quote:Op maandag 10 september 2007 20:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Gast, ik maak me druk als ik me druk wil maken en daar hoef jij je verder niet druk over te maken met je stoere "Don't fuck with me" Tony Montana plaatje... Beetje een complex ergens over of zo? Ik maak me er druk om dat ik als Nederlander en Oranje Supporter op Fok! niet over Van Basten kan praten behalve in jouw fuck-topic ja, dat vind ik flink irritant... En ik vind jou ook flink irritant maar het word me onmogelijk gemaakt bij je uit de buurt te blijven... Ik MOET in jóuw thread over Van Basten praten, andere threads over Van Basten zijn blijkbaar verboden... Ik vind jou en je topic beledigend en storend en net zoals jij al 22 topics lang voor je mening uitkomt doe ik dat nu ook... Probleem mee? Als deze topic, zoals jij zegt, uit voor- en tegenstanders bestaat, waarom dan geen neutrale titel?
3-5-2 zoals Argentinië speelt/speelde is perfect, maar die drie man achterin zijn stuk voor stuk bikkelaars, pure mandekkers. Mario Melchiot en Giovanni van Bronckhorst zouden in zo'n 3-5-2-opstelling worden opgesteld, maar dan wel als buitenste middenvelders en niet als buitenste verdedigers. Maar goed, dan vergelijk ik het vooral met de Argentijnse 3-5-2, met een breed middenveld.quote:Op maandag 10 september 2007 20:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Niemand maar zeg nooit nooit. En juist ... kan heel aantrekkelijk zijn. Daarover denken lijkt me positiever dan te spreken van zelfmoord.
Ik doe mijn best maar het is niet makkelijk... Ik weet niet of jij ergens "fan" van bent, maar hoe zou jij het vinden als je fan was van "X" en op Fok! wou praten over "X" maar de enige thread waar dat in mag heet "X is een sukkel en moet ontslagen worden#23"... Zou je daar niet ook een beetje gefrustreerd van raken?quote:Op maandag 10 september 2007 20:49 schreef RayMania het volgende:
Tennessee, zou je op een normale manier willen discussieren en niet persoonlijk willen worden? Succes ermee.
Nee, daar zou ik niet een beetje gefrustreerd van raken. Deze reeks loopt al vanaf de zomer van 2006. Het heeft totaal geen nut om een anti- en een pro Marco van Basten topic te hebben. Een forum is een discussieplaats en een discussie is niet mogelijk met twee topics, omdat de tegenstanders in dit topic zitten, en de voorstanders in een pro topic.quote:Op maandag 10 september 2007 20:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het is niet makkelijk... Ik weet niet of jij ergens "fan" van bent, maar hoe zou jij het vinden als je fan was van "X" en op Fok! wou praten over "X" maar de enige thread waar dat in mag heet "X is een sukkel en moet ontslagen worden#23"... Zou je daar niet ook een beetje gefrustreerd van raken?
Als je niet normaal kan doen houdt het snel op. Hier ga ik echt geen tijd meer aan verspillen. Dit is het Marco van Basten topic en de TT blijft zo. Die wordt niet aangepast omdat iemand zo nodig fan is en niet wilt of kan discussieren in een topic met een niet-neutrale TT. Succes nog verderquote:Op maandag 10 september 2007 21:07 schreef Tennessee het volgende:
Het is trouwens toch gewoon te gek voor woorden dat er op Fok! alleen plaats zou zijn voor een anti-Van Basten-topic en niet voor een pro-Van Basten-topic of zelfs een neutrale Van Basten-topic... Ik dacht toch echt dat dit een normale Nederlandse website was... waar gaat dit nou eigenlijk over? Wie is er hier nou abnormaal aan het doen?
ja tuuuurlijk, nou, ben blij dat je iets hebt gevonden om je er makkelijk mee van af te maken... weet je wat, doe mij maar een permban, heb je helemaal geen last meer van me.... ik heb het nou wel weer gezien hier...quote:Op maandag 10 september 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik niet een beetje gefrustreerd van raken. Deze reeks loopt al vanaf de zomer van 2006. Het heeft totaal geen nut om een anti- en een pro Marco van Basten topic te hebben. Een forum is een discussieplaats en een discussie is niet mogelijk met twee topics, omdat de tegenstanders in dit topic zitten, en de voorstanders in een pro topic.
[..]
Als je niet normaal kan doen houdt het snel op. Hier ga ik echt geen tijd meer aan verspillen. Dit is het Marco van Basten topic en de TT blijft zo. Die wordt niet aangepast omdat iemand zo nodig fan is en niet wilt of kan discussieren in een topic met een niet-neutrale TT. Succes nog verder.
Ik ga het nog één keer proberen, en anders bekijk je het maar lekker. Ik doe niet mee met het Marco-bashen omdat Johan Derksen het doet, ik doe het al vanaf het begin van deze topic reeks, en ook al daarvoor. Waarom Montana het doet moet hij weten, maar hij en ik zitten redelijk op één lijn, omdat we deels dezelfde problemen signaleren. En dat heeft deels met de opstellingen te maken ja.quote:Op maandag 10 september 2007 19:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
fijn, nog zo een die denkt dat een gewonnen wedstrijd eigenlijk geen gewonnen wedstrijd is als er niet de opstelling stond die hij natuurlijk veel beter kan bepalen dan de Bondscoach... Harde cijfers als gewonnen wedstrijden, verloren wedstrijden, winst percentages, verlies percentages, gemaakte doelpunten, tegendoelpunten, allemaal nietszeggend, maar als de eerste de beste anonieme Johan Derksen wannabe denkt een betere opstelling te kunnen verzinnen dan de Bondscoach, dáár moeten we allemaal naar luisteren, dát zegt wat!!! Wat voor "aspecten van het voetbal" vind MONTANA dan belangrijker dan resultaten? Hij doet toch niets anders dan blerren dat het met "zijn opstelling" allemaal veeeel beter zou gaan.... Dat kan toch ieder kind van 3 ook?
Domme vraag en volledig zinloos als argument.quote:Op maandag 10 september 2007 20:13 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, even serieus, geef nou eens antwoord op de volgende vragen;
Wie heeft er volgens jou meer verstand van voetbal; Jij of Marco van Basten?
Wie heeft er volgens jou meer inzicht in het Nederlands elftal; Jij of Marco van Basten?
Wie heeft er meer verstand van voetbal en inzicht in het Nederlands Elftal; jij of de KNVB?
Ik kan er in zoverre een touw aan vastknopen dat Van Basten een aantal problemen had waar hij grotendeels oplossingen voor heeft gevonden die, gezien de resultaten van Oranje onder Van Basten tot nu toe, goed werken... Speltechnisch heb ik niet zo heel veel verstand van voetbal, al heb ik het ruim 12 jaar lang in clubverband gespeeld bij redelijk bekende clubs en mocht ik zelfs als c- en b-junior wel eens invallen bij het derde of vierde (ik was redelijk goede keeper)... Wat ik wél zie is dat het probleem van opstandige en voor problemen zorgende spelers door Van Basten is opgelost en dat hij in korte tijd een flinke poule van inzetbare spelers heeft opgebouwd waar hij uit kan putten en dat Oranje steeds meer de indruk van een team maakt inplaats van een bijelkaar geraapte verzameling sterren (wat op zich vreemd was dat dat nodig was gezien het grote aantal ex-Ajax spelers in Oranje vóórdat Van Basten Bondscoach werd.)quote:Op maandag 10 september 2007 21:22 schreef Barca het volgende:
Tennessee> Ja, dat is tegenstrijdig. Ik zeg dan ook niks over het systeem want ik kan er geen touw aan knopen. Dat baart me zorgen. Wellicht wil hij 4 - 3 - 3 spelen maar zoals hij de poppetjes neerzet ... En voortdurend nieuwe spelers oproepen ...
Ik had dus ook een Pro-Van Basten topic geopend (opnieuw), maar die kreeg (weer) een slotje met de mededeling dat alle Van Basten-discussie in deze topic thuishoort... Dus hebben ze hem in deze thread gemergd... In eerste instantie zou de Titel dan wél aangepast worden naar een neutrale titel maar dat werd later weer ingetrokken... Zoals je kan zien was elke discussie over Van Basten daar net zo goed mogelijk als hier, alleen dan wel uit een tegenovergestelde invalshoek...quote:Tennessee> Van mij mag je een pro Van Basten topic openen. Maar dan mag je verwachten dat ik daar wel mijn anti Van Basten mening geef.
Ben wel met je eens dat de tt zeer suggestief is. "Het Marco van Basten topic deel ..." is neutraler. Geeft mogelijk meer ruimte voor discussie. Hoewel: dit is altijd afhankelijk van de personen die meedoen aan een "discussie".
Waarom je aan het Marco-bashen bent doet er ook niet toe, het gaat erom dát je aan het Marco-bashen bent... En zelfs dát je aan het Marco-bashen bent vind ik op zich prima, waar ik een probleem mee heb is dat er wél een Marco-bash topic is al 23 topics lang, maar dat elke Hup-Marco!-topic binnen een paar uur een slotje heeft.quote:Op maandag 10 september 2007 22:36 schreef DRD het volgende:
...Ik doe niet mee met het Marco-bashen omdat Johan Derksen het doet, ik doe het al vanaf het begin van deze topic reeks, en ook al daarvoor. ...
DIt is onzin, Van Basten heeft als trainer dan wel weinig ervaring, als speler heeft hij meer ervaring dan zo'n beetje alle trainers uit de eerste- én eredivisie bijelkaar... En ja, dat is óók belangrijk... en het is niet alsof Van Basten zich als speler niet bewezen heeft...quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Domme vraag en volledig zinloos als argument.
Vervang de naam van van Basten door een willekeurige trainer uit de Jupiler league of zelfs een amateur-trainer, dan nog hoort die er meer verstand van te hebben dan wij.
Wil je die als bondscoach hebben?
En hoe komt dat? Omdat de topicstarter al 23 topics lang met zijn vinger aan de knop zit om het volgende deel te kunnen openen en de moderators besloten schijnen te hebben dat alle andere Van Basten-topics verboden zijn....quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Langst lopende "............. moet ontslagen worden" reeks
Omdat de TS gelijk heeft al dat al eerder inzag dan 99% van de overige Nederlanders, incl. de media.quote:
uhm, wil je zeggen dat de topicstarter dus 1% van de Nederlanders vertegenwoordigd en dat de andere 99% dus al 23 topics lang niet meer van hem af komen, of begrijp ik je verkeerd... Het is niet echt duidelijk wat je precies wil zeggen, sorry...quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Omdat de TS gelijk heeft al dat al eerder inzag dan 99% van de overige Nederlanders, incl. de media.
Ja, heb ik inderdaad ook... Maar ik ben er ook van overtuigd dat Van Basten zijn allerbest doet om Oranje zo goed mogelijk te laten spelen en dat dat misschien niet altijd lukt, ja, ach hij kan ook niet toveren... En ik vind dat hij zich in zijn eerste drie jaar als bondscoach tot nu toe bewezen heeft als in ieder geval een van de beste bondscoaches ooit en dat als hij volgend jaar wint (wat altijd moeilijk, maar altijd mogelijk is) hij op dezelfde hoogte komt als Michels, wat mij betreft inderdaad ook onze allerbeste tot nu toe.... Als we Michels niet gesteund hadden in '88 (niet zijn eerste poging) en Hiddink in '98 (ook niet zijn eerste poging) hadden ze die resultaten ook niet gehaald. Van Basten verdient de steun van het supporters-legioen en we moeten hem niet nu onderuit gaan lopen halen, dat is mijn hele punt... Geef die man de kans zich te bewijzen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:13 schreef Suijk het volgende:
Hey Tennessee, ik snap je punten wel degelijk. Puur cijfermatig doet hij het zo slecht nog niet maar heb jij ook niet het gevoel dat er meer in deze groep zit?
Of Van Basten ervan wakker ligt weet ik niet... Ikzelf lig er in ieder geval niet wakker van, maar ik word er wel heel erg pissig om...quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:36 schreef knnth het volgende:
Steun? Onderuit halen? Ik denk niet dat hij er van wakker ligt als een paar lui ergens op een forum loopt te roepen dat hij zo snel mogelijk wegmoet ...
Van Basten was destijds al gebotst met Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij, negeerde de beste Nederlandse middenvelder in naam van Clarence Seedorf en beledigde deze en Edgar Davids ook nog eens, daarbij was toen al duidelijk dat 4-3-3 niets werd en bleef hij persoonlijke favorieten opstellen. Kritiek mag gelukkig gegeven worden in dit land, maar als ik jouw posts bekijk, zou ik me eigenlijk schuldig moeten voelen? Me moeten schamen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:37 schreef Tennessee het volgende:
En ik mag dan een cijferfreak zijn, maar, '78, '88, '98, '08...Leuk rijtje toch? Wat is er dan in hemelsnaam aan de hand met je om al sinds mei '06 te gaan lopen roepen dat de Bondscoach ontslagen moet worden... wat voor soort freak ben je dán? Of word ik nu weer te persoonlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |