abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 23:26:52 #251
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134924
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan heb je echt te weinig wedstrijden van Ajax gekeken. Heitinga is een goede verdedigende middenvelder met de potentie om uit te groeien tot een hele goede.
Hij voetbalt al een tijdje bij Ajax. Volgens mij zien de grote clubs in het buitenland in hem geen goede speler (niet zonder reden). Hij maakt simpel te veel fouten.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:27:17 #252
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_53134930
Ooijer deed, zoals gewoonlijk, niks goed.

Inderdaad ... Heitinga als controlerende middenvelder. Heb je meer (nodige) fysieke kracht op het middenveld. Boulah is dé mandekker/ausputzer.

Clarence geen seconde speeltijd! Te triest voor woorden!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 12 september 2007 @ 23:28:59 #253
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53134970
Van Hanegem was meesterlijk met z'n "volgens mij zat van basten met de rug naar het veld toe"
pi_53134975
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:27 schreef Barca het volgende:
Clarence geen seconde speeltijd! Te triest voor woorden!
Schandalig.
pi_53134997
meneer Derksen, hier is één Nederlander die tevreden is over deze wedstrijd en trots op het Nederlands elftal...

En blij! En dat was ik ook al vóór het Van Basten interview
  woensdag 12 september 2007 @ 23:33:41 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135053
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:30 schreef Tennessee het volgende:
meneer Derksen, hier is één Nederlander die tevreden is over deze wedstrijd en trots op het Nederlands elftal...

En blij! En dat was ik ook al vóór het Van Basten interview
Tevreden over de wedstrijd of tevreden over de uitslag?

Geloof jij nog altijd in een eventuele Europese titel volgend jaar, na het aanschouwen van deze wanvertoning?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53135070
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

hij mag dan ook NOOIT gaan klagen over een gebrek aan geluk, want dat heeft hij al voldoende gehad!
Zal je zien dat ie bij de eerste de beste verliespot zegt: ''Het geluk was ook niet aan onze kant vanavond''
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 12 september 2007 @ 23:36:13 #258
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_53135095
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:23 schreef Longmen het volgende:
Jan Mulder op Ned1
ik zag het ja

Wat doet die oude snoeperd van een jan mulder op een bloot meisje van in de 20?
pi_53135123
Het meest irritante vind ik nog dat Bassie totaal geen zelfreflectie heeft
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:39:16 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135144
Overigens heb ik medelijden met veel internationals, niet alleen de eerder genoemde Clarence Seedorf, maar eigenlijk met iedereen. Ze weten allemaal dat er met een andere bondscoach (en dus andere opstelling) veel meer mogelijk is, maar kunnen dit gewoon niet uitspreken, aangezien ze anders uitgekotst worden en het EK kunnen vergeten.

Niemand kan er nog voor zorgen dat Marco van Basten ook maar iets toegeeft, ook maar iets wijzigt, ook al is er meer dan voldoende aanleiding voor. Ach, eigenlijk heb ik me al neergelegd bij een kut-EK, want Van Basten haalt dat toernooi toch nog wel. Maar ik mag toch hopen dat we na het Ek een andere bondscoach zullen krijgen?

Op zich zal iedereen het beter doen, ik meld me hierbij vrijwillig aan. Iedere euro die aan Bassie wordt betaald, is er één teveel en daarom zou ik het best gratis willen doen. Heb overigens weinig tot geen ervaring, maar dat lijkt me geen vereiste. Heb inmiddels al bijna 25 topics aangetoond dat ik tot meer in staat ben dan Van Basten!

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53135146
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Tevreden over de wedstrijd of tevreden over de uitslag?

Geloof jij nog altijd in een eventuele Europese titel volgend jaar, na het aanschouwen van deze wanvertoning?
Ik ben tevreden over de uitslag en dat mogen we eigenlijk ook wel zijn.
En daarnaast moet je deze wedstrijd los zien van het EK. Op een EK speel je toch anders op de een of andere manier.
Echte graadmeters zijn wedstrijden tegen Bulgarije en Roemenié, daar kan je zien waar je staat en afgelopen zaterdag hebben we niet best gespeeld, maar wel 2-0 gewonnen. Dat is ruim voldoende.
pi_53135151
Weer een landje in de pak gehakt zal ie denken
pi_53135221
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Schandalig.
Seedorf reist met het Nederlands elftal mee naar Albanie daar te zien dat van Basten meer vertrouwen heeft in Emanuelson als wisselspeler
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53135253
Als de belangrijke, ervaren spelers één lijn trekken, ik noem een Vd Sar, V Nistelrooij, Sneijder VDV, Van Persie, Seedorf, Kuijt en Van Bronkhorst en het vertrouwen in Bassie opzeggen dan is ie morgen nog weg.... dat is de enige manier....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:45:10 #265
30220 Barca
pi_53135258
Tevreden? Ik had nog liever gehad dat we met 10 - 0 verloren. Ergens heel diep achter in mijn hoofd en op de bodem van mijn hart hoop ik, tegen beter weten in, op een ontslag van Bassie als we het ek niet halen.

Ach ... droom lekker verder. Bassie blijft tot zijn pensioen bondscoach.
pi_53135261
Seedorf is echt een Ghandi geworden. Iedere normale vedette van zijn klasse zou allang z'n dikke vinger aan Bassie hebben getoond
pi_53135272
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Derksen en V Hanegem verkondigen gewoon de mening van 14 miljoen mensen... die andere 2 miljoen heeft geen verstand van voetbal
er lopen meer dan 2 miljoen vrouwen rond hoor in nederland
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  woensdag 12 september 2007 @ 23:46:50 #268
30220 Barca
pi_53135297
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Seedorf reist met het Nederlands elftal mee naar Albanie daar te zien dat van Basten meer vertrouwen heeft in Emanuelson als wisselspeler
Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer. quote]Op woensdag 12 september 2007 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Als de belangrijke, ervaren spelers één lijn trekken, ik noem een Vd Sar, V Nistelrooij, Sneijder VDV, Van Persie, Seedorf, Kuijt en Van Bronkhorst en het vertrouwen in Bassie opzeggen dan is ie morgen nog weg.... dat is de enige manier....
[/quote] Dat zal niet gebeuren. Bassie roept ze gewoon niet op en kiest dan voor Bas Roorda, Donny de Groot, Engelaar, Gregoor van Dijk, Slory, Danny Mathijsen, Sibon en Leon Kantelberg.

[ Bericht 33% gewijzigd door Barca op 12-09-2007 23:53:05 ]
pi_53135327
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

En daarnaast moet je deze wedstrijd los zien van het EK. Op een EK speel je toch anders op de een of andere manier.
Klopt, op een EK kan je in een bepaalde flow komen. Zie hoe moelilijk toplanden het ook hebben in deze kwalificatie. Dat is geen toeval. Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee. Een andere coach kan Oranje wat meer de goede kant op helpen denk ik, maar niet heel veel meer.
That's all folks!
pi_53135334
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer.
seedorf en mathijssen zijn ook echt te vergelijken he? allebei verdedigers enzo
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  woensdag 12 september 2007 @ 23:49:53 #271
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135370
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Echte graadmeters zijn wedstrijden tegen Bulgarije en Roemenié, daar kan je zien waar je staat en afgelopen zaterdag hebben we niet best gespeeld, maar wel 2-0 gewonnen. Dat is ruim voldoende.
Wij voetbalsupporters moeten nog meer vertrouwen krijgen na dit soort wedstrijden en na klinkende overwinningen moeten we hardop dromen over een succes volgend jaar, maar na iedere interland onder Marco van Basten kijk ik banger naar de toekomst dan ooit.
pi_53135389
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee.
We zijn op weg. Vandaag een goaltje in de 90e minuut.
Ik voorspel een kampioenschap .
pi_53135397
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef Barca het volgende:
Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer.
Ik vind persoonlijk een "viel goed in" wel wat mager om Seedorf buiten het elftal te houden
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53135410
Van Basten doe elke Nederlander inclusief jezelf een plezier en ga rentenieren in Milaan. Na deze absolute wanvertoning heb je jezelf belachelijk gemakt en dan nog eens vermelden in het intervieuw dat de overwinning terrecht was????
Ik had echt gehoopt dat we met een nederlaag naar huis waren gegaan, niet voor de spelers maar voor meneer van Basten en de lamzakken van de KNVB die hem een hand boven het hoofd houden.
Oke we winnen de belanrijke wedstrijden, maar vraag niet hoe. Als er dadelijk een tegenstander van een beetje formaat komt worden we overrompeld met dit soort spel.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:52:04 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135430
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Klopt, op een EK kan je in een bepaalde flow komen. Zie hoe moelilijk toplanden het ook hebben in deze kwalificatie. Dat is geen toeval. Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee. Een andere coach kan Oranje wat meer de goede kant op helpen denk ik, maar niet heel veel meer.
Zie je het verschil niet dan? Die toplanden hebben het moeilijk tijdens hun kwalificatie, maar staan er volgend jaar echt wel. Nederland mazzelt, maar kwalificeert zich moeiteloos. Maar dan? Op het EK zal het helemaal misgaan, buiten het feit dat we geweldige spelers tot onze beschikking hebben, zie ik geen enkel aanknopingspunt voor een succesvol optreden tijdens komend EK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')