abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 23:04:19 #201
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_53134474
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:03 schreef Panic_A het volgende:
Volgens mij heeft Bassie aan de binnenkant van zijn ogen gekeken, hij snapt er echt niet van.
idd zeg, jezus, hij maakt zich echt belachelijk
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 12 september 2007 @ 23:04:27 #202
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53134478
Dat interview, schei toch uit Verdiend gewonnen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:04:31 #203
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_53134479
'Tegenstander die zich ingraaft'

Die lui zijn tig keer voor onze goal geweest flapdrol!!!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:05:03 #204
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_53134489
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:02 schreef knnth het volgende:

[..]

Kroatie (WIE?) wint 6-0 van Andorra ...
WK98

Kroatie 3e plaats

in de troostfinale van NEDERLAND (4e) gewonnen..
  woensdag 12 september 2007 @ 23:05:24 #205
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134492
Willem: "ik denk dat ie achterstevoren gekeken heeft. Wat zie ie nou te kletsen"
pi_53134501
V Basten
Wat een gelul in dat interview met hem.. Hij vond het nog goed ook..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53134505
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:02 schreef knnth het volgende:

[..]

Kroatie (WIE?) wint 6-0 van Andorra ...
Andorra is nog een klasse slechter dan Albanië...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:06:09 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134506
Marco van Basten durft ook niet eens in de spiegel te kijken, gedisciplineerde overwinning, terecht ook, compliment naar de jongens, hele tweede helft op de helft van Albanië gespeeld blablabla. Zeg dan gewoon dat het kut was, dat je gemazzeld hebt en dat je eens hard gaat nadenken over wat beter moet. Want het geluk houdt een keer op, als men zo blijft voetballen, stranden we al in de groepsfase van het WK.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53134509
Van Hanegem "Volgens mij heeft ie achterstevoren gezeten"

Hij is echt stekeblind inderdaad, hij heeft een hele andere wedstrijd gezien

En dan ook nog zeggen "Ik neem aan dat alle Nederlanders blij zijn"

En Albanie groef zich niet in, ze hebben verdomme 7 kansen gecreeerd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_53134518
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:06 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten durft ook niet eens in de spiegel te kijken, gedisciplineerde overwinning, terecht ook, compliment naar de jongens, hele tweede helft op de helft van Albanië gespeeld blablabla. Zeg dan gewoon dat het kut was, dat je gemazzeld hebt en dat je eens hard gaat nadenken over wat beter moet. Want het geluk houdt een keer op, als men zo blijft voetballen, stranden we al in de groepsfase van het WK.
Ja tenenkrommend...
  woensdag 12 september 2007 @ 23:08:24 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134533
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:47 schreef Tennessee het volgende:
wél spannend!
Tegen fuckin' Albanië, wat een kutvoetbal weer.

Maar goed, voor jou tellen alleen de statistieken en als we die er bijnemen, moet Oranje toch wel gezien worden als grote kanshebber voor de Europese titel!

Johan Derksen is een eikel, maar hij heeft inmiddels wel exact dezelfde mening als ik!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 12 september 2007 @ 23:09:36 #212
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53134545
Johan Derksen is een held en heeft 100% gelijk over van Basten, Willem ook
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:10:20 #213
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134557
Nee Sneider dan...want een lul-argument.

Komt er op neer dat NL tegen een gemotiveerde tegenstander speelt en daarom speelt nl slecht??
pi_53134560
wat een populistisch makkelijk gebrabbel zeg van Van Hanegem en die andere dwaas, Nederland heeft gewonnen. Altijd pauperwedstrijden in het oosten en wees blij dat we 3 punten hebben gepakt.

Ik heb minder walgelijke passes gezien dan afgelopen zaterdag, dus prima. Van basten had het ook niet over goed voetbal maar over goed geconcentreerd voetbal. Al dat gezeik van die commentatoren, zo makkelijk allemaal.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_53134562
waardeloze trainer
van persie rechtsbuiten-->
vd vaart rechtsbuiten-->
kuijt linksbuiten-->
mathijssen selecteren
bouma selecteren
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  woensdag 12 september 2007 @ 23:10:57 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134565
En dat interview van Wesley Sneijder: "Je weet dat die jongens de wedstrijd van het jaar spelen, van hun leven zelfs!" Nee, jongen. Albanië weet tegenwoordig (net als Slovenië, Macedonië etc) dat er iets te halen valt tegen Nederland en met een beetje geluk aan de andere zijde was dit gewoon gebeurt!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:11:57 #217
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134584
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
En dat interview van Wesley Sneijder: "Je weet dat die jongens de wedstrijd van het jaar spelen, van hun leven zelfs!" Nee, jongen. Albanië weet tegenwoordig (net als Slovenië, Macedonië etc) dat er iets te halen valt tegen Nederland en met een beetje geluk aan de andere zijde was dit gewoon gebeurt!
Ongelofelijk he? Wat een misplaatste arrogantie ook.

ps:
Oranje mazzelt

Verdiend was de zege niet te noemen. Het Nederlands elftal speelde erbarmelijk slecht. Albanië toonde meer agressie en had de gevaarlijkste kansen, terwijl Oranje vooral volhardde in dom voetbal. Opnieuw probeerden de spelers van bondscoach Marco van Basten louter via het centrum het doel van de tegenstander te zoeken.

Slechts één keer kwam er een aanval van over de flanken. Het leverde nog een doelpunt ook op via Emanuelson en Van Nistelrooy. In de negentig voorafgaande minuten was Oranje niet in het buurt van het doel van Beqaj geweest. Wesley Sneijder dreigde enkele keren met een uithaal van afstand, meer niet.

Albanië was heel wat gevaarlijker, maar Edwin van der Sar en scheidsrechter Mike Riley voorkwamen een voorsprong van de thuisploeg. Zo redde Van der Sar enkele keren knap, zoals op een laag schot van Lorik Cana.

Riley bespaarde Nederland een achterstand door vlak voor rust een eigen doelpunt van Mario Melchiot af te keuren. De verdediger kopte raak na een vrije trap. Riley annuleerde de goal omdat er door enkele Albanezen te veel zou zijn geduwd. Een echt duidelijke overtredingen was niet te zien.

vi
pi_53134592
T is natuurlijk ook de eerste keer dat de snor live ná oranje mag analyseren, en hij wil graag van Gaal overtreffen.
Maar ben t eens met m hoor.
pi_53134597
Ik heb er gewoon geen woorden voor, voor deze onkunde
pi_53134609
even voor de duidelijkheid... dat voor Van Hanegem van mij was in de rust... na afloop moest ik alleen erg om hem lachen...

Marco van Basten

Alle spelers en andere staf van Oranje
pi_53134611
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
De snor even de boel rechtzetten: de ploeg die in '88 voor t laatst een prijs heeft gewonnen.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:14:42 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134630
De supporters die nu nog beweren dat de noodklok niet geluid hoeft te worden, gaan maar lekker door met hun polonaise en hoor ik in 2008 na de groespafse wel. Op zich een voordeel dat je op het EK gegarandeerd drie wedstrijden speelt, want anders had Nederland er tegen de eerste tegenstander uitgevlogen!

Opvallend dat Johan Derksen exact dezelfde dingen opmerkt als wij hier, zou hij dit topic soms ook volgen?
  woensdag 12 september 2007 @ 23:15:14 #223
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_53134640
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef Linkmiegel het volgende:
waardeloze trainer
vd vaart rechtsbuiten-->
kuijt linksbuiten-->
mathijssen selecteren
bouma selecteren
Ooijer opstellen
Seedorf niet opstellen
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_53134642
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef M0NTANA het volgende:
De supporters die nu nog beweren dat de noodklok niet geluid hoeft te worden, gaan maar lekker door met hun polonaise en hoor ik in 2008 na de groespafse wel. Op zich een voordeel dat je op het EK gegarandeerd drie wedstrijden speelt, want anders had Nederland er tegen de eerste tegenstander uitgevlogen!

Opvallend dat Johan Derksen exact dezelfde dingen opmerkt als wij hier, zou hij dit topic soms ook volgen?
Ben jij niet stiekem Derksen?
pi_53134645
Derksen en V Hanegem verkondigen gewoon de mening van 14 miljoen mensen... die andere 2 miljoen heeft geen verstand van voetbal
  woensdag 12 september 2007 @ 23:15:21 #226
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134648
Sneider denkt gewoon dat ie er al is. Daarom zal hij het ook nog erg lastig krijgen in Spanje.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:15:41 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134662
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:13 schreef Tennessee het volgende:
even voor de duidelijkheid... dat voor Van Hanegem van mij was in de rust... na afloop moest ik alleen erg om hem lachen...
Ga je verder nog op deze wanprestatie in? Of zit je je te sjorren op wéér drie punten?
  woensdag 12 september 2007 @ 23:16:44 #228
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134688
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef Barca het volgende:

[..]

Ooijer opstellen
Dat was nog het positieve. Want die Heitinga is veel en veel minder. Dan heb je 2 verdedigers die weleens een slippertje maken: Heitinga en Mathijsen.
Ooijer is gewoon degelijk.
pi_53134703
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef Nyrem het volgende:
Nee Sneider dan...want een lul-argument.

Komt er op neer dat NL tegen een gemotiveerde tegenstander speelt en daarom speelt nl slecht??
Hilarisch inderdaad. Dat die Albanezen het gore lef hebben om gemotiveerd te zijn. Schandalig.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:17:35 #230
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134713
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef M0NTANA het volgende:

Waarschijnlijk zegt Van Basten dat het elftal dan nog in een leercurve zit en dat het WK2026 het doel is.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:17:59 #231
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53134723
4-3-3.
Welgeteld één keer de achterlijn gehaald, en dan door de linkshalf (bij de goal).
Een opkomende rechtsback. In 4-3-3!!! Hallo!! Dat kan echt niet.

Jongens, het doet pijn om zoveel goede voetballers zo kut te zien spelen.
Kuyt - Ruud - VONderVaart

......Ruud - Kuyt
.......... Sneijder
VdV
ideetje?

Gio was btw 3 keer in beeld. Nadat hij linksback werd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53134738
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan onderschat je Kroatié toch wel..
Nee hoor ... Kroatië ooit met Suker, Boban, Prosinecki ... ik ken ze hoor Maar Kroatië zie ik nu niet als een titelkandidaat, terwijl Nederland die potentie imo wél heeft.
pi_53134741
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:16 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Dat was nog het positieve. Want die Heitinga is veel en veel minder. Dan heb je 2 verdedigers die weleens een slippertje maken: Heitinga en Mathijsen.
Ooijer is gewoon degelijk.
Heitinga moet je ook op de positie van Gio zetten. Daar speelt hij bij Ajax erg goed namelijk.
pi_53134748
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:17 schreef ErikT het volgende:

Gio was btw 3 keer in beeld. Nadat hij linksback werd.
die mistte ik zaterdag ook al wat doet die jongen zit die tussendoor bidons bij te vullen?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_53134750
Wat een drama weer, maar als we zo doorgaan op het WK tja ik heb liever dat je zo door zou gaan dan tegen Portugal goed spelen en met anti voetbal verliezen
AFC AJAX
pi_53134752
Offtopic: Schotland
pi_53134764
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:10 schreef danos het volgende:
wat een populistisch makkelijk gebrabbel zeg van Van Hanegem en die andere dwaas, Nederland heeft gewonnen. Altijd pauperwedstrijden in het oosten en wees blij dat we 3 punten hebben gepakt.

Ik heb minder walgelijke passes gezien dan afgelopen zaterdag, dus prima. Van basten had het ook niet over goed voetbal maar over goed geconcentreerd voetbal. Al dat gezeik van die commentatoren, zo makkelijk allemaal.
Hou toch op man. Het was gewoon dramatisch slecht. Albanie heeft de grootste kansen gehad en Nederland mag van geluk spreken dat het nog gescoord heeft. Deze mazzel houdt echt wel een keer op hoor. De Kritiek van Snor en Willem is volkomen terecht. Spelers niet op hun positie zetten, volhouden aan 4-3-3, de meest vreemde wissels etc etc.
Voor hetzelfde geld was er vandaag kansloos met 2-0 verloren, was je dan ook zo positief?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53134767
Kun je nagaan dat we net ietsje pietsje beter zijn dan 11 lijfeigenen die toevallig moesten voetballen ipv slavenarbeid leveren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 12 september 2007 @ 23:20:14 #239
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134785
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:17 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zegt Van Basten dat het elftal dan nog in een leercurve zit en dat het WK2026 het doel is.
Je kunt het ook omdraaien. Kennelijk zijn types als Sneider niet gemotiveerd tegen dit soort landen die niet echt top zijn. Hij is dus niet professioneel?
Klasse is juist ook tegen de kleinere landen weten te presteren en een hoog niveau neer te zetten.
Tja en bah ze schoppen en duwen. Ze proberen je uit je spel te halen. OMG het zijn net voetballers...
  woensdag 12 september 2007 @ 23:20:15 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134786
Opnieuw wordt Clarence Seedorf geprovoceerd door hem negentig minuten op de bank te zetten!

De beste speler van de CL, maar om onbegrijpelijke redenen krijgt hij geen eerlijke kans van Bassie.

Opnieuw 4-3-3 was natuurlijk niet verrassend, dat het opnieuw kut was ook niet.

Het is dat ik als Nederlander altijd het beste hoop voor Oranje, want ben al geneigd te hopen op puntverlies.
pi_53134793
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef steve-urkel het volgende:

[..]

WK98

Kroatie 3e plaats

in de troostfinale van NEDERLAND (4e) gewonnen..
dat was een compleet andere generatie ... net als in 1998 wel wereldkampioen kon worden, maar nu niet (ongeacht clown bassie)
pi_53134799
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef knnth het volgende:

[..]
Maar Kroatië zie ik niet als een titelkandidaat
Dat is inderdaad het andere uiterste
  woensdag 12 september 2007 @ 23:21:38 #243
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134824
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heitinga moet je ook op de positie van Gio zetten. Daar speelt hij bij Ajax erg goed namelijk.
Nee, Heitinga kan op die positie het minste kwaad/fout doen. Dat is iets anders als goed spelen.
(wedstrijden tegen slavia etc)
pi_53134853
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het andere uiterste

Punt blijft, Nederland hoort selectiegewijs gewoon bij het groepje titelkandidaten voor het EK. Maar ze spelen als een middenmoter.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:23:13 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134861
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hou toch op man. Het was gewoon dramatisch slecht. Albanie heeft de grootste kansen gehad en Nederland mag van geluk spreken dat het nog gescoord heeft. Deze mazzel houdt echt wel een keer op hoor. De Kritiek van Snor en Willem is volkomen terecht. Spelers niet op hun positie zetten, volhouden aan 4-3-3, de meest vreemde wissels etc etc.
Voor hetzelfde geld was er vandaag kansloos met 2-0 verloren, was je dan ook zo positief?
Het erge is dat de mazzel pas ophoudt, wanneer de knock out-fase van een eindronde wordt gebruikt.

Nederland wint veel ondanks Marco van Basten, ondanks het systeem dat hij hanteert en echt, hij mag dan ook NOOIT gaan klagen over een gebrek aan geluk, want dat heeft hij al voldoende gehad!
pi_53134863
Jan Mulder op Ned1
pi_53134892
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Nee, Heitinga kan op die positie het minste kwaad/fout doen. Dat is iets anders als goed spelen.
(wedstrijden tegen slavia etc)
Dan heb je echt te weinig wedstrijden van Ajax gekeken. Heitinga is een goede verdedigende middenvelder met de potentie om uit te groeien tot een hele goede.
pi_53134898
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ga je verder nog op deze wanprestatie in? Of zit je je te sjorren op wéér drie punten?
kzit nog even naar Hiddink te kijken..

poe, viel niet mee (hiddink)

Nou ja, net zoals jij je helemaal bij Derksen aan kan sluiten kan ik me helemaal bij Van Basten aansluiten qua wat ze na de wedstrijd hebben gezegd...
  woensdag 12 september 2007 @ 23:26:24 #249
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53134917
Het mooiste vind ik nog dat een aantal spelers schijt heeft aan Marco's plan en gewoon gaat voetballen zoals ze dat gewend zijn.
Melchiot komt op als een back in 4-4-2.
Van der Vaart liet zich zakken en speelde als rechtshalf.
Kuyt bood zich aan als een spits.
Emanuelson haalde de achterlijn als een links-half in 4-4-2.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:26:34 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53134920
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

kzit nog even naar Hiddink te kijken
Als velen signaleren dat 4-3-3 niet goed is, dat spelers worden misbruikt op verkeerde posities, dat het spel belabberd is, dat Oranje verschrikkelijk veel geluk heeft en dat Marco van Basten er absoluut niets van bakt, dan moet er toch wel een kern van waarheid inzitten?

Oh, nee. De cijfers zijn goed, we mogen geen kritiek hebben!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:26:52 #251
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_53134924
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan heb je echt te weinig wedstrijden van Ajax gekeken. Heitinga is een goede verdedigende middenvelder met de potentie om uit te groeien tot een hele goede.
Hij voetbalt al een tijdje bij Ajax. Volgens mij zien de grote clubs in het buitenland in hem geen goede speler (niet zonder reden). Hij maakt simpel te veel fouten.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:27:17 #252
30220 Barca
pi_53134930
Ooijer deed, zoals gewoonlijk, niks goed.

Inderdaad ... Heitinga als controlerende middenvelder. Heb je meer (nodige) fysieke kracht op het middenveld. Boulah is dé mandekker/ausputzer.

Clarence geen seconde speeltijd! Te triest voor woorden!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:28:59 #253
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53134970
Van Hanegem was meesterlijk met z'n "volgens mij zat van basten met de rug naar het veld toe"
pi_53134975
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:27 schreef Barca het volgende:
Clarence geen seconde speeltijd! Te triest voor woorden!
Schandalig.
pi_53134997
meneer Derksen, hier is één Nederlander die tevreden is over deze wedstrijd en trots op het Nederlands elftal...

En blij! En dat was ik ook al vóór het Van Basten interview
  woensdag 12 september 2007 @ 23:33:41 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135053
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:30 schreef Tennessee het volgende:
meneer Derksen, hier is één Nederlander die tevreden is over deze wedstrijd en trots op het Nederlands elftal...

En blij! En dat was ik ook al vóór het Van Basten interview
Tevreden over de wedstrijd of tevreden over de uitslag?

Geloof jij nog altijd in een eventuele Europese titel volgend jaar, na het aanschouwen van deze wanvertoning?
pi_53135070
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

hij mag dan ook NOOIT gaan klagen over een gebrek aan geluk, want dat heeft hij al voldoende gehad!
Zal je zien dat ie bij de eerste de beste verliespot zegt: ''Het geluk was ook niet aan onze kant vanavond''
  woensdag 12 september 2007 @ 23:36:13 #258
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_53135095
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:23 schreef Longmen het volgende:
Jan Mulder op Ned1
ik zag het ja

Wat doet die oude snoeperd van een jan mulder op een bloot meisje van in de 20?
pi_53135123
Het meest irritante vind ik nog dat Bassie totaal geen zelfreflectie heeft
  woensdag 12 september 2007 @ 23:39:16 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135144
Overigens heb ik medelijden met veel internationals, niet alleen de eerder genoemde Clarence Seedorf, maar eigenlijk met iedereen. Ze weten allemaal dat er met een andere bondscoach (en dus andere opstelling) veel meer mogelijk is, maar kunnen dit gewoon niet uitspreken, aangezien ze anders uitgekotst worden en het EK kunnen vergeten.

Niemand kan er nog voor zorgen dat Marco van Basten ook maar iets toegeeft, ook maar iets wijzigt, ook al is er meer dan voldoende aanleiding voor. Ach, eigenlijk heb ik me al neergelegd bij een kut-EK, want Van Basten haalt dat toernooi toch nog wel. Maar ik mag toch hopen dat we na het Ek een andere bondscoach zullen krijgen?

Op zich zal iedereen het beter doen, ik meld me hierbij vrijwillig aan. Iedere euro die aan Bassie wordt betaald, is er één teveel en daarom zou ik het best gratis willen doen. Heb overigens weinig tot geen ervaring, maar dat lijkt me geen vereiste. Heb inmiddels al bijna 25 topics aangetoond dat ik tot meer in staat ben dan Van Basten!

pi_53135146
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Geloof jij nog altijd in een eventuele Europese titel volgend jaar, na het aanschouwen van deze wanvertoning?
Ik ben tevreden over de uitslag en dat mogen we eigenlijk ook wel zijn.
En daarnaast moet je deze wedstrijd los zien van het EK. Op een EK speel je toch anders op de een of andere manier.
Echte graadmeters zijn wedstrijden tegen Bulgarije en Roemenié, daar kan je zien waar je staat en afgelopen zaterdag hebben we niet best gespeeld, maar wel 2-0 gewonnen. Dat is ruim voldoende.
pi_53135151
Weer een landje in de pak gehakt zal ie denken
pi_53135221
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Schandalig.
Seedorf reist met het Nederlands elftal mee naar Albanie daar te zien dat van Basten meer vertrouwen heeft in Emanuelson als wisselspeler
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53135253
Als de belangrijke, ervaren spelers één lijn trekken, ik noem een Vd Sar, V Nistelrooij, Sneijder VDV, Van Persie, Seedorf, Kuijt en Van Bronkhorst en het vertrouwen in Bassie opzeggen dan is ie morgen nog weg.... dat is de enige manier....
  woensdag 12 september 2007 @ 23:45:10 #265
30220 Barca
pi_53135258
Tevreden? Ik had nog liever gehad dat we met 10 - 0 verloren. Ergens heel diep achter in mijn hoofd en op de bodem van mijn hart hoop ik, tegen beter weten in, op een ontslag van Bassie als we het ek niet halen.

Ach ... droom lekker verder. Bassie blijft tot zijn pensioen bondscoach.
pi_53135261
Seedorf is echt een Ghandi geworden. Iedere normale vedette van zijn klasse zou allang z'n dikke vinger aan Bassie hebben getoond
pi_53135272
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Derksen en V Hanegem verkondigen gewoon de mening van 14 miljoen mensen... die andere 2 miljoen heeft geen verstand van voetbal
er lopen meer dan 2 miljoen vrouwen rond hoor in nederland
  woensdag 12 september 2007 @ 23:46:50 #268
30220 Barca
pi_53135297
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Seedorf reist met het Nederlands elftal mee naar Albanie daar te zien dat van Basten meer vertrouwen heeft in Emanuelson als wisselspeler
Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer. quote]Op woensdag 12 september 2007 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Als de belangrijke, ervaren spelers één lijn trekken, ik noem een Vd Sar, V Nistelrooij, Sneijder VDV, Van Persie, Seedorf, Kuijt en Van Bronkhorst en het vertrouwen in Bassie opzeggen dan is ie morgen nog weg.... dat is de enige manier....
[/quote] Dat zal niet gebeuren. Bassie roept ze gewoon niet op en kiest dan voor Bas Roorda, Donny de Groot, Engelaar, Gregoor van Dijk, Slory, Danny Mathijsen, Sibon en Leon Kantelberg.

[ Bericht 33% gewijzigd door Barca op 12-09-2007 23:53:05 ]
pi_53135327
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

En daarnaast moet je deze wedstrijd los zien van het EK. Op een EK speel je toch anders op de een of andere manier.
Klopt, op een EK kan je in een bepaalde flow komen. Zie hoe moelilijk toplanden het ook hebben in deze kwalificatie. Dat is geen toeval. Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee. Een andere coach kan Oranje wat meer de goede kant op helpen denk ik, maar niet heel veel meer.
That's all folks!
pi_53135334
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer.
seedorf en mathijssen zijn ook echt te vergelijken he? allebei verdedigers enzo
  woensdag 12 september 2007 @ 23:49:53 #271
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135370
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Echte graadmeters zijn wedstrijden tegen Bulgarije en Roemenié, daar kan je zien waar je staat en afgelopen zaterdag hebben we niet best gespeeld, maar wel 2-0 gewonnen. Dat is ruim voldoende.
Wij voetbalsupporters moeten nog meer vertrouwen krijgen na dit soort wedstrijden en na klinkende overwinningen moeten we hardop dromen over een succes volgend jaar, maar na iedere interland onder Marco van Basten kijk ik banger naar de toekomst dan ooit.
pi_53135389
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee.
We zijn op weg. Vandaag een goaltje in de 90e minuut.
Ik voorspel een kampioenschap .
pi_53135397
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef Barca het volgende:
Urby viel goed in. Alleen Seedorf had gewoon in de basis moeten staan ipv Mathijsen. Die was nog slechter dan Ooijer.
Ik vind persoonlijk een "viel goed in" wel wat mager om Seedorf buiten het elftal te houden
pi_53135410
Van Basten doe elke Nederlander inclusief jezelf een plezier en ga rentenieren in Milaan. Na deze absolute wanvertoning heb je jezelf belachelijk gemakt en dan nog eens vermelden in het intervieuw dat de overwinning terrecht was????
Ik had echt gehoopt dat we met een nederlaag naar huis waren gegaan, niet voor de spelers maar voor meneer van Basten en de lamzakken van de KNVB die hem een hand boven het hoofd houden.
Oke we winnen de belanrijke wedstrijden, maar vraag niet hoe. Als er dadelijk een tegenstander van een beetje formaat komt worden we overrompeld met dit soort spel.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:52:04 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135430
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Klopt, op een EK kan je in een bepaalde flow komen. Zie hoe moelilijk toplanden het ook hebben in deze kwalificatie. Dat is geen toeval. Tuurlijk had ik het ook liever gezien op de manier hoe de Duitsers het bijvoorbeeld doen. Maar kunnen we dat, nee. Een andere coach kan Oranje wat meer de goede kant op helpen denk ik, maar niet heel veel meer.
Zie je het verschil niet dan? Die toplanden hebben het moeilijk tijdens hun kwalificatie, maar staan er volgend jaar echt wel. Nederland mazzelt, maar kwalificeert zich moeiteloos. Maar dan? Op het EK zal het helemaal misgaan, buiten het feit dat we geweldige spelers tot onze beschikking hebben, zie ik geen enkel aanknopingspunt voor een succesvol optreden tijdens komend EK.
pi_53135437
Overigens ben ik dolgelukkig met deze overwinning, anders was m'n toto echt dramatisch verlopen ........
pi_53135443
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Sorry dat het zo lang duurde.

Iedereen mag van mij kritiek hebben en daarover in discussie gaan van mij, daar heb ik helemaal geen probleem mee, prima zelfs! En als je ervan overtuigd bent, met alle respect, dat we met 12 keepers moeten spelen, prima, geen enkel probleem. Waar ik wél een probleem mee heb is dat dit dé Marco van Basten/Bondscoach topic op Fok! is, andere topics over van Basten zijn niet toegestaan. Oók prima, als dat Fok!-beleid is heb ik me daarbij neer te leggen. Maar het kan niet zo zijn dat het Fok!-beleid is om alleen een denigrerende topic over Van Basten toe te staan, als Van Basten dat zou willen zou hij daar een advocaat op kunnen zetten en Fok! dwingen dat beleid aan te passen en wie weet zelfs een schadevergoeding eisen. Ik denk niet dat hij dat zal doen, maar als leek denk ik dat het zeker zou kunnen. In ieder geval stoor ik me er flink aan en blijf ik voorlopig proberen er verandering in te brengen op de manier waarop ik dat al een aantal weken doe. Tot grote irritatie van jullie geloof ik, maar dan staan we quite zal ik maar zeggen... Het voetbal begint, later meer...
Met alle respect, maar een 100% onzin reacte op mijn inhoudelijke commentaar. Dat hele fok! beleid zal me aan m'n reet roesten en daar wil ik het hier niet eens over hebben. Als jij je er zo aan iiriteert, zit er ook een knop op je PC waarmee die uit kan.

Oftewel, nog steeds geen inhoudelijke reactie. Waarom niet? Waarschijnlijk omdat ik punten aandraag waar je niets tegenin kan brengen. Wat overigens typisch is dat al die punten weer perfect op de wedstrijd van vanavond van toepassing zijn.......

Off-topic: ik hoop dat Van Basten volgend seizoen Ten Cate opvolgt.
pi_53135444
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:

allebei... dit is precies het soort wedstrijd als die tegen Portugal, en nu gingen we er veel beter mee om, alleen Van Persie leek even te ver te gaan, en Van Nistelrooy had die gele kaart denk ik óók wel kunnen voorkomen door net iets beter na te denken... En nu zal je wel zeggen dat Albanië geen Portugal is, nou, misschien dat ze qua individuele kwaliteit op een lager niveau zitten, maar er werd door die Albanezen een paar keer heel leuk gecombineerd en het was maar goed dat Van der Sar scherp was...
quote:
Dat blijf ik doen tot we eruit liggen, ik ben er niet van overtuigd dat we gaan winnen, maar dat heb ik wel afgeleerd de laatste twintig jaar. Ik denk dat als we nog verder groeien (en ik neem zeker groei waar, bijvoorbeeld in vergelijk met die wedstrijd tegen Portugal. Voor hetzelfde geld was Van Persie nét wat verder gegaan en hadden we de tweede helft weer met tien man mogen spelen en dan was het heel anders afgelopen vanavond.) dat we een heel serieuze kanshebber zullen zijn.

Verder heb ik genoten van een heel spannende en zeker aantrekkelijke wedstrijd, al liep het bij Oranje nog niet zo als we dat graag allemaal zouden zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tennessee op 12-09-2007 23:58:02 ]
pi_53135450
Nou ik heb liever de winst. Hij gaat toch wel weg na het EK. Hij gaat echt niet weg voordat hij zich écht niet gekwalificeerd heeft. Dus het is of een EK of geen EK, maar geen EK zonder Van Basten.
pi_53135463
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zie je het verschil niet dan? Die toplanden hebben het moeilijk tijdens hun kwalificatie, maar staan er volgend jaar echt wel. Nederland mazzelt, maar kwalificeert zich moeiteloos. Maar dan? Op het EK zal het helemaal misgaan, buiten het feit dat we geweldige spelers tot onze beschikking hebben, zie ik geen enkel aanknopingspunt voor een succesvol optreden tijdens komend EK.
Maar elke kwalificatie is toch dramatisch qua voetbal. Nederland gaat pas voetballen op de eindtoernooien.
pi_53135471
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef DRD het volgende:

[..]

Met alle respect, maar een 100% onzin reacte op mijn inhoudelijke commentaar. Dat hele fok! beleid zal me aan m'n reet roesten en daar wil ik het hier niet eens over hebben. Als jij je er zo aan iiriteert, zit er ook een knop op je PC waarmee die uit kan.

Oftewel, nog steeds geen inhoudelijke reactie. Waarom niet? Waarschijnlijk omdat ik punten aandraag waar je niets tegenin kan brengen. Wat overigens typisch is dat al die punten weer perfect op de wedstrijd van vanavond van toepassing zijn.......

Off-topic: ik hoop dat Van Basten volgend seizoen Ten Cate opvolgt.
omdat ik nog niet klaar was... er stond toch dat het voetbal begon en er later meer zou volgen?
pi_53135476
Verder leek het natuurlijk wel een CL wedstrijd van Ajax maar goed ook dat zijn we gewend van Marco Wat dat betreft past deze internationale wanprestatie er ook goed bij
  woensdag 12 september 2007 @ 23:54:29 #283
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53135487
Hee Tennesseegast. Albanië. Daar wonen 3 houthakkers en een kip.
pi_53135508
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Verder heb ik genoten van een heel spannende en zeker aantrekkelijke wedstrijd, al liep het bij Oranje nog niet zo als we dat graag allemaal zouden zien.
Ik kon je argumenten best vaak volgen, ook al was ik het er niet altijd mee eens, maar een ZEER!!! aantrekkelijke!!!! wedstrijd?
Nee al zou Van Basten me een miljoen geven dan zou ik dat m'n strot niet uit kunnen krijgen.
Nee zo zou ik het niet noemen, het was een ongelooflijk slechte wedstrijd.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:55:39 #285
30220 Barca
pi_53135517
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

seedorf en mathijssen zijn ook echt te vergelijken he? allebei verdedigers enzo
Als je nu eerst eens goed leest en nadenkt.

Er werd gezegd dat Seedorf zou balen omdat Urby inviel. Urby deed het goed.

Mathijsen is een verdediger (nou ja, op papier dan) en Seedorf een middenvelder maar met Seedorf als extra middenvelder hadden we het beter gedaan dan nu! Moeilijk hè om dat te snappen?!
pi_53135541
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:53 schreef Tennessee het volgende:

[..]

omdat ik nog niet klaar was... er stond toch dat het voetbal begon en er later meer zou volgen?
Waarom dan wel weer datzelfde lulverhaal posten? Quote me dan niet..........

Zit je ook al te wachten totdat je deel #25 kan openen met een positieve titel?

Vind trouwens dat langzamerhand de spelersgroep ook een verwijt gemaakt moet gaan worden. Die zien in het veld ook niet wat 99% van de Nederlanders buiten het veld wel zien. En die hebben geen van allen het lef meer om, desnoods in het veld als een coach langs de kant kan roepen wat ie wil, omzettingen te doen.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:57:10 #287
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135556
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

allebei... dit is precies het soort wedstrijd als die tegen Portugal, en nu gingen we er veel beter mee om, alleen Van Persie leek even te ver te gaan, en Van Nistelrooy had die gele kaart denk ik óók wel kunnen voorkomen door net iets beter na te denken... En nu zal je wel zeggen dat Albanië geen Portugal is, nou, misschien dat ze qua individuele kwaliteit op een lager niveau zitten, maar er werd door die Albanezen een paar keer heel leuk gecombineerd en het was maar goed dat Van der Sar scherp was...
Zo'n wedstrijd als vandaag moet je eenvoudig winnen, maar nu win je onverdiend in de laatste minuut.

Is toch gewoon kut?
quote:
[..]

Dat blijf ik doen tot we eruit liggen, ik ben er niet van overtuigd dat we gaan winnen, maar dat heb ik wel afgeleerd de laatste twintig jaar. Ik denk dat als we nog verder groeien (en ik neem zeker groei waar, bijvoorbeeld in vergelijk met die wedstrijd tegen Portugal). Voor hetzelfde geld was Van Persie nét wat verder gegaan en hadden we de tweede helft weer met tien man mogen spelen en dan was het heel anders afgelopen vanavond.

Groei zie ik niet, op mijn ergernis na dan. De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië, Marco van Basten is in drie jaar niet eens in de buurt gekomen!

Als iedere voorganger evenveel geluk zou hebben als Van Basten, waren we minimaal tweemaal wereldkampioen geworden en hadden we ook nog een paar Europese titels op zak.
pi_53135561
Meesterlijk uitgevoerd plan!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53135606
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Groei zie ik niet, op mijn ergernis na dan. De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië,
Agh die wedstrijd werd ook verneukt door de coach dus zoveel verschilt het niet.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:59:13 #290
30220 Barca
pi_53135611
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:53 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar elke kwalificatie is toch dramatisch qua voetbal. Nederland gaat pas voetballen op de eindtoernooien.
Ook dan niet. We kunnen het gewoon niet. Gaan we dat nog eens beseffen?!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:59:24 #291
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53135617
quote:
De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië,
Dat was m inderdaad. Ik zat het me vanavond af te vragen.

De enige manier om Van Basten weg te krijgen is als de spelersgroep één lijn trekt. Maar ja, de helft van de spelers zou niet in de selectie zitten zonder van Basten, dus dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
pi_53135620
Het eerste half uur ofzo was echt werelds.
"Het wordt 5-0!!"
pi_53135622
quote:

[..]

Groei zie ik niet, op mijn ergernis na dan. De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië, Marco van Basten is in drie jaar niet eens in de buurt gekomen!
Om heel eerlijk te zijn: augustus 2006, Ierland-Nederland, was redelijk tot goed te noemen. En wat betreft groei, Luxemburg uit was het absolute dieptepunt, waar niet eens meer dan 3 keer overgespeelt kon worden voordat het alweer fout ging.
pi_53135626
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef DRD het volgende:

[..]

Waarom dan wel weer datzelfde lulverhaal posten? Quote me dan niet..........
ik denk dat je wel begrijpt dat ik nu even niet zo gemotiveerd ben om aan deel 2 te beginnen
  donderdag 13 september 2007 @ 00:00:11 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135637
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef DRD het volgende:

Vind trouwens dat langzamerhand de spelersgroep ook een verwijt gemaakt moet gaan worden. Die zien in het veld ook niet wat 99% van de Nederlanders buiten het veld wel zien. En die hebben geen van allen het lef meer om, desnoods in het veld als een coach langs de kant kan roepen wat ie wil, omzettingen te doen.
Kom op, zeg. Die weten toch ook wat er gebeurt als je kritiek levert? Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel gingen hem voor en ze kennen de gevolgen, het is gewoon overduidelijk dat er inderdaad een "ik-mag-je-politiek" wordt gevoerd. Als je je gedraagt als een mak schaap, mag je hopen op het EK en anders laat hij je gewoon keihard vallen. De selectie neem ik dan ook niets kwalijk, heb juist medelijden met ze.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:01:27 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135666
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef DRD het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn: augustus 2006, Ierland-Nederland, was redelijk tot goed te noemen. En wat betreft groei, Luxemburg uit was het absolute dieptepunt, waar niet eens meer dan 3 keer overgespeelt kon worden voordat het alweer fout ging.
Een oefeninterland tegen het B-elftal van Ierland noem ik geen échte wedstrijd, zeg nou eerlijk.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:02:19 #297
30220 Barca
pi_53135681
De laatste goede wedstrijd was op het ek 88. De overwinning tegen Engeland. Toen was Bassie goed.
pi_53135734
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kom op, zeg. Die weten toch ook wat er gebeurt als je kritiek levert? Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel gingen hem voor en ze kennen de gevolgen, het is gewoon overduidelijk dat er inderdaad een "ik-mag-je-politiek" wordt gevoerd. Als je je gedraagt als een mak schaap, mag je hopen op het EK en anders laat hij je gewoon keihard vallen. De selectie neem ik dan ook niets kwalijk, heb juist medelijden met ze.
Juist daarom. Collectief of individueel er echt eens wat van zeggen. Bommel weg, Nistelrooy weg, Seedorf weg, Sneijder weg, vd Vaart weg, v Persie weg, vd Sar weg. En weet je wat dan het resultaat zal zijn? Marco weg.

Is een illusie, tuurlijk. Maar is de enige optie hoe ik van Basten niet als bondscoach zie op het EK. (of een dodelijk ongeluk ofzo, maar dat gaat toch nog at stappen te ver)
  donderdag 13 september 2007 @ 00:05:46 #299
30220 Barca
pi_53135755
Laten we onszelf nou niet langer voor de gek houden. Met de juiste selectie, het juiste elftal, de juiste coach en het juiste systeem is op een eindtoernooi de halve finale het hoogst haalbare.

Juiste coach ... dat is niet Bassie. En Bassie mag blijven tot hij 187 jaar oud is. Zelfs al is 'ie vanaf 69 jaar seniel, blind en wat voor handicap je nog meer kan hebben. Hij heeft nu al een handicap: bij golf!

Kan niet iemand Osama bellen om te vragen of er een luxe Tora Bora grot is voor Bassie? Kan 'ie daar wonen en jaar in, jaar uit trainen voor de Dubai classic. (Of zo'n ander golftoernooi.)
  donderdag 13 september 2007 @ 00:06:47 #300
30220 Barca
pi_53135774
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef DRD het volgende:

[..]

Juist daarom. Collectief of individueel er echt eens wat van zeggen. Bommel weg, Nistelrooy weg, Seedorf weg, Sneijder weg, vd Vaart weg, v Persie weg, vd Sar weg. En weet je wat dan het resultaat zal zijn? Marco weg.

Is een illusie, tuurlijk. Maar is de enige optie hoe ik van Basten niet als bondscoach zie op het EK. (of een dodelijk ongeluk ofzo, maar dat gaat toch nog at stappen te ver)
Marco blijft. En anders roept 'ie ze gewoon niet op.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:07:01 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135780
Trouwens, we gaan verder in: Marco van Basten moet ontslagen worden! #25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')