Kale Superdude, stop jij dan is, met het neuken van je moeder, want dat doe je toch.quote:Danny(Kale Superdude) - zondag 9 september 2007 @ 23:37
stop is met de combinatie paddo's, speed en alcohol?
hej biermans,quote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Het_Biertje het volgende:
tvp.
ik breng ze gratis met mijn volvo.quote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
hej biermans,
heb je nog bielzen te koop?
Heb je snode plannen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
hej biermans,
heb je nog bielzen te koop?
quote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Het_Biertje het volgende:
tevens net mijn penis uit mijn broek gehaald.
drink eerst je biertje maar op!quote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik breng ze gratis met mijn volvo.![]()
Ik heb een stuk grond voor mijn schoonmoeder, kun jij alvast het gat komen graven?quote:Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef newsman het volgende:
Ik heb een schep en maak er graven mee.
Ok, ja eens, maar waarom dan nu niet. Leg eens uit ?quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom newsman, tis nou niet echt een geheim dat jij nogal graag bezopen hier zit te posten...
Ik ook, en dit topic eindigt ook nog eens op 37, it's amazing!quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Het_Biertje het volgende:
ik lees net dat de TS 37 is.
schokkend.
GA JE NOU GRAVEN OF NIET?quote:Op zondag 9 september 2007 23:48 schreef newsman het volgende:
LEG DAN GODVERDOMME EENS UIT.
Ik weet het niet, we moeten maar op Danny;s reactie wachten. Je kunt het leuk vinden of niet, maar hij is nu eenmaal de admin, en wat doet een admin? Juist, alles wat ie maar wilt...quote:Op zondag 9 september 2007 23:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Ok, ja eens, maar waarom dan nu niet. Leg eens uit ?
Nee, maar ik zit wel 20 uur per dag op FOK! en dan lees je wel 's watquote:Op zondag 9 september 2007 23:53 schreef ibaneX het volgende:
Dany zoek jij op je naam in TT's?
Ga eens netjes in de rij staan, ik was eerder.quote:Op zondag 9 september 2007 23:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit wel 20 uur per dag op FOK! en dan lees je wel 's wat
quote:Op zondag 9 september 2007 23:56 schreef zarGon het volgende:
Ah, ik had toch gehoopt op een user waarbij de nick begon met "s".
Hier past maar een reactie:quote:Op zondag 9 september 2007 23:58 schreef newsman het volgende:
Danny kon het niet aan, verwees dit topic door naar onzin.Hij verwees zichzelf door, uitleg zal hij nooit geven.Vraag het aan zijn ouders. Die sloegen hem, daarom houd hij van SM.Ga plompzakken.
Pilletje vergeten?quote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef newsman het volgende:
Maakt me niet uit hoe je sterft, van mij mogen jullie.Genoeg graven geroken.
?quote:Op zondag 9 september 2007 23:56 schreef zarGon het volgende:
Ah, ik had toch gehoopt op een user waarbij de nick begon met "s".
wtfquote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef newsman het volgende:
Maakt me niet uit hoe je sterft, van mij mogen jullie.Genoeg graven geroken.
Neuh, ben jij Nederland vergeten euh ja.Juliie lopen maar stoer te doen op een forum, beetje tekst typen, door allochtonen worden de dames uitgescholden voor hoer op straat en jullie doen niks.i.a.w, jullie lopen elkaar te bestrijden, terwijl de nieuwkomers in hun handen staan te wrijven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |