Nee hij scoorde alleen maar onbelangrijke goals en intikkertjes he? Zoals de 2-0 tegen Bulgarijequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:49 schreef Barca het volgende:
Ray> Dat Seedorf in de ogen van Bassie achter Sneijder en Van der Vaart staat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet alle drie gekozen kunnen worden.
Over Seedorf, Davids, Van Nistelrooij en Van Bommel en hun problemen met Bassie: in het geval Van Bommel denk ik dat dat aan de speler ligt. Bij Seedorf en Davids geef ik Bassie de schuld. Van Nistelrooij mag me overtuigen dat hij wel een goede gast is. Voorlopig heb ik, o.a. vanwege het wk, het idee dat hij dat niet is.
Juist en nog slecht voor de teamsfeer ook. Heeft onder geen enkele bondscoach goed gespeeld.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee hij scoorde alleen maar onbelangrijke goals en intikkertjes he? Zoals de 2-0 tegen Bulgarije
De 2-0 was ook echt een intikker en ook nog eens een onbelangrijke goal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist en nog slecht voor de teamsfeer ook. Heeft onder geen enkele bondscoach goed gespeeld.
Wedstrijd was al gespeeld. Bulgaren wekten niet de indruk terug te komen. Was zeker geen briljante goal. Bal kwam wat gelukkig voor zijn voet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
De 2-0 was ook echt een intikker en ook nog eens een onbelangrijke goal.![]()
Kleuterschool niveau.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:40 schreef Tennessee het volgende:
luister wat ik voor vandaag heb bedacht!
Laten we een lijstje maken van korte bondige punten waarom volgens ons Van Basten wél of niét ontslagen zou moeten worden. Liefst in één, korte zin per punt... Wat vinden jullie ervan?
nou, probeer je dan voor de lol even te verlagen tot mijn niveau, ok? zal vast niet makkelijk zijn maar doe je best, kom op...quote:Op woensdag 12 september 2007 07:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kleuterschool niveau.
Wel passend bij de trainer van Basten overigens
Je meent het nog ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Wedstrijd was al gespeeld. Bulgaren wekten niet de indruk terug te komen. Was zeker geen briljante goal. Bal kwam wat gelukkig voor zijn voet.
En ook al vind jij die goal wel geweldig ... 't is slechts 1 moment van zijn interlandcarrière.
Wel gezeik met absolute toppers als Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooijquote:Op woensdag 12 september 2007 07:47 schreef Tennessee het volgende:
Hier zijn alvast 5 punten voor het lijstje waarom hij niet ontslagen zou moeten worden.;
1. Onder Van Basten is er geen gezeik binnen de groep.
Kutvoetbal, komt doordat spits op eiland staat en/of er veelal zonder tien wordt gespeeld.quote:2. Onder Van Basten wordt nog steeds zoveel mogelijk aanvallend voetbal gespeeld.
Knap, winstpercentage alleen is echter niet genoeg, of het moet 100% zijn. Liever nu af en toe wat steekjes laten vallen, dan tijdens een groot toernooi. Landen als Frankrijk en Italië plaatsen zich zelden tot nooit zonder moeite voor een EK of WK, maar staan er wel tijdens zo'n toernooi, bij Nederland is het precies andersom.quote:3. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werden er 17 (bijna 75%) gewonnen.
OK, dus als we de oefenwedstrijden niet meetellen, dan heeft Nederland nog nooit een goede wedstrijd gespeeld. De enige acceptabele wedstrijden (qua niveau) waren, de ererste helft, tegen Duitsland en tegen het B-elftal van Ierland.quote:4. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werd er maar één verloren.
Ach, wat hebben we eraan? Zie mijn motivaie bij jouw derde punt.quote:5. Het in die 23 gespeelde wedstrijden behaalde doelsaldo van 40-7 is uitstekend.
Zoals DIGGER al zegt, beetje kleuterniveau dit. Je bent fuckin' 38 jaar, kom eens wat volwassener over!quote:Ik ben erg benieuwd wat jullie voor punten verzinnen... Ik zal er zelf later ook nog wel een paar toevoegen denk ik...
Nee hoor, is juist opgelost, Seedorf en Nistelrooy doen weer gewoon mee zonder te zeiken (vooral Seedorf zonder te zeiken, héél goed voorbeeld voor de jongere spelers nu, heel knap van Seedorf!) en Van Bommel loopt nu buiten de groep verder te zeiken...quote:Op woensdag 12 september 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Wel gezeik met absolute toppers als Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij
We waren het er toch over eens dat resultaat voorlopig belangrijker is dan mooi?quote:Kutvoetbal, komt doordat spits op eiland staat en/of er veelal zonder tien wordt gespeeld.
Winstpercentage van 100%? Over 23 wedstrijden? Vind je dat zelf niet ook een beetje onrealistisch?quote:Knap, winstpercentage alleen is echter niet genoeg, of het moet 100% zijn. Liever nu af en toe wat steekjes laten vallen, dan tijdens een groot toernooi. Landen als Frankrijk en Italië plaatsen zich zelden tot nooit zonder moeite voor een EK of WK, maar staan er wel tijdens zo'n toernooi, bij Nederland is het precies andersom.
Hoe kan je nou 23 wedstrijden spelen met 17x winst en maar één verliespot zonder goed te spelen? Of misschien moet je even definiëren wat jij dan onder "goed" verstaat?quote:OK, dus als we de oefenwedstrijden niet meetellen, dan heeft Nederland nog nooit een goede wedstrijd gespeeld.
Dat we ons waarschijnlijk voor de tweede keer op rij zonder enige problemen kwalificeren en na bijvoorbeeld 2002 is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend.quote:Ach, wat hebben we eraan? Zie mijn motivaie bij jouw derde punt.
Nou, als je het over niveau wil hebben weet ik er ook nog wel een paar, maar ik had me vandaag juist voorgenomen niet persoonlijk en strikt inhoudelijk te zijn...quote:Zoals DIGGER al zegt, beetje kleuterniveau dit. Je bent fuckin' 38 jaar, kom eens wat volwassener over!
Met dit soort lijstjes ben ik enkele jaren geleden gestopt, dus helaas voor jou.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef Tennessee het volgende:
Je hebt het verkeerd begrepen... het was de bedoeling dat jij ook met een lijstje zou komen... misschien komt dat nog?
Marco van Basten provoceert Clarence Seedorf door hem keer op keer weer te vernederen, heel knap dat Seedorf hier niet op ingaat en zodoende de bom niet is gebarsten, maar het blijft natuurlijk onrustig. Mark van Bommel is uitgeroepen tot beste speler van Bayern München, maar in Oranje krijgt hij geen volwaardige kans? Aan wie ligt dat? Toch echt aan Van Basten!quote:[..]
Nee hoor, is juist opgelost, Seedorf en Nistelrooy doen weer gewoon mee zonder te zeiken (vooral Seedorf zonder te zeiken, héél goed voorbeeld voor de jongere spelers nu, heel knap van Seedorf!) en Van Bommel loopt nu buiten de groep verder te zeiken...
Zeker, maar dan moet jij niet gaan beweren dat Van Basten tracht aanvallend te voetballen.quote:[..]
We waren het er toch over eens dat resultaat voorlopig belangrijker is dan mooi?
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat een winstpercentage alleen iets zegt als het 100% is, zodat je ook alle belangrijke wedstrijden hebt gewonnen. Nu zegt het helemaal niets, we kopen er toch niets voor?quote:[..]
Winstpercentage van 100%? Over 23 wedstrijden? Vind je dat zelf niet ook een beetje onrealistisch?
Het was sowieso niet "attractief en dominant" zoals Van Basten beloofde of geniet jij wel elke interland? Oranje wint haar wedstrijden door de individuele klasse van wat spelers, een systeem is niet te ontdekken.quote:[..]
Hoe kan je nou 23 wedstrijden spelen met maar één verliespot zonder goed te spelen? Of misschien moet je even definiëren wat jij dan onder "goed" verstaat?
Klopt, maar pas op het EK of WK begint het pas echt en dan maakt het niet uit of je je moeiteloos hebt geplaatst of ternauwernood. Zoals ik al eens zei, liever met de hakken over de sloot naar het EK en daar goed presteren, dan een ongeslagen kwalificatie maar romloos tenonder gaan.quote:[..]
Dat we ons waarschijnlijk voor de tweede keer op rij zonder enige problemen kwalificeren en na 2002 is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend.
Wat volwassen!quote:[..]
Nou, als je het over niveau wil hebben weet ik er ook nog wel een paar, maar ik had me vandaag juist voorgenomen niet persoonlijk en strikt inhoudelijk te zijn...
pfff, wat een kutsmoes...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
Met dit soort lijstjes ben ik enkele jaren geleden gestopt, dus helaas voor jou.
Jij noemt Oranje een "soap" en zo kijk je er volgens mij ook naar... Helaas maakt dat je blijkbaar blind voor de feiten... 23 17 5 1 40 7, na vanavond hopelijk 24 18 5 1 43 7... Wanneer kom jij nou eens met feiten inplaats van wat vage intrigeverhalen?quote:Marco van Basten provoceert Clarence Seedorf door hem keer op keer weer te vernederen, heel knap dat Seedorf hier niet op ingaat en zodoende de bom niet is gebarsten, maar het blijft natuurlijk onrustig. Mark van Bommel is uitgeroepen tot beste speler van Bayern München, maar in Oranje krijgt hij geen volwaardige kans? Aan wie ligt dat? Toch echt aan Van Basten!
Als wij er straks in de kwartfinale weer uitvliegen zal niemand het meer hebben over "hoe soepel" wij ons wel niet geplaatst hebben voor het EK. En als Italië dan straks het EK wint, na een moeizame kwalificatie, tja dat is de realiteit!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef Tennessee het volgende:Hoe kan je nou 23 wedstrijden spelen met 17x winst en maar één verliespot zonder goed te spelen? Of misschien moet je even definiëren wat jij dan onder "goed" verstaat?
de realiteit is hier dat niemand weet wat er volgend jaar gebeurt, zelfs maar of Oranje zich wel plaatst is nog niet zeker... En het is wel erg makkelijk om te gaan roepen dat Oranje volgend jaar geen kampioen wordt want de kans dat dat wél gebeurt is statistisch kleiner dan 10% dus de kans dat je gelijk krijgt is groter dan 90%... lef hoor... en wat doe je volgend jaar als we tóch kampioen zijn geworden? Snel een nieuwe account aanmaken zeker?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:43 schreef Longmen het volgende:
Als wij er straks in de kwartfinale weer uitvliegen zal niemand het meer hebben over "hoe soepel" wij ons wel niet geplaatst hebben voor het EK. En als Italië dan straks het EK wint, na een moeizame kwalificatie, tja dat is de realiteit!
Het enige wat Marco fans doen is wijzen op resultaten... En met je 38 jaar zul je toch moeten weten dat je niet zo voorbarig moet zijn in je conclusies. Wees gerust: mn account zal blijven bestaan en ik zal een mooi feest meevieren.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:47 schreef Tennessee het volgende:
[..]
de realiteit is hier dat niemand weet wat er volgend jaar gebeurt, zelfs maar of Oranje zich wel plaatst is nog niet zeker... En het is wel erg makkelijk om te gaan roepen dat Oranje volgend jaar geen kampioen wordt want de kans dat dat wél gebeurt is statistisch kleiner dan 10% dus de kans dat je gelijk krijgt is groter dan 90%... lef hoor... en wat doe je volgend jaar als we tóch kampioen zijn geworden? Snel een nieuwe account aanmaken zeker?
Dat zijn geen nieuwe bijdragesquote:Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef Tennessee het volgende:
Ik heb er nog een bedacht...
1. Onder Van Basten is er geen gezeik binnen de groep meer.
2. Onder Van Basten wordt nog steeds zoveel mogelijk aanvallend voetbal gespeeld.
3. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werden er 17 (bijna 75%) gewonnen.
4. Van de 23 gespeelde (echte) wedstrijden werd er maar één verloren.
5. Het in die 23 gespeelde wedstrijden behaalde doelsaldo van 40-7 is uitstekend.
6. Van Basten heeft een grote verjonging doorgevoerd waardoor we op de volgende WK weer flink wat ervaring in ons team hebben (met een perfecte gemiddelde leeftijd van 27,5 ongeveer)
Het gaat erom dat zo'n kwalificatie weinig zegt over hoe Oranje gaat presteren op het EK. Met dit voetbal is de kans gewoon niet erg groot dat Oranje straks goed gaat presteren als de tegenstanders sterker zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:47 schreef Tennessee het volgende:
[..]
de realiteit is hier dat niemand weet wat er volgend jaar gebeurt, zelfs maar of Oranje zich wel plaatst is nog niet zeker... En het is wel erg makkelijk om te gaan roepen dat Oranje volgend jaar geen kampioen wordt want de kans dat dat wél gebeurt is statistisch kleiner dan 10% dus de kans dat je gelijk krijgt is groter dan 90%... lef hoor... en wat doe je volgend jaar als we tóch kampioen zijn geworden? Snel een nieuwe account aanmaken zeker?
Ok, nou begrijp ik het! Jij hebt EA FIFA World Cup 2006 op je computer en daarmee heb je berekend dat JOUW systeem na 23 wedstrijden méér dan 75% winst en mínder dan 4% verlies oplevert...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
Van Basten speelt al drie jaar in 4-3-3 (meestal zónder tien) en al drie jaar loopt het voor geen meter, eigenlijk had er allang overgestapt moeten worden naar een ander systeem en voor een vaste opstelling gekozen moeten worden! Dan had er nu een team gestaan, een team dat nog een jaar verder ingespeeld kon worden en dat op het EK kon presteren. Nu rommelt hij nog altijd verder met een 4-3-3 dat overduidelijk niet loopt en wisselt zijn opstelling iedere interland weer, wat schieten we daar nou mee op? Natuurlijk, nogmaals geef ik het toe, zijn de cijfers in de kwalificatie geweldig! Maar wat schieten we ermee op?
Doe niet zo dom, joh. Iedereen kan toch zien dat het systeem van Van Basten vaak voor geen meter functioneert. Ik twijfel er eerlijk gezegd dan ook ernstig aan of jij wel eens een wedstrijd van Oranje onder Van Basten hebt bekeken.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, nou begrijp ik het! Jij hebt EA FIFA World Cup 2006 op je computer en daarmee heb je berekend dat JOUW systeem na 23 wedstrijden méér dan 75% winst en mínder dan 4% verlies oplevert...
Zelfs een blinde ziet dat dit systeem al drie jaar voor geen meter loopt, maar wij hebben een bondscoach die te eigenwijs is om dat toe te geven en iets anders te proberen.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, nou begrijp ik het! Jij hebt EA FIFA World Cup 2006 op je computer en daarmee heb je berekend dat JOUW systeem na 23 wedstrijden méér dan 75% winst en mínder dan 4% verlies oplevert...
Het enige dat Marco bashers doen is die resultaten negeren, vage intrigeverhalen lopen te verzinnen en wat over speelsystemen brabbelen zonder ook maar enig bewijs te kunnen leveren dat ze niet ontzettend uit hun nek lopen te lullen... oh ja, en voor de hand liggende voorspellingen doen en die als vaststaande feiten presenteren... hmm, die Marco bashers hebben het wel een stuk drukker zeg...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef Longmen het volgende:
Het enige wat Marco fans doen is wijzen op resultaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |