abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53116663
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:57 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Doe niet zo dom, joh. Iedereen kan toch zien dat het systeem van Van Basten vaak voor geen meter functioneert.
17 keer winst, 1 keer verlies, 5 keer gelijk... Wat nou niet functioneren?
pi_53116706
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zelfs een blinde ziet dat dit systeem al drie jaar voor geen meter loopt, maar wij hebben een bondscoach die te eigenwijs is om dat toe te geven en iets anders te proberen.
17 keer winst, 1 keer verlies, 5 keer gelijk... Wat nou voor geen meter lopen? Wie is er hier nou blind en eigenwijs?
pi_53116756
Als je de statistieken bekijkt kan je gewoon niks tegen Van Basten inbrengen. Op voetbaltechnisch gebied kan je daarentegen heel wat op aanmerken of onderbouwen met de statistieken.
Blijft lastig dit!
  woensdag 12 september 2007 @ 11:07:37 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53116800
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef Tennessee het volgende:

[..]

17 keer winst, 1 keer verlies, 5 keer gelijk... Wat nou voor geen meter lopen? Wie is er hier nou blind en eigenwijs?
Stop eens met het herhalen van die cijfers, zij bieden geen garantie voor de toekomst.

Na drie jaar staat er nog steeds geen team, dat valt Marco van Basten aan te rekenen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53116813
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:59 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Het enige dat Marco bashers doen is die resultaten negeren, vage intrigeverhalen lopen te verzinnen en wat over speelsystemen brabbelen zonder ook maar enig bewijs te kunnen leveren dat ze niet ontzettend uit hun nek lopen te lullen... oh ja, en voor de hand liggende voorspellingen doen en die als vaststaande feiten presenteren... hmm, die Marco bashers hebben het wel een stuk drukker zeg...
wat is er nu vals en intrgeverhalen? Het verhaal van Montana berust ook op feiten.... Er bestaat ook nog zoiets als het niet zien zitten in een coach...

Waarom heb je het trouwens niet over de wedstrijd tegen Portugal?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53116852
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:05 schreef VoreG het volgende:
...Op voetbaltechnisch gebied kan je daarentegen heel wat op aanmerken of onderbouwen met de statistieken.
...
graag, zou heel goed voor de discussie zijn...
pi_53116874
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:07 schreef M0NTANA het volgende:

Stop eens met het herhalen van die cijfers...
kom eens met argumenten die wél ergens op slaan en te bewijzen zijn...
pi_53116939
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef Longmen het volgende:

Waarom heb je het trouwens niet over de wedstrijd tegen Portugal?
Ik heb het toch ook over die wedstrijd tegen Portugal? Die tegen tegen Portugal is de 1 in 23 17 5 1 en die tegen Luxemburg zit bij de 17, hebben we die ook meteen gehad...
  woensdag 12 september 2007 @ 11:16:28 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53116961
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:10 schreef Tennessee het volgende:

[..]

kom eens met argumenten die wél ergens op slaan en te bewijzen zijn...
Het is toch een feit dat 4-3-3 niet loopt en dat er nog geen team staat?

Maar goed, wat wil je nu eigenlijk bereiken? Dat iedereen toegeeft dat de cijfers van Marco van Basten goed zijn? Dat we stoppen met kritiek geven? Dat we onze mening voor ons houden? Dat de titel van deze reeks wordt veranderd in "Marco van Basten moet contractverlenging krijgen!"?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53117109
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook over die wedstrijd tegen Portugal? Die tegen tegen Portugal is de 1 in 23 17 5 1 en die tegen Luxemburg zit bij de 17, hebben we die ook meteen gehad...
Niet de één uit je rijtje maar de belichaming van het falende beleid van Marco. Hij was niet in staat in te grijpen, er werd een belabberd systeem gespeeld, NL is geen moment dreigend geweest, etc. Op het moment dat hij en het team er moesten staan, gebeurde dat niet. Die wedstrijd is alleszeggend geweest.

Vooralsnog kom jij niet verder dan alleen de cijfertjes op te noemen. Als je verder wil in de discussie, moet je die zelf ook sturen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53117152
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:16 schreef M0NTANA het volgende:

Het is toch een feit dat 4-3-3 niet loopt en dat er nog geen team staat?
feit (het ~, ~en)
1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat

de vaststaande werkelijkheid is dat er een team staat dat uit 23 wedstrijden er 17 heeft gewonnen en maar 1 heeft verloren... En ik heb respect voor je als je nu quantumfysisch aan kan tonen dat we niet in dezelfde werkelijkheid leven en dan ben ik voorlopig even uitgeluld denk ik... succes!
quote:
Maar goed, wat wil je nu eigenlijk bereiken?
Jij bent deze topicreeks begonnen, ik niet... Wat wil JIJ ermee bereiken? Dat Van Basten ontslagen wordt? of dat jij volgend jaar net als na de WK06 weer kan roepen dat je het allemaal wel voorspeld hebt en dat als ze bij de KNVB maar naar jou hadden geluisterd we in '06 en'08 wél kampioen waren geworden?
quote:
Dat iedereen toegeeft dat de cijfers van Marco van Basten goed zijn? Dat we stoppen met kritiek geven? Dat we onze mening voor ons houden? Dat de titel van deze reeks wordt veranderd in "Marco van Basten moet contractverlenging krijgen!"?
"Moet Marco van Basten contractverlenging krijgen?" als topictitel voor dé Van Basten topic die JIJ van mij mag blijven openen zou ik zeer tevreden mee zijn... En daar mag iedereen van mij net zo veel kritiek spuien als ze maar willen...
  woensdag 12 september 2007 @ 11:30:31 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53117266
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

feit (het ~, ~en)
1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat

de vaststaande werkelijkheid is dat er een team staat dat uit 23 wedstrijden er 17 heeft gewonnen en maar 1 heeft verloren... En ik heb respect voor je als je nu quantumfysisch aan kan tonen dat we niet in dezelfde werkelijkheid leven en dan ben ik voorlopig even uitgeluld denk ik... succes!
OK, op de man af dan: Staat er nu een team, vind je? VInd jij 4-3-3 lopen? En alsjeblieft, niet wéér die cijfers. Die vertellen alleen wat de resultaten waren, niet wat er op het veld gebeurde.
quote:
[..]

Jij bent deze topicreeks begonnen, ik niet... Wat wil JIJ ermee bereiken? Dat Van Basten ontslagen wordt? of dat jij volgend jaar net als na de WK06 weer kan roepen dat je het allemaal wel voorspeld hebt en dat als ze bij de KNVB maar naar jou hadden geluisterd we in '06 en'08 wél kampioen waren geworden?
Of we dan wél kampioen zouden zijn geworden, weet ik niet. Toch zouden we meer kans maken!
quote:
[..]

"Moet Marco van Basten contractverlenging krijgen?" als topictitel voor dé Van Basten topic die JIJ van mij mag blijven openen zou ik zeer tevreden mee zijn...
Dream on, pannekoek. Of je nou in dit topic blijft posten of niet, deze reeks bestaat al 24 delen en waarom zou de titel dan moeten worden veranderd, omdat slechts één persoon daar behoefte aan heeft?
pi_53117399
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:

OK, op de man af dan: Staat er nu een team, vind je?
Beetje overbodige vraag lijkt me... Ja, dat vind ik absoluut zeker helemaal. Nog niet perfect, maar er staat zeker een team.
quote:
VInd jij 4-3-3 lopen? En alsjeblieft, niet wéér die cijfers. Die vertellen alleen wat de resultaten waren, niet wat er op het veld gebeurde.
Zoals ik al eerder heb gezegd; Ik heb niet de illusie ook maar een greintje van het Talent, inzicht, kennis en ervaring van voetbal te hebben die Marco van Basten heeft en ik heb geen enkele reden te twijfelen aan Van Basten's beste bedoelingen. Het enige waar ik Van Basten op kán beoordelen zijn de feiten en wat ik hem in de media hoor vertellen. Van mij mag Van Basten vandaag nog tekenen tot ná 2010.
quote:
Dream on, pannekoek. Of je nou in dit topic blijft posten of niet, deze reeks bestaat al 24 delen en waarom zou de titel dan moeten worden veranderd, omdat slechts één persoon daar behoefte aan heeft?
Pannekoek? En is deze reeks niet ook begonnen omdat slechts één persoon daar behoefte aan had... En maakt deze reeks het niet onmogelijk om enige andere topic over Van Basten te openen voor andere mensen die daar misschien behoefte aan hebben?
pi_53117602
oww, wat ik daarnet zei over dat ik tevreden zou zijn met "Moet Marco van Basten contractverlenging krijgen?" als topictitel voor dé Van Basten topic die JIJ van mij mag blijven openen... Ik vergat erbij te zeggen dat ik ook graag een andere (neutrale) openingsgraphic zou zien...
pi_53117692
Nummer zeven is even op verzoek van iemand anders

1. Onder Van Basten is er geen gezeik binnen de groep meer.
2. Onder Van Basten wordt nog steeds zoveel mogelijk aanvallend voetbal gespeeld.
3. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werden er 17 (bijna 75%) gewonnen.
4. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werd er maar één verloren.
5. Het in die 23 gespeelde wedstrijden behaalde doelsaldo van 40-7 is uitstekend.
6. Van Basten heeft een grote verjonging doorgevoerd waardoor we op de volgende WK weer flink wat ervaring in ons team hebben (met een perfect gemiddelde leeftijd van 27,5 ongeveer)
7. Marco van Basten is "een lekker ding"...
pi_53117931
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef Tennessee het volgende:
Nummer zeven is even op verzoek van iemand anders

1. Onder Van Basten is er geen gezeik binnen de groep meer.
Bullshit. Er is overal altijd nog wel wat onenigheid. Maar dat wordt momenteel meer binnenskamers gehouden dan via de pers gespeeld.
quote:
2. Onder Van Basten wordt nog steeds zoveel mogelijk aanvallend voetbal gespeeld.
Bullshit. Realistisch voetbal. Vanavond zul je amper kunnen gaan genieten van Nederland hoor. Kleine kutlanden gaan voor de goal liggen en zie er maar door heen te komen.
quote:
3. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werden er 17 (bijna 75%) gewonnen.
Klopt.
quote:
4. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werd er maar één verloren.
Klopt.
quote:
5. Het in die 23 gespeelde wedstrijden behaalde doelsaldo van 40-7 is uitstekend.
Klopt.
quote:
6. Van Basten heeft een grote verjonging doorgevoerd waardoor we op de volgende WK weer flink wat ervaring in ons team hebben (met een perfect gemiddelde leeftijd van 27,5 ongeveer)
Klopt, maar dat probleem had iedere andere bondscoach ook gehad aangezien er een behoorlijke generatieoverlapping is. Er moest ook wel verjongd worden. Maar voor een land zou de korte termijn moeten gelden.
quote:
7. Marco van Basten is "een lekker ding"...
Woohoo.

Het enige waarin je gelijk hebt en je al drie dagen loopt te verkondigen zijn die cijfers. Dus het wordt lichtelijk irritant.
  woensdag 12 september 2007 @ 12:00:34 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53117966
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:37 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Beetje overbodige vraag lijkt me... Ja, dat vind ik absoluut zeker helemaal. Nog niet perfect, maar er staat zeker een team.

Ben jij soms werkzaam voor de KNVB?
quote:
[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd; Ik heb niet de illusie ook maar een greintje van het Talent, inzicht, kennis en ervaring van voetbal te hebben die Marco van Basten heeft en ik heb geen enkele reden te twijfelen aan Van Basten's beste bedoelingen. Het enige waar ik Van Basten op kán beoordelen zijn de feiten en wat ik hem in de media hoor vertellen. Van mij mag Van Basten vandaag nog tekenen tot ná 2010.
Ook ik kan in herhaling blijven vallen, zoals jij met je cijfertjes. 4-3-3 loopt voor geen meter en er staat na drie jaar nog altijd geen team waarmee we met vertrouwen kunnen afreizen naar Oostenrijk en Zwitserland, maar verder zijn we natuurlijk de gedoodverfde favoertiet voor de Europese titel.
quote:
[..]

Pannekoek? En is deze reeks niet ook begonnen omdat slechts één persoon daar behoefte aan had... En maakt deze reeks het niet onmogelijk om enige andere topic over Van Basten te openen voor andere mensen die daar misschien behoefte aan hebben?
Denk je nou echt dat ik de enige was die behoefte had aan dat topic? Er waren toen veel minder mensen met kritiek op Marco van Basten dan nu, maar nog altijd genoeg.

Even ter illustratie:

PLAE@ opende op 10 mei 2006: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1

Sloggi opende op 26 juni 2006: Marco van Basten moet ontslagen worden, #1.

En op 5 juli 2006 opende ik: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1

In ruim een jaar tijd al 24 topics, al ruim 7.000 posts. De kritiek is deze steeds steeds meer toegenomen, veel oogkleppen zijn afgegaan en jij behoort tot de minderheid die wél vertrouwen houdt in Marco van Basten, zijn wij allemaal zo dom of ben jij zo slim?
pi_53118025
Bij die 7000 zitten ook verdedigingsposts van mij he, Montana.
pi_53118114
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

Bullshit. Er is overal altijd nog wel wat onenigheid. Maar dat wordt momenteel meer binnenskamers gehouden dan via de pers gespeeld.
Dan zit jij dus in die groep of je verzint maar wat... toch?
quote:
Bullshit. Realistisch voetbal. Vanavond zul je amper kunnen gaan genieten van Nederland hoor. Kleine kutlanden gaan voor de goal liggen en zie er maar door heen te komen.
weer zo'n helderziende... Kleine kutlanden die voor de goal gaan liggen... zooooaaaalsss... Italië? En zie jij Nederland voor de goal gaan liggen tegen "grotere" landen? dach ut nie...
  woensdag 12 september 2007 @ 12:08:59 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53118143
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij die 7000 zitten ook verdedigingsposts van mij he, Montana. [afbeelding]
Gelukkig wel, want als al ruim 7.000 posts iedereen het met de TT eens was, was het ook een saaie boel.
pi_53118180
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef Tennessee het volgende:
Je hebt het verkeerd begrepen... het was de bedoeling dat jij ook met een lijstje zou komen... misschien komt dat nog?
Nok eens met dat debiele toontje, je lijkt wel een verknipte 1e jaars PABO student, die om e.o.a. wijze denkt dat dit hele topic naar z'n hand gezet dient te worden omdat ie het niet eens is met de kritiek op van Basten.

Dat laatste is prima, hoef je het niet mee eens te zijn, maar de rest, tis bijna alsof je na het Telekids forum een aantal stappen bent overgeslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DIGGER op 12-09-2007 12:16:34 ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53118200
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het enige waarin je gelijk hebt en je al drie dagen loopt te verkondigen zijn die cijfers. Dus het wordt lichtelijk irritant.
lichtelijk?

Ik ga stiekem hopen dat Albanie vanavond wint, al jouw cijfertjes in 1 klap niet meer zo positief uitvallen en deze reeks weer lekker verder kan gaan waar hij ruim 22 delen meer bezig was. Want aan Tennessee's laatste reactie op een post van mij te zien is hij een kampioen in het selectief quoten.

Knap dat mensen die discussie met hem volhouden, ik wordt alleen al van het meelezen dodelijk vermoeid.
pi_53118208
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ben jij soms werkzaam voor de KNVB?
En jij dan zeker op het ministerie van Volksaufklärung und Propaganda... je argumenten worden met het uur sterker.... not
quote:
In ruim een jaar tijd al 24 topics, al ruim 7.000 posts.
Is dat inclusief die van mij?
  woensdag 12 september 2007 @ 12:16:09 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53118268
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:11 schreef DRD het volgende:

Want aan Tennessee's laatste reactie op een post van mij te zien is hij een kampioen in het selectief quoten.
Same here, hij vergeet op de helft van mijn post van 10.35 uur te reageren.
quote:
Knap dat mensen die discussie met hem volhouden, ik wordt alleen al van het meelezen dodelijk vermoeid.
Het is ook vermoeiend, maar beter snel schoon schip maken, zodat hij terug kan naar het Telekids-forum.
pi_53118321
Je kunt wel steeds met die cijfers komen, maar feit blijft dat Nederland de belangrijkste wedstrijd onder Van Basten verloren heeft; Portugal op het WK 2006.

Al die kwalificatiewedstrijden boeien niet als Nederland elke keer groepshoofd is en ingedeeld wordt in een poule met voor het overgrote deel zwakkelingen. Elke bondscoach verslaat die landen wel, of het nou Van Basten is, of Advocaat. Des te meer is het een schande dat Nederland twee keer gelijk heeft gespeeld tegen Macedonië en het twee keer moeite heeft gehad met Armenië onder Van Basten.

Je moet niet alleen maar naar de statistieken kijken. Het oog wilt ook wat, vooral Nederlanders. Tuurlijk zijn de drie punten belangrijk, maar de manier waarop speelt ook mee. Dit geeft namelijk ook een beeld hoe Nederland het zou kunnen doen op een EK/WK als Nederland zich weet te plaatsen. Van Basten heeft een geweldige kwalificatie voor het WK gehad, maar wat heeft het geholpen? Kansloos uitgeschakeld in de 1/8e finale. Dan zie ik liever een moeilijkere kwalificatie zoals Hiddink, maar wel een halve finale op een WK.

Wat er echt toe doet zijn wedstrijden tegen goede voetballanden. Schrap eens al die B-landen uit het lijstje waar van Van Basten tegen heeft gespeeld. Dus geen Macedonië, Armenië, Luxemburg, Andorra, Thailand, Liechtenstein etc. Dan zie je dat Van Basten gewoon een slechte score heeft tegen de goede landen: 2-2 Zweden, 0-0 Engeland, 2-2 Duitsland, 1-3 Italië, 1-1 Bulgarije, 1-1 Engeland, 0-0 Roemenië, 1-2 Zwitserland. Dat zijn de landen die zeker niet misstaan op een EK en waar Nederland niet van heeft kunnen winnen. De knappe zeges vind ik in twee jaar Van Basten de overwinningen op Tsjechië en de 4-1 tegen Rusland.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')