quote:Op zondag 9 september 2007 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, maar meeten dus. Stereo en jij staan hoog op mijn verlanglijstje. Date plannen?
Zoiets van: 2 voor de prijs van 1?quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik jou er dan gratis bijkrijg
Schat, als je wist wat een prima pasta's en risotto's ik maak, zou je niet zulke grote praatjes hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets van: 2 voor de prijs van 1?
Nou, zo goedkoop verkoop ik mijzelf nou ook weer niet.
Je zult er enige moeite voor moeten doen.![]()
Kijk, dat begint er al een beetje op te lijken.quote:Op zondag 9 september 2007 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Schat, als je wist wat een prima pasta's en risotto's ik maak, zou je niet zulke grote praatjes hebben
Zie het als een eerquote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Oh oh, ik sta op een verlanglijstje
Je MOET hem echt zienquote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef beunkster het volgende:
Bluezz, vertel eens wat meer over de nieuwe Tarantino? Is het weer een typische Tarantino?
Sounds good and like an invitation, dearquote:Op zondag 9 september 2007 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Schat, als je wist wat een prima pasta's en risotto's ik maak, zou je niet zulke grote praatjes hebben
Trouwens, als je zoal leest wat er voor 35 euro op het menu staat, zijn er dan misschien nog meer CUL-ers geinteresseerd om er een mini-meet van te maken?quote:Op zondag 9 september 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
Van ons verlanglijstje:
http://www.holiday-inn-le(...)als/kreeftenfestival
Voor a.s. donderdagavond alvast gereserveerd.![]()
Sure!quote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sounds good and like an invitation, dear![]()
Nou nee, ik hou het liever bij kreeft dan pompoenen en kalkoen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, golfer, ik zag daar op die site een thanksgivingdinner staan! Dat lijkt me nog wel eens leuk!
Oké, ben hem aan het downenquote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je MOET hem echt zien
Lees maar ff HIER en HIER
De kritiek w.b. de dialogen ben ik het wel mee eens, duurde me nét iets te lang... maar die vergeet je meteen als de aktie begint. Vooral het 2e deel van de film vind ik geweldig
Ik ben echt DOL op pompoenquote:Op maandag 10 september 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nee, ik hou het liever bij kreeft dan pompoenen en kalkoen.
Veel plezier dan met de pompoenen van Bluezz, die is er ook gek van en ik vind het weeïge zoete troep.quote:
En ik wilde nog wel zo graag mijn befaamde pompoen&salie-risotto voor je makenquote:Op maandag 10 september 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier dan met de pompoenen van Bluezz, die is er ook gek van en ik vind het weeïge zoete troep.
Ik heb zaterdag bij die mega-toko pumpkin-cakes gehaaldquote:Op maandag 10 september 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier dan met de pompoenen van Bluezz, die is er ook gek van en ik vind het weeïge zoete troep.
Dat ga ik effe onthoudenquote:Op zondag 9 september 2007 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens, als je zoal leest wat er voor 35 euro op het menu staat, zijn er dan misschien nog meer CUL-ers geinteresseerd om er een mini-meet van te maken?
Bij de Xotus/ Oriental in Delft?quote:Op maandag 10 september 2007 07:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag bij die mega-toko pumpkin-cakes gehaald![]()
@ justmattie: wat kl*** van je relatie, 3 jaar is niet niks![]()
inderdaad, maarja het is niet anders.quote:Op maandag 10 september 2007 07:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag bij die mega-toko pumpkin-cakes gehaald![]()
@ justmattie: wat kl*** van je relatie, 3 jaar is niet niks![]()
Tussen hem en mij gaat het geweldig...hebben elkaar de afgelopen weken elke dag wel gezien geloof ikquote:Op maandag 10 september 2007 09:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
inderdaad, maarja het is niet anders.
Hoe gaat het tussen jou en HEM ? Wonen jullie al samen?
![]()
Yepz wist helemaal niet dat dat daar zatquote:Op maandag 10 september 2007 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij de Xotus/ Oriental in Delft?
En, belangrijker: lekker?
Ziekenhuis? Toch niet iets ergs?quote:Op maandag 10 september 2007 10:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz wist helemaal niet dat dat daar zat![]()
Heb ze nog niet geprobeerd... ga ik vanmiddag doen als ik weer terug ben uit het ziekenhuis met Milou![]()
Nope, voorcontrole bij de kinderarts omdat Milou een hartafwijking heeft en ze over een maand onder narcose gaat en dus preventief antibiotica moet hebben.quote:Op maandag 10 september 2007 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ziekenhuis? Toch niet iets ergs?
Balen Bluezzquote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaai
SOL ook weer in tha house
Peri, als je echt wil donderdag, moet je wel op tijd reserveren denk ik
Fijn he, in je vakantie.... schilders die al vroeg aanbellen om de achterkant te schilderen, terwijl je de auto en de voorramen allemaal had opengezet zodat we nog ff konden blijven liggen
WAAROM NOU NET DEZE WEEK![]()
![]()
![]()
Doen wij ook, mailen, hyven, sms-en en bellen de hele dag door als het even kanquote:Op maandag 10 september 2007 11:47 schreef Bluezz het volgende:
In het begin van golfer en mijzelf was het ook echt verschrikkelijk, continue kontakt proberen te houden op wat voor manier dan ook... als we werkten/niet bij elkaar konden zijn
Lange mails, elke dag een e-card, dat laatste hebben we volgehouden tot we bijna 3 jaar geleden gingen samenwonen
quote:Op maandag 10 september 2007 12:02 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De poes is nu echt panisch van al die enge mannen in witte pakken
quote:Op maandag 10 september 2007 12:03 schreef justmattie het volgende:
Zal ff het reboekte huisje afbellen, of willen andere mensen er in, is voor 4 personen een week lang in Groenlo![]()
Ik PM mn rekeningnr dan wel![]()
![]()
Alles draait in het leven om timingquote:Op maandag 10 september 2007 12:03 schreef justmattie het volgende:
Zal ff het geboekte huisje afbellen, of willen andere mensen er in, is voor 4 personen een week lang in Groenlo![]()
![]()
jij, ik PM mn rekeningnr welquote:
i knowquote:Op maandag 10 september 2007 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alles draait in het leven om timing
Ik heb geen tijd voor vakantiequote:Op maandag 10 september 2007 12:03 schreef justmattie het volgende:
Zal ff het geboekte huisje afbellen, of willen andere mensen er in, is voor 4 personen een week lang in Groenlo![]()
![]()
Nou ja, golfer kan er doorheen slapen, ik niet, word er onrustig van en heb de deur maar opengedaan voor zequote:Op maandag 10 september 2007 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ik lijd met je mee om de schilders. In stilte.
Heb je nog leuke plannen voor deze vakantieweek? Naast het kreeftenfestival?quote:Op maandag 10 september 2007 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ja, golfer kan er doorheen slapen, ik niet, word er onrustig van en heb de deur maar opengedaan voor zeNu ik er eenmaal (een beetje op tijd voor mijn doen in vak.
) uit ben is het ook wel weer lekker... langere vak.dag
![]()
Niets echt gepland (net als vorige week die ook omgevlogen is trouwens ) met opzet, omdat we het normaal met werken zo druk hebbenquote:Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je nog leuke plannen voor deze vakantieweek? Naast het kreeftenfestival?
Ja, de gewoonte is dat de nieuwste culmod dan een rondje geeftquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, de gewoonte is dat de nieuwste culmod dan een rondje geeft
hier stortregende het net nogquote:Het zonnetje schijnt gewoon hier, ik krijg zin in een strandwandeling
Mooi zo.quote:Op maandag 10 september 2007 14:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo ook weer thuis, Milou is goed bevonden voor de algehele narcose op 27 september![]()
Yepz....ben benieuwd hoe het gaatquote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Aftellen dus tot de 27e voor haar.
Ze wordt onder handen genomen door de kaakchirurgquote:Op maandag 10 september 2007 15:15 schreef Muck het volgende:
wat moet er gebeuren dan SoL?
he bahquote:Op maandag 10 september 2007 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ze wordt onder handen genomen door de kaakchirurg![]()
Vertel?quote:
Vrouw achter het stuur....quote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel?
Ik had net autorijles. Mijn instructeur is zo gezellig dat ik door al mijn geklets vergeet dat ik aan het autorijden ben
dat had ik ook altijd!quote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel?
Ik had net autorijles. Mijn instructeur is zo gezellig dat ik door al mijn geklets vergeet dat ik aan het autorijden ben
quote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
omdat er gister een meid langskwam waarbij ik heel vroeger bij in de klas heb gezeten. sinds kort weer contact mee enzo dus gister kwam ze ff langs. Nu denken mn ouders gelijk dat ik wat met haar hebquote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel?
De een eruit, de ander erin? En allemaal mee naar Groenloquote:Op maandag 10 september 2007 17:10 schreef justmattie het volgende:
omdat er gister een meid langskwam waarbij ik heel vroeger bij in de klas heb gezeten. sinds kort weer contact mee enzo dus gister kwam ze ff langs. Nu denken mn ouders gelijk dat ik wat met haar heb![]()
Maar ze is wel lekker enzo, zo?quote:Op maandag 10 september 2007 17:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
omdat er gister een meid langskwam waarbij ik heel vroeger bij in de klas heb gezeten. sinds kort weer contact mee enzo dus gister kwam ze ff langs. Nu denken mn ouders gelijk dat ik wat met haar heb![]()
ja dat denken ze dus wel hahaha. Maarja ik kan me er ook niet druk om maken hoor. Het is mijn levenquote:Op maandag 10 september 2007 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De een eruit, de ander erin? En allemaal mee naar Groenlo
hangt er vanaf wat je type is hequote:Op maandag 10 september 2007 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ze is wel lekker enzo, zo?
Type Frikadelbroodje?quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je type is he![]()
![]()
quote:
Frikandelbroodje pwnz tompouce en bossche bollenquote:Op maandag 10 september 2007 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh maar justmattie, maak ik hieruit op dat je goed in de markt ligt? Komt waarschijnlijk door je brede schouders
quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Frikandelbroodje pwnz tompouce en bossche bollen![]()
Oh nee? Ik zal voor straf straks wat van die broodjes halen bij de AH en met een salade als avondeten opetenquote:Op maandag 10 september 2007 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stereo weet gewoon niet wat lekker is
![]()
fuck mijn kip tandoori, ik kom naar jou toequote:Op maandag 10 september 2007 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh nee? Ik zal voor straf straks wat van die broodjes halen bij de AH en met een salade als avondeten opeten
quote:Op maandag 10 september 2007 17:34 schreef Muck het volgende:
[..]
fuck mijn kip tandoori, ik kom naar jou toe
Ik ben gewapend met bonuskaartquote:Op maandag 10 september 2007 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Muck is een té dure vrouw voor jou stereo35%
quote:Op maandag 10 september 2007 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben gewapend met bonuskaart![]()
oehquote:Op maandag 10 september 2007 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga je achterzijde likken en dan plakken
Misschien plaats ik nog wel eens foto's als het wat wordt. ik doe het rustig aanquote:
Zo knap ben ik ook niet CFquote:Op maandag 10 september 2007 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh maar justmattie, maak ik hieruit op dat je goed in de markt ligt? Komt waarschijnlijk door je brede schouders
In wélk topicquote:Op maandag 10 september 2007 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Hee Bluezz, heb je mijn supergoeie tip in het WEEDWV-topic al gezien?
quote:Op maandag 10 september 2007 19:22 schreef justmattie het volgende:
lekker badderen Muck, spoel je jezelf niet door, want dan is er weer een modje minder![]()
Ik weet wel hoe ik de vrouwtjes (...) kan paaien, hoor.quote:
wat eten en drinken we vandaagquote:Op maandag 10 september 2007 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In wélk topic
Het ruikt hier zoooooo zalig
Hup achter het aanrecht JIJ!quote:Op maandag 10 september 2007 20:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat eten en drinken we vandaag![]()
HIJ is weer zakentelefoneren![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 19:22 schreef justmattie het volgende:
lekker badderen Muck, spoel je jezelf niet door, want dan is er weer een modje minder![]()
oeh, die moet ik van de week ook even halen danquote:Op maandag 10 september 2007 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh oh oh en de AH heeft "Kleine zoete appeltjes" in de bonus die eigenlijk gewoon kleinere Royal Gala's zijn en ik hou niet van grote appels wel van kleine maar normaal komen de Royal Gala's dan uit Brazillie en zijn ze wat melig maar deze batch komt uit Frankrijk en zijn heerlijk knapperig dus ik heb er maar een zak gehaald.
jij snapt het helemaalquote:
ik 187, en dat is vaak best wel kutquote:Op maandag 10 september 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
jij snapt het helemaal
mijn vent is 1.96....
ik 163quote:Op maandag 10 september 2007 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik 187, en dat is vaak best wel kut![]()
al mn exen waren vet klein, zo rond de 165 enzoquote:
mijn vriend en ik schelen elkaar 33 cmquote:Op maandag 10 september 2007 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
al mn exen waren vet klein, zo rond de 165 enzo![]()
Ik ben 1,73 en had ooit een vriend van ruim 20 cm langer. Ik kreeg er rugklachten vanquote:Op maandag 10 september 2007 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vriend en ik schelen elkaar 33 cm
is wel ideaal om heel dicht tegenaan te kruipen
ik moet inderdaad altijd op mijn tenen staan, en dan nog moet ie bukkenquote:Op maandag 10 september 2007 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben 1,73 en had ooit een vriend van ruim 20 cm langer. Ik kreeg er rugklachten vanaltijd als je m wilt zoenen moet je dan op je tenen staan
Nee, meneer ColdFeet is 1,85 en dat is prima. Ik draag trouwens ook best vaak hakken
Ik bijt nu mijn tong af, ik 'hak' hem niet in dusquote:Op maandag 10 september 2007 23:02 schreef justmattie het volgende:
bij mij krijgen ze altijd last van hun nek![]()
Den Haag en zo nu en dan. Doordeweeks of in het weekend.quote:Op maandag 10 september 2007 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bijt nu mijn tong af, ik 'hak' hem niet in dus
CF, waar woon je en wanneer kan je
Je hebt heel wat orgie-kijken gemist bij de SOL-HIJ-Bluezz-golfer-meet.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:33 schreef ColdFeet het volgende:
Laat die foto's nou maar gewoon zien![]()
quote:
Heb je hem dan al?quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja voor iedereen de tyfus....ik ben bijna 5 kilo aangekomen sinds ik met hem heb![]()
Oei oei..quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja voor iedereen de tyfus....ik ben bijna 5 kilo aangekomen sinds ik met hem heb![]()
Jahhh nog meer quality bed-time met hem....woeiiiiiiiiquote:Op dinsdag 11 september 2007 02:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oei oei..
dat wordt.. meer fietsen.. lopen.. stofzuigen.. en euh sex![]()
Jah ik heb hemquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je hem dan al?
Ik vond je trouwens wel erg dikke tietuh hebben.
NEE JE BENT NIET DIK GVD MUTSquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn eerste irritatie aan mij gisteren gehad![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEE JE BENT NIET DIK GVD MUTS
Zoiets?
mwaaaaaaa, maar dat komt doordat ik niet zo gek ben op pesto...quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb het al met pesto, zout, peper en extra vierge gemixt en op toastjes gegooid, ook lekker
ricotta is gewoon lekker spulquote:Maar die koffie ricotta ga ik zeker een keer proberen. Ik vind ricotta lichter en smeuïger dan Hüttekäse.
Um, okayquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:33 schreef Muck het volgende:
wil je een lekker receptje voor koffiericotta? of wil je er een?
2 van die zakjes van (ik geloof) 8 gramquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht even, hoeveel koffie maak ik hier? Hoeveel zakjes en hoeveel gram?
eh, ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
En daar gaat 500 gram ricotta en 100 (!!) gram suiker doorheen?![]()
![]()
euh, ja!quote:Oh wacht, het wordt dus een soort pudding met koffiesmaak en geen koffie met ricottasmaak
Suiker, Oomaquote:
Die nam ik ook altijd mee van de IKEA enzo, voor de 3 mensen die in het jaar hier koffie met melk drinkenquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die nam ik ook altijd mee van de IKEA enzo, voor de 3 mensen die in het jaar hier koffie met melk drinken![]()
Ik dacht er nog aan toen je weg was.... of jullie je nog rot hadden gezocht naar de koffiemelkquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Die nam ik ook altijd mee van de IKEA enzo, voor de 3 mensen die in het jaar hier koffie met melk drinken![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope, HIJ gebruikt alleen suiker, en ik had mijn zoetjes bij mequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht er nog aan toen je weg was.... of jullie je nog rot hadden gezocht naar de koffiemelk
is er iets leuks gebeurd?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
* justmattie] is opeens weer heul erg vrolijk![]()
![]()
![]()
[/me]
ja zoiets, vertel ik nog wel eensquote:
ja zoiets, vertel ik nog wel eensquote:
Ja halloquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja zoiets, vertel ik nog wel eens![]()
ben weer ff weg![]()
Je moeder had wéér gelijk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja zoiets, vertel ik nog wel eens![]()
ben weer ff weg![]()
Pardon, WIE?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope, ... gebruikt alleen suiker, en ik had mijn zoetjes bij me![]()
wat gek! die van mij ziet er ook altijd heel anders uit! veel donkerder......quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Mja, Muck.... ik vind hem toch niet echt heel geweldig. De textuur van Ricotta doet me met zoet denken aan Saroma.
Wil je de rest hebben? Heb nog een half kommetje.
Saromaquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Mja, Muck.... ik vind hem toch niet echt heel geweldig. De textuur van Ricotta doet me met zoet denken aan Saroma.
Wil je de rest hebben? Heb nog een half kommetje.
Misschien heb jij donkerderdere koffiequote:Op dinsdag 11 september 2007 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
wat gek! die van mij ziet er ook altijd heel anders uit! veel donkerder......
en neuh, ik heb net gegeten, dus doe maar niet
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien heb jij donkerderdere koffie
zoals moeders altijd hebben bedoel je?quote:
Nu nog tactisch samen langs het huis van je ex lopenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
zoals moeders altijd hebben bedoel je?![]()
die woont 35km verderop.. deze 5 minuten fietsen.. hm opzich toch een vooruitgangquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu nog tactisch samen langs het huis van je ex lopen
Ik heb m'n vaste rondje in CUL net weer achter de rug.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:50 schreef MissHobje het volgende:
Avond![]()
Zo nu even tijd voor lekker alles CUL te lezen etc![]()
Verslaaaaaafdquote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ram altijd op F5 hier, weet ook niet waarom
Ik heb wel een heel mooi schort. Met een foto van mezelf eropquote:Op woensdag 12 september 2007 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
En wanneer ga je in jarratelletjes en hoge hakken staan koken in de keuken, nou, nou?
Om wat voor tijden eten jullie, of wonen jullie in een andere tijdzone?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
We hebben net stamppot spinazie op, met spekjes en met balsamico gecarameliseerde rode ui erdoor. Dat smaakte reuze mediterraan. Erbij gekookte eitjes en zacht gesudderde zoetzure paprika.
Eten klaarmaken.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Kan niet slapen.
Studiezorgen... stoppen, doorgaan, andere studie.... wat?
7 bachelorvakken, 2 mastervakken en een afstudeeropdracht van minimaal 9 maanden doen waar ik absoluut GEEN motivatie voor heb voor mijn huidige studie... als ik eraan denk word ik droevig. Heb geen affiniteit meer met deze onderzoekswereld.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Eten klaarmaken.![]()
Maar even serieus: wat zijn je opties?
Luisterend oor hier wel aanwezig, maar beetje halfslapend naar bed gaand oor.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje lastig om advies te vragen hier maar ik werd net badend in het zweet wakker en moet mijn hoofd ff leegmaken. Dus alvast bedankt voor een luisterend oor.
Hobsquote:Op woensdag 12 september 2007 02:25 schreef MissHobje het volgende:
Wat je ook beslist Stereo.. een goed gevoel is erg belangrijk
Stereo, Hoeveel tijd & moeite zou het je kosten om je bachelor af te maken? Dan hoef je nl. de eerste drie jaar niet te betalen. Kun je meteen onderwijl wat bedrijfskundevakken doen en daar je master in halen (of lukt dat je niet?)quote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
7 bachelorvakken, 2 mastervakken en een afstudeeropdracht van minimaal 9 maanden doen waar ik absoluut GEEN motivatie voor heb voor mijn huidige studie... als ik eraan denk word ik droevig. Heb geen affiniteit meer met deze onderzoekswereld.
of overstappen op technische bedrijfskunde (verleden jaar een certificaat in gehaald, helaas geen diploma) en nog minimaal 2 jaar bezig zijn.
Geld is ook bijna op, moet eigenlijk binnen 3 jaar afstuderen, anders mag ik voor m'n eerste 5 jaar gaan betalen. Heb op zich goed inkomen en genoeg spaarcentjes om het nog 3 jaar uit te zingen.
Beetje lastig om advies te vragen hier maar ik werd net badend in het zweet wakker en moet mijn hoofd ff leegmaken. Dus alvast bedankt voor een luisterend oor.
Ik weet helaas maar al te goed waar je het over hebt... Heb pas een jaar geleden m'n bachelordiploma gekregenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nou weet je, als ik motivatie had en heel erg mijn best deed, kan ik die bachelor best in een jaar halen...... maar als ik motivatei had, was ik 2 jaar geleden al afgestudeerd. Da's een beetje het hele probleem van het verhaal hier.
Dan is er nog het probleem van het uiteindelijk afstuderen: hier op de faculteit zijn ze erg streng in het feit dat het echt heel onderzoeksgericht moet zijn op dit onderwerp... en als ik iets niet zie zitten... ik hoor verhalen van mensen die 2 jaar bezig zijn af te studeren, nou, dat kan ik dus écht niet meer gebruiken. Dus wil liever in een onderwerp afstuderen waar ik echt mee verder kan, en dat zal toch in de bedrijfskunde hoek moeten zitten.
Argh, had ik maar meer motivatie gehad voor de bachelorvakken. Had ik maar niet vrijwel alles van mijn master al af, argh, achteraf gezien etc.
Sorry heb ff dipje hier
Oh nee hoor. Ik vond mijn bachelor op z'n zachtst gezegd kut, maar m'n master, die ik over 3 1/2 jaar heb uitgesmeerd, doe ik in het algemeen met plezier. Ik ben meer het type 'veel dingen ernaast, dus traag, maar grondig' (wellicht master nog cum laude).quote:Op woensdag 12 september 2007 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, jij bent er ook zo'n eentje
Dan heb ik bewondering voor je doorzettingsvermogen, CFIk sta eigenlijk qua resultaten al 2 jaar vast in mijn reguliere studie. Maar daarentegen heb ik wel een bedrijfskunde certificaat met veel plezier behaald, en ook met cijfers die ik nooit zou hebben gehaald voor mijn reguliere studie. Ik vond die vakken echt leuk
Geld vind ik op zich geen probleem, zolang ik maar binnen 10 jaar afstudeer (dat is inclusief een bestuursjaar die ik had). Dus ik heb nog 3 jaar. Ik ga denk ik morgen maar eens met de studieadviseur praten. Waardeloze tips van hem altijd, maar helaas wel de officiële schakel om iets gedaan te krijgen qua verandering van curriculum.
Argh, Stereo, waarom heb je twee jaar geleden niet de beslissing genomen maar heb je 2 jaar lopen aanmodderen, sukkel
Leuk he, achteraf kijken
wees blij dat je geen Muck bentquote:Op woensdag 12 september 2007 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat ik CF was, getrouwd en bijna diploma![]()
Hoezo niet trouwen, hoezo geen bachelor/master?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
wees blij dat je geen Muck bent
gaat de komende 10 jaar sowieso niet trouwen, moet nog 3 jaar naar school met never nooit niet een kans op een master of een bachelor, ondanks een IQ van 142
Hmquote:Op woensdag 12 september 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
wees blij dat je geen Muck bent
gaat de komende 10 jaar sowieso niet trouwen, moet nog 3 jaar naar school met never nooit niet een kans op een master of een bachelor, ondanks een IQ van 142
Ja, ken er ook zo'n eentje die al 2.5 jaar bezig was (vorige week eindelijk afgestudeerd) maar daar leed zijn relatie bijvoorbeeld ook onder. En ja, ik zie het echt niet zitten om op de Uni onderzoek te doen... maar als ik zie wat er 5 minuten fietsen van hier mogelijk is op de campus van Philips, denk ik: hmmm. Misschien dat ik in zo'n onderzoeksomgeving dan toch motivatie kan opbrengen? Maargoed, ik denk dat ik daar ook terecht kan als ik een andere master doe...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, weet je, het ongelukkige feit is dat je, als je nu aan een afstudeerproject zou beginnen terwijl je niet eens gemotiveerd bent, je het waarschijnlijk niet af zou maken. Dat weet je echt vantevoren, er is geen enkele goede reden om aan te nemen dat je nu ineens heel gedisciplineerd gaat werken, toch?
De vakken die je al hebt gedaan, die kennis heb je dan toch gewoon?
Vriend van mij is inmiddels al ruim 3 (!) jaar bezig met zijn afstudeerproject, wat een hel is dat. Na een jaar zei zijn begeleider dat het niet goed was, dat ie maar opnieuw moest beginnen. Maar ja, je begrijpt wat dat doet voor zijn motivatie... Inmiddels werkt hij al bijna een jaar 4 dagen in de week.
En zeg, wil je niet zo smalend doen over mijn burgerlijke staatIk ben dan over een maand of 3 afgestudeerd, maar ik word doodzenuwachtig bij de gedachte dat ik dan echt moet gaan kiezen wat ik wil: promoveren en verhuizen? Of de veilige optie: een ingenieursbureau. Of een consultant of, of...
omdat ik eerst nog 3 jaar moet studeren, dan eerst een paar jaar samenwonen en dan misschien een keer trouwenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo niet trouwen, hoezo geen bachelor/master?
Ah joh. Met jouw IQ kun je alsnog makkelijk een BSc halenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
omdat ik eerst nog 3 jaar moet studeren, dan eerst een paar jaar samenwonen en dan misschien een keer trouwen
en geen bachelor/master doordat ik behoorlijk ziek geweest ben en daardoor alleen een mavo-diploma heb
zou ook moeten kunnen, maar niet als je alleen maar een mavo-diploma hebtquote:Op woensdag 12 september 2007 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh. Met jouw IQ kun je alsnog makkelijk een BSc halen
Beetje doorzettingsvermogen, beetje lange-termijnvisie....quote:Op woensdag 12 september 2007 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
zou ook moeten kunnen, maar niet als je alleen maar een mavo-diploma hebt
weet je hoe lang dat gaat durenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje doorzettingsvermogen, beetje lange-termijnvisie....
Iedereen aan de bachelor
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
Heb uit ervaring gemerkt dat IQ en geld van ondergeschikt belang is - motivatie zou ik hoger op het prioriteitenlijstje zetten.
ik heb me er allang bij neergelegdquote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
Heb uit ervaring gemerkt dat IQ en geld van ondergeschikt belang is - motivatie zou ik hoger op het prioriteitenlijstje zetten.
Ach ja. Als je maar een leuke baan krijgt. Hè Stereoquote:Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb me er allang bij neergelegd
het zit er gewoon niet in
als ik mijn MBO-diploma heb, ben ik al een heel blij mens
gelukkig is er veel werk te vinden in de richting die ik gekozen hebquote:Op woensdag 12 september 2007 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach ja. Als je maar een leuke baan krijgt. Hè Stereo
nee, niet van de nationale IQ-testquote:Hoe kom je trouwens aan dat IQ van 142 waar je 't over hebt? Toch niet van de Nationale IQ-test?
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:40 schreef Muck het volgende:
[..]
gelukkig is er veel werk te vinden in de richting die ik gekozen heb
[..]
nee, niet van de nationale IQ-test
wat dacht je van een serie van IQ-testen bij een psycholoog?
Als je de consultancy/detachering in wilt, zou ik eens rond kunnen vragen voor je of wij (of andere bureau's die ik ken) nog mensen zoeken.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, weet je, het ongelukkige feit is dat je, als je nu aan een afstudeerproject zou beginnen terwijl je niet eens gemotiveerd bent, je het waarschijnlijk niet af zou maken. Dat weet je echt vantevoren, er is geen enkele goede reden om aan te nemen dat je nu ineens heel gedisciplineerd gaat werken, toch?
De vakken die je al hebt gedaan, die kennis heb je dan toch gewoon?
Vriend van mij is inmiddels al ruim 3 (!) jaar bezig met zijn afstudeerproject, wat een hel is dat. Na een jaar zei zijn begeleider dat het niet goed was, dat ie maar opnieuw moest beginnen. Maar ja, je begrijpt wat dat doet voor zijn motivatie... Inmiddels werkt hij al bijna een jaar 4 dagen in de week.
En zeg, wil je niet zo smalend doen over mijn burgerlijke staatIk ben dan over een maand of 3 afgestudeerd, maar ik word doodzenuwachtig bij de gedachte dat ik dan echt moet gaan kiezen wat ik wil: promoveren en verhuizen? Of de veilige optie: een ingenieursbureau. Of een consultant of, of...
Ha, dat is lief van je, dank je. Ik geloof dat ik wel voldoende ingangen heb tot de interessante consultants in deze branche. Of ik ga voor wat algemeners, Accenture ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef beunkster het volgende:
[..]
Als je de consultancy/detachering in wilt, zou ik eens rond kunnen vragen voor je of wij (of andere bureau's die ik ken) nog mensen zoeken.
Mocht je dat willen, stuur me dan even een PM met wat je voor studie doet.
Ik ben nooit uitgeleerd, maar op een goede dag hoop ik toch grotendeels uitgestudeerd te zijnquote:
ja niveau 3, is dus uitgebreider dan wat ik nu doe.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hiep hoien dan ben je banketbakker, toch?
Wat is t verschil dan precies?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja niveau 3, is dus uitgebreider dan wat ik nu doe.
Woeha, Accenture: die hebben mij ooit eens uitgenodigd voor een Tapas avond, ze zaten heel erg om ingenieurs verlegen.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, dat is lief van je, dank je. Ik geloof dat ik wel voldoende ingangen heb tot de interessante consultants in deze branche. Of ik ga voor wat algemeners, Accenture ofzo.
Tegenwoordig is dat de 207, darlingquote:Op woensdag 12 september 2007 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Woeha, Accenture: die hebben mij ooit eens uitgenodigd voor een Tapas avond, ze zaten heel erg om ingenieurs verlegen.
Echter, als je die parkeerplaats ziet (allemaal Peugeot's 205) dan moet je toch ff slikken
Awww, dat is balen, zeg! Laat die golfer eens even snel een sinaasappeltje voor je uitpersenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat een zorgen en een heel ander leven was dat toch, sterkte ermee muckie en steer
* Bluezz is ziekjes, in haar ferkansieTandarts afgebeld
Hij heeft er eentje ingeschonkenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Awww, dat is balen, zeg! Laat die golfer eens even snel een sinaasappeltje voor je uitpersen
dank je!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat een zorgen en een heel ander leven was dat toch, sterkte ermee muckie en steer
awwwwquote:* Bluezz is ziekjes, in haar ferkansieTandarts afgebeld
liefquote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft er eentje ingeschonken![]()
Als jij niet kunt, ga ik wel meequote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft er eentje ingeschonken![]()
Als ik morgen maar weer tiptop ben voor de kreeftenfinale
Idem hier. Zodra ik klaar ben met mijn opleiding (over zeg vijf/zes jaar) heb ik de verplichting om elk jaar 40 PE-punten te halen om mijn titel RC te kunnen behouden.quote:
Dat riep ie alquote:
wtf? niet weggaanquote:Op woensdag 12 september 2007 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, ik ga jullie voorlopig even verlaten. Blijkbaar storen sommige mensen zich nogal aan mijn manier van posten - dat lijkt me niet de bedoeling!
Wat, hier?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, ik ga jullie voorlopig even verlaten. Blijkbaar storen sommige mensen zich nogal aan mijn manier van posten - dat lijkt me niet de bedoeling!
Lief Muckje, je moet ook wel bedenken dat niet iedereen dezelfde schrijfstijl heeft en soms moet je misschien een btje door de regels heen kunnen te lezen.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:50 schreef Muck het volgende:
CF maakte een opmerking waar ik niet zo blij mee was, omdat ik dacht dat het beledigend bedoelt was, omdat ik vind dat ze wel vaker wat sarcastische en in mijn ogen wat botte reacties geeft.
Hopelijk komen jullie weer nader tot elkaar als de gemoederen wat bedaard zijn, want een CUL-SC zonder CF kan ik me niet indenkenquote:Daar zei ik wat van, op een manier die ook niet zo netjes was.
Die 3 reacties heb ik weggehaald om verdere discussie te voorkomen en we zijn verder gegaan via PM.
Da CF hier niet meer wil komen is zeker niet mijn bedoeling en dat heb ik ook gezegd.
Slaap ze meisquote:En nu ga ik echt slapen, want ik ben echt hartstiike beroerd.
Antibiotica helpen geen flikker
Dat ben ik al mijn hele leven lang.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:17 schreef SeaOfLove het volgende:
TsssssJij bent ongesteld zegt jouw vrouw
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:46 schreef justmattie het volgende:
Net ff naar het casino geweest
met 22,50 pure winst naar huis gegaan![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef justmattie het volgende:
Uhm nee SoL, ik wil geen relatie voorlopig... sex is wel goed
![]()
tuurlijk lees ik ook tusen de regels door, alleen voelde ik me nu (blijkbaar onterecht) een beetje aangevallen. ik heb ook helemaal geen zin in ruziequote:Op woensdag 12 september 2007 16:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lief Muckje, je moet ook wel bedenken dat niet iedereen dezelfde schrijfstijl heeft en soms moet je misschien een btje door de regels heen kunnen te lezen.
ik ken haar inderdaad verder niet, dus voor mij het wat lastiger om te beoordelen hoe iemand iets bedoeltquote:Misschien heb ik makkelijk praten want we zitten inmiddels al een aardige tijd hier in de SC en ik heb haar natuurlijk ook in het echt gezien, en ik vind haar dus gewoon een schat van een meid![]()
wat mij betreft ook! ik heb uitgelegd wat me dwars zat, zij heeft gezegd wat haar dwars zat, wat mij betreft is daarmee de kous af.quote:Hopelijk komen jullie weer nader tot elkaar als de gemoederen wat bedaard zijn, want een CUL-SC zonder CF kan ik me niet indenken![]()
is het ookquote:Daarbij meegenomen dat CUL ook nogeens één van de liefste en leukste subfora is, gaan jullie maar even je best doen![]()
![]()
dank je!quote:[..]
Slaap ze meisAntibiotica werken meestal pas na 3-4 dagen, weet niet hoe lang je al aan je kuur bezig bent?
en hoequote:ZO die mama heeft gesproken![]()
thanks!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Beterschap Muck
een avondje alleen kan ook heel lekker zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik mis HEMVoor het eerst sinds tijden weer een avondje alleen
![]()
Vanmiddag uit school jaquote:Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Uhm, Milou weer opgehaald vanochtend?
Ook al is het koud.. dat kreng blijft uit in septemberquote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Verwarming in september?
Ik wilde het allemaal uitleggen op msn, maar ik ben geblocked door jequote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat jullie bomenknuffelaars waren![]()
Die PM's zijn allemaal van je stalkers.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb gewoon 6 pm's zie ik...die komen morgen wel als ik me nog een btje redelijk voel na het afscheid nemen van mijn tante![]()
Energie-besparende-kusjes voor iedereen![]()
Die is lekker al bezet door mij.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:22 schreef SeaOfLove het volgende:
@ golfer: ik heb ook een Bluezz nodig![]()
Trusteh en sterkte morgen.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga slapen, heb het helemaal gehad...totaal uitgeput, zie op tegen morgen![]()
Nee, je blijft juist bezig als je twee data doet ipv een hele lijstquote:Op donderdag 13 september 2007 00:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Tnx Stereo![]()
Over die PM's... doe dan keuze uit 2 data en niet zo'n hele lijst, zo blijf je bezig![]()
@ golfer: ik heb ook een Bluezz nodig![]()
Vertel, wat is nou het verschil tussen zo'n kreeftenvreetschuur en de vd Valk?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
*burb*
De kreeften hebben ons prima gesmaakt.
Het Holiday Inn was iets netter qua zowel het publiek als het bedienend personeel dan v.d. Valk en diverse kreeftbereidingen waren zondermeer prima.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Vertel, wat is nou het verschil tussen zo'n kreeftenvreetschuur en de vd Valk?
Ik ben niet cute.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer is so cutemet z'n leesbrilletje
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet cute.![]()
Ik ben macho, geil en sexy...maar niet cute.
Golfer, je bent als een broer voor mequote:Op donderdag 13 september 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet cute.![]()
Ik ben macho, geil en sexy...maar niet cute.
Hier zijn we hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef Euc- het volgende:
Is er uberhaubt nog wel iemand, of is iedereen naar een of andere top secret meeting ofzo?
Tis nog 3 dagen!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier zijn we hoor
Geen miet voorlopig
Jij alvast veel sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |