quote:
Frikandelbroodje pwnz tompouce en bossche bollenquote:Op maandag 10 september 2007 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh maar justmattie, maak ik hieruit op dat je goed in de markt ligt? Komt waarschijnlijk door je brede schouders
quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Frikandelbroodje pwnz tompouce en bossche bollen![]()
Oh nee? Ik zal voor straf straks wat van die broodjes halen bij de AH en met een salade als avondeten opetenquote:Op maandag 10 september 2007 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stereo weet gewoon niet wat lekker is
![]()
fuck mijn kip tandoori, ik kom naar jou toequote:Op maandag 10 september 2007 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh nee? Ik zal voor straf straks wat van die broodjes halen bij de AH en met een salade als avondeten opeten
quote:Op maandag 10 september 2007 17:34 schreef Muck het volgende:
[..]
fuck mijn kip tandoori, ik kom naar jou toe
Ik ben gewapend met bonuskaartquote:Op maandag 10 september 2007 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Muck is een té dure vrouw voor jou stereo35%
quote:Op maandag 10 september 2007 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben gewapend met bonuskaart![]()
oehquote:Op maandag 10 september 2007 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga je achterzijde likken en dan plakken
Misschien plaats ik nog wel eens foto's als het wat wordt. ik doe het rustig aanquote:
Zo knap ben ik ook niet CFquote:Op maandag 10 september 2007 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh maar justmattie, maak ik hieruit op dat je goed in de markt ligt? Komt waarschijnlijk door je brede schouders
In wélk topicquote:Op maandag 10 september 2007 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Hee Bluezz, heb je mijn supergoeie tip in het WEEDWV-topic al gezien?
quote:Op maandag 10 september 2007 19:22 schreef justmattie het volgende:
lekker badderen Muck, spoel je jezelf niet door, want dan is er weer een modje minder![]()
Ik weet wel hoe ik de vrouwtjes (...) kan paaien, hoor.quote:
wat eten en drinken we vandaagquote:Op maandag 10 september 2007 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In wélk topic
Het ruikt hier zoooooo zalig
Hup achter het aanrecht JIJ!quote:Op maandag 10 september 2007 20:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat eten en drinken we vandaag![]()
HIJ is weer zakentelefoneren![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 19:22 schreef justmattie het volgende:
lekker badderen Muck, spoel je jezelf niet door, want dan is er weer een modje minder![]()
oeh, die moet ik van de week ook even halen danquote:Op maandag 10 september 2007 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh oh oh en de AH heeft "Kleine zoete appeltjes" in de bonus die eigenlijk gewoon kleinere Royal Gala's zijn en ik hou niet van grote appels wel van kleine maar normaal komen de Royal Gala's dan uit Brazillie en zijn ze wat melig maar deze batch komt uit Frankrijk en zijn heerlijk knapperig dus ik heb er maar een zak gehaald.
jij snapt het helemaalquote:
ik 187, en dat is vaak best wel kutquote:Op maandag 10 september 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
jij snapt het helemaal
mijn vent is 1.96....
ik 163quote:Op maandag 10 september 2007 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik 187, en dat is vaak best wel kut![]()
al mn exen waren vet klein, zo rond de 165 enzoquote:
mijn vriend en ik schelen elkaar 33 cmquote:Op maandag 10 september 2007 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
al mn exen waren vet klein, zo rond de 165 enzo![]()
Ik ben 1,73 en had ooit een vriend van ruim 20 cm langer. Ik kreeg er rugklachten vanquote:Op maandag 10 september 2007 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vriend en ik schelen elkaar 33 cm
is wel ideaal om heel dicht tegenaan te kruipen
ik moet inderdaad altijd op mijn tenen staan, en dan nog moet ie bukkenquote:Op maandag 10 september 2007 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben 1,73 en had ooit een vriend van ruim 20 cm langer. Ik kreeg er rugklachten vanaltijd als je m wilt zoenen moet je dan op je tenen staan
Nee, meneer ColdFeet is 1,85 en dat is prima. Ik draag trouwens ook best vaak hakken
Ik bijt nu mijn tong af, ik 'hak' hem niet in dusquote:Op maandag 10 september 2007 23:02 schreef justmattie het volgende:
bij mij krijgen ze altijd last van hun nek![]()
Den Haag en zo nu en dan. Doordeweeks of in het weekend.quote:Op maandag 10 september 2007 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bijt nu mijn tong af, ik 'hak' hem niet in dus
CF, waar woon je en wanneer kan je
Je hebt heel wat orgie-kijken gemist bij de SOL-HIJ-Bluezz-golfer-meet.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:33 schreef ColdFeet het volgende:
Laat die foto's nou maar gewoon zien![]()
quote:
Heb je hem dan al?quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja voor iedereen de tyfus....ik ben bijna 5 kilo aangekomen sinds ik met hem heb![]()
Oei oei..quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja voor iedereen de tyfus....ik ben bijna 5 kilo aangekomen sinds ik met hem heb![]()
Jahhh nog meer quality bed-time met hem....woeiiiiiiiiquote:Op dinsdag 11 september 2007 02:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oei oei..
dat wordt.. meer fietsen.. lopen.. stofzuigen.. en euh sex![]()
Jah ik heb hemquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je hem dan al?
Ik vond je trouwens wel erg dikke tietuh hebben.
NEE JE BENT NIET DIK GVD MUTSquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn eerste irritatie aan mij gisteren gehad![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NEE JE BENT NIET DIK GVD MUTS
Zoiets?
mwaaaaaaa, maar dat komt doordat ik niet zo gek ben op pesto...quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb het al met pesto, zout, peper en extra vierge gemixt en op toastjes gegooid, ook lekker
ricotta is gewoon lekker spulquote:Maar die koffie ricotta ga ik zeker een keer proberen. Ik vind ricotta lichter en smeuïger dan Hüttekäse.
Um, okayquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:33 schreef Muck het volgende:
wil je een lekker receptje voor koffiericotta? of wil je er een?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |