Ja, de gewoonte is dat de nieuwste culmod dan een rondje geeftquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, de gewoonte is dat de nieuwste culmod dan een rondje geeft
hier stortregende het net nogquote:Het zonnetje schijnt gewoon hier, ik krijg zin in een strandwandeling
Mooi zo.quote:Op maandag 10 september 2007 14:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo ook weer thuis, Milou is goed bevonden voor de algehele narcose op 27 september![]()
Yepz....ben benieuwd hoe het gaatquote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Aftellen dus tot de 27e voor haar.
Ze wordt onder handen genomen door de kaakchirurgquote:Op maandag 10 september 2007 15:15 schreef Muck het volgende:
wat moet er gebeuren dan SoL?
he bahquote:Op maandag 10 september 2007 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ze wordt onder handen genomen door de kaakchirurg![]()
Vertel?quote:
Vrouw achter het stuur....quote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel?
Ik had net autorijles. Mijn instructeur is zo gezellig dat ik door al mijn geklets vergeet dat ik aan het autorijden ben
dat had ik ook altijd!quote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel?
Ik had net autorijles. Mijn instructeur is zo gezellig dat ik door al mijn geklets vergeet dat ik aan het autorijden ben
quote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
omdat er gister een meid langskwam waarbij ik heel vroeger bij in de klas heb gezeten. sinds kort weer contact mee enzo dus gister kwam ze ff langs. Nu denken mn ouders gelijk dat ik wat met haar hebquote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel?
De een eruit, de ander erin? En allemaal mee naar Groenloquote:Op maandag 10 september 2007 17:10 schreef justmattie het volgende:
omdat er gister een meid langskwam waarbij ik heel vroeger bij in de klas heb gezeten. sinds kort weer contact mee enzo dus gister kwam ze ff langs. Nu denken mn ouders gelijk dat ik wat met haar heb![]()
Maar ze is wel lekker enzo, zo?quote:Op maandag 10 september 2007 17:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
omdat er gister een meid langskwam waarbij ik heel vroeger bij in de klas heb gezeten. sinds kort weer contact mee enzo dus gister kwam ze ff langs. Nu denken mn ouders gelijk dat ik wat met haar heb![]()
ja dat denken ze dus wel hahaha. Maarja ik kan me er ook niet druk om maken hoor. Het is mijn levenquote:Op maandag 10 september 2007 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De een eruit, de ander erin? En allemaal mee naar Groenlo
hangt er vanaf wat je type is hequote:Op maandag 10 september 2007 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ze is wel lekker enzo, zo?
Type Frikadelbroodje?quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je type is he![]()
![]()
quote:
Frikandelbroodje pwnz tompouce en bossche bollenquote:Op maandag 10 september 2007 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh maar justmattie, maak ik hieruit op dat je goed in de markt ligt? Komt waarschijnlijk door je brede schouders
quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Frikandelbroodje pwnz tompouce en bossche bollen![]()
Oh nee? Ik zal voor straf straks wat van die broodjes halen bij de AH en met een salade als avondeten opetenquote:Op maandag 10 september 2007 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stereo weet gewoon niet wat lekker is
![]()
fuck mijn kip tandoori, ik kom naar jou toequote:Op maandag 10 september 2007 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh nee? Ik zal voor straf straks wat van die broodjes halen bij de AH en met een salade als avondeten opeten
quote:Op maandag 10 september 2007 17:34 schreef Muck het volgende:
[..]
fuck mijn kip tandoori, ik kom naar jou toe
Ik ben gewapend met bonuskaartquote:Op maandag 10 september 2007 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Muck is een té dure vrouw voor jou stereo35%
quote:Op maandag 10 september 2007 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben gewapend met bonuskaart![]()
oehquote:Op maandag 10 september 2007 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga je achterzijde likken en dan plakken
Misschien plaats ik nog wel eens foto's als het wat wordt. ik doe het rustig aanquote:
Zo knap ben ik ook niet CFquote:Op maandag 10 september 2007 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh maar justmattie, maak ik hieruit op dat je goed in de markt ligt? Komt waarschijnlijk door je brede schouders
In wélk topicquote:Op maandag 10 september 2007 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Hee Bluezz, heb je mijn supergoeie tip in het WEEDWV-topic al gezien?
quote:Op maandag 10 september 2007 19:22 schreef justmattie het volgende:
lekker badderen Muck, spoel je jezelf niet door, want dan is er weer een modje minder![]()
Ik weet wel hoe ik de vrouwtjes (...) kan paaien, hoor.quote:
wat eten en drinken we vandaagquote:Op maandag 10 september 2007 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In wélk topic
Het ruikt hier zoooooo zalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |