Ga je verder nog op deze wanprestatie in? Of zit je je te sjorren op wéér drie punten?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:13 schreef Tennessee het volgende:
even voor de duidelijkheid... datvoor Van Hanegem van mij was in de rust... na afloop moest ik alleen erg om hem lachen...
Dat was nog het positieve. Want die Heitinga is veel en veel minder. Dan heb je 2 verdedigers die weleens een slippertje maken: Heitinga en Mathijsen.quote:
Hilarisch inderdaad. Dat die Albanezen het gore lef hebben om gemotiveerd te zijn. Schandalig.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef Nyrem het volgende:
Nee Sneider dan...want een lul-argument.
Komt er op neer dat NL tegen een gemotiveerde tegenstander speelt en daarom speelt nl slecht??
Waarschijnlijk zegt Van Basten dat het elftal dan nog in een leercurve zit en dat het WK2026 het doel is.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef M0NTANA het volgende:
De supporters die nu nog beweren dat de noodklok niet geluid hoeft te worden, gaan maar lekker door met hun polonaise en hoor ik in 2008 na de groespafse wel. Op zich een voordeel dat je op het EK gegarandeerd drie wedstrijden speelt, want anders had Nederland er tegen de eerste tegenstander uitgevlogen!
Opvallend dat Johan Derksen exact dezelfde dingen opmerkt als wij hier, zou hij dit topic soms ook volgen?
Nee hoor ... Kroatië ooit met Suker, Boban, Prosinecki ... ik ken ze hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan onderschat je Kroatié toch wel..
Heitinga moet je ook op de positie van Gio zetten. Daar speelt hij bij Ajax erg goed namelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:16 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Dat was nog het positieve. Want die Heitinga is veel en veel minder. Dan heb je 2 verdedigers die weleens een slippertje maken: Heitinga en Mathijsen.
Ooijer is gewoon degelijk.
die mistte ik zaterdag ook alquote:Op woensdag 12 september 2007 23:17 schreef ErikT het volgende:
Gio was btw 3 keer in beeld. Nadat hij linksback werd.
Hou toch op man. Het was gewoon dramatisch slecht. Albanie heeft de grootste kansen gehad en Nederland mag van geluk spreken dat het nog gescoord heeft. Deze mazzel houdt echt wel een keer op hoor. De Kritiek van Snor en Willem is volkomen terecht. Spelers niet op hun positie zetten, volhouden aan 4-3-3, de meest vreemde wissels etc etc.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef danos het volgende:
wat een populistisch makkelijk gebrabbel zeg van Van Hanegem en die andere dwaas, Nederland heeft gewonnen. Altijd pauperwedstrijden in het oosten en wees blij dat we 3 punten hebben gepakt.
Ik heb minder walgelijke passes gezien dan afgelopen zaterdag, dus prima. Van basten had het ook niet over goed voetbal maar over goed geconcentreerd voetbal. Al dat gezeik van die commentatoren, zo makkelijk allemaal.
Je kunt het ook omdraaien. Kennelijk zijn types als Sneider niet gemotiveerd tegen dit soort landen die niet echt top zijn. Hij is dus niet professioneel?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:17 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt Van Basten dat het elftal dan nog in een leercurve zit en dat het WK2026 het doel is.
dat was een compleet andere generatie ... net als in 1998 wel wereldkampioen kon worden, maar nu niet (ongeacht clown bassie)quote:Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
WK98
Kroatie 3e plaats
in de troostfinale van NEDERLAND (4e) gewonnen..
Dat is inderdaad het andere uiterstequote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef knnth het volgende:
[..]
Maar Kroatië zie ik niet als een titelkandidaat
Nee, Heitinga kan op die positie het minste kwaad/fout doen. Dat is iets anders als goed spelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heitinga moet je ook op de positie van Gio zetten. Daar speelt hij bij Ajax erg goed namelijk.
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het andere uiterste
Het erge is dat de mazzel pas ophoudt, wanneer de knock out-fase van een eindronde wordt gebruikt.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hou toch op man. Het was gewoon dramatisch slecht. Albanie heeft de grootste kansen gehad en Nederland mag van geluk spreken dat het nog gescoord heeft. Deze mazzel houdt echt wel een keer op hoor. De Kritiek van Snor en Willem is volkomen terecht. Spelers niet op hun positie zetten, volhouden aan 4-3-3, de meest vreemde wissels etc etc.
Voor hetzelfde geld was er vandaag kansloos met 2-0 verloren, was je dan ook zo positief?
Dan heb je echt te weinig wedstrijden van Ajax gekeken. Heitinga is een goede verdedigende middenvelder met de potentie om uit te groeien tot een hele goede.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, Heitinga kan op die positie het minste kwaad/fout doen. Dat is iets anders als goed spelen.
(wedstrijden tegen slavia etc)
kzit nog even naar Hiddink te kijken..quote:Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je verder nog op deze wanprestatie in? Of zit je je te sjorren op wéér drie punten?
Als velen signaleren dat 4-3-3 niet goed is, dat spelers worden misbruikt op verkeerde posities, dat het spel belabberd is, dat Oranje verschrikkelijk veel geluk heeft en dat Marco van Basten er absoluut niets van bakt, dan moet er toch wel een kern van waarheid inzitten?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
kzit nog even naar Hiddink te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |