer te vernederen, heel knap dat Seedorf hier niet op ingaat en zodoende de bom niet is gebarsten, maar het blijft natuurlijk onrustig. Mark van Bommel is uitgeroepen tot beste speler van Bayern München, maar in Oranje krijgt hij geen volwaardige kans? Aan wie ligt dat? Toch echt aan Van Basten!
Jij noemt Oranje een "soap" en zo kijk je er volgens mij ook naar... Helaas maakt dat je blijkbaar blind voor de feiten... 23 17 5 1 40 7, na vanavond hopelijk 24 18 5 1 43 7... Wanneer kom jij nou eens met feiten inplaats van wat vage intrigeverhalen?
pi_53116283
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef Tennessee het volgende:Hoe kan je nou 23 wedstrijden spelen met 17x winst en maar één verliespot zonder goed te spelen? Of misschien moet je even definiëren wat jij dan onder "goed" verstaat?
Als wij er straks in de kwartfinale weer uitvliegen zal niemand het meer hebben over "hoe soepel" wij ons wel niet geplaatst hebben voor het EK. En als Italië dan straks het EK wint, na een moeizame kwalificatie, tja dat is de realiteit!
pi_53116360
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:43 schreef Longmen het volgende:

Als wij er straks in de kwartfinale weer uitvliegen zal niemand het meer hebben over "hoe soepel" wij ons wel niet geplaatst hebben voor het EK. En als Italië dan straks het EK wint, na een moeizame kwalificatie, tja dat is de realiteit!
de realiteit is hier dat niemand weet wat er volgend jaar gebeurt, zelfs maar of Oranje zich wel plaatst is nog niet zeker... En het is wel erg makkelijk om te gaan roepen dat Oranje volgend jaar geen kampioen wordt want de kans dat dat wél gebeurt is statistisch kleiner dan 10% dus de kans dat je gelijk krijgt is groter dan 90%... lef hoor... en wat doe je volgend jaar als we tóch kampioen zijn geworden? Snel een nieuwe account aanmaken zeker?
pi_53116418
Ik heb er nog een bedacht...

1. Onder Van Basten is er geen gezeik binnen de groep meer.
6. Van Basten heeft een grote verjonging doorgevoerd waardoor we op de volgende WK weer flink wat ervaring in ons team hebben (met een perfecte gemiddelde leeftijd van 27,5 ongeveer)
  woensdag 12 september 2007 @ 10:49:34 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53116419
Van Basten speelt al drie jaar in 4-3-3 (meestal zónder tien) en al drie jaar loopt het voor geen meter, eigenlijk had er allang overgestapt moeten worden naar een ander systeem en voor een vaste opstelling gekozen moeten worden! Dan had er nu een team gestaan, een team dat nog een jaar verder ingespeeld kon worden en dat op het EK kon presteren. Nu rommelt hij nog altijd verder met een 4-3-3 dat overduidelijk niet loopt en wisselt zijn opstelling iedere interland weer, wat schieten we daar nou mee op? Natuurlijk, nogmaals geef ik het toe, zijn de cijfers in de kwalificatie geweldig! Maar wat schieten we ermee op?
pi_53116424
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:47 schreef Tennessee het volgende:

[..]

de realiteit is hier dat niemand weet wat er volgend jaar gebeurt, zelfs maar of Oranje zich wel plaatst is nog niet zeker... En het is wel erg makkelijk om te gaan roepen dat Oranje volgend jaar geen kampioen wordt want de kans dat dat wél gebeurt is statistisch kleiner dan 10% dus de kans dat je gelijk krijgt is groter dan 90%... lef hoor... en wat doe je volgend jaar als we tóch kampioen zijn geworden? Snel een nieuwe account aanmaken zeker?
Het enige wat Marco fans doen is wijzen op resultaten... En met je 38 jaar zul je toch moeten weten dat je niet zo voorbarig moet zijn in je conclusies. Wees gerust: mn account zal blijven bestaan en ik zal een mooi feest meevieren.
Ik ga er voor mezelf gewoon vanuit dat we geen EK worden, zolang Marco er zit. Lees de afgelopen 23 topics eens door om er achter te komen waarom ik dat vind.
pi_53116460
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef Tennessee het volgende:
Ik heb er nog een bedacht...

6. Van Basten heeft een grote verjonging doorgevoerd waardoor we op de volgende WK weer flink wat ervaring in ons team hebben (met een perfecte gemiddelde leeftijd van 27,5 ongeveer)
Dat zijn geen nieuwe bijdrages
pi_53116472
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:47 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Het gaat erom dat zo'n kwalificatie weinig zegt over hoe Oranje gaat presteren op het EK. Met dit voetbal is de kans gewoon niet erg groot dat Oranje straks goed gaat presteren als de tegenstanders sterker zijn.
pi_53116480
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
Van Basten speelt al drie jaar in 4-3-3 (meestal zónder tien) en al drie jaar loopt het voor geen meter, eigenlijk had er allang overgestapt moeten worden naar een ander systeem en voor een vaste opstelling gekozen moeten worden! Dan had er nu een team gestaan, een team dat nog een jaar verder ingespeeld kon worden en dat op het EK kon presteren. Nu rommelt hij nog altijd verder met een 4-3-3 dat overduidelijk niet loopt en wisselt zijn opstelling iedere interland weer, wat schieten we daar nou mee op? Natuurlijk, nogmaals geef ik het toe, zijn de cijfers in de kwalificatie geweldig! Maar wat schieten we ermee op?
Ok, nou begrijp ik het! Jij hebt EA FIFA World Cup 2006 op je computer en daarmee heb je berekend dat JOUW systeem na 23 wedstrijden méér dan 75% winst en mínder dan 4% verlies oplevert...
pi_53116580
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:51 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ok, nou begrijp ik het! Jij hebt EA FIFA World Cup 2006 op je computer en daarmee heb je berekend dat JOUW systeem na 23 wedstrijden méér dan 75% winst en mínder dan 4% verlies oplevert...
Doe niet zo dom, joh. Iedereen kan toch zien dat het systeem van Van Basten vaak voor geen meter functioneert. Ik twijfel er eerlijk gezegd dan ook ernstig aan of jij wel eens een wedstrijd van Oranje onder Van Basten hebt bekeken.
  woensdag 12 september 2007 @ 10:58:05 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53116585
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:51 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Zelfs een blinde ziet dat dit systeem al drie jaar voor geen meter loopt, maar wij hebben een bondscoach die te eigenwijs is om dat toe te geven en iets anders te proberen.
pi_53116619
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef Longmen het volgende:

Het enige wat Marco fans doen is wijzen op resultaten...
Het enige dat Marco bashers doen is die resultaten negeren, vage intrigeverhalen lopen te verzinnen en wat over speelsystemen brabbelen zonder ook maar enig bewijs te kunnen leveren dat ze niet ontzettend uit hun nek lopen te lullen... oh ja, en voor de hand liggende voorspellingen doen en die als vaststaande feiten presenteren... hmm, die Marco bashers hebben het wel een stuk drukker zeg...
pi_53116663
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:57 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Doe niet zo dom, joh. Iedereen kan toch zien dat het systeem van Van Basten vaak voor geen meter functioneert.
17 keer winst, 1 keer verlies, 5 keer gelijk... Wat nou niet functioneren?
pi_53116706
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zelfs een blinde ziet dat dit systeem al drie jaar voor geen meter loopt, maar wij hebben een bondscoach die te eigenwijs is om dat toe te geven en iets anders te proberen.
17 keer winst, 1 keer verlies, 5 keer gelijk... Wat nou voor geen meter lopen? Wie is er hier nou blind en eigenwijs?
pi_53116756
Als je de statistieken bekijkt kan je gewoon niks tegen Van Basten inbrengen. Op voetbaltechnisch gebied kan je daarentegen heel wat op aanmerken of onderbouwen met de statistieken.
Blijft lastig dit!
  woensdag 12 september 2007 @ 11:07:37 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53116800
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef Tennessee het volgende:

[..]

17 keer winst, 1 keer verlies, 5 keer gelijk... Wat nou voor geen meter lopen? Wie is er hier nou blind en eigenwijs?
Stop eens met het herhalen van die cijfers, zij bieden geen garantie voor de toekomst.

Na drie jaar staat er nog steeds geen team, dat valt Marco van Basten aan te rekenen.
pi_53116813
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:59 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Het enige dat Marco bashers doen is die resultaten negeren, vage intrigeverhalen lopen te verzinnen en wat over speelsystemen brabbelen zonder ook maar enig bewijs te kunnen leveren dat ze niet ontzettend uit hun nek lopen te lullen... oh ja, en voor de hand liggende voorspellingen doen en die als vaststaande feiten presenteren... hmm, die Marco bashers hebben het wel een stuk drukker zeg...
wat is er nu vals en intrgeverhalen? Het verhaal van Montana berust ook op feiten.... Er bestaat ook nog zoiets als het niet zien zitten in een coach...

Waarom heb je het trouwens niet over de wedstrijd tegen Portugal?
pi_53116852
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:05 schreef VoreG het volgende:
...Op voetbaltechnisch gebied kan je daarentegen heel wat op aanmerken of onderbouwen met de statistieken.
...
graag, zou heel goed voor de discussie zijn...
pi_53116874
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:07 schreef M0NTANA het volgende:

Stop eens met het herhalen van die cijfers...
kom eens met argumenten die wél ergens op slaan en te bewijzen zijn...
pi_53116939
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef Longmen het volgende:

Waarom heb je het trouwens niet over de wedstrijd tegen Portugal?
Ik heb het toch ook over die wedstrijd tegen Portugal? Die tegen tegen Portugal is de 1 in 23 17 5 1 en die tegen Luxemburg zit bij de 17, hebben we die ook meteen gehad...
  woensdag 12 september 2007 @ 11:16:28 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53116961
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:10 schreef Tennessee het volgende:

[..]

kom eens met argumenten die wél ergens op slaan en te bewijzen zijn...
Het is toch een feit dat 4-3-3 niet loopt en dat er nog geen team staat?

Maar goed, wat wil je nu eigenlijk bereiken? Dat iedereen toegeeft dat de cijfers van Marco van Basten goed zijn? Dat we stoppen met kritiek geven? Dat we onze mening voor ons houden? Dat de titel van deze reeks wordt veranderd in "Marco van Basten moet contractverlenging krijgen!"?
pi_53117109
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook over die wedstrijd tegen Portugal? Die tegen tegen Portugal is de 1 in 23 17 5 1 en die tegen Luxemburg zit bij de 17, hebben we die ook meteen gehad...
Niet de één uit je rijtje maar de belichaming van het falende beleid van Marco. Hij was niet in staat in te grijpen, er werd een belabberd systeem gespeeld, NL is geen moment dreigend geweest, etc. Op het moment dat hij en het team er moesten staan, gebeurde dat niet. Die wedstrijd is alleszeggend geweest.

Vooralsnog kom jij niet verder dan alleen de cijfertjes op te noemen. Als je verder wil in de discussie, moet je die zelf ook sturen.
pi_53117152
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:16 schreef M0NTANA het volgende:

Het is toch een feit dat 4-3-3 niet loopt en dat er nog geen team staat?
feit (het ~, ~en)
1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat

de vaststaande werkelijkheid is dat er een team staat dat uit 23 wedstrijden er 17 heeft gewonnen en maar 1 heeft verloren... En ik heb respect voor je als je nu quantumfysisch aan kan tonen dat we niet in dezelfde werkelijkheid leven en dan ben ik voorlopig even uitgeluld denk ik... succes!
quote:
Maar goed, wat wil je nu eigenlijk bereiken?
Jij bent deze topicreeks begonnen, ik niet... Wat wil JIJ ermee bereiken? Dat Van Basten ontslagen wordt? of dat jij volgend jaar net als na de WK06 weer kan roepen dat je het allemaal wel voorspeld hebt en dat als ze bij de KNVB maar naar jou hadden geluisterd we in '06 en'08 wél kampioen waren geworden?
quote:
Dat iedereen toegeeft dat de cijfers van Marco van Basten goed zijn? Dat we stoppen met kritiek geven? Dat we onze mening voor ons houden? Dat de titel van deze reeks wordt veranderd in "Marco van Basten moet contractverlenging krijgen!"?
"Moet Marco van Basten contractverlenging krijgen?" als topictitel voor dé Van Basten topic die JIJ van mij mag blijven openen zou ik zeer tevreden mee zijn... En daar mag iedereen van mij net zo veel kritiek spuien als ze maar willen...
  woensdag 12 september 2007 @ 11:30:31 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53117266
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

feit (het ~, ~en)
1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat

de vaststaande werkelijkheid is dat er een team staat dat uit 23 wedstrijden er 17 heeft gewonnen en maar 1 heeft verloren... En ik heb respect voor je als je nu quantumfysisch aan kan tonen dat we niet in dezelfde werkelijkheid leven en dan ben ik voorlopig even uitgeluld denk ik... succes!
OK, op de man af dan: Staat er nu een team, vind je? VInd jij 4-3-3 lopen? En alsjeblieft, niet wéér die cijfers. Die vertellen alleen wat de resultaten waren, niet wat er op het veld gebeurde.
quote:
[..]

Jij bent deze topicreeks begonnen, ik niet... Wat wil JIJ ermee bereiken? Dat Van Basten ontslagen wordt? of dat jij volgend jaar net als na de WK06 weer kan roepen dat je het allemaal wel voorspeld hebt en dat als ze bij de KNVB maar naar jou hadden geluisterd we in '06 en'08 wél kampioen waren geworden?
Of we dan wél kampioen zouden zijn geworden, weet ik niet. Toch zouden we meer kans maken!
quote:
[..]

"Moet Marco van Basten contractverlenging krijgen?" als topictitel voor dé Van Basten topic die JIJ van mij mag blijven openen zou ik zeer tevreden mee zijn...
Dream on, pannekoek. Of je nou in dit topic blijft posten of niet, deze reeks bestaat al 24 delen en waarom zou de titel dan moeten worden veranderd, omdat slechts één persoon daar behoefte aan heeft?
pi_53117399
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:

OK, op de man af dan: Staat er nu een team, vind je?
Beetje overbodige vraag lijkt me... Ja, dat vind ik absoluut zeker helemaal. Nog niet perfect, maar er staat zeker een team.
quote:
VInd jij 4-3-3 lopen? En alsjeblieft, niet wéér die cijfers. Die vertellen alleen wat de resultaten waren, niet wat er op het veld gebeurde.
Zoals ik al eerder heb gezegd; Ik heb niet de illusie ook maar een greintje van het Talent, inzicht, kennis en ervaring van voetbal te hebben die Marco van Basten heeft en ik heb geen enkele reden te twijfelen aan Van Basten's beste bedoelingen. Het enige waar ik Van Basten op kán beoordelen zijn de feiten en wat ik hem in de media hoor vertellen. Van mij mag Van Basten vandaag nog tekenen tot ná 2010.
quote:
Dream on, pannekoek. Of je nou in dit topic blijft posten of niet, deze reeks bestaat al 24 delen en waarom zou de titel dan moeten worden veranderd, omdat slechts één persoon daar behoefte aan heeft?
Pannekoek? En is deze reeks niet ook begonnen omdat slechts één persoon daar behoefte aan had... En maakt deze reeks het niet onmogelijk om enige andere topic over Van Basten te openen voor andere mensen die daar misschien behoefte aan hebben?
pi_53117602
oww, wat ik daarnet zei over dat ik tevreden zou zijn met "Moet Marco van Basten contractverlenging krijgen?" als topictitel voor dé Van Basten topic die JIJ van mij mag blijven openen... Ik vergat erbij te zeggen dat ik ook graag een andere (neutrale) openingsgraphic zou zien...
pi_53117692
Nummer zeven is even op verzoek van iemand anders

6. Van Basten heeft een grote verjonging doorgevoerd waardoor we op de volgende WK weer flink wat ervaring in ons team hebben (met een perfect gemiddelde leeftijd van 27,5 ongeveer)
7. Marco van Basten is "een lekker ding"...
pi_53117931
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef Tennessee het volgende:
Nummer zeven is even op verzoek van iemand anders

Bullshit. Er is overal altijd nog wel wat onenigheid. Maar dat wordt momenteel meer binnenskamers gehouden dan via de pers gespeeld.
quote:
Bullshit. Realistisch voetbal. Vanavond zul je amper kunnen gaan genieten van Nederland hoor. Kleine kutlanden gaan voor de goal liggen en zie er maar door heen te komen.
quote:
Klopt.
quote:
Klopt.
quote:
Klopt.
quote:
6. Van Basten heeft een grote verjonging doorgevoerd waardoor we op de volgende WK weer flink wat ervaring in ons team hebben (met een perfect gemiddelde leeftijd van 27,5 ongeveer)
Klopt, maar dat probleem had iedere andere bondscoach ook gehad aangezien er een behoorlijke generatieoverlapping is. Er moest ook wel verjongd worden. Maar voor een land zou de korte termijn moeten gelden.
quote:
Woohoo.

Het enige waarin je gelijk hebt en je al drie dagen loopt te verkondigen zijn die cijfers. Dus het wordt lichtelijk irritant.
  woensdag 12 september 2007 @ 12:00:34 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53117966
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:37 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Beetje overbodige vraag lijkt me... Ja, dat vind ik absoluut zeker helemaal. Nog niet perfect, maar er staat zeker een team.

Ben jij soms werkzaam voor de KNVB?
quote:
[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd; Ik heb niet de illusie ook maar een greintje van het Talent, inzicht, kennis en ervaring van voetbal te hebben die Marco van Basten heeft en ik heb geen enkele reden te twijfelen aan Van Basten's beste bedoelingen. Het enige waar ik Van Basten op kán beoordelen zijn de feiten en wat ik hem in de media hoor vertellen. Van mij mag Van Basten vandaag nog tekenen tot ná 2010.
Ook ik kan in herhaling blijven vallen, zoals jij met je cijfertjes. 4-3-3 loopt voor geen meter en er staat na drie jaar nog altijd geen team waarmee we met vertrouwen kunnen afreizen naar Oostenrijk en Zwitserland, maar verder zijn we natuurlijk de gedoodverfde favoertiet voor de Europese titel.
quote:
[..]

Pannekoek? En is deze reeks niet ook begonnen omdat slechts één persoon daar behoefte aan had... En maakt deze reeks het niet onmogelijk om enige andere topic over Van Basten te openen voor andere mensen die daar misschien behoefte aan hebben?
Denk je nou echt dat ik de enige was die behoefte had aan dat topic? Er waren toen veel minder mensen met kritiek op Marco van Basten dan nu, maar nog altijd genoeg.

Even ter illustratie:

PLAE@ opende op 10 mei 2006: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1

Sloggi opende op 26 juni 2006: Marco van Basten moet ontslagen worden, #1.

En op 5 juli 2006 opende ik: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1

In ruim een jaar tijd al 24 topics, al ruim 7.000 posts. De kritiek is deze steeds steeds meer toegenomen, veel oogkleppen zijn afgegaan en jij behoort tot de minderheid die wél vertrouwen houdt in Marco van Basten, zijn wij allemaal zo dom of ben jij zo slim?
pi_53118025
Bij die 7000 zitten ook verdedigingsposts van mij he, Montana.
pi_53118114
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

Bullshit. Er is overal altijd nog wel wat onenigheid. Maar dat wordt momenteel meer binnenskamers gehouden dan via de pers gespeeld.
Dan zit jij dus in die groep of je verzint maar wat... toch?
quote:
Bullshit. Realistisch voetbal. Vanavond zul je amper kunnen gaan genieten van Nederland hoor. Kleine kutlanden gaan voor de goal liggen en zie er maar door heen te komen.
weer zo'n helderziende... Kleine kutlanden die voor de goal gaan liggen... zooooaaaalsss... Italië? En zie jij Nederland voor de goal gaan liggen tegen "grotere" landen? dach ut nie...
  woensdag 12 september 2007 @ 12:08:59 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53118143
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij die 7000 zitten ook verdedigingsposts van mij he, Montana. [afbeelding]
Gelukkig wel, want als al ruim 7.000 posts iedereen het met de TT eens was, was het ook een saaie boel.
pi_53118180
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef Tennessee het volgende:
Nok eens met dat debiele toontje, je lijkt wel een verknipte 1e jaars PABO student, die om e.o.a. wijze denkt dat dit hele topic naar z'n hand gezet dient te worden omdat ie het niet eens is met de kritiek op van Basten.

Dat laatste is prima, hoef je het niet mee eens te zijn, maar de rest, tis bijna alsof je na het Telekids forum een aantal stappen bent overgeslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DIGGER op 12-09-2007 12:16:34 ]
pi_53118200
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het enige waarin je gelijk hebt en je al drie dagen loopt te verkondigen zijn die cijfers. Dus het wordt lichtelijk irritant.
lichtelijk?

Ik ga stiekem hopen dat Albanie vanavond wint, al jouw cijfertjes in 1 klap niet meer zo positief uitvallen en deze reeks weer lekker verder kan gaan waar hij ruim 22 delen meer bezig was. Want aan Tennessee's laatste reactie op een post van mij te zien is hij een kampioen in het selectief quoten.

Knap dat mensen die discussie met hem volhouden, ik wordt alleen al van het meelezen dodelijk vermoeid.
pi_53118208
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ben jij soms werkzaam voor de KNVB?
En jij dan zeker op het ministerie van Volksaufklärung und Propaganda... je argumenten worden met het uur sterker.... not
quote:
In ruim een jaar tijd al 24 topics, al ruim 7.000 posts.
Is dat inclusief die van mij?
  woensdag 12 september 2007 @ 12:16:09 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53118268
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:11 schreef DRD het volgende:

Want aan Tennessee's laatste reactie op een post van mij te zien is hij een kampioen in het selectief quoten.
Same here, hij vergeet op de helft van mijn post van 10.35 uur te reageren.
quote:
Knap dat mensen die discussie met hem volhouden, ik wordt alleen al van het meelezen dodelijk vermoeid.
Het is ook vermoeiend, maar beter snel schoon schip maken, zodat hij terug kan naar het Telekids-forum.
pi_53118321
Je kunt wel steeds met die cijfers komen, maar feit blijft dat Nederland de belangrijkste wedstrijd onder Van Basten verloren heeft; Portugal op het WK 2006.

Al die kwalificatiewedstrijden boeien niet als Nederland elke keer groepshoofd is en ingedeeld wordt in een poule met voor het overgrote deel zwakkelingen. Elke bondscoach verslaat die landen wel, of het nou Van Basten is, of Advocaat. Des te meer is het een schande dat Nederland twee keer gelijk heeft gespeeld tegen Macedonië en het twee keer moeite heeft gehad met Armenië onder Van Basten.

Je moet niet alleen maar naar de statistieken kijken. Het oog wilt ook wat, vooral Nederlanders. Tuurlijk zijn de drie punten belangrijk, maar de manier waarop speelt ook mee. Dit geeft namelijk ook een beeld hoe Nederland het zou kunnen doen op een EK/WK als Nederland zich weet te plaatsen. Van Basten heeft een geweldige kwalificatie voor het WK gehad, maar wat heeft het geholpen? Kansloos uitgeschakeld in de 1/8e finale. Dan zie ik liever een moeilijkere kwalificatie zoals Hiddink, maar wel een halve finale op een WK.

Wat er echt toe doet zijn wedstrijden tegen goede voetballanden. Schrap eens al die B-landen uit het lijstje waar van Van Basten tegen heeft gespeeld. Dus geen Macedonië, Armenië, Luxemburg, Andorra, Thailand, Liechtenstein etc. Dan zie je dat Van Basten gewoon een slechte score heeft tegen de goede landen: 2-2 Zweden, 0-0 Engeland, 2-2 Duitsland, 1-3 Italië, 1-1 Bulgarije, 1-1 Engeland, 0-0 Roemenië, 1-2 Zwitserland. Dat zijn de landen die zeker niet misstaan op een EK en waar Nederland niet van heeft kunnen winnen. De knappe zeges vind ik in twee jaar Van Basten de overwinningen op Tsjechië en de 4-1 tegen Rusland.
pi_53118369
over in herhaling vallen gesproken;

"Hee, Tennessee, kap nou eens met die feiten, feiten zeggen ons niets, wij hebben vage theorieën, die zijn veel kewler! dat 4-3-3, dat werkt niet hoor, en er is geen "10" en Van Basten is beledigend naar spelers toe en we hebben verloren van Portugal en tegen Luxemburg was ook kut" Ben ik iets vergeten?
pi_53118403
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Same here, hij vergeet op de helft van mijn post van 10.35 uur te reageren.
[..]

Het is ook vermoeiend, maar beter snel schoon schip maken, zodat hij terug kan naar het Telekids-forum.
Ik had gisteravond nog één poging gedaan: Marco van Basten moet ontslagen worden! #23
Vind dat zelf m'n beste post op fok! ooit Dan reageert ie met 1 zinnetje eruit te quoten, verder alle argumenten en onderbouwingen volledig laten gaan, want hij vind de topictitel niet goed Marco van Basten moet ontslagen worden! #23

Hij houd zich aan de gedragscode, dus voorlopig mag ie best hier rondhuppelen. Ik reageer alleen niet meer op z'n geblaat voordat ie eens inhoudelijk op mij reageert. Maar dan is de lol er voor hem volgens mij snel af.
pi_53118417
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
over in herhaling vallen gesproken;

"Hee, Tennessee, kap nou eens met die feiten, feiten zeggen ons niets, wij hebben vage theorieën, die zijn veel kewler! dat 4-3-3, dat werkt niet hoor, en er is geen "10" en Van Basten is beledigend naar spelers toe en we hebben verloren van Portugal en tegen Luxemburg was ook kut" Ben ik iets vergeten?
owww ja, hoe KAN ik hem vergeten; "Oranje speelt niet aaaantrekkkkeluk genoeg!"
pi_53118433
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:22 schreef DRD het volgende:

[..]

Ik had gisteravond nog één poging gedaan: Marco van Basten moet ontslagen worden! #23
Vind dat zelf m'n beste post op fok! ooit Dan reageert ie met 1 zinnetje eruit te quoten, verder alle argumenten en onderbouwingen volledig laten gaan, want hij vind de topictitel niet goed Marco van Basten moet ontslagen worden! #23

Hij houd zich aan de gedragscode, dus voorlopig mag ie best hier rondhuppelen. Ik reageer alleen niet meer op z'n geblaat voordat ie eens inhoudelijk op mij reageert. Maar dan is de lol er voor hem volgens mij snel af.
sorry...

deze;
quote:
Ik ga het nog één keer proberen, en anders bekijk je het maar lekker. Ik doe niet mee met het Marco-bashen omdat Johan Derksen het doet, ik doe het al vanaf het begin van deze topic reeks, en ook al daarvoor. Waarom Montana het doet moet hij weten, maar hij en ik zitten redelijk op één lijn, omdat we deels dezelfde problemen signaleren. En dat heeft deels met de opstellingen te maken ja.

En ja, als je de opstelling van Van Basten om reden A of reden B afkraakt, is het wel zo netjes om dan zelf met een opstelling te komen, waarbij reden A en reden B opgeslost worden en er dus in jouw ogen beter gevoetbalt te worden. Maar omdat jij cijfertjesfreak bent en dat als "feiten" ziet, ga ik voor je proberen uit te leggen waarom Van Basten mijns inziens weg moet.

-----------------------

Oranje scoort te weinig. In deze reeks ook nog maar 10 doelpunten in 7 wedstrijden. Dat is een gemiddelde van 1.428 per wedstrijd. Dan mag je zelf gaan uitrekenen hoe dat in andere kwalificaties was (of misschien doe ik dat wel deze week) maar dit is slechter.

In plaats van nu 88 keer te gaan blerren dat dit nietszeggende getal een feit is en dus Marco moet oprotten, ga ik op zoek naar een oorzaak. Mijns inziens (let op, mijn mening) komt dat omdat oranje te weinig kansen creert. Als je naar wedstrijden kijkt, wordt dit beeld bevestigd. De spits krijgt weinig kansen in de 16, de meeste gevaarlijke momenten zijn schoten vanuit "de tweede lijn", rand 16 en daarbuiten. Dat wordt onderbouwd door het aantal schoten op doel tegen Bulgarije (5 voor oranje, 9 voor Bulgarije).

Vervolgens kijk je, WAAROM zijn er zo weinig kansen. Wederom mijns inziens, komt dat door de veldbezetting. Met het huidige systeem bedien je je spits niet optimaal. Omdat dit al 3 jaar aanhoud en Van Basten BEWEZEN heeft dit gedachtengoed niet te veranderen, is er nog maar 1 optie, hij moet vertrekken. Zo snel mogelijk.

Ja, we winnen. Ja we winnen veel en misschien wel meer dan ooit. Dat komt omdat we 1) toch veel individuele kwaliteit in de selectie hebben en 2) omdat er af en toe geluk is.

De overwinningen worden niet structureel afgedwongen, omdat kansen niet structureel worden gecreeerd in de wedstrijden. En dat gebeurd weer omdat er structureel met een niet functionerend systeem wordt gespeelt, welke poppetjes je waar ook neer zet.

Als jij dit niet begrijpt, is er nog niets aan de hand. Maar dat geeft dan alleen aan dat jij een resultaatkijker bent. En ik ben een voetbalkijker.
?
pi_53118463
Omdat je het zo lief vraagt:

======Ik ga het nog één keer proberen, en anders bekijk je het maar lekker. Ik doe niet mee met het Marco-bashen omdat Johan Derksen het doet, ik doe het al vanaf het begin van deze topic reeks, en ook al daarvoor. Waarom Montana het doet moet hij weten, maar hij en ik zitten redelijk op één lijn, omdat we deels dezelfde problemen signaleren. En dat heeft deels met de opstellingen te maken ja.

En ja, als je de opstelling van Van Basten om reden A of reden B afkraakt, is het wel zo netjes om dan zelf met een opstelling te komen, waarbij reden A en reden B opgeslost worden en er dus in jouw ogen beter gevoetbalt te worden. Maar omdat jij cijfertjesfreak bent en dat als "feiten" ziet, ga ik voor je proberen uit te leggen waarom Van Basten mijns inziens weg moet.

-----------------------

Oranje scoort te weinig. In deze reeks ook nog maar 10 doelpunten in 7 wedstrijden. Dat is een gemiddelde van 1.428 per wedstrijd. Dan mag je zelf gaan uitrekenen hoe dat in andere kwalificaties was (of misschien doe ik dat wel deze week) maar dit is slechter.

In plaats van nu 88 keer te gaan blerren dat dit nietszeggende getal een feit is en dus Marco moet oprotten, ga ik op zoek naar een oorzaak. Mijns inziens (let op, mijn mening) komt dat omdat oranje te weinig kansen creert. Als je naar wedstrijden kijkt, wordt dit beeld bevestigd. De spits krijgt weinig kansen in de 16, de meeste gevaarlijke momenten zijn schoten vanuit "de tweede lijn", rand 16 en daarbuiten. Dat wordt onderbouwd door het aantal schoten op doel tegen Bulgarije (5 voor oranje, 9 voor Bulgarije).

Vervolgens kijk je, WAAROM zijn er zo weinig kansen. Wederom mijns inziens, komt dat door de veldbezetting. Met het huidige systeem bedien je je spits niet optimaal. Omdat dit al 3 jaar aanhoud en Van Basten BEWEZEN heeft dit gedachtengoed niet te veranderen, is er nog maar 1 optie, hij moet vertrekken. Zo snel mogelijk.

Ja, we winnen. Ja we winnen veel en misschien wel meer dan ooit. Dat komt omdat we 1) toch veel individuele kwaliteit in de selectie hebben en 2) omdat er af en toe geluk is.

De overwinningen worden niet structureel afgedwongen, omdat kansen niet structureel worden gecreeerd in de wedstrijden. En dat gebeurd weer omdat er structureel met een niet functionerend systeem wordt gespeelt, welke poppetjes je waar ook neer zet.

Als jij dit niet begrijpt, is er nog niets aan de hand. Maar dat geeft dan alleen aan dat jij een resultaatkijker bent. En ik ben een voetbalkijker.
============

En dan ga ik lekker lunchen en zie ik je reactie zometeen wel. Ben benieuwd.
pi_53118474
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:11 schreef DRD het volgende:

[..]

lichtelijk?

Ach ja, hij komt na een topic of zoveel-en-twintig binnenwandelen om meteen maar even te eisen dat de topictitel anders moet (omdat hij de mening niet deelt) en om te bepalen hoe er verder gepost moet gaan worden; in columns of met opsomlijstjes. En zo niet, dan is meneer weer gelijk aangedaan dat z'n regeltjes overtreden worden.

De argumentatie bestaat voor de rest alleen uit wat cijfers, de rest in bullshit. En alsof cijfers het hele verhaal vertellen.
Andersom staat hij net zo open voor input als de paus voor de Gay pride.

En om het af te maken gaat dat alles op een manier en op een toontje dat ik eerder het idee krijg te "discussieren" met iemand die bij m'n zoontje in de klas kan zitten, dan met een volwassene.

Richt lekker een MvB fanclub op en ga daar lekker iedereen in het topic die de titel onderschrijft af lopen zeiken.
pi_53118500
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:25 schreef DRD het volgende:
...
poe, das een lange.. ok, eet ze...
pi_53118564
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:18 schreef RayMania het volgende:

Wat er echt toe doet zijn wedstrijden tegen goede voetballanden. Schrap eens al die B-landen uit het lijstje waar van Van Basten tegen heeft gespeeld. Dus geen Macedonië, Armenië, Luxemburg, Andorra, Thailand, Liechtenstein etc. Dan zie je dat Van Basten gewoon een slechte score heeft tegen de goede landen: 2-2 Zweden, 0-0 Engeland, 2-2 Duitsland, 1-3 Italië, 1-1 Bulgarije, 1-1 Engeland, 0-0 Roemenië, 1-2 Zwitserland. Dat zijn de landen die zeker niet misstaan op een EK en waar Nederland niet van heeft kunnen winnen. De knappe zeges vind ik in twee jaar Van Basten de overwinningen op Tsjechië en de 4-1 tegen Rusland.
Juistum. En die zege op Tsjechie was nog totaal tegen het spelbeeld in ook, dus die kun je neerzetten als gewonnen, maar vraag niet hoe.
pi_53118874
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Juistum. En die zege op Tsjechie was nog totaal tegen het spelbeeld in ook, dus die kun je neerzetten als gewonnen, maar vraag niet hoe.
Inderdaad, maar het is wel duidelijk dat Tennessee nooit kijkt naar wedstrijden van Oranje dus die krijgt dat niet mee. De hele kwalificatie voor het WK hing sowieso van geluk aan elkaar.
  woensdag 12 september 2007 @ 12:50:37 #85
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53118934
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:47 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Inderdaad, maar het is wel duidelijk dat Tennessee nooit kijkt naar wedstrijden van Oranje dus die krijgt dat niet mee. De hele kwalificatie voor het WK hing sowieso van geluk aan elkaar.
Tennessee kijkt alleen naar de cijfers, en die zijn goed!
pi_53118960
Tennesee heeft er sowieso geen kijk op.
Tennesee kijkt alleen naar de cijfertjes.
Ben jij niet toevallig meneer Fontein?
pi_53119117
quote:
Je kunt wel steeds met die cijfers komen, maar feit blijft dat Nederland de belangrijkste wedstrijd onder Van Basten verloren heeft; Portugal op het WK 2006.
Volgens mij komen jullie vaker met die wedstrijd tegen Portugal dan ik met die andere 22 van de 23 die niét verloren werden...
quote:
Al die kwalificatiewedstrijden boeien niet als Nederland elke keer groepshoofd is en ingedeeld wordt in een poule met voor het overgrote deel zwakkelingen. Elke bondscoach verslaat die landen wel, of het nou Van Basten is, of Advocaat. Des te meer is het een schande dat Nederland twee keer gelijk heeft gespeeld tegen Macedonië en het twee keer moeite heeft gehad met Armenië onder Van Basten.
uhuh, zeker even Louis van Gaal vergeten in 2002

1 Portugal 10 7 3 0
2 Republic of Ireland 10 7 3 0
3 Netherlands 10 6 2 2
3 Estonia 10 2 2 6 10
4 Cyprus 10 2 2 6
6 Andorra 10 0 0 10
quote:
Elke bondscoach verslaat die landen wel, of het nou Van Basten is, of Advocaat. Des te meer is het een schande dat Nederland twee keer gelijk heeft gespeeld tegen Macedonië en het twee keer moeite heeft gehad met Armenië onder Van Basten.
Beste cijfers sinds Michels in '74 in een kwalificatie vriend, en nu bezig aan een evenaring daarvan... Maar daar mag ik niet over praten van de beste mensen hier, want "cijfers zeggen niets" en het is "irritant"
quote:
Je moet niet alleen maar naar de statistieken kijken. Het oog wilt ook wat, vooral Nederlanders.
Ik zal er aan denken de volgende keer dat we met prachtig voetbal verliezen... Voorlopig zijn we nog even aan het winnen dus dat oog moet nog heel even wachten ben ik bang...
quote:
Tuurlijk zijn de drie punten belangrijk, maar de manier waarop speelt ook mee. Dit geeft namelijk ook een beeld hoe Nederland het zou kunnen doen op een EK/WK als Nederland zich weet te plaatsen. Van Basten heeft een geweldige kwalificatie voor het WK gehad, maar wat heeft het geholpen? Kansloos uitgeschakeld in de 1/8e finale.
0-1 tegen Portugal kansloos? Dan zijn de uitschakelingen in '74, '78, '92, '96, '98 en 2000 toch net zo kansloos... om maar niet weer over 2002 te beginnen....
quote:
Uhm ,vriend mijn lijstje is alleen maar kwalificatiewedstrijden en eindronde wedstrijden... JIJ begint nu over oefenwedstrijden tegen Thailand en dan wil je MIJ uitleggen welke wedstrijden er écht toe doe... moet je niet nog ergens wat slotjes uitdelen of zo?
pi_53119161
Wat ben je toch een triest geval, bekijk het maar etter .
pi_53119184
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
je vergeet dat ik me gedraag als een kleuter... even voor de volledigheid
pi_53119208
In de tijd van Hiddink waren landen als Brazilie en Frankrijk bang om tegen Oranje te spelen.
Nu durft zelfs Albanie aan een overwinning te denken tegen Oranje
  woensdag 12 september 2007 @ 13:07:01 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53119272
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:03 schreef sjimz het volgende:
In de tijd van Hiddink waren landen als Brazilie en Frankrijk bang om tegen Oranje te spelen.
Als we de cijfers er bij pakken moet ik je toch teleurstellen:

Marco van Basten won zeventienmaal, speelde vijfmaal gelijk en verloor slechts éénmaal!

pi_53119350
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
Tis weer een gevalletje "De plaat voor die kop is dik genoeg voor een nieuwe Amerikaanse marine vloot" ja.
pi_53119356
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:03 schreef sjimz het volgende:
het is in ieder geval een nieuw argument waarvoor mijn complimenten!
pi_53119407
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als we de cijfers er bij pakken moet ik je toch teleurstellen:

Marco van Basten won zeventienmaal, speelde vijfmaal gelijk en verloor slechts éénmaal!
Nou, je begint in ieder geval te begrijpen wat goede argumenten zijn, nu nog even doorkrijgen wanneer ze van toepassing zijn en dan is mijn werk hier gedaan...
pi_53119440
en nu ga ik even mijn best doen op een reactie op een lange post dus gebruik die tijd nuttig zou ik zeggen!
pi_53119450
Die cijfers zeggen echt niet alles. Door de jaren heen zijn de groepen in de kwalificaties groter geworden, en heeft Nederland dus meer wedstrijden tegen ook relatief mindere tegenstanders.

De uitdaging ligt ook vooral bij het eindtoernooi zelf. Daar zal je amper zwakke ploegen tegen komen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53119482
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:59 schreef Tennessee het volgende:
Volgens mij komen jullie vaker met die wedstrijd tegen Portugal dan ik met die andere 22 van de 23 die niét verloren werden...
Jullie? Ik kom er nu mee. Dit is mijn eerste post in dit topic en ik geef mijn mening. Jij scheert gelijk weer over één kam en gaat er niet op in. Omdat de rest er al mee komt?
quote:
uhuh, zeker even Louis van Gaal vergeten in 2002

1 Portugal 10 7 3 0
3 Netherlands 10 6 2 2
3 Estonia 10 2 2 6 10
4 Cyprus 10 2 2 6
6 Andorra 10 0 0 10
Ierland en Portugal waren in 2002 gewoon goede landen. Ierland plaatste zich niet voor niets na playoffs voor het WK, en haalde daar ook nog de 1/8e finale (even goede prestatie als Van Basten in 2006). Verder ga je niet in op mijn argument dat Macedonië twee keer niet werd verslagen, een laagvlieger.
quote:
Beste cijfers sinds Michels in '74 in een kwalificatie vriend, en nu bezig aan een evenaring daarvan... Maar daar mag ik niet over praten van de beste mensen hier, want "cijfers zeggen niets" en het is "irritant"
Doe je het weer. Ik zeg nergens dat je niet over cijfers mag spreken of het irritant is.
quote:
Ik zal er aan denken de volgende keer dat we met prachtig voetbal verliezen... Voorlopig zijn we nog even aan het winnen dus dat oog moet nog heel even wachten ben ik bang...
Nee, daar bedoel ik mee dat het niet zou mogen dat Nederland slechts 1-0 wint van Armenië en amper kansen creëert. Ik hoef niet elke keer een 5-0 te zien, maar tegen kleine landen verwacht ik toch wel een groot klasseverschil.
quote:
0-1 tegen Portugal kansloos? Dan zijn de uitschakelingen in '74, '78, '92, '96, '98 en 2000 toch net zo kansloos... om maar niet weer over 2002 te beginnen....
Nee, tegen Portugal hebben we geen schijn van kans gemaakt. In '74 en '78 werd Nederland niet kansloos uitgeschakeld, want het had genoeg kansen in de finale. In '92 t/m 2000 werd alles beslist met een strafschoppenserie, dat betekent dus dat je in de reguliere speeltijd en verlenging niet verslagen bent. In 1998 en 2000 had Nederland het zeker verdient om naar de finale te gaan. Ik noem een niet gegeven strafschap van Van Hooijdonk, of twee gemiste penalties tegen Italië.
quote:
Uhm ,vriend mijn lijstje is alleen maar kwalificatiewedstrijden en eindronde wedstrijden... JIJ begint nu over oefenwedstrijden tegen Thailand en dan wil je MIJ uitleggen welke wedstrijden er écht toe doe...
Waarom zouden vrienschappelijke wedstrijden niet meegenomen worden? Wordt het winpercentage tegen de betere landen dan iets te laag, zodat jouw enige argument keihard onderuit gehaald wordt?

Vrienschappelijke wedstrijden is juist de enige mogelijkheid voor Nederland om zich te meten met echte tegenstanders. Tegenstanders die ook present zijn op een EK of WK en waar het later tegen moet strijden voor een titel.
quote:
moet je niet nog ergens wat slotjes uitdelen of zo?
Goede afsluiter, laat precies zien wat voor een zielig figuur je bent.
pi_53119488
Nederland heeft altijd als Voetballand op de kaart gestaan.
Vooral bekend om het Totaal-Voetbal en het bijbehorende aanvallende spel.
Dit is de laatste jaren veel minder geworden, en het begon bij Dick Advocaat.
Tot nu toe heeft Marco van Basten het qua resultaat goed gedaan maar dat zijn slechts cijfers die de werkelijkheid verbloemen.
Natuurlijk ben ik blij met iedere overwinning die behaald wordt, en natuurlijk vind ik ook dat resultaat boven mooi spel gaat.
Alleen is dit met enige kanttekening.
Van wedstrijden tegen landen als Armenie, Macedonie en weet ik welk 3 wereld garnituur kan ik onmogelijk tevreden zijn met een minimale zege.
De spelers op het veld stralen ook niets meer uit.
Nederland had vroeger mannetjes met bravoure, die zijn nu bijna niet meer aanwezig.
Vroeger was men als speler trots op je land, en was je als supporter ook trots op je land.
Nu schaamt het meerendeel zich voor het vertoonde spel van Marco van Basten ondanks zijn goede resultaten.

Ik zeg niet dat Marco van Basten een slechte bondscoach is, ik durf alleen te stellen dat hij wellicht de bondscoach is van het verkeerde land.
pi_53119906
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:16 schreef RayMania het volgende:

[q]

Jullie? Ik kom er nu mee. Dit is mijn eerste post in dit topic en ik geef mijn mening. Jij scheert gelijk weer over één kam en gaat er niet op in. Omdat de rest er al mee komt?
en nu vergeet je voor het gemak even wat de laatste paar dagen tussen ons is voorgevallen vriend, en ja, daar ben ik nog steeds pissig over...zielig he....en dat je me dan ook nog, de onschuld zelve spelend, even voor etter uit komt maken...joh, krijg echt respect voor je moderator zijn zo... zijn je slotjes op of zo, dat je me nu hier komt pesten... of heb je ergens een permban gevonden die je kwijt wil?
pi_53120077
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:35 schreef Tennessee het volgende:

[..]

en nu vergeet je voor het gemak even wat de laatste paar dagen tussen ons is voorgevallen vriend, en ja, daar ben ik nog steeds pissig over...zielig he...
Dat is zielig ja. Je doet net of er een knallende ruzie is geweest . En dat om een TT.
quote:
.en dat je me dan ook nog, de onschuld zelve spelend, even voor etter uit komt maken...joh, krijg echt respect voor je moderator zijn zo...
Kan mij niet schelen wat je van mij vindt en of je respect hebt voor mijn moderator zijn.
quote:
zijn je slotjes op of zo, dat je me nu hier komt pesten... of heb je ergens een permban gevonden die je kwijt wil?
Pesten? Ik kom hier gewoon meediscussieren met een serieuze, ontopic post over Marco Van Basten. Ik ging in mijn eerste post op niemand in, ik gaf alleen mijn mening. Dat jij dat ziet als pesten is jouw probleem.

Verder hoef je hier niet weer te zeuren over de TT, of over mij. Doe dat lekker in Feedback, houd het hier gewoon ontopic over Marco Van Basten.
  woensdag 12 september 2007 @ 13:41:50 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53120078
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:35 schreef Tennessee het volgende:

[..]

en nu vergeet je voor het gemak even wat de laatste paar dagen tussen ons is voorgevallen vriend, en ja, daar ben ik nog steeds pissig over...zielig he....en dat je me dan ook nog, de onschuld zelve spelend, even voor etter uit komt maken...joh, krijg echt respect voor je moderator zijn zo... zijn je slotjes op of zo, dat je me nu hier komt pesten... of heb je ergens een permban gevonden die je kwijt wil?
Waarom ben je pissig, jongen?

Dat je Marco van Basten moet verdedigen in een topic dat "Marco van Basten moet ontslagen worden!" heeft?

Grow up, je bent fuckin' 38.

Discussie is hier verder ook niets meer waard, jij bekijkt geen wedstrijden en geilt alleen op de cijfers.

Wij luiden de noodklok, aangezien de goede cijfers het zwakke veldspel alleen maar verbloemen.

Jij denkt dat die goede cijfers ook nog wel aan zullen houden tot op (of zelfs na) het EK, wij niet.
pi_53120315
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:41 schreef RayMania het volgende:

Dat is zielig ja. Je doet net of er een knallende ruzie is geweest . En dat om een TT.
joh, je bent een vrijwilliger, dan kan ik je toch niks kwalijk nemen? Als je professioneel was geweest had je van je werkgever wel beter geleerd hoe je goed om moet gaan met je machtspositie... of je was ontslagen...
quote:
Kan mij niet schelen wat je van mij vindt en of je respect hebt voor mijn moderator zijn.
my point exactly
quote:
Pesten? Ik kom hier gewoon meediscussieren met een serieuze, ontopic post over Marco Van Basten.
je vergist je, dat is wat ik bedoelde met "de onschuld zelve" spelen... Het pesten ging over je beledigende opmerkingen naar mij toe...
quote:
houd het hier gewoon ontopic over Marco Van Basten.
helaas moet ik weer even in herhaling vallen; Ik doe mijn best maar het wordt me niet makkelijk gemaakt...
pi_53120484
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:49 schreef Tennessee het volgende:

helaas moet ik weer even in herhaling vallen; Ik doe mijn best maar het wordt me niet makkelijk gemaakt...
Sorry hoor, maar jij maakt het jezelf er ook niet makkelijker op door er zo'n probleem van te maken om in een topic te posten met een TT die je niet aanstaat.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53120515
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:41 schreef M0NTANA het volgende:

Discussie is hier verder ook niets meer waard,
hoezo niet? kan je het niet winnen met je 4-3-4 systeem of wat dan ook?
quote:
jij bekijkt geen wedstrijden...
Hoe kom je DAAR nou bij?
quote:
en geilt alleen op de cijfers.
nee, ALS ik ergens op geil zijn dat (aantoonbare) resultaten... En waar "geil" jij op?
quote:
Wij luiden de noodklok, aangezien de goede cijfers het zwakke veldspel alleen maar verbloemen.
Ik zou zeggen, kom met je lijstje met argumenten en misschien wordt er wel naar je geluisterd!

voor het gemak, hier nog even die van mij;

(Nummer zeven is even op verzoek van iemand anders)

pi_53120555
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:55 schreef dndiek het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij maakt het jezelf er ook niet makkelijker op door er zo'n probleem van te maken om in een topic te posten met een TT die je niet aanstaat.
mijn excuus, dan heb ik het blijkbaar de vorige keer niet goed uitgelegd... maar dat is niet waar ik zo'n probleem van maak
pi_53120576
Van Basten.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:03:35 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53120700
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:56 schreef Tennessee het volgende:

[..]

hoezo niet? kan je het niet winnen met je 4-3-4 systeem of wat dan ook?
Jij kijkt alleen naar de cijfers, wij kijken verder. Jij blijft je cijfers maar herhalen, geen discussie mogelijk.
quote:
[..]

Hoe kom je DAAR nou bij?
Omdat je dan ook wel anders zou reageren dan alleen die cijfers herhalen.
quote:
[..]

nee, ALS ik ergens op geil zijn dat (aantoonbare) resultaten... En waar "geil" jij op?
Nergens op, maar zou graag een bondscoach aan het werk zien die het maximale resultaat eruit haalt.
quote:
[..]

Ik zou zeggen, kom met je lijstje met argumenten en misschien wordt er wel naar je geluisterd!

voor het gemak, hier nog even die van mij;

(Nummer zeven is even op verzoek van iemand anders)

Op de eerste vijf punten heb ik gereageerd, de zevende is onzin en de zesde vind ik geen prestatie.
pi_53120757
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:49 schreef Tennessee het volgende:

[..]

joh, je bent een vrijwilliger, dan kan ik je toch niks kwalijk nemen? Als je professioneel was geweest had je van je werkgever wel beter geleerd hoe je goed om moet gaan met je machtspositie... of je was ontslagen...
[..]
Hij is wel vrijwillig, maar niet voor niets moderator. Hij misbruikt zijn machtspositie niet.
En je doet wel heel erg arrogant nu.

Het pleit ook niet voor je dat je verder nooit in VBL komt kijken, en wat mij betreft blijft dat ook zo
pi_53120815
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:

Op de eerste vijf punten heb ik gereageerd, de zevende is onzin en de zesde vind ik geen prestatie.
je hebt helemaal gelijk, ik zal punt 7 schrappen en punt 6 aanpassen...

6. Van Basten heeft, met maar 1 verlieswedstrijd, een grote verjonging doorgevoerd waardoor we op de volgende WK weer flink wat ervaring in ons team hebben (met een perfect gemiddelde leeftijd van 27,5 ongeveer)

zo beter? en waar blijft jouw lijstje?
pi_53120835
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:06 schreef sjimz het volgende:

Het pleit ook niet voor je dat je verder nooit in VBL komt kijken, en wat mij betreft blijft dat ook zo
ik wou net zeggen, breng me niet op ideeën!
pi_53120850
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:

(ik) zou graag een bondscoach aan het werk zien die het maximale resultaat eruit haalt.
[..]
pi_53120945
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:08 schreef Tennessee het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk, ik zal punt 7 schrappen en punt 6 aanpassen...

1. Onder Van Basten is er geen gezeik binnen de groep meer. -> Geen gezeik binnen de groep, maar zat gezeik geweest: Seedorf, van Bommel, van Nistelrooy, dus geen enkele garantie dat het binnekort niet met weer iemand anders gebeurd.
2. Onder Van Basten wordt nog steeds zoveel mogelijk aanvallend voetbal gespeeld. -> 4-3-3 wil niet zeggen dat je aanvallend speelt, maar daar kijk je waarschijnlijk te weinig voetbal voor.
3. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werden er 17 (bijna 75%) gewonnen. -> Resultaat telt maar het spel was om te huilen. + de enige echte wedstrijd ging verloren.
4. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werd er maar één verloren. -> Die wel gelijk beslissend was.
5. Het in die 23 gespeelde wedstrijden behaalde doelsaldo van 40-7 is uitstekend. -> Niet als je van die 23 wedstrijden tegen Luxemburg, Armenie en Macedonia hebt gespeeld. Daar moet je gewoon met 5-0 van winnen.
6. Van Basten heeft, met maar 1 verlieswedstrijd, een grote verjonging doorgevoerd waardoor we op de volgende WK weer flink wat ervaring in ons team hebben (met een perfect gemiddelde leeftijd van 27,5 ongeveer) -> Leeftijd telt niet, kwaliteit telt.

zo beter? en waar blijft jouw lijstje?
pi_53121034
quote:

[..]

Ierland en Portugal waren in 2002 gewoon goede landen. Ierland plaatste zich niet voor niets na playoffs voor het WK, en haalde daar ook nog de 1/8e finale (even goede prestatie als Van Basten in 2006). Verder ga je niet in op mijn argument dat Macedonië twee keer niet werd verslagen, een laagvlieger.
Bullshit natuurlijk. Nederland had in dat jaar echt gewoon het WK moeten halen. Nog meer dan nu. Want Ierland heeft het goed gedaan om de 1/8ste finale te halen. Dus Nederland afgelopen WK ook, dus er niets mis met de resultaten van Van Basten. Of anders had Van Gaal toendertijd gewoon het WK moeten halen.
quote:
[..]

Nee, daar bedoel ik mee dat het niet zou mogen dat Nederland slechts 1-0 wint van Armenië en amper kansen creëert. Ik hoef niet elke keer een 5-0 te zien, maar tegen kleine landen verwacht ik toch wel een groot klasseverschil.
Dat is niet realistisch. Welke echte Europese topper maakt finaal gehakt van mindere tegenstanders? Duitsland is volgens mij de enige in deze ronde. De Telegraaf en het AD schrijven allebei dat je vanavond niet voor je plezier naar de wedstrijd hoeft te kijken, omdat er in principe maar 1 ploeg wil voetballen. Dat is het hedendaagse voetbal. Niemand vindt het leuk, niemand heeft er echt behoefte aan. Toch moeten die wedstrijden gewonnen worden, als het kan dik, als het kan met leuk voetbal, maar liever toch echt die drie punten.
quote:

[..]

Waarom zouden vrienschappelijke wedstrijden niet meegenomen worden? Wordt het winpercentage tegen de betere landen dan iets te laag, zodat jouw enige argument keihard onderuit gehaald wordt? Vrienschappelijke wedstrijden is juist de enige mogelijkheid voor Nederland om zich te meten met echte tegenstanders. Tegenstanders die ook present zijn op een EK of WK en waar het later tegen moet strijden voor een titel.
Vriendschappelijke wedstrijden zouden interessant zijn wanneer beperkte wisselmogelijkheden van kracht zouden zijn, internationals minder zouden spelen. Je kan een wedstrijd tegen Zwitserland of een oefencampagne in Azie toch niet echt heel serieus nemen?

Spelers zitten met andere zaken in hun hoofd, hebben er weinig trek in, etc. Het zijn verplichte potjes. Je moet ook echt niet vergeten, en dat wordt volgens mij wel veel gedaan, dat een bondscoach heel anders is dan een clubcoach. Je werkt maar twee trainingen af voor een interland een keer in de twee maanden, je hebt te maken met vorm, blessures, andere spanningen waar je meer en gerichter mee zou kunnen omgaan in een clubsituatie dan interland.

De kwalificatiereeks moet gewoon succesvol afgesloten worden. Hopelijk met een leuke wedstrijd af en toe, goed voetbal - en dan in de maand van het EK moet er gewerkt en gepresteerd worden als een clubcoach.

Ik denk dat van Basten nu genoeg heeft geleerd van de eerste twee jaar qua uitspraken, beleving, visie en omgang met spelers, journalisten etc. dat het volgend jaar veel beter zal gaan. Dat hij die fouten wellicht niet had gemaakt wanneer hij meer ervaring had gehad .. Tja, waarschijnlijk niet nee. Maar de KNVB heeft hem aangesteld, heeft zelf aangeven dat het EK '08 een meetpunt is en is daar verantwoordelijk voor.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:19:14 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53121096
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

De ideale bondscoach selecteert 's lands beste spelers, stelt de beste spelers op en maakt de best mogelijke opstelling. Als er dan niet gepresteerd wordt, kan je hem niets kwalijk nemen.

Dat kan over Marco van Basten niet gezegd worden.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:19:45 #115
30220 Barca
pi_53121112
quote:
Op woensdag 12 september 2007 07:49 schreef Longmen het volgende:

[..]

Je meent het nog ook.
Natuurlijk meen ik het! Ik ben geen clown zoals Bassie.
quote:
Op woensdag 12 september 2007 07:40 schreef Tennessee het volgende:

Waarom hij wél ontslagen moet worden:
1. onaantrekkelijk voetbal
2. er zit geen lijn in het spel
3. er zit geen lijn in het selectiebeleid
4. denkt te weinig aan de toekomst (Van der Sar doet over 2 jaar niet mee)
5. met hem zullen we op het ek niks presteren
6. kiest de verkeerde spelers
7. gebruikt spelers verkeerd

Waarom hij NIET ontslagen moet worden:
1. hij selecteert Van Bommel niet
pi_53121221
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

Bullshit natuurlijk. Nederland had in dat jaar echt gewoon het WK moeten halen. Nog meer dan nu. Want Ierland heeft het goed gedaan om de 1/8ste finale te halen. Dus Nederland afgelopen WK ook, dus er niets mis met de resultaten van Van Basten. Of anders had Van Gaal toendertijd gewoon het WK moeten halen.
Goeie!!

wat ook wel vreemd is dat als we in de kwalificatie achter Portugal en Ierland derde worden en ons niet kwalificeren dat heel begrijpelijk is, dán zijn dat immers sterke landen, maar als we op een WK van Portugal verliezen is dat ineens absoluut onacceptabel en is Portugal ineens óók een 2de of 3de rangs voetballand...
pi_53121226
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De ideale bondscoach selecteert 's lands beste spelers, stelt de beste spelers op en maakt de best mogelijke opstelling. Als er dan niet gepresteerd wordt, kan je hem niets kwalijk nemen.

Dat kan over Marco van Basten niet gezegd worden.
Nee. De bondscoach kiest de 11 spelers die het beste elftal vormen. Niet de beste 11 spelers die een elftal vormen.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:25:42 #118
30220 Barca
pi_53121296
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nee. De bondscoach kiest de 11 spelers die het beste elftal vormen. Niet de beste 11 spelers die een elftal vormen.
Juist ... maar er valt toch echt wel een beter 11tal te vormen.
pi_53121335
DRD, sorry, ik ben je niet vergeten... er komt echt een serieuze reactie... ik neem alleen even de tijd omdat ik het niet wil afraffelen...
pi_53121503
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:22 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Goeie!!

wat ook wel vreemd is dat als we in de kwalificatie achter Portugal en Ierland derde worden en ons niet kwalificeren dat heel begrijpelijk is, dán zijn dat immers sterke landen, maar als we op een WK van Portugal verliezen is dat ineens absoluut onacceptabel en is Portugal ineens óók een 2de of 3de rangs voetballand...
Ah grappig wie beweert dat dan? Dat heb ik nog nooit van iemand gelezen hier....
  woensdag 12 september 2007 @ 14:36:11 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53121558
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als een bepaalde opstelling garant staat voor succes, dan kijk je welke spelers daar het best in passen.

Maar is dat zo met 4-3-3 (zónder tien)? Nee, integendeel zelfs. Dat hebben we de afgelopen drie jaar gezien!

En nee, dat geweldige winstpercentage is niet dankzij het systeem, eerder ondanks het systeem.

Niet meer dan logisch dat je dan overstapt naar een ander systeem, een 4-4-2-variant bijvoorbeeld.

Al helemaal als bijna de gehele selectie wekelijks in zo'n systeem speelt.

Waarom een linkshalf/tien als rechtsbuiten opstellen?

Waarom überhaupt 4-3-3 spelen als je enige échte buitenspeler chronisch geblesseerd is?

Als je kiest voor bijvoorbeeld 4-1-2-1-2, dan kan je meteen 's lands beste vijf spelers (gebaseerd op prestaties in clubvoetbal) opstellen op hun eigen positie: Ruud van Nistelrooij en Robin van Persie voorin, daarachter Wesley Sneijder en daarachter Clarence Seedorf en Mark van Bommel.

Maar goed, wij hebben een bondscoach die kiest voor een systeem dat niet werkt, zoekt de confrontatie met toppers en stelt ze niet op, heeft nog atijd (na drie jaar!) geen idee met welke elf hij het EK wil gaan beginnen en is zo eigenwijs als een kleuter van vier, ook al zijn sommige dingen zo duidelijk als wat.
pi_53121564
Er komen wel goede meningen aan bod, door Tenessee, die leven in de reeks brengt. Dank daarvoor, best interessant om te lezen.
That's all folks!
pi_53121716
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:33 schreef Longmen het volgende:

Ah grappig wie beweert dat dan? Dat heb ik nog nooit van iemand gelezen hier....
quote:

Al die kwalificatiewedstrijden boeien niet als Nederland elke keer groepshoofd is en ingedeeld wordt in een poule met voor het overgrote deel zwakkelingen. Elke bondscoach verslaat die landen wel, of het nou Van Basten is, of Advocaat. .... Van Basten heeft een geweldige kwalificatie voor het WK gehad, maar wat heeft het geholpen? Kansloos uitgeschakeld in de 1/8e finale. Dan zie ik liever een moeilijkere kwalificatie zoals Hiddink, maar wel een halve finale op een WK.

Wat er echt toe doet zijn wedstrijden tegen goede voetballanden. Schrap eens al die B-landen uit het lijstje waar van Van Basten tegen heeft gespeeld. Dus geen Macedonië, Armenië, Luxemburg, Andorra, Thailand, Liechtenstein etc. Dan zie je dat Van Basten gewoon een slechte score heeft tegen de goede landen: 2-2 Zweden, 0-0 Engeland, 2-2 Duitsland, 1-3 Italië, 1-1 Bulgarije, 1-1 Engeland, 0-0 Roemenië, 1-2 Zwitserland. Dat zijn de landen die zeker niet misstaan op een EK en waar Nederland niet van heeft kunnen winnen. ...
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:59 schreef Tennessee het volgende:

...zeker even Louis van Gaal vergeten in 2002

1 Portugal 10 7 3 0
3 Netherlands 10 6 2 2
3 Estonia 10 2 2 6 10
4 Cyprus 10 2 2 6
6 Andorra 10 0 0 10
quote:
...
Ierland en Portugal waren in 2002 gewoon goede landen. Ierland plaatste zich niet voor niets na playoffs voor het WK, en haalde daar ook nog de 1/8e finale ...
pi_53121729
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je kiest voor bijvoorbeeld 4-1-2-1-2, dan kan je meteen 's lands beste vijf spelers (gebaseerd op prestaties in clubvoetbal) opstellen op hun eigen positie: Ruud van Nistelrooij en Robin van Persie voorin, daarachter Wesley Sneijder en daarachter Clarence Seedorf en Mark van Bommel.
4-3-3 vaarwel zeggen, en jouw opstelling gaan spelen schiet niet op. Je verlegt alleen het probleem van de vleugelspitsen naar de buitenste middenvelders.
pi_53121856
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komen wel goede meningen aan bod, door Tenessee, die leven in de reeks brengt. Dank daarvoor, best interessant om te lezen.
wow! dank je wel! Jij mag appeltaartkomen eten!
  woensdag 12 september 2007 @ 14:46:22 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53121862
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

4-3-3 vaarwel zeggen, en jouw opstelling gaan spelen schiet niet op. Je verlegt alleen het probleem van de vleugelspitsen naar de buitenste middenvelders.
4-1-2-1-2 zoals Milan geregeld speelt en Ajax vorig seizoen bij FC Twente (1-4) en PSV (1-5), dus waarbij de buitenste middenvelders redelijk centraal spelen en de backs het veld breed houden.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:46:57 #127
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53121877
Even een kijkje in het hoofd van Marco van Basten: "Goh, ik heb geweldige centrumspitsen tot mijn beschikking en geen buitenspelers, ook heb ik meerdere spelers die geweldig uit de voeten kunnen achter de spits, één is zelfs topscorer van de Primera Division. Weet je wat? Ik kies voor 4-3-3 zónder tien, zodat ik in elk geval de steun van Johan Cruijff en dus de KNVB zal behouden!"
pi_53121927
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:41 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]
En? Nergens staat een bewering dat Portugal een 2e rangs voetbalnatie is, en volgens mn huisarts zijn mn ogen nog steeds in orde.
pi_53122010
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als een bepaalde opstelling garant staat voor succes, dan kijk je welke spelers daar het best in passen.
Klopt, dus dan stel je niet per definitie de beste 11 spelers op.
quote:
Maar is dat zo met 4-3-3 (zónder tien)? Nee, integendeel zelfs. Dat hebben we de afgelopen drie jaar gezien!
Yadidada. Die riedel ken ik wel.
quote:
En nee, dat geweldige winstpercentage is niet dankzij het systeem, eerder ondanks het systeem.
Individuele kwaliteiten, waarvan je het hoe dan ook gaat moeten hebben.
quote:
Niet meer dan logisch dat je dan overstapt naar een ander systeem, een 4-4-2-variant bijvoorbeeld.

In J-O-U-W mening, wereld, visie. Er zijn gewoon mensen met andere ideeën. Get used to it. Niet iedereen kan je tevreden houden.
quote:
Al helemaal als bijna de gehele selectie wekelijks in zo'n systeem speelt.
Liverpool, HSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Real Madrid, Wigan spelen allemaal 41212? .
quote:
Waarom een linkshalf/tien als rechtsbuiten opstellen?
Omdat ie daar gevaarlijk kan zijn? Je middenveld indirect mee versterkt. Je voor een verrassing kan zorgen? Omdat je er anders een incapabele speler als van der Bergh neer moet zetten?
quote:
Waarom überhaupt 4-3-3 spelen als je enige échte buitenspeler chronisch geblesseerd is?
Babel traint nu dagelijks bij Liverpool op voorzetten met zijn linkerbeen. Van Persie heeft ook zovaak als vleugel gespeeld.
quote:
Ik denk dat Sneijder 100 keer beter is met een type Gabri en een type Davids achter zich, dan met een Seedorf EN van Bommel.
quote:
Maar goed, wij hebben een bondscoach die kiest voor een systeem dat niet werkt, zoekt de confrontatie met toppers en stelt ze niet op, heeft nog atijd (na drie jaar!) geen idee met welke elf hij het EK wil gaan beginnen en is zo eigenwijs als een kleuter van vier, ook al zijn sommige dingen zo duidelijk als wat.
3 keer naar Madrid vliegen om het goed te maken met je belangrijkste spits - is dat nu zo eigenwijs? En ik zou ook echt niet weten met welke 11 ik begin in 2008. Naast de onvoorspelbare blessures, schorsingen en vorm heb je van Persie, Robben, Babel, van Nistelrooy, Kuyt, Huntelaar, Sneijder, Seedorf, van der Vaart - die je echt niet allemaal kan opstellen. Daarnaast kunnen Maduro, Donk, Vlaar, Schaars, Afellay zich ineens zodanig ontwikkelen dat ze misschien wel zouden moeten spelen.
pi_53122053
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

4-1-2-1-2 zoals Milan geregeld speelt en Ajax vorig seizoen bij FC Twente (1-4) en PSV (1-5), dus waarbij de buitenste middenvelders redelijk centraal spelen en de backs het veld breed houden.
Alles door het centrum. Dat werkt lekker bij Macedonie, Albanie en Luxemburg uit waar ze met 10 man rondom de 16 liggen.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:55:43 #131
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53122107
Trouwens, voordat men weer over Robin van Persie begint: het is één grote toevalstreffer geweest dat hij het zo goed doet als rechtsbuiten! Was het niet Marco van Basten die zei dat hij spelers alleen op hun eigen positie zou opstellen? Daarbij, Van Persie heeft bij Arsenal aangetoond centraal al wereldtop te zijn, waarom hem dan als rechtsbuiten opstellen?

Arjen Robben is dus de enige échte buitenspeler van topniveau die we tot onze beschikking hebben, maar lijkt chronisch geblesseerd. Wat is dan de reden om toch maar vast te houden aan 4-3-3? Omdat het zo lekker loopt? Omdat we onze wedstrijden er zo makkelijk mee winnen? Omdat er nog nooit een team met een 4-4-2-variant iets heeft gewonnen? Omdat onze spelers niet kunnen presteren in een 4-4-2-variant?
pi_53122135
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:48 schreef Longmen het volgende:

En? Nergens staat een bewering dat Portugal een 2e rangs voetbalnatie is, en volgens mn huisarts zijn mn ogen nog steeds in orde.

Titel: Problemen met begrijpend lezen.
Auteurs: H. Brouwers en H. van Goor.
ISBN-nummer: 90-5574-102-7
De prijs: ¤22,00
pi_53122138
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

AC Milan speelt volgens mij 4-5-1. Sowieso vind ik de vergelijking tussen de speelstijl van Milan en Oranje een beetje mank gaan, omdat Milan veel betere verdedigers tot z'n beschikking heeft. Oranje heeft geen backs die de hele flank goed kunnen bestrijken, en dus krijg je trechtervoetbal.
pi_53122274
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, voordat men weer over Robin van Persie begint: het is één grote toevalstreffer geweest dat hij het zo goed doet als rechtsbuiten!
Mooi toch! Weer een speler in de basis die moet spelen omdat ie kwaliteiten heeft.
quote:
Was het niet Marco van Basten die zei dat hij spelers alleen op hun eigen positie zou opstellen?
Klopt. Maar heb je echt liever dat daar nu De Ridder of Van der Meyde of van der Bergh gaat voetballen dan dat van Persie daar een beetje rondhobbelt?
quote:
Daarbij, Van Persie heeft bij Arsenal aangetoond centraal al wereldtop te zijn, waarom hem dan als rechtsbuiten opstellen?
Dus dan laat je van Nistelrooy er maar uit?

Je zegt dat Tennessee zich wel telkens herhaalt, maar bij jou is het toch ook steeds maar dezelfde riedel hoor. Zet dat knopje in je hoofd eens om dat er een bondscoach is die 433 hoe dan ook blijft spelen. Nog bijna een jaar. Want zolang zit ie er echt nog. En denk dan eens na hoe jij met dat systeem, met alle beschikbare spelers zou invullen? Je kan nog 7000 posts doorgaan over 442 varianten en tegen 433 blijven, maar het verandert echt he-le-maal niets.
pi_53122301
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[afbeelding]

Titel: Problemen met begrijpend lezen.
Auteurs: H. Brouwers en H. van Goor.
ISBN-nummer: 90-5574-102-7
De prijs: ¤22,00
Jij bent echt onmogelijk.
pi_53122363
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

Jij bent echt onmogelijk.
dank je... nog even doorgaan en jij bent ook uitgenodigd voor de appeltaart!
pi_53122422
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mooi toch! Weer een speler in de basis die moet spelen omdat ie kwaliteiten heeft.
[..]

Klopt. Maar heb je echt liever dat daar nu De Ridder of Van der Meyde of van der Bergh gaat voetballen dan dat van Persie daar een beetje rondhobbelt?
[..]

Je zegt dat Tennessee zich wel telkens herhaalt, maar bij jou is het toch ook steeds maar dezelfde riedel hoor. Zet dat knopje in je hoofd eens om dat er een bondscoach is die 433 hoe dan ook blijft spelen. Nog bijna een jaar. Want zolang zit ie er echt nog. En denk dan eens na hoe jij met dat systeem, met alle beschikbare spelers zou invullen? Je kan nog 7000 posts doorgaan over 442 varianten en tegen 433 blijven, maar het verandert echt he-le-maal niets.
Het is toch vrij logisch dat een coach zijn systeem aanpast op de spelers die hij heeft en niet andersom? Ik vind het niet meer dan normaal dat Van Basten daar kritiek op krijgt.
  woensdag 12 september 2007 @ 15:10:49 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53122517
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Klopt, dus dan stel je niet per definitie de beste 11 spelers op.
Dat is logisch, stel dat er bij je beste elf spelers geen doelman zit, ben je de sjaak. Maar je weet wat ik bedoel, om goed te presteren, moet je je beste spelers op hun eigen positie opstellen.

Of je moet een geweldig team hebben gesmeed, met allemaal automatismes, een soort van voetbalmachine.

Maar het is juist andersom, Van Basten houdt maar vast aan een hakkelend, niet functionerend systeem.
quote:
[..]

Yadidada. Die riedel ken ik wel.
Mooi.
quote:
[..]

Dat blijft gokken, een goed systeem (met automatismes) zorgt ervoor dat je minder afhankelijk bent van individuele opvliegingen, lijkt me toch heel duidelijk?
quote:
[..]

In J-O-U-W mening, wereld, visie. Er zijn gewoon mensen met andere ideeën. Get used to it. Niet iedereen kan je tevreden houden.
Vind jij het dan allemaal zo goed gaan in dit 4-3-3, wetende dat Ruud van Nistelrooij, Robin van Persie, Wesley Sneijder, Clarence Seedorf en Mark van Bommel wekelijks uitblinken in een ander systeem.
quote:
[..]

Liverpool, HSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Real Madrid, Wigan spelen allemaal 41212? .
Ik heb het niet voor niets over een 4-4-2-variant, lezen dus.
quote:
[..]

Omdat ie daar gevaarlijk kan zijn? Je middenveld indirect mee versterkt. Je voor een verrassing kan zorgen? Omdat je er anders een incapabele speler als van der Bergh neer moet zetten?
Oftewel, je moet óf incapabele spelers opstellen óf spelers opstellen op een positie waar zij normaliter niet spelen, als je maar vasthoudt aan dat geweldige 4-3-3?
quote:
[..]

Babel traint nu dagelijks bij Liverpool op voorzetten met zijn linkerbeen. Van Persie heeft ook zovaak als vleugel gespeeld.
Goh, mijn neefje van acht is ook talentvol als linksbuiten, die staat er over een paar jaar misschien ook wel en dus houden we nog maar even vast aan 4-3-3. Het gaat om nu[/i], wat heeft de bondscoach [b]nu tot zijn beschikking? Echt geen selectie die ideaal is om 4-3-3 te spelen! Van Persie was overigens een toevalstreffer, had nog nooit ergens als rechtsbuiten gespeeld, zie ook mijn post boven jou.
quote:
[..]

Ik denk dat Sneijder 100 keer beter is met een type Gabri en een type Davids achter zich, dan met een Seedorf EN van Bommel.
OK, en ik denk van niet, zullen we nooit te weten komen ook.
quote:
[..]

3 keer naar Madrid vliegen om het goed te maken met je belangrijkste spits - is dat nu zo eigenwijs? En ik zou ook echt niet weten met welke 11 ik begin in 2008. Naast de onvoorspelbare blessures, schorsingen en vorm heb je van Persie, Robben, Babel, van Nistelrooy, Kuyt, Huntelaar, Sneijder, Seedorf, van der Vaart - die je echt niet allemaal kan opstellen. Daarnaast kunnen Maduro, Donk, Vlaar, Schaars, Afellay zich ineens zodanig ontwikkelen dat ze misschien wel zouden moeten spelen.
In grote lijnen zou hij toch wel iets moeten weten, maar volgens mij heeft hij nog geen enkel idee.
pi_53122546
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Het is toch vrij logisch dat een coach zijn systeem aanpast op de spelers die hij heeft en niet andersom? Ik vind het niet meer dan normaal dat Van Basten daar kritiek op krijgt.
kritiek is niets mis mee...24 topics lang roepen dat Van Basten ontslagen moet worden, de hele Van Basten discussie monopoliseren en als er dan kritiek op jouw kritiek komt een beetje verbaasd gaan lopen doen wél...
pi_53122573
quote:

[..]

Tuurlijk. En dat mag ook zeker. Ik denk dat de visie van Van Basten, hoe hij een elftal wil zien voetballen , veel te idealistisch en utopisch is voor een nationaal team - zeker in het begin van zijn aanstelling. Nu komt hij daar beetje bij beetje van op terug, al zal hij altijd wel een 433 variant spelen. Maar het is echt niet zo dat het hele systeem voor echt elke speler nieuw is.
pi_53122574
Bovendien is het de KNVB aan te rekenen dat ze een onervaren coach direct zo'n grote job geven...
  woensdag 12 september 2007 @ 15:16:21 #142
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_53122668
Gelukkig neemt ie geen TMF Awards meer in ontvangst!
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  woensdag 12 september 2007 @ 15:16:51 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53122674
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nogmaals, die kwaliteiten heeft hij centraal nog veel meer.
quote:
[..]

Je weet wat ik liever heb, afstappen van 4-3-3. Noem mij één reden waarom we daaraan vast moeten houden?
quote:
[..]

Twee spitsen, Van Nistelrooij en Van Persie zijn samen twee. Kan je me volgen?
quote:
Natuurlijk verandert er niets, maar het is wel de reden waarom Marco van Basten wegmoet.
pi_53122703
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:16 schreef M0NTANA het volgende:

Je weet wat ik liever heb, afstappen van 4-3-3. Noem mij één reden waarom we daaraan vast moeten houden?
mogen het er ook 17 18 zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door Tennessee op 12-09-2007 23:21:35 ]
pi_53122744
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tuurlijk. En dat mag ook zeker. Ik denk dat de visie van Van Basten, hoe hij een elftal wil zien voetballen , veel te idealistisch en utopisch is voor een nationaal team - zeker in het begin van zijn aanstelling. Nu komt hij daar beetje bij beetje van op terug, al zal hij altijd wel een 433 variant spelen. Maar het is echt niet zo dat het hele systeem voor echt elke speler nieuw is.
Ik vind het te gek voor woorden dat Van Basten niet één keer geëxperimenteerd heeft met een ander systeem. Dit terwijl hij wel tig spelers heeft geprobeerd en geschoven.

Het is inderdaad niet zo dat de spelers nieuw zijn met 4-3-3, maar je kunt mij niet wijs maken dat bijvoorbeeld Van Nistelrooy, Van Persie en Babel het best tot hun recht komen in een 4-3-3-systeem.
pi_53122820
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:19 schreef Nywuob het volgende:

Ik vind het te gek voor woorden dat Van Basten niet één keer geëxperimenteerd heeft met een ander systeem. Dit terwijl hij wel tig spelers heeft geprobeerd en geschoven.
Ja, 24 topics lang is een van de grootste kritiekpunten dat Van Basten teveel experimenteert en nu is het te gek voor woorden dat hij te weinig experimenteert... ik ga nog even wat te drinken inschenken...
pi_53122824
Als we vanavond winnen, plaatst hij zich toch weer voor 90% zeker vrij eenvoudig voor het EK. De resultaten zijn niet zo heel slecht. Bij zijn aanstelling zei Van Basten dat zijn elftal er op het EK zou staan. Tot die tijd krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel. Presteert hij niet naar behoren op het EK en is het voetbal nog steeds niet om aan te zien, is het wmb exit Marco.
  woensdag 12 september 2007 @ 15:25:41 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53122843
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:18 schreef Tennessee het volgende:

[..]

mogen het er ook 17 zijn?
Kom maar!
pi_53122860
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kom maar!
en dan weer roepen dat ik teveel in herhaling val zeker!
pi_53122878
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:27 schreef Tennessee het volgende:
DRD, sorry, ik ben je niet vergeten... er komt echt een serieuze reactie... ik neem alleen even de tijd omdat ik het niet wil afraffelen...
Prima. Mijn lunchpauze is allang voorbij, mijn middagafspraak is ook achter de rug en ik bereid me nu voor om naar huis te gaan. Lees het vanavond thuis wel.

Ben trouwens wel benieuwd waar je de tijd van haalt om al een paar dagen lang op alles en iedereen te reageren. Nu is het ook weer zo dat je maar één argument hebt en dat dus steeds kan kopieren, maar toch ......
  woensdag 12 september 2007 @ 15:28:35 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53122911
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:23 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ja, 24 topics lang is een van de grootste kritiekpunten dat Van Basten teveel experimenteert en nu is het te gek voor woorden dat hij te weinig experimenteert... ik ga nog even wat te drinken inschenken...
Lees ook die 24 topics nog even door, want bewijst maar weer dat je niet weet waar je over praat.

Marco van Basten had allang een 4-4-2-variant moeten uitproberen, aangezien bijna iedere international daar beter in functioneert dan in 4-3-3, dat overduidelijk voor geen meter loopt.
  woensdag 12 september 2007 @ 15:29:45 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53122937
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:26 schreef Tennessee het volgende:

[..]

en dan weer roepen dat ik teveel in herhaling val zeker!
Nee, man. Kom maar op, ik zou weleens willen weten waardoor jij denkt dat een 4-4-2-variant minder succesvol zou zijn dan dit huidige 4-3-3.
pi_53122983
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef DRD het volgende:

Ben trouwens wel benieuwd waar je de tijd van haalt om al een paar dagen lang op alles en iedereen te reageren.
Kan me voorstellen dat je je dat afvraagt, zal wel niet slim van me zijn om er antwoord op te geven maar ik zit momenteel thuis in de ziektewet... Verdere medische details ga ik niet op in behalve dat ik gelukkig niet dodelijk ziek ben of zo...
pi_53123106
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, man. Kom maar op, ik zou weleens willen weten waardoor jij denkt dat een 4-4-2-variant minder succesvol zou zijn dan dit huidige 4-3-3.
straks, ik ga eerst even wat boodschappen doen, dan ga ik DRD antwoord geven en dan ben jij weer aan de beurt, k?
pi_53123627
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:23 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Anders lees je even goed. Misschien kun je zelf nog wel een lesje begrijpend lezen gebruiken.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:11:51 #156
30220 Barca
pi_53126679
quote:

[..]

Nee, dat is NIET logisch! Als coach moet je vasthouden aan je filosofie. Je verliest anders je geloofwaardigheid vanuit de spelersgroep. Je uitleg als coach is minder duidelijk omdat je dan een systeem moet hanteren dat je niet kent cq waarvan je minder kennis hebt.

Moet je dan 4 - 3 - 3 blijven spelen terwijl je weet dat je daar niet de juiste spelers voor hebt én je ziet dat het systeem niet werkt (Ligt niet alleen aan het spelersmateriaal.)? NEE, er moet een coach komen met een andere filosofie. Een coach ook die bereid én in staat is om meer topspelers te laten renderen, te zorgen dat het beste elftal meer wordt bepaald door de (volgens velen) beste spelers.
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je hoeft de middenvelders niet dezelfde rol te geven als de vleugelspitsen.
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het spijt me zeer maar ik heb niet het idee dat de individuele kwaliteiten gebruikt worden. Eerder misbruikt.

Verrassend misschien wel maar zeker niet effectief. Behalve Van den Bergh zijn er wel meer én betere spelers te noemen. Voor die positie!

Of Babel, Van Persie of wie dan ook ervaring heeft als vleugelspeler en/of traint op voorzetten met een bepaald been ... het maakt 4 - 3 - 3 nog niet succesvol.

De enige type Davids is Davids zelf. Zet maar een streep door zijn naam. Al zou hij willen spelen voor oranje. Hij zal niet worden geselecteerd. Noch door Bassie, noch door een eventuele opvolger. Voor een eventuele opvolger zal namelijk gelden dat deze in de toekomst kijkt (het wk 2010). Edgar zal daar vast niet aan deelnemen.

Nee, maar je kan wel kiezen tussen Van Persie, Robben, Babel, Van Nistelrooy, Kuyt en Huntelaar voor 2 spitsposities. Je kan wel Sneijder, Seedorf én Van der Vaart opstellen.

Het is alleen maar prettig als dergelijke spelers zich zo ontwikkelen dat ze opgesteld zouden moeten worden. Maar ook dan geldt: geen 4 - 3 - 3.
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:22 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Goeie!!

Met de juiste spelers en de juiste tactiek hadden we gewonnen. Zo goed is Portugal nu ook weer niet.

Trouwens: iedere nederlaag is een teleurstelling! Maar voor een eindtoernooi geldt: je moet winnen! Als je niet wint is er geen excuus mogelijk. Slechts een conclusie: je hebt gefaald!

[ Bericht 33% gewijzigd door Barca op 12-09-2007 18:46:55 ]
pi_53127753

Marco van Basten

Functie: Bondscoach
Geboorteplaats: Utrecht
Geboortedatum: 31-10-1964
Debuut als Bondscoach: 29-07-2004

Marco van Basten maakt in 1982 op 17-jarige leeftijd bij Ajax zijn debuut in het betaald voetbal. In het competitieduel met NEC vervangt hij in de tweede helft zijn grote voorbeeld Johan Cruijff. In het eerste volledige seizoen dat hij voor Ajax uitkomt (1983/'84), wordt Van Basten meteen topscorer van Nederland. In totaal speelt hij 172 wedstrijden voor Ajax, waarin hij 153 keer scoort. Naast drie landstitels en drie KNVB bekers verovert de aanvaller in 1987 de Europa Cup II als Ajax in Athene het Oost-Duitse Lokomotiv Leipzig met 1-0 verslaat. De winnende treffer komt op naam van Van Basten die met het hoofd scoort.

Na zes seizoenen Ajax verhuist de Utrechtse spits in de zomer van 1987 naar AC Milan. In Italië groeit hij uit tot een spits van wereldfaam. Met het Hollandse toptrio Gullit-Van Basten-Rijkaard rijgt Milan de successen aaneen. Hoogepunt zijn de twee gewonnen Europa Cup I-finales. In 1989 rolt Milan in Barcelona Steaua Boekarest op: 2-0. Van Basten en Gullit scoren ieder tweemaal. Een jaar later is Milan te sterk voor Benfica (1-0), dankzij de enige goal van Rijkaard. Van Basten scoort voor Italiaanse begrippen uitzonderlijk veel. In 148 duels voor Milan is hij 90 keer trefzeker.

De interlandcarričre van Van Basten telt 58 wedstrijden waarin hij 24 doelpunten maakt. Hij debuteert op 7 september 1983 in Oranje, onder bondscoach Kees Rijvers. IJsland is de tegenstander. In zijn volgende interland, twee weken later, maakt Van Basten in en tegen België (1-1) zijn allereerste oranjegoal.

Zijn grootste succes met Oranje beleeft Van Basten in 1988 als het Nederlands elftal de Europese titel verovert. Van Basten is door bondscoach Rinus Michels aanvankelijk tot een invallersrol veroordeeld, maar krijgt in het tweede groepsduel met Engeland (3-1) alsnog een basisplaats. Hij scoort prompt drie keer. Ook in de halve finale tegen Duitsland (2-1) en de finale tegen de Sovjet-Unie (2-0) is Van Basten trefzeker. Met vijf goals wordt hij EK-topscorer. De aanvaller is ook actief op het WK 1990 en het EK 1992. Zijn laatste interland speelt Van Basten op 14 oktober 1992, thuis tegen Polen.

Een slepende enkelblessure noopt hem op 17 augustus 1995 tot het definitief beëindigen van zijn actieve voetballoopbaan.

In het najaar van 2002 maakt Marco van Basten zijn 'rentree' in de voetbalwereld met deelname aan de cursus Cursus Coach Betaald Voetbal. Deze cursus rondt hij in de zomer van 2003 met goed gevolg af. Met het diploma op zak treedt Van Basten in dienst bij Ajax als assistent-trainer van het beloftenteam. Met ingang van het seizoen 2004/'05 is Marco van Basten aan de KNVB verbonden als bondscoach van het Nederlands elftal.

Interlands: 58 (24 doelpunten)

Debuut als international: 7 september 1983 - Nederland-IJsland 3-0

Laatste wedstrijd als international: 14 oktober 1992 - Nederland-Polen 2-2

Carričre als speler:

EDO (1970-1971)
UVV (1971-1980)
Elinkwijk (1980-1981)
Ajax (1981-1987)
AC Milan (1987-1995).

Erelijst als speler:

Ajax;
Landskampioen: 1982, 1983, 1985
Winnaar KNVB-beker: 1983, 1986, 1987
Europa Cup II: 1987

AC Milan;
Landskampioen: 1988, 1992, 1993, 1994
Europa Cup I: 1989, 1990
Italiaanse supercup: 1988, 1992, 1993, 1994
Wereldbeker: 1989, 1990

Nederlands elftal;
Europees kampioen: 1988

Overig;
Topscorer van Nederland: 1984, 1985, 1986, 1987
Topscorer van Italië: 1990, 1992
Topscorer van Europa: 1986
Europees voetballer van het jaar: 1988, 1989, 1992
Wereld voetballer van het jaar: 1988, 1989, 1992

Carričre als trainer:

Jong Ajax: 2003-2004
KNVB (bondscoach): 2004-

Erelijst als trainer:

Jong Ajax;
Kampioen: 2004
Winnaar Amstel Cup beloften: 2004

Nederlands elftal;
Deelname WK 2006 (achtste finales)

Resultaat als bondscoach:

Kwalificatie WK 2006:
08 September 2004 Nederland - Tsjechië 2 - 0
09 Oktober 2004 Macedonië - Nederland 2 - 2
13 Oktober 2004 Nederland - Finland 3 - 1
17 November 2004 Andorra - Nederland 0 - 3
26 Maart 2005 Roemenië - Nederland 0 - 2
30 Maart 2005 Nederland - Armenië 2 - 0
04 Juni 2005 Nederland - Roemenië 2 - 0
08 Juni 2005 Finland - Nederland 0 - 4
03 September 2005 Armenië - Nederland 0 - 1
07 September 2005 Nederland - Andorra 4 - 0
08 Oktober 2005 Tsjechië - Nederland 0 - 2
12 Oktober 2005 Nederland - Macedonië 0 - 0
Totaal 12 gespeeld, 10 gewonnen, 2 gelijk, 0 verloren, 27 goals vóór, 3 tegen.

WK 2006
11 Juni 2006 Servië/Montenegro - Nederland 0 - 1
16 Juni 2006 Nederland - Ivoorkust 2 - 1
21 Juni 2006 Nederland - Argentinië 0 - 0
25 Juni 2006 Portugal - Nederland 1 - 0
Totaal 4 gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren, 3 goals vóór, 2 goals tegen

Kwalificatie Euro2008;
02 September 2006 Luxemburg - Nederland 0 - 1
06 September 2006 Nederland - Wit-Rusland 3 - 0
07 Oktober 2006 Bulgarije - Nederland 1 - 1
11 Oktober 2006 Nederland - Albanië 2 - 1
24 Maart 2007 Nederland - Roemenië 0 - 0
28 Maart 2007 Slovenië - Nederland 0 - 1
08 September 2007 Nederland - Bulgarije 2 - 0
12 September 2007 Albanië - Nederland 0 - 1
Totaal 8 gespeeld, 6 gewonnen, 2 gelijk, 0 verloren, 10 goals vóór, 2 tegen

Totaal Oranje onder Van Basten (oefenwedstrijden niet meegerekend)

24 gespeeld, 18 gewonnen, 5 gelijk en 1 verloren
75% winst, 4,1% verlies
41 goals voor, 7 tegen (gem. 1,7 - 0,3)

met dank aan www.knvb.nl www.fifa.com en www.uefa.com

[ Bericht 0% gewijzigd door Tennessee op 12-09-2007 23:00:10 ]
  woensdag 12 september 2007 @ 19:15:57 #158
30220 Barca
pi_53128230
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:55 schreef Tennessee het volgende:
[afbeelding]

Marco van Basten
Is dit je column of je advertentie voor Marktplaats?

[ Bericht 87% gewijzigd door Barca op 12-09-2007 20:20:24 ]
pi_53128270
Waarom quote je nou weer zijn hele post?
pi_53128474
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:15 schreef Barca het volgende:

[..]

Is dit je column of je advertentie voor Marktplaats?
dit is nog niet klaar, maar als het klaar is zou het als ik ts van deze topic was geweest de openingspost zijn geweest... Nu is het gewoon een hele lange post met erg veel informatie die me niet helemaal irrelevant leek en wel handig om op één plek bij de hand te hebben...
pi_53128868
Zijn complete spelersbiografie is echt totaal irrelevant.
pi_53129104
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben ik niet met je eens... ZIjn hele carriere was de basis voor zijn aanstelling, zonder die carriere was hij nu geen bondscoach geweest... En bovendien... Hij was erbij toen we kampioen werden in '88 en ook toen het vervolgens hélemaal misging in '90 en ook met het Deense mirakel van '92... Dat is JUIST bijzonder relevante ervaring die bijvoorbeeld een Hiddink, Advocaat, Van Gaal en Foppe de Haan niét hebben.
pi_53129119
Idd, en zo ziet het er nog uit of ie goed is ook:

Marco van Basten:

Als voetballer was ie goed, hij scoorde ooit een belangrijke goal op een EK '88.
Zijn trainersloopbaan was echter:
pi_53129298
En dit;
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:44 schreef nuldertien.net het volgende:
Idd, en zo ziet het er nog uit of ie goed is ook:

Marco van Basten:

Als voetballer was ie goed, hij scoorde ooit een belangrijke goal op een EK '88.
Zijn trainersloopbaan was echter: [afbeelding]
bewijst ook dat dit;
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
niet waar is...
  woensdag 12 september 2007 @ 20:22:51 #165
30220 Barca
pi_53130288
Of iemand wel of geen goede speler was ... doet niet ter zake als we hem beoordelen als trainer/coach.

Dus: irrelevant.

Straks maar eens zien hoe oranje weer eens teleurstellend voetbal laat zien.
pi_53130837
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef DRD het volgende:

[..]

Ik ga het nog één keer proberen, en anders bekijk je het maar lekker. Ik doe niet mee met het Marco-bashen omdat Johan Derksen het doet, ik doe het al vanaf het begin van deze topic reeks, en ook al daarvoor. Waarom Montana het doet moet hij weten, maar hij en ik zitten redelijk op één lijn, omdat we deels dezelfde problemen signaleren. En dat heeft deels met de opstellingen te maken ja.

-----------------------

Sorry dat het zo lang duurde.

Iedereen mag van mij kritiek hebben en daarover in discussie gaan van mij, daar heb ik helemaal geen probleem mee, prima zelfs! En als je ervan overtuigd bent, met alle respect, dat we met 12 keepers moeten spelen, prima, geen enkel probleem. Waar ik wél een probleem mee heb is dat dit dé Marco van Basten/Bondscoach topic op Fok! is, andere topics over van Basten zijn niet toegestaan. Oók prima, als dat Fok!-beleid is heb ik me daarbij neer te leggen. Maar het kan niet zo zijn dat het Fok!-beleid is om alleen een denigrerende topic over Van Basten toe te staan, als Van Basten dat zou willen zou hij daar een advocaat op kunnen zetten en Fok! dwingen dat beleid aan te passen en wie weet zelfs een schadevergoeding eisen. Ik denk niet dat hij dat zal doen, maar als leek denk ik dat het zeker zou kunnen. In ieder geval stoor ik me er flink aan en blijf ik voorlopig proberen er verandering in te brengen op de manier waarop ik dat al een aantal weken doe. Tot grote irritatie van jullie geloof ik, maar dan staan we quite zal ik maar zeggen... Het voetbal begint, later meer...
pi_53130888
veel plezier allemaal!!!! en dat meen ik van harte!
pi_53131404
Nou ik ben de beroerdste niet, ik eis het vertrek van Marco na deze wedstrijd.
Wat een drama begin zeg, wat krijgen die Albanezen een ruimte zeg.
Hell To The Liars
  woensdag 12 september 2007 @ 21:33:11 #169
30220 Barca
pi_53132714
Melchiot scoort ... oh nee, eigen doelpunt afgekeurd wegens duwen van een Albanees. WHOEHAHAHA!! ROTFLMFAO

"Er komt niks van de vleugels" zegt Derksen. Hm ... heeft hij eens gelijk. Brengt het ook eens op fatsoenlijke wijze. Okay, Melchiot komt wel op maar MOET (omdat een ander het niet doet) ook nog voorzetten geven. Dat lukt vanuit stand (weliswaar gblokt) maar niet vanuit een sprint.

Je kon er opwachten ... ook al wint Nederland nog met 0 - 1 ... het blijft slecht. Ik geloof namelijk niet in een goede tweede helft. En wie denkt dat Bassie ontslag krijgt: "Haal de stront uit je ogen, Bassie heeft een contract voor het leven.". (Ook al staat er op papier iets anders.)

[ Bericht 74% gewijzigd door Barca op 12-09-2007 21:47:57 ]
pi_53133164
wél spannend!

Van Hanegem

Derksen
  woensdag 12 september 2007 @ 21:51:38 #171
30220 Barca
pi_53133253
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:47 schreef Tennessee het volgende:
wél spannend!
Yeah right ... als je het vergelijkt met een potje memory met je overleden overgrootvader.
pi_53133410
Ik besluit toch maar even te kijken, zie vier kansen achter elkaar voor Albanië (WIE?) en ze de tv maar weer uit ...
pi_53133444
Het is weer om te huilen zo triest speelt oranje...
pi_53133737
*zap* * knnth ziet Urby, de man in vorm lopen ... tsja

ik blijf toch nog even kijken, dit is grappig

[ Bericht 9% gewijzigd door knnth op 12-09-2007 22:26:29 ]
pi_53134019
En dat is er weer één voor de statistieken .
pi_53134046
.v Nistelrooy scoort de 1-0: geeft Tennessee weer eens "reden" om met de cijfertjes te smijten.

@Ray: dat was jou dus ook al opgevallen
pi_53134075
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Mooi dat Oranje alsnog wint, maar écht, ik zou me er ROT voor schamen.
pi_53134122
Jaja, hier worden we EK mee . Om te huilen zo slecht. Het komt weer aan op de individuele kwaliteit van een speler ipv teamspel.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53134164
Resultaat is ok, maar verder
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_53134177
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:39 schreef harrypiel het volgende:
.v Nistelrooy scoort de 1-0: geeft Tennessee weer eens "reden" om met de cijfertjes te smijten.

@Ray: dat was jou dus ook al opgevallen
Inderdaad alvast een voorschotje:
[Barca modus] Onbelangrijke goal weer van Ruud, intikker en levert ook niet de 3 punten op ofzo[/Barca modus]
pi_53134197
mazzelkont
pi_53134210
Nou, hij heeft weer gewonnen hoor.. Top Coach.!!!! !
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53134212
Dramatische wedstrijd, maar ik kan me sowieso geen leuke wedstrijd van een land herinneren tegen dit soort kutlandjes. Het mag heel wat beter zijn dat zeker, maar dit kan geen graadmeter zijn.
Mijn god wat een kutpot
pi_53134234
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
En dat is er weer één voor de statistieken .
pi_53134273
Overigens snap ik de hele taktiek niet.

Tegen Albanie is het stroef voetballen, je krijgt daardoor weinig/geen ruimte bij de goal. Wat je dan moet doen is met 2 spitsen spelen. Ruud als afmaker en Van Persie als de technische speler.
Vervolgens speel je met 4 middenvelders, Sneijder, Gio, Seedorf en de Zeeuw. Sneijder en Seedorf als degene die kunnen schieten en strooien met passes en Gio en de Zeeuw als incidentele meekomende middenvelder en als stofzuigers.
Dan wacht je af wat de Albanezen gaan doen en hoe de wedstrijd verloopt. Loopt het goed (wat haast wel moet met mijn briljante taktiek) Schuif je een verdediger door en haal je De Zeeuw eruit voor VDV.
Hierdoor heb je een geweldige 2e lijn met 2 superspitsen en 2 stofzugiers om de ballen naar voren te brengen.
Van Persie moest op gegeven moment gewisselt worden wat doe je dan. Je moet Kuyt inbrengen, een werker die voor openingen kan zorgen, niet nog een stijve linkspoot die alles binnendoor moet doen.
Op deze manier zou je met 3-0 of meer moeten winnen.

Maar dat is mijn mening
  FOK!fotograaf woensdag 12 september 2007 @ 22:51:22 #186
842 Zorro
Z
pi_53134274
Wat is die van Basten goed, gewoon WEER een wedstrijd gewonnen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_53134293
V. Basten
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53134344
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:51 schreef Zorro het volgende:
Wat is die van Basten goed, gewoon WEER een wedstrijd gewonnen
laat de statistieken maar komen

van basten beste coach ooit

emanuelson beste linksback ooit

van nistelrooy beste spits ooit hmm, dat laatste was niet sarcastisch
  woensdag 12 september 2007 @ 22:57:33 #189
30220 Barca
pi_53134362
Van Nistelrooy toont zijn klasse (en nu eens met een belangrijke goal). Al was zijn spel op het doelpunt na belachelijk slecht. Net als van de rest van het elftal.

Ongelooflijk wat hebben we een goede ploeg. Bassie is echt een topcoach! De sfeer in de groep is zo goed? Nou ... het zooitje arrogante vedetten was hevig gefrustreerd. Over hun eigen gebreken.

De 11 tegen Roemenië: Van der Sar, De Jong, Boulahrouz, Emanuelson, Heitinga, Van Bronckhorst, De Zeeuw, Seedorf, Van der Vaart, Van Nistelrooy en Kuyt.

Bassie zal echter wel weer anders beslissen!
  woensdag 12 september 2007 @ 22:58:37 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134381
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:44 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens... ZIjn hele carriere was de basis voor zijn aanstelling, zonder die carriere was hij nu geen bondscoach geweest... En bovendien... Hij was erbij toen we kampioen werden in '88 en ook toen het vervolgens hélemaal misging in '90 en ook met het Deense mirakel van '92... Dat is JUIST bijzonder relevante ervaring die bijvoorbeeld een Hiddink, Advocaat, Van Gaal en Foppe de Haan niét hebben.
Slaat absoluut nergens op, iemand zijn spelercarričre die als basis wordt gebruikt om bondscoach te worden!

Overigens was het weer genieten geblazen vanavond! Maar goed, de cijfers zijn nog altijd fenomenaal!
pi_53134382
Ik verlies interesse in 't Nederlands elftal. Marco, Marco, Marco...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53134384
Die landjes moeten worden opgerold met een nulletje of 6. Ben blij dat ik dit niet gezien heb....is toch wel te verwachten.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:00:45 #193
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134415
Bassie: "we hebben de hele tweede helft proberen aan te vallen"
pi_53134426
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:58 schreef M0NTANA het volgende:

Overigens was het weer genieten geblazen vanavond! Maar goed, de cijfers zijn nog altijd fenomenaal!
Inderdaad.
pi_53134438
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:58 schreef Smeich het volgende:
Die landjes moeten worden opgerold met een nulletje of 6. Ben blij dat ik dit niet gezien heb....is toch wel te verwachten.
Kroatie (WIE?) wint 6-0 van Andorra ...
pi_53134440
Marco, je kunt er geen kut van.... opzouten met je tactische onvermogen

"We hebben de hele 2e helft op hun helft gespeeld"

HALLO WE SPELEN TEGEN ALBANIE

"We hebben niet veel kansen gecreeerd maar wel gevaar gesticht"

HALLO WE SPELEN TEGEN ALBANIE

Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_53134452
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:02 schreef knnth het volgende:

[..]

Kroatie (WIE?)
Dan onderschat je Kroatié toch wel..
  woensdag 12 september 2007 @ 23:03:11 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53134459
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:20 schreef knnth het volgende:
*zap* * knnth ziet Urby, de man in vorm lopen ... tsja

ik blijf toch nog even kijken, dit is grappig
Heb je verder goed gekeken nog?
Gouden wissel dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_53134461
Volgens mij heeft Bassie aan de binnenkant van zijn ogen gekeken, hij snapt er echt niet van.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:03:50 #200
30220 Barca
pi_53134467
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:51 schreef VoreG het volgende:
Overigens snap ik de hele taktiek niet.

Tegen Albanie is het stroef voetballen, je krijgt daardoor weinig/geen ruimte bij de goal. Wat je dan moet doen is met 2 spitsen spelen. Ruud als afmaker en Van Persie als de technische speler.
Vervolgens speel je met 4 middenvelders, Sneijder, Gio, Seedorf en de Zeeuw. Sneijder en Seedorf als degene die kunnen schieten en strooien met passes en Gio en de Zeeuw als incidentele meekomende middenvelder en als stofzuigers.
Dan wacht je af wat de Albanezen gaan doen en hoe de wedstrijd verloopt. Loopt het goed (wat haast wel moet met mijn briljante taktiek) Schuif je een verdediger door en haal je De Zeeuw eruit voor VDV.
Hierdoor heb je een geweldige 2e lijn met 2 superspitsen en 2 stofzugiers om de ballen naar voren te brengen.
Van Persie moest op gegeven moment gewisselt worden wat doe je dan. Je moet Kuyt inbrengen, een werker die voor openingen kan zorgen, niet nog een stijve linkspoot die alles binnendoor moet doen.
Op deze manier zou je met 3-0 of meer moeten winnen.

Maar dat is mijn mening
Veld groot houden. Niet met vleugelspitsen maar met opkomende backs. Melchiot deed dat maar kon weinig met de paar ballen die hij kreeg (werd nauwelijks in het spel betrokken door ploeggenoten).

2 aanvallers en 4 middenvelders betekent 4 verdedigers die niks doen. Sneijder en Seedorf centraal is er 1 te veel. Ze kunnen wel samen op het midenveld spelen als een van hen meer aan de zijkant speelt: Seedorf centraal, Wesley rechts en Raffie links.

Het was weer een typisch oranje-avondje!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:04:19 #201
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_53134474
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:03 schreef Panic_A het volgende:
Volgens mij heeft Bassie aan de binnenkant van zijn ogen gekeken, hij snapt er echt niet van.
idd zeg, jezus, hij maakt zich echt belachelijk
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 12 september 2007 @ 23:04:27 #202
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53134478
Dat interview, schei toch uit Verdiend gewonnen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:04:31 #203
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_53134479
'Tegenstander die zich ingraaft'

Die lui zijn tig keer voor onze goal geweest flapdrol!!!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:05:03 #204
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_53134489
quote:

[..]

WK98

Kroatie 3e plaats

in de troostfinale van NEDERLAND (4e) gewonnen..
  woensdag 12 september 2007 @ 23:05:24 #205
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134492
Willem: "ik denk dat ie achterstevoren gekeken heeft. Wat zie ie nou te kletsen"
pi_53134501
V Basten
Wat een gelul in dat interview met hem.. Hij vond het nog goed ook..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53134505
quote:

[..]

Andorra is nog een klasse slechter dan Albanië...
  woensdag 12 september 2007 @ 23:06:09 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134506
Marco van Basten durft ook niet eens in de spiegel te kijken, gedisciplineerde overwinning, terecht ook, compliment naar de jongens, hele tweede helft op de helft van Albanië gespeeld blablabla. Zeg dan gewoon dat het kut was, dat je gemazzeld hebt en dat je eens hard gaat nadenken over wat beter moet. Want het geluk houdt een keer op, als men zo blijft voetballen, stranden we al in de groepsfase van het WK.
pi_53134509
Van Hanegem "Volgens mij heeft ie achterstevoren gezeten"

Hij is echt stekeblind inderdaad, hij heeft een hele andere wedstrijd gezien

En dan ook nog zeggen "Ik neem aan dat alle Nederlanders blij zijn"

En Albanie groef zich niet in, ze hebben verdomme 7 kansen gecreeerd
pi_53134518
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:06 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten durft ook niet eens in de spiegel te kijken, gedisciplineerde overwinning, terecht ook, compliment naar de jongens, hele tweede helft op de helft van Albanië gespeeld blablabla. Zeg dan gewoon dat het kut was, dat je gemazzeld hebt en dat je eens hard gaat nadenken over wat beter moet. Want het geluk houdt een keer op, als men zo blijft voetballen, stranden we al in de groepsfase van het WK.
Ja tenenkrommend...
  woensdag 12 september 2007 @ 23:08:24 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134533
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:47 schreef Tennessee het volgende:
wél spannend!
Tegen fuckin' Albanië, wat een kutvoetbal weer.

Maar goed, voor jou tellen alleen de statistieken en als we die er bijnemen, moet Oranje toch wel gezien worden als grote kanshebber voor de Europese titel!

Johan Derksen is een eikel, maar hij heeft inmiddels wel exact dezelfde mening als ik!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:09:36 #212
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53134545
Johan Derksen is een held en heeft 100% gelijk over van Basten, Willem ook
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:10:20 #213
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134557
Nee Sneider dan...want een lul-argument.

Komt er op neer dat NL tegen een gemotiveerde tegenstander speelt en daarom speelt nl slecht??
pi_53134560
wat een populistisch makkelijk gebrabbel zeg van Van Hanegem en die andere dwaas, Nederland heeft gewonnen. Altijd pauperwedstrijden in het oosten en wees blij dat we 3 punten hebben gepakt.

Ik heb minder walgelijke passes gezien dan afgelopen zaterdag, dus prima. Van basten had het ook niet over goed voetbal maar over goed geconcentreerd voetbal. Al dat gezeik van die commentatoren, zo makkelijk allemaal.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_53134562
waardeloze trainer
van persie rechtsbuiten-->
vd vaart rechtsbuiten-->
kuijt linksbuiten-->
mathijssen selecteren
bouma selecteren
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  woensdag 12 september 2007 @ 23:10:57 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134565
En dat interview van Wesley Sneijder: "Je weet dat die jongens de wedstrijd van het jaar spelen, van hun leven zelfs!" Nee, jongen. Albanië weet tegenwoordig (net als Slovenië, Macedonië etc) dat er iets te halen valt tegen Nederland en met een beetje geluk aan de andere zijde was dit gewoon gebeurt!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:11:57 #217
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134584
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
En dat interview van Wesley Sneijder: "Je weet dat die jongens de wedstrijd van het jaar spelen, van hun leven zelfs!" Nee, jongen. Albanië weet tegenwoordig (net als Slovenië, Macedonië etc) dat er iets te halen valt tegen Nederland en met een beetje geluk aan de andere zijde was dit gewoon gebeurt!
Ongelofelijk he? Wat een misplaatste arrogantie ook.

ps:
Oranje mazzelt

Verdiend was de zege niet te noemen. Het Nederlands elftal speelde erbarmelijk slecht. Albanië toonde meer agressie en had de gevaarlijkste kansen, terwijl Oranje vooral volhardde in dom voetbal. Opnieuw probeerden de spelers van bondscoach Marco van Basten louter via het centrum het doel van de tegenstander te zoeken.

Slechts één keer kwam er een aanval van over de flanken. Het leverde nog een doelpunt ook op via Emanuelson en Van Nistelrooy. In de negentig voorafgaande minuten was Oranje niet in het buurt van het doel van Beqaj geweest. Wesley Sneijder dreigde enkele keren met een uithaal van afstand, meer niet.

Albanië was heel wat gevaarlijker, maar Edwin van der Sar en scheidsrechter Mike Riley voorkwamen een voorsprong van de thuisploeg. Zo redde Van der Sar enkele keren knap, zoals op een laag schot van Lorik Cana.

Riley bespaarde Nederland een achterstand door vlak voor rust een eigen doelpunt van Mario Melchiot af te keuren. De verdediger kopte raak na een vrije trap. Riley annuleerde de goal omdat er door enkele Albanezen te veel zou zijn geduwd. Een echt duidelijke overtredingen was niet te zien.

vi
pi_53134592
T is natuurlijk ook de eerste keer dat de snor live ná oranje mag analyseren, en hij wil graag van Gaal overtreffen.
Maar ben t eens met m hoor.
pi_53134597
Ik heb er gewoon geen woorden voor, voor deze onkunde
pi_53134609
even voor de duidelijkheid... dat voor Van Hanegem van mij was in de rust... na afloop moest ik alleen erg om hem lachen...

Marco van Basten

Alle spelers en andere staf van Oranje
pi_53134611
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
De snor even de boel rechtzetten: de ploeg die in '88 voor t laatst een prijs heeft gewonnen.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:14:42 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134630
De supporters die nu nog beweren dat de noodklok niet geluid hoeft te worden, gaan maar lekker door met hun polonaise en hoor ik in 2008 na de groespafse wel. Op zich een voordeel dat je op het EK gegarandeerd drie wedstrijden speelt, want anders had Nederland er tegen de eerste tegenstander uitgevlogen!

Opvallend dat Johan Derksen exact dezelfde dingen opmerkt als wij hier, zou hij dit topic soms ook volgen?
  woensdag 12 september 2007 @ 23:15:14 #223
30220 Barca
pi_53134640
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef Linkmiegel het volgende:
waardeloze trainer
vd vaart rechtsbuiten-->
kuijt linksbuiten-->
mathijssen selecteren
bouma selecteren
Ooijer opstellen
Seedorf niet opstellen
pi_53134642
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef M0NTANA het volgende:
De supporters die nu nog beweren dat de noodklok niet geluid hoeft te worden, gaan maar lekker door met hun polonaise en hoor ik in 2008 na de groespafse wel. Op zich een voordeel dat je op het EK gegarandeerd drie wedstrijden speelt, want anders had Nederland er tegen de eerste tegenstander uitgevlogen!

Opvallend dat Johan Derksen exact dezelfde dingen opmerkt als wij hier, zou hij dit topic soms ook volgen?
Ben jij niet stiekem Derksen?
pi_53134645
Derksen en V Hanegem verkondigen gewoon de mening van 14 miljoen mensen... die andere 2 miljoen heeft geen verstand van voetbal
  woensdag 12 september 2007 @ 23:15:21 #226
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134648
Sneider denkt gewoon dat ie er al is. Daarom zal hij het ook nog erg lastig krijgen in Spanje.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:15:41 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134662
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:13 schreef Tennessee het volgende:
even voor de duidelijkheid... dat voor Van Hanegem van mij was in de rust... na afloop moest ik alleen erg om hem lachen...
Ga je verder nog op deze wanprestatie in? Of zit je je te sjorren op wéér drie punten?
  woensdag 12 september 2007 @ 23:16:44 #228
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134688
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef Barca het volgende:

[..]

Ooijer opstellen
Dat was nog het positieve. Want die Heitinga is veel en veel minder. Dan heb je 2 verdedigers die weleens een slippertje maken: Heitinga en Mathijsen.
Ooijer is gewoon degelijk.
pi_53134703
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef Nyrem het volgende:
Nee Sneider dan...want een lul-argument.

Komt er op neer dat NL tegen een gemotiveerde tegenstander speelt en daarom speelt nl slecht??
Hilarisch inderdaad. Dat die Albanezen het gore lef hebben om gemotiveerd te zijn. Schandalig.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:17:35 #230
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134713
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef M0NTANA het volgende:

Waarschijnlijk zegt Van Basten dat het elftal dan nog in een leercurve zit en dat het WK2026 het doel is.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:17:59 #231
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53134723
4-3-3.
Welgeteld één keer de achterlijn gehaald, en dan door de linkshalf (bij de goal).
Een opkomende rechtsback. In 4-3-3!!! Hallo!! Dat kan echt niet.

Jongens, het doet pijn om zoveel goede voetballers zo kut te zien spelen.
Kuyt - Ruud - VONderVaart

......Ruud - Kuyt
.......... Sneijder
VdV
ideetje?

Gio was btw 3 keer in beeld. Nadat hij linksback werd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53134738
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan onderschat je Kroatié toch wel..
Nee hoor ... Kroatië ooit met Suker, Boban, Prosinecki ... ik ken ze hoor Maar Kroatië zie ik nu niet als een titelkandidaat, terwijl Nederland die potentie imo wél heeft.
pi_53134741
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:16 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Dat was nog het positieve. Want die Heitinga is veel en veel minder. Dan heb je 2 verdedigers die weleens een slippertje maken: Heitinga en Mathijsen.
Ooijer is gewoon degelijk.
Heitinga moet je ook op de positie van Gio zetten. Daar speelt hij bij Ajax erg goed namelijk.
pi_53134748
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:17 schreef ErikT het volgende:

Gio was btw 3 keer in beeld. Nadat hij linksback werd.
die mistte ik zaterdag ook al wat doet die jongen zit die tussendoor bidons bij te vullen?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_53134750
Wat een drama weer, maar als we zo doorgaan op het WK tja ik heb liever dat je zo door zou gaan dan tegen Portugal goed spelen en met anti voetbal verliezen
AFC AJAX
pi_53134752
Offtopic: Schotland
pi_53134764
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef danos het volgende:
wat een populistisch makkelijk gebrabbel zeg van Van Hanegem en die andere dwaas, Nederland heeft gewonnen. Altijd pauperwedstrijden in het oosten en wees blij dat we 3 punten hebben gepakt.

Ik heb minder walgelijke passes gezien dan afgelopen zaterdag, dus prima. Van basten had het ook niet over goed voetbal maar over goed geconcentreerd voetbal. Al dat gezeik van die commentatoren, zo makkelijk allemaal.
Hou toch op man. Het was gewoon dramatisch slecht. Albanie heeft de grootste kansen gehad en Nederland mag van geluk spreken dat het nog gescoord heeft. Deze mazzel houdt echt wel een keer op hoor. De Kritiek van Snor en Willem is volkomen terecht. Spelers niet op hun positie zetten, volhouden aan 4-3-3, de meest vreemde wissels etc etc.
Voor hetzelfde geld was er vandaag kansloos met 2-0 verloren, was je dan ook zo positief?
pi_53134767
Kun je nagaan dat we net ietsje pietsje beter zijn dan 11 lijfeigenen die toevallig moesten voetballen ipv slavenarbeid leveren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 12 september 2007 @ 23:20:14 #239
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134785
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:17 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zegt Van Basten dat het elftal dan nog in een leercurve zit en dat het WK2026 het doel is.
Je kunt het ook omdraaien. Kennelijk zijn types als Sneider niet gemotiveerd tegen dit soort landen die niet echt top zijn. Hij is dus niet professioneel?
Klasse is juist ook tegen de kleinere landen weten te presteren en een hoog niveau neer te zetten.
Tja en bah ze schoppen en duwen. Ze proberen je uit je spel te halen. OMG het zijn net voetballers...
  woensdag 12 september 2007 @ 23:20:15 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134786
Opnieuw wordt Clarence Seedorf geprovoceerd door hem negentig minuten op de bank te zetten!

De beste speler van de CL, maar om onbegrijpelijke redenen krijgt hij geen eerlijke kans van Bassie.

Opnieuw 4-3-3 was natuurlijk niet verrassend, dat het opnieuw kut was ook niet.

Het is dat ik als Nederlander altijd het beste hoop voor Oranje, want ben al geneigd te hopen op puntverlies.
pi_53134793
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef steve-urkel het volgende:

[..]

WK98

Kroatie 3e plaats

in de troostfinale van NEDERLAND (4e) gewonnen..
dat was een compleet andere generatie ... net als in 1998 wel wereldkampioen kon worden, maar nu niet (ongeacht clown bassie)
pi_53134799
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef knnth het volgende:

[..]
Maar Kroatië zie ik niet als een titelkandidaat
Dat is inderdaad het andere uiterste
  woensdag 12 september 2007 @ 23:21:38 #243
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134824
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heitinga moet je ook op de positie van Gio zetten. Daar speelt hij bij Ajax erg goed namelijk.
Nee, Heitinga kan op die positie het minste kwaad/fout doen. Dat is iets anders als goed spelen.
(wedstrijden tegen slavia etc)
pi_53134853
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het andere uiterste

Punt blijft, Nederland hoort selectiegewijs gewoon bij het groepje titelkandidaten voor het EK. Maar ze spelen als een middenmoter.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:23:13 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134861
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hou toch op man. Het was gewoon dramatisch slecht. Albanie heeft de grootste kansen gehad en Nederland mag van geluk spreken dat het nog gescoord heeft. Deze mazzel houdt echt wel een keer op hoor. De Kritiek van Snor en Willem is volkomen terecht. Spelers niet op hun positie zetten, volhouden aan 4-3-3, de meest vreemde wissels etc etc.
Voor hetzelfde geld was er vandaag kansloos met 2-0 verloren, was je dan ook zo positief?
Het erge is dat de mazzel pas ophoudt, wanneer de knock out-fase van een eindronde wordt gebruikt.

Nederland wint veel ondanks Marco van Basten, ondanks het systeem dat hij hanteert en echt, hij mag dan ook NOOIT gaan klagen over een gebrek aan geluk, want dat heeft hij al voldoende gehad!
pi_53134863
Jan Mulder op Ned1
pi_53134892
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Nee, Heitinga kan op die positie het minste kwaad/fout doen. Dat is iets anders als goed spelen.
(wedstrijden tegen slavia etc)
Dan heb je echt te weinig wedstrijden van Ajax gekeken. Heitinga is een goede verdedigende middenvelder met de potentie om uit te groeien tot een hele goede.
pi_53134898
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ga je verder nog op deze wanprestatie in? Of zit je je te sjorren op wéér drie punten?
kzit nog even naar Hiddink te kijken..

poe, viel niet mee (hiddink)

Nou ja, net zoals jij je helemaal bij Derksen aan kan sluiten kan ik me helemaal bij Van Basten aansluiten qua wat ze na de wedstrijd hebben gezegd...
  woensdag 12 september 2007 @ 23:26:24 #249
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53134917
Het mooiste vind ik nog dat een aantal spelers schijt heeft aan Marco's plan en gewoon gaat voetballen zoals ze dat gewend zijn.
Melchiot komt op als een back in 4-4-2.
Van der Vaart liet zich zakken en speelde als rechtshalf.
Kuyt bood zich aan als een spits.
Emanuelson haalde de achterlijn als een links-half in 4-4-2.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:26:34 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134920
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

kzit nog even naar Hiddink te kijken
Als velen signaleren dat 4-3-3 niet goed is, dat spelers worden misbruikt op verkeerde posities, dat het spel belabberd is, dat Oranje verschrikkelijk veel geluk heeft en dat Marco van Basten er absoluut niets van bakt, dan moet er toch wel een kern van waarheid inzitten?

Oh, nee. De cijfers zijn goed, we mogen geen kritiek hebben!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:26:52 #251
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134924
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan heb je echt te weinig wedstrijden van Ajax gekeken. Heitinga is een goede verdedigende middenvelder met de potentie om uit te groeien tot een hele goede.
Hij voetbalt al een tijdje bij Ajax. Volgens mij zien de grote clubs in het buitenland in hem geen goede speler (niet zonder reden). Hij maakt simpel te veel fouten.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:27:17 #252
30220 Barca
pi_53134930
Ooijer deed, zoals gewoonlijk, niks goed.

Inderdaad ... Heitinga als controlerende middenvelder. Heb je meer (nodige) fysieke kracht op het middenveld. Boulah is dé mandekker/ausputzer.

Clarence geen seconde speeltijd! Te triest voor woorden!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:28:59 #253
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53134970
Van Hanegem was meesterlijk met z'n "volgens mij zat van basten met de rug naar het veld toe"
pi_53134975
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:27 schreef Barca het volgende:
Clarence geen seconde speeltijd! Te triest voor woorden!
Schandalig.
pi_53134997
meneer Derksen, hier is één Nederlander die tevreden is over deze wedstrijd en trots op het Nederlands elftal...

En blij! En dat was ik ook al vóór het Van Basten interview
  woensdag 12 september 2007 @ 23:33:41 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135053
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:30 schreef Tennessee het volgende:
meneer Derksen, hier is één Nederlander die tevreden is over deze wedstrijd en trots op het Nederlands elftal...

En blij! En dat was ik ook al vóór het Van Basten interview
Tevreden over de wedstrijd of tevreden over de uitslag?

Geloof jij nog altijd in een eventuele Europese titel volgend jaar, na het aanschouwen van deze wanvertoning?
pi_53135070
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

hij mag dan ook NOOIT gaan klagen over een gebrek aan geluk, want dat heeft hij al voldoende gehad!
Zal je zien dat ie bij de eerste de beste verliespot zegt: ''Het geluk was ook niet aan onze kant vanavond''
  woensdag 12 september 2007 @ 23:36:13 #258
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_53135095
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:23 schreef Longmen het volgende:
Jan Mulder op Ned1
ik zag het ja

Wat doet die oude snoeperd van een jan mulder op een bloot meisje van in de 20?
pi_53135123
Het meest irritante vind ik nog dat Bassie totaal geen zelfreflectie heeft
  woensdag 12 september 2007 @ 23:39:16 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135144
Overigens heb ik medelijden met veel internationals, niet alleen de eerder genoemde Clarence Seedorf, maar eigenlijk met iedereen. Ze weten allemaal dat er met een andere bondscoach (en dus andere opstelling) veel meer mogelijk is, maar kunnen dit gewoon niet uitspreken, aangezien ze anders uitgekotst worden en het EK kunnen vergeten.

Niemand kan er nog voor zorgen dat Marco van Basten ook maar iets toegeeft, ook maar iets wijzigt, ook al is er meer dan voldoende aanleiding voor. Ach, eigenlijk heb ik me al neergelegd bij een kut-EK, want Van Basten haalt dat toernooi toch nog wel. Maar ik mag toch hopen dat we na het Ek een andere bondscoach zullen krijgen?

Op zich zal iedereen het beter doen, ik meld me hierbij vrijwillig aan. Iedere euro die aan Bassie wordt betaald, is er één teveel en daarom zou ik het best gratis willen doen. Heb overigens weinig tot geen ervaring, maar dat lijkt me geen vereiste. Heb inmiddels al bijna 25 topics aangetoond dat ik tot meer in staat ben dan Van Basten!

pi_53135146
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Geloof jij nog altijd in een eventuele Europese titel volgend jaar, na het aanschouwen van deze wanvertoning?
Ik ben tevreden over de uitslag en dat mogen we eigenlijk ook wel zijn.
En daarnaast moet je deze wedstrijd los zien van het EK. Op een EK speel je toch anders op de een of andere manier.
Echte graadmeters zijn wedstrijden tegen Bulgarije en Roemenié, daar kan je zien waar je staat en afgelopen zaterdag hebben we niet best gespeeld, maar wel 2-0 gewonnen. Dat is ruim voldoende.
pi_53135151
Weer een landje in de pak gehakt zal ie denken
pi_53135221
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Schandalig.
Seedorf reist met het Nederlands elftal mee naar Albanie daar te zien dat van Basten meer vertrouwen heeft in Emanuelson als wisselspeler
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53135253
Als de belangrijke, ervaren spelers één lijn trekken, ik noem een Vd Sar, V Nistelrooij, Sneijder VDV, Van Persie, Seedorf, Kuijt en Van Bronkhorst en het vertrouwen in Bassie opzeggen dan is ie morgen nog weg.... dat is de enige manier....
  woensdag 12 september 2007 @ 23:45:10 #265
30220 Barca
pi_53135258
Tevreden? Ik had nog liever gehad dat we met 10 - 0 verloren. Ergens heel diep achter in mijn hoofd en op de bodem van mijn hart hoop ik, tegen beter weten in, op een ontslag van Bassie als we het ek niet halen.

Ach ... droom lekker verder. Bassie blijft tot zijn pensioen bondscoach.
pi_53135261
Seedorf is echt een Ghandi geworden. Iedere normale vedette van zijn klasse zou allang z'n dikke vinger aan Bassie hebben getoond
pi_53135272
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Derksen en V Hanegem verkondigen gewoon de mening van 14 miljoen mensen... die andere 2 miljoen heeft geen verstand van voetbal
er lopen meer dan 2 miljoen vrouwen rond hoor in nederland
  woensdag 12 september 2007 @ 23:46:50 #268
30220 Barca
pi_53135297
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Seedorf reist met het Nederlands elftal mee naar Albanie daar te zien dat van Basten meer vertrouwen heeft in Emanuelson als wisselspeler
Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer. quote]Op woensdag 12 september 2007 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Als de belangrijke, ervaren spelers één lijn trekken, ik noem een Vd Sar, V Nistelrooij, Sneijder VDV, Van Persie, Seedorf, Kuijt en Van Bronkhorst en het vertrouwen in Bassie opzeggen dan is ie morgen nog weg.... dat is de enige manier....
[/quote] Dat zal niet gebeuren. Bassie roept ze gewoon niet op en kiest dan voor Bas Roorda, Donny de Groot, Engelaar, Gregoor van Dijk, Slory, Danny Mathijsen, Sibon en Leon Kantelberg.

[ Bericht 33% gewijzigd door Barca op 12-09-2007 23:53:05 ]
pi_53135327
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

En daarnaast moet je deze wedstrijd los zien van het EK. Op een EK speel je toch anders op de een of andere manier.
Klopt, op een EK kan je in een bepaalde flow komen. Zie hoe moelilijk toplanden het ook hebben in deze kwalificatie. Dat is geen toeval. Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee. Een andere coach kan Oranje wat meer de goede kant op helpen denk ik, maar niet heel veel meer.
That's all folks!
pi_53135334
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer.
seedorf en mathijssen zijn ook echt te vergelijken he? allebei verdedigers enzo
  woensdag 12 september 2007 @ 23:49:53 #271
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135370
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Echte graadmeters zijn wedstrijden tegen Bulgarije en Roemenié, daar kan je zien waar je staat en afgelopen zaterdag hebben we niet best gespeeld, maar wel 2-0 gewonnen. Dat is ruim voldoende.
Wij voetbalsupporters moeten nog meer vertrouwen krijgen na dit soort wedstrijden en na klinkende overwinningen moeten we hardop dromen over een succes volgend jaar, maar na iedere interland onder Marco van Basten kijk ik banger naar de toekomst dan ooit.
pi_53135389
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee.
We zijn op weg. Vandaag een goaltje in de 90e minuut.
Ik voorspel een kampioenschap .
pi_53135397
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef Barca het volgende:
Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer.
Ik vind persoonlijk een "viel goed in" wel wat mager om Seedorf buiten het elftal te houden
pi_53135410
Van Basten doe elke Nederlander inclusief jezelf een plezier en ga rentenieren in Milaan. Na deze absolute wanvertoning heb je jezelf belachelijk gemakt en dan nog eens vermelden in het intervieuw dat de overwinning terrecht was????
Ik had echt gehoopt dat we met een nederlaag naar huis waren gegaan, niet voor de spelers maar voor meneer van Basten en de lamzakken van de KNVB die hem een hand boven het hoofd houden.
Oke we winnen de belanrijke wedstrijden, maar vraag niet hoe. Als er dadelijk een tegenstander van een beetje formaat komt worden we overrompeld met dit soort spel.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:52:04 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135430
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Klopt, op een EK kan je in een bepaalde flow komen. Zie hoe moelilijk toplanden het ook hebben in deze kwalificatie. Dat is geen toeval. Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee. Een andere coach kan Oranje wat meer de goede kant op helpen denk ik, maar niet heel veel meer.
Zie je het verschil niet dan? Die toplanden hebben het moeilijk tijdens hun kwalificatie, maar staan er volgend jaar echt wel. Nederland mazzelt, maar kwalificeert zich moeiteloos. Maar dan? Op het EK zal het helemaal misgaan, buiten het feit dat we geweldige spelers tot onze beschikking hebben, zie ik geen enkel aanknopingspunt voor een succesvol optreden tijdens komend EK.
pi_53135437
Overigens ben ik dolgelukkig met deze overwinning, anders was m'n toto echt dramatisch verlopen ........
pi_53135443
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Sorry dat het zo lang duurde.

Iedereen mag van mij kritiek hebben en daarover in discussie gaan van mij, daar heb ik helemaal geen probleem mee, prima zelfs! En als je ervan overtuigd bent, met alle respect, dat we met 12 keepers moeten spelen, prima, geen enkel probleem. Waar ik wél een probleem mee heb is dat dit dé Marco van Basten/Bondscoach topic op Fok! is, andere topics over van Basten zijn niet toegestaan. Oók prima, als dat Fok!-beleid is heb ik me daarbij neer te leggen. Maar het kan niet zo zijn dat het Fok!-beleid is om alleen een denigrerende topic over Van Basten toe te staan, als Van Basten dat zou willen zou hij daar een advocaat op kunnen zetten en Fok! dwingen dat beleid aan te passen en wie weet zelfs een schadevergoeding eisen. Ik denk niet dat hij dat zal doen, maar als leek denk ik dat het zeker zou kunnen. In ieder geval stoor ik me er flink aan en blijf ik voorlopig proberen er verandering in te brengen op de manier waarop ik dat al een aantal weken doe. Tot grote irritatie van jullie geloof ik, maar dan staan we quite zal ik maar zeggen... Het voetbal begint, later meer...
Met alle respect, maar een 100% onzin reacte op mijn inhoudelijke commentaar. Dat hele fok! beleid zal me aan m'n reet roesten en daar wil ik het hier niet eens over hebben. Als jij je er zo aan iiriteert, zit er ook een knop op je PC waarmee die uit kan.

Oftewel, nog steeds geen inhoudelijke reactie. Waarom niet? Waarschijnlijk omdat ik punten aandraag waar je niets tegenin kan brengen. Wat overigens typisch is dat al die punten weer perfect op de wedstrijd van vanavond van toepassing zijn.......

Off-topic: ik hoop dat Van Basten volgend seizoen Ten Cate opvolgt.
pi_53135444
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:

allebei... dit is precies het soort wedstrijd als die tegen Portugal, en nu gingen we er veel beter mee om, alleen Van Persie leek even te ver te gaan, en Van Nistelrooy had die gele kaart denk ik óók wel kunnen voorkomen door net iets beter na te denken... En nu zal je wel zeggen dat Albanië geen Portugal is, nou, misschien dat ze qua individuele kwaliteit op een lager niveau zitten, maar er werd door die Albanezen een paar keer heel leuk gecombineerd en het was maar goed dat Van der Sar scherp was...
quote:
Dat blijf ik doen tot we eruit liggen, ik ben er niet van overtuigd dat we gaan winnen, maar dat heb ik wel afgeleerd de laatste twintig jaar. Ik denk dat als we nog verder groeien (en ik neem zeker groei waar, bijvoorbeeld in vergelijk met die wedstrijd tegen Portugal. Voor hetzelfde geld was Van Persie nét wat verder gegaan en hadden we de tweede helft weer met tien man mogen spelen en dan was het heel anders afgelopen vanavond.) dat we een heel serieuze kanshebber zullen zijn.

Verder heb ik genoten van een heel spannende en zeker aantrekkelijke wedstrijd, al liep het bij Oranje nog niet zo als we dat graag allemaal zouden zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tennessee op 12-09-2007 23:58:02 ]
pi_53135450
Nou ik heb liever de winst. Hij gaat toch wel weg na het EK. Hij gaat echt niet weg voordat hij zich écht niet gekwalificeerd heeft. Dus het is of een EK of geen EK, maar geen EK zonder Van Basten.
pi_53135463
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zie je het verschil niet dan? Die toplanden hebben het moeilijk tijdens hun kwalificatie, maar staan er volgend jaar echt wel. Nederland mazzelt, maar kwalificeert zich moeiteloos. Maar dan? Op het EK zal het helemaal misgaan, buiten het feit dat we geweldige spelers tot onze beschikking hebben, zie ik geen enkel aanknopingspunt voor een succesvol optreden tijdens komend EK.
Maar elke kwalificatie is toch dramatisch qua voetbal. Nederland gaat pas voetballen op de eindtoernooien.
pi_53135471
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef DRD het volgende:

[..]

Met alle respect, maar een 100% onzin reacte op mijn inhoudelijke commentaar. Dat hele fok! beleid zal me aan m'n reet roesten en daar wil ik het hier niet eens over hebben. Als jij je er zo aan iiriteert, zit er ook een knop op je PC waarmee die uit kan.

Oftewel, nog steeds geen inhoudelijke reactie. Waarom niet? Waarschijnlijk omdat ik punten aandraag waar je niets tegenin kan brengen. Wat overigens typisch is dat al die punten weer perfect op de wedstrijd van vanavond van toepassing zijn.......

Off-topic: ik hoop dat Van Basten volgend seizoen Ten Cate opvolgt.
omdat ik nog niet klaar was... er stond toch dat het voetbal begon en er later meer zou volgen?
pi_53135476
Verder leek het natuurlijk wel een CL wedstrijd van Ajax maar goed ook dat zijn we gewend van Marco Wat dat betreft past deze internationale wanprestatie er ook goed bij
  woensdag 12 september 2007 @ 23:54:29 #283
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53135487
Hee Tennesseegast. Albanië. Daar wonen 3 houthakkers en een kip.
pi_53135508
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Verder heb ik genoten van een heel spannende en zeker aantrekkelijke wedstrijd, al liep het bij Oranje nog niet zo als we dat graag allemaal zouden zien.
Ik kon je argumenten best vaak volgen, ook al was ik het er niet altijd mee eens, maar een ZEER!!! aantrekkelijke!!!! wedstrijd?
Nee al zou Van Basten me een miljoen geven dan zou ik dat m'n strot niet uit kunnen krijgen.
Nee zo zou ik het niet noemen, het was een ongelooflijk slechte wedstrijd.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:55:39 #285
30220 Barca
pi_53135517
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

seedorf en mathijssen zijn ook echt te vergelijken he? allebei verdedigers enzo
Als je nu eerst eens goed leest en nadenkt.

Er werd gezegd dat Seedorf zou balen omdat Urby inviel. Urby deed het goed.

Mathijsen is een verdediger (nou ja, op papier dan) en Seedorf een middenvelder maar met Seedorf als extra middenvelder hadden we het beter gedaan dan nu! Moeilijk hč om dat te snappen?!
pi_53135541
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:53 schreef Tennessee het volgende:

[..]

omdat ik nog niet klaar was... er stond toch dat het voetbal begon en er later meer zou volgen?
Waarom dan wel weer datzelfde lulverhaal posten? Quote me dan niet..........

Zit je ook al te wachten totdat je deel #25 kan openen met een positieve titel?

Vind trouwens dat langzamerhand de spelersgroep ook een verwijt gemaakt moet gaan worden. Die zien in het veld ook niet wat 99% van de Nederlanders buiten het veld wel zien. En die hebben geen van allen het lef meer om, desnoods in het veld als een coach langs de kant kan roepen wat ie wil, omzettingen te doen.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:57:10 #287
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135556
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

allebei... dit is precies het soort wedstrijd als die tegen Portugal, en nu gingen we er veel beter mee om, alleen Van Persie leek even te ver te gaan, en Van Nistelrooy had die gele kaart denk ik óók wel kunnen voorkomen door net iets beter na te denken... En nu zal je wel zeggen dat Albanië geen Portugal is, nou, misschien dat ze qua individuele kwaliteit op een lager niveau zitten, maar er werd door die Albanezen een paar keer heel leuk gecombineerd en het was maar goed dat Van der Sar scherp was...
Zo'n wedstrijd als vandaag moet je eenvoudig winnen, maar nu win je onverdiend in de laatste minuut.

Is toch gewoon kut?
quote:
[..]

Dat blijf ik doen tot we eruit liggen, ik ben er niet van overtuigd dat we gaan winnen, maar dat heb ik wel afgeleerd de laatste twintig jaar. Ik denk dat als we nog verder groeien (en ik neem zeker groei waar, bijvoorbeeld in vergelijk met die wedstrijd tegen Portugal). Voor hetzelfde geld was Van Persie nét wat verder gegaan en hadden we de tweede helft weer met tien man mogen spelen en dan was het heel anders afgelopen vanavond.

Groei zie ik niet, op mijn ergernis na dan. De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië, Marco van Basten is in drie jaar niet eens in de buurt gekomen!

Als iedere voorganger evenveel geluk zou hebben als Van Basten, waren we minimaal tweemaal wereldkampioen geworden en hadden we ook nog een paar Europese titels op zak.
pi_53135561
Meesterlijk uitgevoerd plan!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53135606
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Groei zie ik niet, op mijn ergernis na dan. De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië,
Agh die wedstrijd werd ook verneukt door de coach dus zoveel verschilt het niet.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:59:13 #290
30220 Barca
pi_53135611
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:53 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar elke kwalificatie is toch dramatisch qua voetbal. Nederland gaat pas voetballen op de eindtoernooien.
Ook dan niet. We kunnen het gewoon niet. Gaan we dat nog eens beseffen?!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:59:24 #291
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53135617
quote:
De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië,
Dat was m inderdaad. Ik zat het me vanavond af te vragen.

De enige manier om Van Basten weg te krijgen is als de spelersgroep één lijn trekt. Maar ja, de helft van de spelers zou niet in de selectie zitten zonder van Basten, dus dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
pi_53135620
Het eerste half uur ofzo was echt werelds.
"Het wordt 5-0!!"
pi_53135622
quote:

[..]

Groei zie ik niet, op mijn ergernis na dan. De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië, Marco van Basten is in drie jaar niet eens in de buurt gekomen!
Om heel eerlijk te zijn: augustus 2006, Ierland-Nederland, was redelijk tot goed te noemen. En wat betreft groei, Luxemburg uit was het absolute dieptepunt, waar niet eens meer dan 3 keer overgespeelt kon worden voordat het alweer fout ging.
pi_53135626
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef DRD het volgende:

[..]

Waarom dan wel weer datzelfde lulverhaal posten? Quote me dan niet..........
ik denk dat je wel begrijpt dat ik nu even niet zo gemotiveerd ben om aan deel 2 te beginnen
  donderdag 13 september 2007 @ 00:00:11 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135637
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef DRD het volgende:

Vind trouwens dat langzamerhand de spelersgroep ook een verwijt gemaakt moet gaan worden. Die zien in het veld ook niet wat 99% van de Nederlanders buiten het veld wel zien. En die hebben geen van allen het lef meer om, desnoods in het veld als een coach langs de kant kan roepen wat ie wil, omzettingen te doen.
Kom op, zeg. Die weten toch ook wat er gebeurt als je kritiek levert? Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel gingen hem voor en ze kennen de gevolgen, het is gewoon overduidelijk dat er inderdaad een "ik-mag-je-politiek" wordt gevoerd. Als je je gedraagt als een mak schaap, mag je hopen op het EK en anders laat hij je gewoon keihard vallen. De selectie neem ik dan ook niets kwalijk, heb juist medelijden met ze.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:01:27 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135666
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef DRD het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn: augustus 2006, Ierland-Nederland, was redelijk tot goed te noemen. En wat betreft groei, Luxemburg uit was het absolute dieptepunt, waar niet eens meer dan 3 keer overgespeelt kon worden voordat het alweer fout ging.
Een oefeninterland tegen het B-elftal van Ierland noem ik geen échte wedstrijd, zeg nou eerlijk.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:02:19 #297
30220 Barca
pi_53135681
De laatste goede wedstrijd was op het ek 88. De overwinning tegen Engeland. Toen was Bassie goed.
pi_53135734
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kom op, zeg. Die weten toch ook wat er gebeurt als je kritiek levert? Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel gingen hem voor en ze kennen de gevolgen, het is gewoon overduidelijk dat er inderdaad een "ik-mag-je-politiek" wordt gevoerd. Als je je gedraagt als een mak schaap, mag je hopen op het EK en anders laat hij je gewoon keihard vallen. De selectie neem ik dan ook niets kwalijk, heb juist medelijden met ze.
Juist daarom. Collectief of individueel er echt eens wat van zeggen. Bommel weg, Nistelrooy weg, Seedorf weg, Sneijder weg, vd Vaart weg, v Persie weg, vd Sar weg. En weet je wat dan het resultaat zal zijn? Marco weg.

Is een illusie, tuurlijk. Maar is de enige optie hoe ik van Basten niet als bondscoach zie op het EK. (of een dodelijk ongeluk ofzo, maar dat gaat toch nog at stappen te ver)
  donderdag 13 september 2007 @ 00:05:46 #299
30220 Barca
pi_53135755
Laten we onszelf nou niet langer voor de gek houden. Met de juiste selectie, het juiste elftal, de juiste coach en het juiste systeem is op een eindtoernooi de halve finale het hoogst haalbare.

Juiste coach ... dat is niet Bassie. En Bassie mag blijven tot hij 187 jaar oud is. Zelfs al is 'ie vanaf 69 jaar seniel, blind en wat voor handicap je nog meer kan hebben. Hij heeft nu al een handicap: bij golf!

Kan niet iemand Osama bellen om te vragen of er een luxe Tora Bora grot is voor Bassie? Kan 'ie daar wonen en jaar in, jaar uit trainen voor de Dubai classic. (Of zo'n ander golftoernooi.)
  donderdag 13 september 2007 @ 00:06:47 #300
30220 Barca
pi_53135774
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef DRD het volgende:

[..]

Juist daarom. Collectief of individueel er echt eens wat van zeggen. Bommel weg, Nistelrooy weg, Seedorf weg, Sneijder weg, vd Vaart weg, v Persie weg, vd Sar weg. En weet je wat dan het resultaat zal zijn? Marco weg.

Is een illusie, tuurlijk. Maar is de enige optie hoe ik van Basten niet als bondscoach zie op het EK. (of een dodelijk ongeluk ofzo, maar dat gaat toch nog at stappen te ver)
Marco blijft. En anders roept 'ie ze gewoon niet op.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:07:01 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135780
Trouwens, we gaan verder in: Marco van Basten moet ontslagen worden! #25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')