abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53135437
Overigens ben ik dolgelukkig met deze overwinning, anders was m'n toto echt dramatisch verlopen ........
pi_53135443
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Sorry dat het zo lang duurde.

Iedereen mag van mij kritiek hebben en daarover in discussie gaan van mij, daar heb ik helemaal geen probleem mee, prima zelfs! En als je ervan overtuigd bent, met alle respect, dat we met 12 keepers moeten spelen, prima, geen enkel probleem. Waar ik wél een probleem mee heb is dat dit dé Marco van Basten/Bondscoach topic op Fok! is, andere topics over van Basten zijn niet toegestaan. Oók prima, als dat Fok!-beleid is heb ik me daarbij neer te leggen. Maar het kan niet zo zijn dat het Fok!-beleid is om alleen een denigrerende topic over Van Basten toe te staan, als Van Basten dat zou willen zou hij daar een advocaat op kunnen zetten en Fok! dwingen dat beleid aan te passen en wie weet zelfs een schadevergoeding eisen. Ik denk niet dat hij dat zal doen, maar als leek denk ik dat het zeker zou kunnen. In ieder geval stoor ik me er flink aan en blijf ik voorlopig proberen er verandering in te brengen op de manier waarop ik dat al een aantal weken doe. Tot grote irritatie van jullie geloof ik, maar dan staan we quite zal ik maar zeggen... Het voetbal begint, later meer...
Met alle respect, maar een 100% onzin reacte op mijn inhoudelijke commentaar. Dat hele fok! beleid zal me aan m'n reet roesten en daar wil ik het hier niet eens over hebben. Als jij je er zo aan iiriteert, zit er ook een knop op je PC waarmee die uit kan.

Oftewel, nog steeds geen inhoudelijke reactie. Waarom niet? Waarschijnlijk omdat ik punten aandraag waar je niets tegenin kan brengen. Wat overigens typisch is dat al die punten weer perfect op de wedstrijd van vanavond van toepassing zijn.......

Off-topic: ik hoop dat Van Basten volgend seizoen Ten Cate opvolgt.
pi_53135444
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:33 schreef M0NTANA het volgende:

Tevreden over de wedstrijd of tevreden over de uitslag?
allebei... dit is precies het soort wedstrijd als die tegen Portugal, en nu gingen we er veel beter mee om, alleen Van Persie leek even te ver te gaan, en Van Nistelrooy had die gele kaart denk ik óók wel kunnen voorkomen door net iets beter na te denken... En nu zal je wel zeggen dat Albanië geen Portugal is, nou, misschien dat ze qua individuele kwaliteit op een lager niveau zitten, maar er werd door die Albanezen een paar keer heel leuk gecombineerd en het was maar goed dat Van der Sar scherp was...
quote:
Geloof jij nog altijd in een eventuele Europese titel volgend jaar, na het aanschouwen van deze wanvertoning?
Dat blijf ik doen tot we eruit liggen, ik ben er niet van overtuigd dat we gaan winnen, maar dat heb ik wel afgeleerd de laatste twintig jaar. Ik denk dat als we nog verder groeien (en ik neem zeker groei waar, bijvoorbeeld in vergelijk met die wedstrijd tegen Portugal. Voor hetzelfde geld was Van Persie nét wat verder gegaan en hadden we de tweede helft weer met tien man mogen spelen en dan was het heel anders afgelopen vanavond.) dat we een heel serieuze kanshebber zullen zijn.

Verder heb ik genoten van een heel spannende en zeker aantrekkelijke wedstrijd, al liep het bij Oranje nog niet zo als we dat graag allemaal zouden zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tennessee op 12-09-2007 23:58:02 ]
pi_53135450
Nou ik heb liever de winst. Hij gaat toch wel weg na het EK. Hij gaat echt niet weg voordat hij zich écht niet gekwalificeerd heeft. Dus het is of een EK of geen EK, maar geen EK zonder Van Basten.
pi_53135463
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zie je het verschil niet dan? Die toplanden hebben het moeilijk tijdens hun kwalificatie, maar staan er volgend jaar echt wel. Nederland mazzelt, maar kwalificeert zich moeiteloos. Maar dan? Op het EK zal het helemaal misgaan, buiten het feit dat we geweldige spelers tot onze beschikking hebben, zie ik geen enkel aanknopingspunt voor een succesvol optreden tijdens komend EK.
Maar elke kwalificatie is toch dramatisch qua voetbal. Nederland gaat pas voetballen op de eindtoernooien.
pi_53135471
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef DRD het volgende:

[..]

Met alle respect, maar een 100% onzin reacte op mijn inhoudelijke commentaar. Dat hele fok! beleid zal me aan m'n reet roesten en daar wil ik het hier niet eens over hebben. Als jij je er zo aan iiriteert, zit er ook een knop op je PC waarmee die uit kan.

Oftewel, nog steeds geen inhoudelijke reactie. Waarom niet? Waarschijnlijk omdat ik punten aandraag waar je niets tegenin kan brengen. Wat overigens typisch is dat al die punten weer perfect op de wedstrijd van vanavond van toepassing zijn.......

Off-topic: ik hoop dat Van Basten volgend seizoen Ten Cate opvolgt.
omdat ik nog niet klaar was... er stond toch dat het voetbal begon en er later meer zou volgen?
pi_53135476
Verder leek het natuurlijk wel een CL wedstrijd van Ajax maar goed ook dat zijn we gewend van Marco Wat dat betreft past deze internationale wanprestatie er ook goed bij
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 12 september 2007 @ 23:54:29 #283
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53135487
Hee Tennesseegast. Albanië. Daar wonen 3 houthakkers en een kip.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53135508
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Verder heb ik genoten van een heel spannende en zeker aantrekkelijke wedstrijd, al liep het bij Oranje nog niet zo als we dat graag allemaal zouden zien.
Ik kon je argumenten best vaak volgen, ook al was ik het er niet altijd mee eens, maar een ZEER!!! aantrekkelijke!!!! wedstrijd?
Nee al zou Van Basten me een miljoen geven dan zou ik dat m'n strot niet uit kunnen krijgen.
Nee zo zou ik het niet noemen, het was een ongelooflijk slechte wedstrijd.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:55:39 #285
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_53135517
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

seedorf en mathijssen zijn ook echt te vergelijken he? allebei verdedigers enzo
Als je nu eerst eens goed leest en nadenkt.

Er werd gezegd dat Seedorf zou balen omdat Urby inviel. Urby deed het goed.

Mathijsen is een verdediger (nou ja, op papier dan) en Seedorf een middenvelder maar met Seedorf als extra middenvelder hadden we het beter gedaan dan nu! Moeilijk hè om dat te snappen?!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_53135541
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:53 schreef Tennessee het volgende:

[..]

omdat ik nog niet klaar was... er stond toch dat het voetbal begon en er later meer zou volgen?
Waarom dan wel weer datzelfde lulverhaal posten? Quote me dan niet..........

Zit je ook al te wachten totdat je deel #25 kan openen met een positieve titel?

Vind trouwens dat langzamerhand de spelersgroep ook een verwijt gemaakt moet gaan worden. Die zien in het veld ook niet wat 99% van de Nederlanders buiten het veld wel zien. En die hebben geen van allen het lef meer om, desnoods in het veld als een coach langs de kant kan roepen wat ie wil, omzettingen te doen.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:57:10 #287
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135556
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

allebei... dit is precies het soort wedstrijd als die tegen Portugal, en nu gingen we er veel beter mee om, alleen Van Persie leek even te ver te gaan, en Van Nistelrooy had die gele kaart denk ik óók wel kunnen voorkomen door net iets beter na te denken... En nu zal je wel zeggen dat Albanië geen Portugal is, nou, misschien dat ze qua individuele kwaliteit op een lager niveau zitten, maar er werd door die Albanezen een paar keer heel leuk gecombineerd en het was maar goed dat Van der Sar scherp was...
Zo'n wedstrijd als vandaag moet je eenvoudig winnen, maar nu win je onverdiend in de laatste minuut.

Is toch gewoon kut?
quote:
[..]

Dat blijf ik doen tot we eruit liggen, ik ben er niet van overtuigd dat we gaan winnen, maar dat heb ik wel afgeleerd de laatste twintig jaar. Ik denk dat als we nog verder groeien (en ik neem zeker groei waar, bijvoorbeeld in vergelijk met die wedstrijd tegen Portugal). Voor hetzelfde geld was Van Persie nét wat verder gegaan en hadden we de tweede helft weer met tien man mogen spelen en dan was het heel anders afgelopen vanavond.

Groei zie ik niet, op mijn ergernis na dan. De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië, Marco van Basten is in drie jaar niet eens in de buurt gekomen!

Als iedere voorganger evenveel geluk zou hebben als Van Basten, waren we minimaal tweemaal wereldkampioen geworden en hadden we ook nog een paar Europese titels op zak.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53135561
Meesterlijk uitgevoerd plan!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53135606
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Groei zie ik niet, op mijn ergernis na dan. De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië,
Agh die wedstrijd werd ook verneukt door de coach dus zoveel verschilt het niet.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:59:13 #290
30220 Barca
pi_53135611
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:53 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar elke kwalificatie is toch dramatisch qua voetbal. Nederland gaat pas voetballen op de eindtoernooien.
Ook dan niet. We kunnen het gewoon niet. Gaan we dat nog eens beseffen?!
  woensdag 12 september 2007 @ 23:59:24 #291
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53135617
quote:
De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië,
Dat was m inderdaad. Ik zat het me vanavond af te vragen.

De enige manier om Van Basten weg te krijgen is als de spelersgroep één lijn trekt. Maar ja, de helft van de spelers zou niet in de selectie zitten zonder van Basten, dus dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53135620
Het eerste half uur ofzo was echt werelds.
"Het wordt 5-0!!"
pi_53135622
quote:

[..]

Groei zie ik niet, op mijn ergernis na dan. De laatste goede échte wedstrijd die Oranje speelde, was onder Dick Advocaat op het EK in 2004 tegen Tsjechië, Marco van Basten is in drie jaar niet eens in de buurt gekomen!
Om heel eerlijk te zijn: augustus 2006, Ierland-Nederland, was redelijk tot goed te noemen. En wat betreft groei, Luxemburg uit was het absolute dieptepunt, waar niet eens meer dan 3 keer overgespeelt kon worden voordat het alweer fout ging.
pi_53135626
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef DRD het volgende:

[..]

Waarom dan wel weer datzelfde lulverhaal posten? Quote me dan niet..........
ik denk dat je wel begrijpt dat ik nu even niet zo gemotiveerd ben om aan deel 2 te beginnen
  donderdag 13 september 2007 @ 00:00:11 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135637
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef DRD het volgende:

Vind trouwens dat langzamerhand de spelersgroep ook een verwijt gemaakt moet gaan worden. Die zien in het veld ook niet wat 99% van de Nederlanders buiten het veld wel zien. En die hebben geen van allen het lef meer om, desnoods in het veld als een coach langs de kant kan roepen wat ie wil, omzettingen te doen.
Kom op, zeg. Die weten toch ook wat er gebeurt als je kritiek levert? Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel gingen hem voor en ze kennen de gevolgen, het is gewoon overduidelijk dat er inderdaad een "ik-mag-je-politiek" wordt gevoerd. Als je je gedraagt als een mak schaap, mag je hopen op het EK en anders laat hij je gewoon keihard vallen. De selectie neem ik dan ook niets kwalijk, heb juist medelijden met ze.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 13 september 2007 @ 00:01:27 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53135666
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef DRD het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn: augustus 2006, Ierland-Nederland, was redelijk tot goed te noemen. En wat betreft groei, Luxemburg uit was het absolute dieptepunt, waar niet eens meer dan 3 keer overgespeelt kon worden voordat het alweer fout ging.
Een oefeninterland tegen het B-elftal van Ierland noem ik geen échte wedstrijd, zeg nou eerlijk.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:02:19 #297
30220 Barca
pi_53135681
De laatste goede wedstrijd was op het ek 88. De overwinning tegen Engeland. Toen was Bassie goed.
pi_53135734
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kom op, zeg. Die weten toch ook wat er gebeurt als je kritiek levert? Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel gingen hem voor en ze kennen de gevolgen, het is gewoon overduidelijk dat er inderdaad een "ik-mag-je-politiek" wordt gevoerd. Als je je gedraagt als een mak schaap, mag je hopen op het EK en anders laat hij je gewoon keihard vallen. De selectie neem ik dan ook niets kwalijk, heb juist medelijden met ze.
Juist daarom. Collectief of individueel er echt eens wat van zeggen. Bommel weg, Nistelrooy weg, Seedorf weg, Sneijder weg, vd Vaart weg, v Persie weg, vd Sar weg. En weet je wat dan het resultaat zal zijn? Marco weg.

Is een illusie, tuurlijk. Maar is de enige optie hoe ik van Basten niet als bondscoach zie op het EK. (of een dodelijk ongeluk ofzo, maar dat gaat toch nog at stappen te ver)
  donderdag 13 september 2007 @ 00:05:46 #299
30220 Barca
pi_53135755
Laten we onszelf nou niet langer voor de gek houden. Met de juiste selectie, het juiste elftal, de juiste coach en het juiste systeem is op een eindtoernooi de halve finale het hoogst haalbare.

Juiste coach ... dat is niet Bassie. En Bassie mag blijven tot hij 187 jaar oud is. Zelfs al is 'ie vanaf 69 jaar seniel, blind en wat voor handicap je nog meer kan hebben. Hij heeft nu al een handicap: bij golf!

Kan niet iemand Osama bellen om te vragen of er een luxe Tora Bora grot is voor Bassie? Kan 'ie daar wonen en jaar in, jaar uit trainen voor de Dubai classic. (Of zo'n ander golftoernooi.)
  donderdag 13 september 2007 @ 00:06:47 #300
30220 Barca
pi_53135774
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef DRD het volgende:

[..]

Juist daarom. Collectief of individueel er echt eens wat van zeggen. Bommel weg, Nistelrooy weg, Seedorf weg, Sneijder weg, vd Vaart weg, v Persie weg, vd Sar weg. En weet je wat dan het resultaat zal zijn? Marco weg.

Is een illusie, tuurlijk. Maar is de enige optie hoe ik van Basten niet als bondscoach zie op het EK. (of een dodelijk ongeluk ofzo, maar dat gaat toch nog at stappen te ver)
Marco blijft. En anders roept 'ie ze gewoon niet op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')