En zolang mensen dat denken zal de prijs stijgen en stijgenquote:Op maandag 10 september 2007 10:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel jammer dat het duurder is geworden maarja kwaliteit kost geld.
Coca Colaquote:Op maandag 10 september 2007 11:07 schreef Stefan740 het volgende:
Dr pepper graag, maar niet meer dan 1 fles in de week![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Coca ColaSoms drink ik wel een fles per dag...
tja dat beloof ik al een tijdje hequote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ puni,
ja ik geloof wel dat je stoelen heemels zittendoe es pic posten
ik heb er eentje van mijn vriendin gekregen van kodak. Gaaf dingquote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mag ik een beetje rum in me cola, anders is het niet lekker...
Gisteren op mijn verjaardag een digitaalfotolijstje gekregen
quote:
quote:Overheerlijke dikke shit dus je smult wel
Rapkracht training microfoons op m’n bumbell’s
Blazend in je wagen hup snel weg hup njeeunn
Draait in die tenten dj’s spin hem trug snel
Leef met die lijpe jogs kerels draaien door
Rappen koppen sneller de wereld draait door
Ik show nieuws op de boulevard bij mooi weer
Ja man Jensen was te laat bij rayman
En kijk me nou eens gaan als ik blader door die verhalen
Kom boven vanuit je dalen en zal het nader vertalen
Die rapper bijzonder vaardig en trek ik die volle zalen
Je denkt wat een langen zin en dat zonder adem te halen
Wokken.quote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
voor de rotterdam kenners:
ik ben op zoek naar een goed, maar vooral gezellig restaurant in rotterdam voor ong 10 personen. beetje zoals bazar lijkt me wel leuk, maar dan tikje beter. oja en niet zo'n hippe tent!
aangezien ik rotterdam niet goed ken, kunnen jullie wat aanraden? is voor een etentje van mn werk
merci!
quote:Op maandag 10 september 2007 13:26 schreef Viro het volgende:
Voor de mensen die zin hebben in een friendly war check :
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=141&pid=7204&st=20entry7204
Logisch, ik hou ook niet van wokken.. Maar het enigste restaurant in Rotterdam wat ik "ken"... Nou, ken.. Ik weet dat het uitzicht op De Kuip (en Maas) heeftquote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je loopt ons te fukken of niet
![]()
@puni/keltie > smaak lijkt me wel wat, wokken houd ik niet van, al die vieze chinezen> iig thanks
![]()
Nopequote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
Ik doe wel mee hoor..quote:Op maandag 10 september 2007 13:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Nopeals jullie zin hebben in een war : just let me know
![]()
Wokkenquote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
@puni/keltie > smaak lijkt me wel wat, wokken houd ik niet van, al die vieze chinezen> iig thanks
![]()
Gaat ik nu halen..quote:Op maandag 10 september 2007 13:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Zorg maar eens dat je een pc hebt waarop bf2 het wel doet![]()
Dat zijn er al 2quote:Op maandag 10 september 2007 14:06 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Goeiemiddag... ik doe wel mee![]()
Standaard economie mannetjequote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef disjfa het volgende:
En zolang mensen dat denken zal de prijs stijgen en stijgen
Met enige regelmaatquote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Coca ColaSoms drink ik wel een fles per dag...
Aan Schouwburgplein zit Floorquote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ben op zoek naar een goed, maar vooral gezellig restaurant in rotterdam voor ong 10 personen. beetje zoals bazar lijkt me wel leuk, maar dan tikje beter. oja en niet zo'n hippe tent!
aangezien ik rotterdam niet goed ken, kunnen jullie wat aanraden? is voor een etentje van mn werk
Logisch, wokken is oosters en dat is niet te vreten.quote:Op maandag 10 september 2007 14:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wokken. Daar is het noggeneens lekkah wokken
.
ben van de week bij de koriander geweest (www.koriander.nl) is ook wel grappig. zit in charlois. is weer net buiten het centrum. er zitten genoeg restaurants op het westerlijk handelsterrein. je kan ook naar de japanner. lekker sushi vreten![]()
dan hoef ik bij jouw niet verder te vragen over sushiquote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Logisch, wokken is oosters en dat is niet te vreten.
Broodjes Bapao, het enige uit die regio wat fatsoenlijk te vreten is.
Mjah, ik ben ook geen fan van haringquote:Op maandag 10 september 2007 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan hoef ik bij jouw niet verder te vragen over sushi
Oosters eten![]()
Jep.quote:Op maandag 10 september 2007 15:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
hebben jullie ook van die database fouten op Fok!
Man..ik heb alle drank er al doorheen gejaagd. Steeds die melding dat ik wat te drinken moet pakken...quote:Op maandag 10 september 2007 15:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
hebben jullie ook van die database fouten op Fok!
quote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
Het alcoholisme van Baus is dus de schuld van FOK!
Mits het goed klaargemaakt isquote:Op maandag 10 september 2007 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan hoef ik bij jouw niet verder te vragen over sushi
Oosters eten![]()
zal ik eens fugo voor je makenquote:
gewapende overval, vrouwtje half dood meppen > daar ga ik naar toe!!quote:Op maandag 10 september 2007 15:30 schreef staticdata het volgende:
http://www.barendrecht-we(...)es_indisch/3119.html
moet je is ff kieken en dan doorscrollen naar suggesties restaurant nieuws
De vrouwen jah, maar wat zij voor mij klaarmaakte was niet heet te noemenquote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en oosters eten ruled![]()
wel indonesisch want dat is lekker heet.
westelijk mhandels terreinquote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
merci!
kom jij eens op msnquote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
10,- per uurquote:Op maandag 10 september 2007 17:08 schreef Sickert het volgende:
kom jij eens op msn
heb je hulp nodig
quote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
thnx fredjequote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef FJD het volgende:
[..]
10,- per uur![]()
Ben nu ook de webspace aan t leeghalen Frank. Klopt trouwens echt geen ene flikker van hun meting maar goed. Een Joomla install maakt blijkbaar 40mb in webspace uit![]()
Ruben heeft toch nog wel wat tentjes in Rotterdam?quote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
de harmonie lijkt me erg mooi, alleen te sjiek. daar kan ik gewoon niet lekker zitten. floor nog even uitchecken en anders wordt het denk ik smaak![]()
en oosters eten ruled![]()
wel indonesisch want dat is lekker heet. chinees vind ik te zoet en thais te hip. nee, indonesische rijsttafel slaat alles
![]()
en sushi, op vakantie voor het eerst gegeten, vind die stukjes alleen rauwe vis wel lekker (ff de naam ervan kwijt) maar die rommel met vieze rijst en zeewier> dat hoeft ook weer niet van me.
in oldboy eten ze trouwens kicke sushi, levende octopusen in welke film zat (jim carry volgens mij) nou heel stoer sushi te eten, bleken het zee-egel aarsen te zijn
![]()
![]()
Wacht maar tot je de factuur krijgtquote:
Ik zat net nog stiekum te kijken en heel misschien wordt het toch stiekum nog wel een 640mb versiequote:Op maandag 10 september 2007 20:02 schreef FJD het volgende:
Baus, als je 8800GTS er van door gaat dan hoor ik dat graagTenzij ie natuurlijk in de familie blijft ofzo
[..]
Wacht maar tot je de factuur krijgt
Ben je een supermarkt aan het zoeken, sta je per ongeluk voor zijn huis..quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Suikermais het volgende:
Allemaal homo's....
Mag toch hopen dat Ursel een kratje Warsteiner meeneemt. Anders........
Heb hard doorgereden..quote:Op maandag 10 september 2007 20:05 schreef Suikermais het volgende:
Ursel zojuist de deur uitgeschopt.
Ik verwacht 'm zo tegen 22.45 online met z'n nieuwe peecee.
en ja...zo'n raptor is wel snel..zeg maar.
Instaleren is al klaar.quote:Op maandag 10 september 2007 22:43 schreef Suikermais het volgende:
Ga BF2 installeren..gek !!
asusquote:Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef ursel het volgende:
Wat een ... site is die asus zeg. Zelfs JP kan sneller downloaden..
Mja, 5 min. voor BF2 patch, 20 voor geluid..
Dat is geen ramp hoor. Asus heeft een nieuwe tool waardoor je vanuit windows je BIOS kan updaten. De enigste wat de user hoeft te doen is pc te restarten.quote:Op maandag 10 september 2007 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
asus
probeer de bios maar eens te updaten van je plank via de asus instaler
wat een drama is dat zeg
Wat voor geluidskaart hebbie dan sjaak ?quote:Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef ursel het volgende:
Woow.. Ik kan gewoon snel terug naar windows als ik BF2 aan het spelen ben..
Dat heb ik nog nooit gekunt..
Mja, heerlijk tevreden, ik ga lekker slapen.
Morgen ff dat probleem fixen van dat geluid..
Download was klaar en deed het niet.
Ik toch nog ff op de cd kijken, stond die ergens verstopt in een mapje.
Alleen kreeg ik dezelfde error om mijn oren. Alle versies geprobeerd, maar of de OS was niet goed, of ik kreeg een error.
Morgen maar ff fixen.
Onboard..quote:Op maandag 10 september 2007 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat voor geluidskaart hebbie dan sjaak ?
K zou zeggen ram die creative kaart erin en installeer de drivers. BF2 + X-fi (allles op ultra high) =quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Onboard..
Heb nog wel een creative soundblaster dinges opzo liggen uit mijn oude kast, weet alleen niet hoe dat zit met drivers, maar komt morgen wel..
BF2 all high is wel gaaf..
Replace user...quote:Op maandag 10 september 2007 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
asus
probeer de bios maar eens te updaten van je plank via de asus instaler
wat een drama is dat zeg
http://shop.freezinghardware.nl/index.asp?Pagina=00003&i=3571&c=66quote:Op maandag 10 september 2007 23:25 schreef escape_nl het volgende:
Baus ben je wakker?
Mijn videokaart heeft alleen een 4 pins molex aansluiting en geen 6 pin +12V.
Hoe zorg ik ervoor om dit toch aan de Antec 500 W Smartpower te koppelen?
Het is een modulaire voeding en er zit een aparte 6 pin +12V kabel voor de videokaart bij.
Nu klapt een game er steeds uit omdat hij het niet aankan.
Het is komkommer tijd! Iedereen aan de upgrade... Dus ga maar rap een systeempje samenstellen en dan hier posten. Kunnen wij er lekker op schieten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:59 schreef FJD het volgende:
Wat een gezever over PCs zeg, we lijken haast wel gamers
Mogguh
precies irritantquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:59 schreef FJD het volgende:
Wat een gezever over PCs zeg, we lijken haast wel gamers
Mogguh
Als je nog mensen tekort komt, wil ik als gast nog wel meehelpenquote:Op maandag 10 september 2007 13:26 schreef Viro het volgende:
Voor de mensen die zin hebben in een friendly war check :
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=141&pid=7204&st=20entry7204
Bf2quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:22 schreef FJD het volgende:
Het is al eens geopperd maar ik heb wel weer zin in een good old fight night
Wanneer? a.s. vrijdag?
Frank heeft trouwens al 9 stemmen
quote:Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is geen ramp hoor. Asus heeft een nieuwe tool waardoor je vanuit windows je BIOS kan updaten. De enigste wat de user hoeft te doen is pc te restarten.
Asus![]()
deze keer nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:40 schreef jpjedi het volgende:
Antwoord van Danny op Waarheid.
20 uur per dag..wat een gek.![]()
@Puni, Geen idee precies wat je bedoeld..heb je en plaatje van wat je moet hebben? Kevin is meestal wel sterk met die dingetjes
Het is voor hem gewoon werk denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is voor hem gewoon werk denk ik.
Zolang hij FOK! de goede kant op kan blijven leiden en hij de traagheid op t forum er een keer uitramt heeft hij aan waarde een erg goede onderneming denk ik zo.
Niet zoiets:quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:55 schreef staticdata het volgende:
[afbeelding]
zo eentje, alleen dan twee pins, en voor normale elktra draad. die kop is dan iets van 5 mm breed.
en dan female to female
Die moet je toch even uitleggenquote:
De manier van posten en anticiperen op mensen wil ik nu niet echt een goede stijl noemen van een website leiden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Die moet je toch even uitleggen
Voor wie een nieuwe baan zoekt:
Bedrijfsleider besteelt eigen zaak
40k jatten en dan 100uur moeten werkenWat nou rechten studeren en advocaat worden?
moet jij zeggen met het installeren van paar simpele driversquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet zoiets:
[afbeelding]
alleen dan twee pins, en voor normale elektra draad. die kop is dan iets van 5 mm breed.
Hey, ik heb alleen install gedaan en dat werkt niet, waarom, dat zoek ik vanavond wel uit. Ik meldde het alleen maar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet jij zeggen met het installeren van paar simpele drivers![]()
![]()
Je kunt lullen wat je wilt maar FOK! komt van zijn handquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:14 schreef ursel het volgende:
De manier van posten en anticiperen op mensen wil ik nu niet echt een goede stijl noemen van een website leiden.![]()
Naar mijn mening wordt FOK! veelal door de community gemaakt nu (door hun ideeën en inbreng). Danny hoeft alleen de juiste beslissingn te nemen daarin. En zich minder moeten laten leiden door zijn eigen ego..
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, ik heb alleen install gedaan en dat werkt niet, waarom, dat zoek ik vanavond wel uit. Ik meldde het alleen maar.
Ik ga het eerst zelf uitzoeken voordat ik andere mensen ermee lastig val..![]()
![]()
![]()
Dat ontken ik ook verder niet. Doel ook meer op de huidige bedrijfsvoering..quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt maar FOK! komt van zijn hand
Dat hij niet de meest makkelijke persoonlijkheid heeft dat zal best maar ik denk dat er door de mensen omheen ook snel vergeten wordt dat FOK! zijn kindje is en het dus niet altijd even makkelijk is om daar kritiek op te krijgen. Aan de andere kant zou je denken dat Danny daar nu wel een beetje een dikke huid tegen ontwikkelt. Na jaren voor een internet community te hebben gestaan moet hij toch weten dat 49% een grote bek heeft zonder het lef en initiatief om daar wat mee te doen. Nog eens 49% heeft een grote bek zonder kennis van zaken en dan houd je zo ongeveer 2% van de mensen over die iets zinnigs te melden hebben en daar ook wat mee willen doen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan trek je voorbarige conclusies aangezien ik me al suf heb lopen zoeken
![]()
![]()
quote:Isn't it about time you screwed like a Champion?
Really Lay Some Pipe next time you Bang a Chick
http://ez_longer_shlong_Otero.klaczno.com
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:32 schreef staticdata het volgende:
Iemand enige idee waar ik stroomkabeltjes kan kopen
Dat kwam vast als een schokquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:23 schreef staticdata het volgende:
tja onder conrad bleek het dus gewoon onder stroomkabels te zitten.
en niet te betalen. zelfde als de onky n5000r ofzo. ook zoiets leuks maar niet te betalen. en ook nutteloos. kan je 2 7.1 sets afzonderlijk van elkaar aansturen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jorrit:
Nieuwste van Denon ,wat een apparaat![]()
http://www.denon.co.uk/site/frames_main.php?main=prod&ver=&MID=3&sub=1&action=detail&Pid=340
Gaat ongeveer ¤ 2000,- kosten. Ik zou het er ooit wel voor over hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
en niet te betalen. zelfde als de onky n5000r ofzo. ook zoiets leuks maar niet te betalen. en ook nutteloos. kan je 2 7.1 sets afzonderlijk van elkaar aansturen.
hmmm nou straks max 1000 euro voor de receiver en dan nog 2000 voor de boxen set en dan vind ik het wel best. alle kabel zooi erbij etcquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaat ongeveer ¤ 2000,- kosten. Ik zou het er ooit wel voor over hebben
Morgen voetbal bij Ursel. Ook een soort vakantiequote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef staticdata het volgende:
wat dacht je van een keer vakantie
Psst..quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat dacht je van een keer vakantie
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen voetbal bij Ursel. Ook een soort vakantie
Panasonic Plasmaquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:52 schreef Keltie het volgende:
Een nieuwe TV.. LCD of Plasma en waarom? Of gaan voor een beamer aan het plafond?
Word er morgen gevoetbald dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen voetbal bij Ursel. Ook een soort vakantie
Nee. Het Nederlands elftal speeltquote:
RTL4. Talpa had immers de uitzendrechten voor de uitwedstrijden van Oranjequote:Op dinsdag 11 september 2007 11:08 schreef Keltie het volgende:
Op welke zender? SMS6?
Mooi, een extra reden om RTL4 morgen niet op te zettenquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
RTL4. Talpa had immers de uitzendrechten voor de uitwedstrijden van Oranje
die bravia's w2000 gaan nu al voor 1999 over de toonbank hoor. denk dat je een adviesprijs voor je hebt. in oktober komt de w3000 ik ga even kijken wat die te bieden heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:57 schreef Keltie het volgende:
Waarom ben je niet voor een beamer gegaan?
Wat is het voordeel van lcd tegenover plasma (op z'n janboerenkutjes uitgelegd dan)?
EDIT:
Zeker mooi, zo'n Bravia.. Maar dat mag ook wel: ¤ 2699,00 ...
Ben een beetje aan het neuzen, maar dan wel voor rond de 1000 (uitloop naar 500, als het echt niet anders kan).
Oo, dan moet ik de maar ff snel instellen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
RTL4. Talpa had immers de uitzendrechten voor de uitwedstrijden van Oranje
ik heb het bij escape gezien en het is echt wel gaafquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een beamer thuis, maar alleen voor films (en spelletje).
Een TV is wel makkelijkerScheelt een hoop kabel gedoe.
Als ik ooit nog eens ga verhuizen dan wil ik het liefst mijn beamer niet meer in de woonkamer, maar die moet dan naar een dedicated ruimte. Daar zou dan ook zo'n Denon ik kunnen, ware het niet dat ik al een NAD heb en die nog steeds prima werkt
Ik zou ook niet meer zonder willenquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb het bij escape gezien en het is echt wel gaaf
Als je het topic gevolgd had had je gelezen dat er voetbal gekeken werd..quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zullen we woensdagavond weer eens massaal gaan BF2en
Ik ga in ieder geval online met cptZomaar en Cardinal
Mja, dan moet je wel in die uithoek blijven ja..quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn probleem is vooral dat het niet binnen mijn budget past. De spullen wel, maar de woning niet.
Maar over 1,5 jaar zou het allemaal wel moeten passen. Ik zou dan wel 220.000 moeten kunnen lenen en dan kan ik best wel een huisje vinden wat een beetje aan mijn eisen voldoet
Zo nu eerst squashen in de baas zijn tijd![]()
Nou, dat is voor mij dus nog 1 van de puntjes.. Je moet natuurlijk (?) al je kabels naar die beamer werken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een beamer thuis, maar alleen voor films (en spelletje).
Een TV is wel makkelijkerScheelt een hoop kabel gedoe.
Als ik ooit nog eens ga verhuizen dan wil ik het liefst mijn beamer niet meer in de woonkamer, maar die moet dan naar een dedicated ruimte. Daar zou dan ook zo'n Denon ik kunnen, ware het niet dat ik al een NAD heb en die nog steeds prima werkt
Mjah, ik kijk zo'n beetje meer DVD als TV op m'n toestel ... En een ex-collega heeft het ook en het zag er wel tof uitquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:09 schreef FJD het volgende:
Voor de Wii is een beamer trouwens wel geniaal hoor![]()
Fullscreen bowlen bij Jorrit was echt geweldigVoor normale TV zou ik geen beamer nemen. Teveel gedoe voor iets wat je met een LCD tv prima kunt bereiken
dat doe je allemaal naar je receiverquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, dat is voor mij dus nog 1 van de puntjes.. Je moet natuurlijk (?) al je kabels naar die beamer werken.
Wii, Digitenne ontvanger, DVDspeler, oftewel 2 SCARTS en 1 RGB... Al zou ik nog een andere ontvanger kunnen halen en daar de DVDspeler inprikken (1 met 2 SCART aansluitingen)..
Maargoed, dan moet je alsnog 1 SCART naar de beamer laten gaan?
Jij hebt zo'n ding hangen als TV vervanger?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat doe je allemaal naar je receiver. van de receiver gaat er dan 1 hdmi kabel naar de beamer en dat zou het moeten zijn.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:38 schreef staticdata het volgende:
Nee, maar zoals ik het zeg kan je nog steeds gewoon tv kijken hoor
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)19-november-in-de-VSAls je dan op de beamer aan t gamen bent heb je wel een erg gaaf speeltje
Over je grote vriend gesproken..quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
De Wii owned gewoon keihard maar vraagt er wel om om op de beamer gespeeld te worden![]()
![]()
Kev, kom je ook voetbal kijken bij Ursel? Beetje Babel uitschelden en Urby doodwensen enzo
quote:Ook weet ik beter op welk moment, en hoe, ik druk moet zetten op de tegenstander. Dat soort details leer ik van manager Rafael Benítez", aldus de 20-jarige vleugelaanvaller.
heel nederland, maar hij luistert nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef FJD het volgende:
Toch is die Babel wel een ziener. Hij is de eerste die gras heeft gezien in de ArenA
Verder krijgt ie iets te grote woorden voor een 20 jarige maar goed![]()
We zullen zien morgen. Babel in de basis, Kuyt op de bank. Wie o wie vertelt van Basten dat hij er ongelofelijk naast zit
Oh jullie waren serieusquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je het topic gevolgd had had je gelezen dat er voetbal gekeken werd..
Andere dag, zelfde tijd..
Misschien moeten we hem gelijk gaan geven. Dan gaat die opeens wel twijfelen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
heel nederland, maar hij luistert niet
Toch maar ff op zoek naar andere oplossing..quote:U hebt Live! 5.1 en Windows Vista 64-bit geselecteerd.
Klik hier als u ondersteuning wenst voor een ander product..
Sorry, er zijn geen Creative revisies (updates) voor het produkt dat U heeft geselecteerd.
Het door u gekozen product heeft het einde van de ondersteuningsperiode bereikt.
Ondersteuning voor dit product is beperkt tot wat er op de website beschikbaar is. Dit kan gaan om oplossingen in de kennisdatabank, stuurprogramma's, updates voor de applicaties en productdocumentatie. Doorzoek het archief.
Wij nodigen onze klanten ook uit om de discussieforums te bezoeken om meer informatie te vergaren over producten waarop de ondersteuning beëindigd is.
Voor meer information betreffende Creative's End of Service Life Policy, gelieve de veelgestelde vragen door te lezen.
- Dit heeft geen invloed op uw rechten binnen de garantieperiode -
Videokaart?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef ursel het volgende:
Trouwens net ff snel gekeken voor driver van mijn videokaart..
[..]
Toch maar ff op zoek naar andere oplossing..
Geluidskaartquote:
Bel dit nummer maar Usrelquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef ursel het volgende:
Trouwens net ff snel gekeken voor driver van mijn videokaart..
[..]
Toch maar ff op zoek naar andere oplossing..
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bel dit nummer maar Usrel
456501 en bij geen gehoor 478844
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Och guttegut, het kwartje is ook gevallen bij onze ambtenaar..quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Creative, Live 5.1..... en dan een videokaart
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Och guttegut, het kwartje is ook gevallen bij onze ambtenaar..
Lees je ook de posts ff tussen mijn foutje en jou post, dank u..![]()
![]()
Wel ff naar gekeken, maar aangezien deze niet van officieel Creative zijn toch voor de bovenstaande oplossing gegaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)19-november-in-de-VSAls je dan op de beamer aan t gamen bent heb je wel een erg gaaf speeltje
ik was erquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:16 schreef ursel het volgende:
Hey, IJs, waar blijf je dan.
Zie je niet online op XFire..
Gewoon uitzetten in de opties, nergens last van..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik was eralleen begon mn xfire weetikveelhoeveel gig updates te downloaden > eliminated
![]()
xfire![]()
Mooi mooi... waar heb je hem gehaald en hoe duur heeft het gekocht?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef Keltie het volgende:
Heb vandaag een TV gekocht
[afbeelding]
Full HD (1080P?) LCD Tv, 46" (117 CM)
Happy Happy..
goede zinquote:Op woensdag 12 september 2007 06:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi mooi... waar heb je hem gehaald en hoe duur heeft het gekocht?
Spruyt, een electronicazaak in de buurt.quote:Op woensdag 12 september 2007 06:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi mooi... waar heb je hem gehaald en hoe duur heeft het gekocht?
Bestelling annuleren bij alternate en ergens anders bestellen. Dat zou ik doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:03 schreef Stefan740 het volgende:
Bel je Alternate op krijg je na 10 minuten wachten het antoord: 'De videokaar tis nog niet binnen, er staat hier dat hij in september geleverd wordt'.
'En bedankt'
tuut tuut
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Willen ze bij TNT een sessie met je houden over je ervaring met de pakketafdeling van TNTquote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Vanavond de grote avond![]()
Vanmiddag bij TNT op gesprek. Zal wel nergens over gaan maar toch even kijken.
Feijenoord - Roda JC is zondagmiddag pas, 12.30quote:
?quote:Vanmiddag bij TNT op gesprek. Zal wel nergens over gaan maar toch even kijken.
succes!quote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Dat zal wel niet, de TNT kennendequote:Op woensdag 12 september 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
Pfff en 1:20 aan reistijd met OV. Er moet toch wel een heel goed aanbod liggen wil dit iets zijn hoorMinimaal het doorbetalen van reistijd
Tja ze zullen toch ergens moeten schipperen als ze me echt nodig hebben. Qua omstandigheden is het namelijk een redelijke ruk-functiequote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
Pfff en 1:20 aan reistijd met OV. Er moet toch wel een heel goed aanbod liggen wil dit iets zijn hoorMinimaal het doorbetalen van reistijd
Hey, wil je nog integreren of hoe zit dat..quote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
...
Kortom, eigenlijk een waste of time om te gaan maar ach zo kom je nog eens in Rotterdam
Waarom zou ik alles maar moeten accepteren? Alleen maar omdat het m'n eerste baan is? Zoals gezegd heeft deze baan een redelijk aantal negatieve aspecten. Ik verwacht zelf niet dat ze zoveel zullen gaan schipperen waardoor ik dus ook niet verwacht op die positie aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef ursel het volgende:Je komt net kijken in de echte wereld en dan dat al willen eisen..
![]()
Wel mooi meegenomen als je het krijgt, maar geef je niet veel kans. Idd wat Keltie zegt, bij TNT al helemaal niet .
Alleen met behoud van eigen cultuurquote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef ursel het volgende:
Hey, wil je nog integreren of hoe zit dat..![]()
![]()
Bakker z'n positie is redelijk onhoudbaar geworden denk ik zo dus ik denk dat er een gaatje vrijkomt bij TNT. Voordeel daarvan is dat het in Den Haag is dus aan te lopenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes Ferdi
Lees ik morgen iets over je in de krant?
Ligt er aan welke katern jij leest.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes Ferdi
Lees ik morgen iets over je in de krant?
De bouwvergunningen, die zijn zo lekker spannendquote:
Ik zeg ook niet dat je het moet accepteren. Maar tot dusver heb ik het nog zelden gehoord dat reistijd doorbetaald wordt.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom zou ik alles maar moeten accepteren? Alleen maar omdat het m'n eerste baan is? Zoals gezegd heeft deze baan een redelijk aantal negatieve aspecten. Ik verwacht zelf niet dat ze zoveel zullen gaan schipperen waardoor ik dus ook niet verwacht op die positie aan het werk te gaan.
Maar goed, dan nog is het even je gezicht laten zien en met een beetje geluk kom je binnen voor een andere baan. Ik werd hiervoor ook gebeld nadat ik niet was toegelaten tot een ander programma bij TNT.
[..]
En wat anders?quote:Alleen met behoud van eigen cultuurSterker nog, ik ga vragen of de deelgemeente een replica van de Kuip wil bouwen zodat ik hier m'n geloof kan belijden
Daarna natuurlijk subsidie aanvragen bij de gemeenten
![]()
Wie heb je nou trouwens allemaal uitgenodigd bij mij thuis?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Bakker z'n positie is redelijk onhoudbaar geworden denk ik zo dus ik denk dat er een gaatje vrijkomt bij TNT. Voordeel daarvan is dat het in Den Haag is dus aan te lopen
Ga je huiswerk trouwens eens afmaken! Vanavond Babel uitscheldenIk kom met kladblok om te turven
Ik zeg ook niet dat het realistisch isquote:Op woensdag 12 september 2007 09:30 schreef ursel het volgende:
Ik zeg ook niet dat je het moet accepteren. Maar tot dusver heb ik het nog zelden gehoord dat reistijd doorbetaald wordt.![]()
Discrimantie? Racisme! Je bent gewoon een vuile nazi!quote:Ga je dan moord en brand schreeuwen dat het discriminatie is ofzo..
Ik niet, ik ben een gematigde supporter maar er zitten er ook tussen die dit met geweld op gaan lossen. Pas maar op, voor je weet staat Keltie voor je deur! Vuile racist!quote:Zul je straks nog zien dat ik daartegen niet eens mag protesteren omdat ze bang zijn dat jij anders boos en gaat rellen zeker.![]()
Alleen Frankie nog maarquote:Op woensdag 12 september 2007 09:31 schreef ursel het volgende:
Wie heb je nou trouwens allemaal uitgenodigd bij mij thuis?![]()
Als hij met het OV gaat en dat zelf moet betalen, kan hij om reisvergoeding vragen. Zelfs ik als stagaire krijg reisvergoeding. Dus waarom is het raar om vragen naar een vergoedingquote:Op woensdag 12 september 2007 09:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het moet accepteren. Maar tot dusver heb ik het nog zelden gehoord dat reistijd doorbetaald wordt.Vind het dan grappig dat iemand die er net komt kijken dat wel even wil eisen. Verder niets, mijn zegen heb je..
Een vergoeding is nog wel iets anders dan doorbetalen tijdens reistijd hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 09:44 schreef Viro het volgende:
Als hij met het OV gaat en dat zelf moet betalen, kan hij om reisvergoeding vragen. Zelfs ik als stagaire krijg reisvergoeding. Dus waarom is het raar om vragen naar een vergoeding![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
50pagina's kan in een uurDan is het 19:30, vervolgens rijd je in een uur naar Den Haag en dan bestellen wij wel een pizza voor je
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
50pagina's kan in een uurDan is het 19:30, vervolgens rijd je in een uur naar Den Haag en dan bestellen wij wel een pizza voor je
Ja we gaan een jaar lang 12,- per maand betalen om 1 weekend 2 wedstrijden te kunnen bekijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:08 schreef Keltie het volgende:
Kan je dan niet beter Digitenne (icm Voetbal van Tele2 pakket) meenemen?
True truequote:Op woensdag 12 september 2007 09:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Een vergoeding is nog wel iets anders dan doorbetalen tijdens reistijd hoorVoor een stagair is dat verschil niet zo groot maar bij een normale baan wel
http://youtube.com/watch?v=9oUWCLBKK3E
Nieuwe koelkast voor Jorrit
En ik maar denken dat 1 van jullie nerds het wel heb..quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef FJD het volgende:
November Rain op Veronica
[..]
Ja we gaan een jaar lang 12,- per maand betalen om 1 weekend 2 wedstrijden te kunnen bekijken![]()
Ik gebruik het al jaren in gebieden waar ik officieel geen dekking hebquote:Nog los van of het mogelijk is. Zolang er een postcodecheck op de website staat betekent dat dat het geen satteliet verbinding is en je dus ergens of een COAX kabel of een ADSL kabel nodig hebt. Dat zijn luxe producten die men ver afgelegen in de polder nog niet kent
Ik heb wel een satteliet set liggen maar ja daar schieten we weinig mee op natuurlijk. Heb geen Tele2 abo nml.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef Keltie het volgende:
En ik maar denken dat 1 van jullie nerds het wel heb..
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel een satteliet set liggen maar ja daar schieten we weinig mee op natuurlijk. Heb geen Tele2 abo nml.
Opgelost..quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef Keltie het volgende:
Ik gebruik het al jaren in gebieden waar ik officieel geen dekking heb
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=757579quote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef RudyCarell het volgende:
Xpand Rally Xtreme RLD
Ik heb dan wel weer digitenne en alleen die 2 voetbalkanalen erbij, dat word zondag genieten.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb wel een satteliet set liggen maar ja daar schieten we weinig mee op natuurlijk. Heb geen Tele2 abo nml.
Denk dat hij de realistische parcours bedoelt en niet de realistische gameplay..quote:Op woensdag 12 september 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=757579
Ik kijk naar het cijfer: een 7.3 Nou ja niet super toch maar even kijken naar de reviews. Staat er eentje tussen die een 5.5 heeft gegeven. Toch maar even kijken waarom dan. Staat er het volgende in de eerste zin:
The most popular route, at least up until recently, has been to follow in the realistic tracks of the Colin McRae franchise.Oh mijn god
Colin McRae realistisch noemen
Deze reviewer snapt het. Richard Burns Rally is simulatie, CMR is arcade. Binnenkort eens een keer proberen
Vertaald staat er toch duidelijk dat de men in de realistische voetsporen van CMR treedt en uit de verdere review blijkt ook dat hij het zo bedoeltquote:Op woensdag 12 september 2007 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk dat hij de realistische parcours bedoelt en niet de realistische gameplay..
Super handig zijn die dingen manquote:Op woensdag 12 september 2007 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zat zojuist te denken om zo'n klein spelertje te halen voor tijdens het hardlopen.
quote:Top Gear-presentator crasht opnieuw
Uitgegeven op dinsdag 11 september 2007 om 16:57:05
(Novum) - Nog geen jaar na zijn bijna fatale ongeluk met een auto met raketmotor is Top Gear-presentator Richard Hammond opnieuw gecrasht. Hij bleef ongedeerd, maar zijn voertuig raakte beschadigd. Dat meldt de Britse omroep BBC.
Tijdens een race in een BMW 330 DTi Sport op Silverstone werd Hammond door een inhalende auto van het parcours gedrukt. Na reparatie van het voertuig zette Hammond zijn race voort.
Volgens een woordvoerder valt het ongeluk niet te vergelijken met het incident van vorig jaar. Hammond bleef erg nuchter onder het incident en verklaarde dat niemand blaam trof.
Onlangs deed de 37-jarige Hammond voor het eerst sinds het ernstige ongeluk weer mee aan een snelheidsstunt voor Top Gear. In een Bugatti Veyron racete hij tegen de straaljager Eurofighter Typhoon.
Denk verstop der in Aaron's kamer, dan kan Sanne haar in ieder geval niet vinden..quote:Op woensdag 12 september 2007 12:49 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ursel let eens op Aaron![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk verstop der in Aaron's kamer, dan kan Sanne haar in ieder geval niet vinden..
Maar goed het uur is al voorbij, dus het zal wel loslopen...quote:(Novum/AP) - Een krachtige zeebeving bij Indonesië leidt mogelijk tot een tsunami in de Indische Oceaan. Dat hebben meteorologische diensten woensdag gezegd. De beving onder de zeebodem had een momentmagnitude van 7,9. Het epicentrum lag 105 kilometer ten zuidwesten van Bengkulu op het Indonesische eiland Sumatra.
De beving had plaats om 13.10 uur Nederlandse tijd. De mogelijke tsunami kan Australië en Indonesië binnen een uur treffen en Sri Lanka en India binnen drie uur. De beving was voelbaar in de Indonesische hoofdstad Jakarta.
[Copyright 2007, Novum]
Nee niet echt in de buurt van de kust (Bangalore)quote:Op woensdag 12 september 2007 15:19 schreef RudyCarell het volgende:
Zit JP aan de kust in India?
[..]
Maar goed het uur is al voorbij, dus het zal wel loslopen...
Jammer, maar helaas op naar de volgende job.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:15 schreef FJD het volgende:
Nou dat is dus niets geworden. Reistijden an sich waren natuurlijk al dramatisch en het variabele is ook niet je van het maar goed.
Van hun kant was het niets omdat ze na het gesprek niet dachten dat ik me staande kon houden bij het leiding geven aan 15/30 man. Wat niet zo gek is natuurlijk als je net uit de schoolbanken komt. Van mijn kant was het al over toen ik t salaris hoorde: 1600,- bruto voor een 37 urige werkweek, de functie was zelfs voor 30 uur (dus 1300,- bruto, los van onregelmatigheidstoeslag). Voor zo'n bedrag blijf ik 's nachts natuurlijk niet wakkerKom maar terug als je bod rond het dubbele ligt
Gemiddeld is 2500,- voor 40 uur in de week. Dat is dan ook het bedrag waar ik aan denk. Bij minder uur minder geld natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer, maar helaas op naar de volgende job.
Overigens vond ik je salariseis van 2000-2200 voor 30 uur werken in de week wel erg hoog.
Ik medic, kunnen jullie die gast meerdere keren meppen..quote:Op woensdag 12 september 2007 18:15 schreef Stefan740 het volgende:
Tijd voor een aanslag op hun hoofdkantoor
Ik spec ops jij support?
Zoiets ja.. ben er bijna toe in staat.. Wat een smerige klotezaak is dat geworden zeg! Gatverdamme!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:15 schreef Stefan740 het volgende:
Tijd voor een aanslag op hun hoofdkantoor
Ik spec ops jij support?
31 December..quote:Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef Stefan740 het volgende:
ik was serieus
Geweldig apparaat, direct kopenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand ervaring met mp3 spelers... eigenlijk domme vraag heb er zelf al 5 versleten. Heb nu de U3 (subliem geluid) maar ben van plan deze te halen: http://www.mp3shop.nl/pro(...)3Am-30-gb-black.html
Iemand ervaring met dit dingeteje?
De reacties zijn ook zeer positief ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geweldig apparaat, direct kopenIk zou er wel andere oordopjes bij kopen i.p.v. die meegeleverde baggerdopjes.
A)Moet je wel een auto hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom nooit PC onderdelen via internet bestellen maar gewoon naar de winkel rijden
Azerty is super iddquote:Op woensdag 12 september 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
A)Moet je wel een auto hebben
B)Moet het wel redelijk in de buurt zijn
En bij Alternate in de winkel.. daar sta je rustig een uur in de rij hoor, en als je dan aan de beurt bent dan is het nog net niet van "wat mot je?"..
Via internet bestellen is helemaal geen probleem, was het ook nooit bij Alternate.. maar de laatste tijd is het een gruwelijke ramp en ze geven het zelf nog toe ook.. Morgen hoor ik of ie een nieuwe mag opsturen, zal mij benieuwen... kunnen ze een hoop mee goedmaken
![]()
Kortom, niet meer via Alternate maar via Komplett, Azerty, Perfectsystems en zo nog wel een paar.. Werkt prima![]()
Had het gelezen ja... met het mislopen van de cl moet ergens geld vandaan worden gehaald hequote:Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef FJD het volgende:
AZ en Ajax mogelijk uit Eredivisie CV
Goed nieuws Diamond. Ajax en AZ worden straks om en om kampioen
Aldus FJDquote:Op woensdag 12 september 2007 19:28 schreef FJD het volgende:
Ze zien de inkomsten van vorig jaar en dit jaar en rekenen zich meteen rijk. Wat ze vergeten is dat de Mol belachelijk heeft overbetaald voor de rechten van het voetbal. Volgend jaar zullen de inkomsten weer veel lager zijn alhoewel dat met het nodige gezeik zal gaan. De Eredivisie CV zal meer geld willen maar de NOS gaat dat niet betalen en RTL weet dat ook waardoor ze niet de noodzaak zien om veel geld te bieden.
Het idee van pay per view van Scheringa is op zich goed. Resultaat is alleen weer dat de clubs geld zien en dus lekker veel geld gaan vragen. Zou me niets verbazen als ze het lef hebben om 15,- voor een Ajax - Feyenoord te vragenBelangrijkste technische vraagstuk is natuurlijk hoe ze dit gaan introduceren.
UPC is hier in principe al voor ingericht aangezien ze al enige tijd on demand aanbieden. Ik heb het bij Casema nog niet kunnen vinden. Mijn gok? Scheringa zet de boel op scherp omdat hij meer geld wil, niet omdat hij de intentie heeft het zelf te doen. Waarom Ajax er bij zit is me overigens een raadsel. Ajax krijgt nu waarschijnlijk het hoogste bedrag maar als er op prestaties wordt afgerekend dan wordt Ajax er alleen maar slechter van omdat PSV ze al een paar jaar outperformed.
Jammer dat hij het alleen gebruikt hier op internet, ipv het inzet voor zijn scriptiequote:Op woensdag 12 september 2007 19:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Aldus FJD![]()
Wat is jouw vocabulaire toch altijd schatrijk!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jammer dat hij het alleen gebruikt hier op internet, ipv het inzet voor zijn scriptie![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo ook maar eens posten![]()
Stepping.. :Squote:Op woensdag 12 september 2007 18:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
31 December..
Op internet ben ik nooit serieus..
@Ursel, Wat voor stepping heeft jou Q6600, b3 of g0?
En doe eens een pcmark04 of 05 benchmark draaien voor me en de ORB (online result browser) link posten?![]()
![]()
Ik ben wel een fan.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:Gewonnen
Ik ben geen fan van Van Basten, maar ja. Ik ben wel voorstander van resultaat voetbal...
Resultaatvoetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben geen fan van Van Basten, maar ja. Ik ben wel voorstander van resultaat voetbal...
Als er internet is heb ik wel code voor het weekendquote:Op woensdag 12 september 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Is er trouwens iemand die een mobiel internet abo heeft? Dus zo eentje met onbeperkte toegang via de telefoon. Dan kopen we op de bootLAN toegang tot de voetbalwedstrijden via PlanetKost 4,50 maar dat is het wel waard. Hopen dat t werkt, geen idee of het voldoende bandbreedte heeft
Ik heb wel me telefoon van het werk, maar of die dat trekquote:Op woensdag 12 september 2007 23:50 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Als er internet is heb ik wel code voor het weekend
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was echt mooi&leuk knokken
Op een gegeven moment Daqing oilfields en ik zit met me medic gun een vlag te verdedigen. Komen er 4 tanks en 2 attack heli's aan![]()
Ik snel in een huisje, komen er ook nog mannetjes achter mij aanEn dan op TS klagen dat je een rukteam hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |