Hij voetbalt al een tijdje bij Ajax. Volgens mij zien de grote clubs in het buitenland in hem geen goede speler (niet zonder reden). Hij maakt simpel te veel fouten.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan heb je echt te weinig wedstrijden van Ajax gekeken. Heitinga is een goede verdedigende middenvelder met de potentie om uit te groeien tot een hele goede.
Schandalig.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:27 schreef Barca het volgende:
Clarence geen seconde speeltijd! Te triest voor woorden!
Tevreden over de wedstrijd of tevreden over de uitslag?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:30 schreef Tennessee het volgende:
meneer Derksen, hier is één Nederlander die tevreden is over deze wedstrijd en trots op het Nederlands elftal...
En blij! En dat was ik ook al vóór het Van Basten interview
Zal je zien dat ie bij de eerste de beste verliespot zegt: ''Het geluk was ook niet aan onze kant vanavond''quote:Op woensdag 12 september 2007 23:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
hij mag dan ook NOOIT gaan klagen over een gebrek aan geluk, want dat heeft hij al voldoende gehad!
ik zag het jaquote:
Ik ben tevreden over de uitslag en dat mogen we eigenlijk ook wel zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tevreden over de wedstrijd of tevreden over de uitslag?
Geloof jij nog altijd in een eventuele Europese titel volgend jaar, na het aanschouwen van deze wanvertoning?
Seedorf reist met het Nederlands elftal mee naar Albanie daar te zien dat van Basten meer vertrouwen heeft in Emanuelson als wisselspelerquote:Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Schandalig.
er lopen meer dan 2 miljoen vrouwen rond hoor in nederlandquote:Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Derksen en V Hanegem verkondigen gewoon de mening van 14 miljoen mensen... die andere 2 miljoen heeft geen verstand van voetbal
Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer. quote]Op woensdag 12 september 2007 23:44 schreef TheVulture het volgende:quote:Op woensdag 12 september 2007 23:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Seedorf reist met het Nederlands elftal mee naar Albanie daar te zien dat van Basten meer vertrouwen heeft in Emanuelson als wisselspeler![]()
Klopt, op een EK kan je in een bepaalde flow komen. Zie hoe moelilijk toplanden het ook hebben in deze kwalificatie. Dat is geen toeval. Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee. Een andere coach kan Oranje wat meer de goede kant op helpen denk ik, maar niet heel veel meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben tevreden over de uitslag en dat mogen we eigenlijk ook wel zijn.
En daarnaast moet je deze wedstrijd los zien van het EK. Op een EK speel je toch anders op de een of andere manier.
seedorf en mathijssen zijn ook echt te vergelijken he? allebei verdedigers enzoquote:Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer.
Wij voetbalsupporters moeten nog meer vertrouwen krijgen na dit soort wedstrijden en na klinkende overwinningen moeten we hardop dromen over een succes volgend jaar, maar na iedere interland onder Marco van Basten kijk ik banger naar de toekomst dan ooit.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben tevreden over de uitslag en dat mogen we eigenlijk ook wel zijn.
En daarnaast moet je deze wedstrijd los zien van het EK. Op een EK speel je toch anders op de een of andere manier.
Echte graadmeters zijn wedstrijden tegen Bulgarije en Roemenié, daar kan je zien waar je staat en afgelopen zaterdag hebben we niet best gespeeld, maar wel 2-0 gewonnen. Dat is ruim voldoende.
We zijn op weg. Vandaag een goaltje in de 90e minuut.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee.
Ik vind persoonlijk een "viel goed in" wel wat mager om Seedorf buiten het elftal te houdenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef Barca het volgende:
Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer.
Zie je het verschil niet dan? Die toplanden hebben het moeilijk tijdens hun kwalificatie, maar staan er volgend jaar echt wel. Nederland mazzelt, maar kwalificeert zich moeiteloos. Maar dan? Op het EK zal het helemaal misgaan, buiten het feit dat we geweldige spelers tot onze beschikking hebben, zie ik geen enkel aanknopingspunt voor een succesvol optreden tijdens komend EK.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, op een EK kan je in een bepaalde flow komen. Zie hoe moelilijk toplanden het ook hebben in deze kwalificatie. Dat is geen toeval. Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee. Een andere coach kan Oranje wat meer de goede kant op helpen denk ik, maar niet heel veel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |