2 van die zakjes van (ik geloof) 8 gramquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht even, hoeveel koffie maak ik hier? Hoeveel zakjes en hoeveel gram?
eh, ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
En daar gaat 500 gram ricotta en 100 (!!) gram suiker doorheen?![]()
![]()
euh, ja!quote:Oh wacht, het wordt dus een soort pudding met koffiesmaak en geen koffie met ricottasmaak
Suiker, Oomaquote:
Die nam ik ook altijd mee van de IKEA enzo, voor de 3 mensen die in het jaar hier koffie met melk drinkenquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die nam ik ook altijd mee van de IKEA enzo, voor de 3 mensen die in het jaar hier koffie met melk drinken![]()
Ik dacht er nog aan toen je weg was.... of jullie je nog rot hadden gezocht naar de koffiemelkquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Die nam ik ook altijd mee van de IKEA enzo, voor de 3 mensen die in het jaar hier koffie met melk drinken![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope, HIJ gebruikt alleen suiker, en ik had mijn zoetjes bij mequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht er nog aan toen je weg was.... of jullie je nog rot hadden gezocht naar de koffiemelk
is er iets leuks gebeurd?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
* justmattie] is opeens weer heul erg vrolijk![]()
![]()
![]()
[/me]
ja zoiets, vertel ik nog wel eensquote:
ja zoiets, vertel ik nog wel eensquote:
Ja halloquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja zoiets, vertel ik nog wel eens![]()
ben weer ff weg![]()
Je moeder had wéér gelijk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja zoiets, vertel ik nog wel eens![]()
ben weer ff weg![]()
Pardon, WIE?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope, ... gebruikt alleen suiker, en ik had mijn zoetjes bij me![]()
wat gek! die van mij ziet er ook altijd heel anders uit! veel donkerder......quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Mja, Muck.... ik vind hem toch niet echt heel geweldig. De textuur van Ricotta doet me met zoet denken aan Saroma.
Wil je de rest hebben? Heb nog een half kommetje.
Saromaquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Mja, Muck.... ik vind hem toch niet echt heel geweldig. De textuur van Ricotta doet me met zoet denken aan Saroma.
Wil je de rest hebben? Heb nog een half kommetje.
Misschien heb jij donkerderdere koffiequote:Op dinsdag 11 september 2007 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
wat gek! die van mij ziet er ook altijd heel anders uit! veel donkerder......
en neuh, ik heb net gegeten, dus doe maar niet
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien heb jij donkerderdere koffie
zoals moeders altijd hebben bedoel je?quote:
Nu nog tactisch samen langs het huis van je ex lopenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
zoals moeders altijd hebben bedoel je?![]()
die woont 35km verderop.. deze 5 minuten fietsen.. hm opzich toch een vooruitgangquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu nog tactisch samen langs het huis van je ex lopen
Ik heb m'n vaste rondje in CUL net weer achter de rug.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:50 schreef MissHobje het volgende:
Avond![]()
Zo nu even tijd voor lekker alles CUL te lezen etc![]()
Verslaaaaaafdquote:Op woensdag 12 september 2007 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ram altijd op F5 hier, weet ook niet waarom
Ik heb wel een heel mooi schort. Met een foto van mezelf eropquote:Op woensdag 12 september 2007 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
En wanneer ga je in jarratelletjes en hoge hakken staan koken in de keuken, nou, nou?
Om wat voor tijden eten jullie, of wonen jullie in een andere tijdzone?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
We hebben net stamppot spinazie op, met spekjes en met balsamico gecarameliseerde rode ui erdoor. Dat smaakte reuze mediterraan. Erbij gekookte eitjes en zacht gesudderde zoetzure paprika.
Eten klaarmaken.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Kan niet slapen.
Studiezorgen... stoppen, doorgaan, andere studie.... wat?
7 bachelorvakken, 2 mastervakken en een afstudeeropdracht van minimaal 9 maanden doen waar ik absoluut GEEN motivatie voor heb voor mijn huidige studie... als ik eraan denk word ik droevig. Heb geen affiniteit meer met deze onderzoekswereld.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Eten klaarmaken.![]()
Maar even serieus: wat zijn je opties?
Luisterend oor hier wel aanwezig, maar beetje halfslapend naar bed gaand oor.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje lastig om advies te vragen hier maar ik werd net badend in het zweet wakker en moet mijn hoofd ff leegmaken. Dus alvast bedankt voor een luisterend oor.
Hobsquote:Op woensdag 12 september 2007 02:25 schreef MissHobje het volgende:
Wat je ook beslist Stereo.. een goed gevoel is erg belangrijk
Stereo, Hoeveel tijd & moeite zou het je kosten om je bachelor af te maken? Dan hoef je nl. de eerste drie jaar niet te betalen. Kun je meteen onderwijl wat bedrijfskundevakken doen en daar je master in halen (of lukt dat je niet?)quote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
7 bachelorvakken, 2 mastervakken en een afstudeeropdracht van minimaal 9 maanden doen waar ik absoluut GEEN motivatie voor heb voor mijn huidige studie... als ik eraan denk word ik droevig. Heb geen affiniteit meer met deze onderzoekswereld.
of overstappen op technische bedrijfskunde (verleden jaar een certificaat in gehaald, helaas geen diploma) en nog minimaal 2 jaar bezig zijn.
Geld is ook bijna op, moet eigenlijk binnen 3 jaar afstuderen, anders mag ik voor m'n eerste 5 jaar gaan betalen. Heb op zich goed inkomen en genoeg spaarcentjes om het nog 3 jaar uit te zingen.
Beetje lastig om advies te vragen hier maar ik werd net badend in het zweet wakker en moet mijn hoofd ff leegmaken. Dus alvast bedankt voor een luisterend oor.
Ik weet helaas maar al te goed waar je het over hebt... Heb pas een jaar geleden m'n bachelordiploma gekregenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nou weet je, als ik motivatie had en heel erg mijn best deed, kan ik die bachelor best in een jaar halen...... maar als ik motivatei had, was ik 2 jaar geleden al afgestudeerd. Da's een beetje het hele probleem van het verhaal hier.
Dan is er nog het probleem van het uiteindelijk afstuderen: hier op de faculteit zijn ze erg streng in het feit dat het echt heel onderzoeksgericht moet zijn op dit onderwerp... en als ik iets niet zie zitten... ik hoor verhalen van mensen die 2 jaar bezig zijn af te studeren, nou, dat kan ik dus écht niet meer gebruiken. Dus wil liever in een onderwerp afstuderen waar ik echt mee verder kan, en dat zal toch in de bedrijfskunde hoek moeten zitten.
Argh, had ik maar meer motivatie gehad voor de bachelorvakken. Had ik maar niet vrijwel alles van mijn master al af, argh, achteraf gezien etc.
Sorry heb ff dipje hier
Oh nee hoor. Ik vond mijn bachelor op z'n zachtst gezegd kut, maar m'n master, die ik over 3 1/2 jaar heb uitgesmeerd, doe ik in het algemeen met plezier. Ik ben meer het type 'veel dingen ernaast, dus traag, maar grondig' (wellicht master nog cum laude).quote:Op woensdag 12 september 2007 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, jij bent er ook zo'n eentje
Dan heb ik bewondering voor je doorzettingsvermogen, CFIk sta eigenlijk qua resultaten al 2 jaar vast in mijn reguliere studie. Maar daarentegen heb ik wel een bedrijfskunde certificaat met veel plezier behaald, en ook met cijfers die ik nooit zou hebben gehaald voor mijn reguliere studie. Ik vond die vakken echt leuk
Geld vind ik op zich geen probleem, zolang ik maar binnen 10 jaar afstudeer (dat is inclusief een bestuursjaar die ik had). Dus ik heb nog 3 jaar. Ik ga denk ik morgen maar eens met de studieadviseur praten. Waardeloze tips van hem altijd, maar helaas wel de officiële schakel om iets gedaan te krijgen qua verandering van curriculum.
Argh, Stereo, waarom heb je twee jaar geleden niet de beslissing genomen maar heb je 2 jaar lopen aanmodderen, sukkel
Leuk he, achteraf kijken
wees blij dat je geen Muck bentquote:Op woensdag 12 september 2007 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat ik CF was, getrouwd en bijna diploma![]()
Hoezo niet trouwen, hoezo geen bachelor/master?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
wees blij dat je geen Muck bent
gaat de komende 10 jaar sowieso niet trouwen, moet nog 3 jaar naar school met never nooit niet een kans op een master of een bachelor, ondanks een IQ van 142
Hmquote:Op woensdag 12 september 2007 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
wees blij dat je geen Muck bent
gaat de komende 10 jaar sowieso niet trouwen, moet nog 3 jaar naar school met never nooit niet een kans op een master of een bachelor, ondanks een IQ van 142
Ja, ken er ook zo'n eentje die al 2.5 jaar bezig was (vorige week eindelijk afgestudeerd) maar daar leed zijn relatie bijvoorbeeld ook onder. En ja, ik zie het echt niet zitten om op de Uni onderzoek te doen... maar als ik zie wat er 5 minuten fietsen van hier mogelijk is op de campus van Philips, denk ik: hmmm. Misschien dat ik in zo'n onderzoeksomgeving dan toch motivatie kan opbrengen? Maargoed, ik denk dat ik daar ook terecht kan als ik een andere master doe...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, weet je, het ongelukkige feit is dat je, als je nu aan een afstudeerproject zou beginnen terwijl je niet eens gemotiveerd bent, je het waarschijnlijk niet af zou maken. Dat weet je echt vantevoren, er is geen enkele goede reden om aan te nemen dat je nu ineens heel gedisciplineerd gaat werken, toch?
De vakken die je al hebt gedaan, die kennis heb je dan toch gewoon?
Vriend van mij is inmiddels al ruim 3 (!) jaar bezig met zijn afstudeerproject, wat een hel is dat. Na een jaar zei zijn begeleider dat het niet goed was, dat ie maar opnieuw moest beginnen. Maar ja, je begrijpt wat dat doet voor zijn motivatie... Inmiddels werkt hij al bijna een jaar 4 dagen in de week.
En zeg, wil je niet zo smalend doen over mijn burgerlijke staatIk ben dan over een maand of 3 afgestudeerd, maar ik word doodzenuwachtig bij de gedachte dat ik dan echt moet gaan kiezen wat ik wil: promoveren en verhuizen? Of de veilige optie: een ingenieursbureau. Of een consultant of, of...
omdat ik eerst nog 3 jaar moet studeren, dan eerst een paar jaar samenwonen en dan misschien een keer trouwenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo niet trouwen, hoezo geen bachelor/master?
Ah joh. Met jouw IQ kun je alsnog makkelijk een BSc halenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
omdat ik eerst nog 3 jaar moet studeren, dan eerst een paar jaar samenwonen en dan misschien een keer trouwen
en geen bachelor/master doordat ik behoorlijk ziek geweest ben en daardoor alleen een mavo-diploma heb
zou ook moeten kunnen, maar niet als je alleen maar een mavo-diploma hebtquote:Op woensdag 12 september 2007 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh. Met jouw IQ kun je alsnog makkelijk een BSc halen
Beetje doorzettingsvermogen, beetje lange-termijnvisie....quote:Op woensdag 12 september 2007 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
zou ook moeten kunnen, maar niet als je alleen maar een mavo-diploma hebt
weet je hoe lang dat gaat durenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje doorzettingsvermogen, beetje lange-termijnvisie....
Iedereen aan de bachelor
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
Heb uit ervaring gemerkt dat IQ en geld van ondergeschikt belang is - motivatie zou ik hoger op het prioriteitenlijstje zetten.
ik heb me er allang bij neergelegdquote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
Heb uit ervaring gemerkt dat IQ en geld van ondergeschikt belang is - motivatie zou ik hoger op het prioriteitenlijstje zetten.
Ach ja. Als je maar een leuke baan krijgt. Hè Stereoquote:Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb me er allang bij neergelegd
het zit er gewoon niet in
als ik mijn MBO-diploma heb, ben ik al een heel blij mens
gelukkig is er veel werk te vinden in de richting die ik gekozen hebquote:Op woensdag 12 september 2007 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach ja. Als je maar een leuke baan krijgt. Hè Stereo
nee, niet van de nationale IQ-testquote:Hoe kom je trouwens aan dat IQ van 142 waar je 't over hebt? Toch niet van de Nationale IQ-test?
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:40 schreef Muck het volgende:
[..]
gelukkig is er veel werk te vinden in de richting die ik gekozen heb
[..]
nee, niet van de nationale IQ-test
wat dacht je van een serie van IQ-testen bij een psycholoog?
Als je de consultancy/detachering in wilt, zou ik eens rond kunnen vragen voor je of wij (of andere bureau's die ik ken) nog mensen zoeken.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, weet je, het ongelukkige feit is dat je, als je nu aan een afstudeerproject zou beginnen terwijl je niet eens gemotiveerd bent, je het waarschijnlijk niet af zou maken. Dat weet je echt vantevoren, er is geen enkele goede reden om aan te nemen dat je nu ineens heel gedisciplineerd gaat werken, toch?
De vakken die je al hebt gedaan, die kennis heb je dan toch gewoon?
Vriend van mij is inmiddels al ruim 3 (!) jaar bezig met zijn afstudeerproject, wat een hel is dat. Na een jaar zei zijn begeleider dat het niet goed was, dat ie maar opnieuw moest beginnen. Maar ja, je begrijpt wat dat doet voor zijn motivatie... Inmiddels werkt hij al bijna een jaar 4 dagen in de week.
En zeg, wil je niet zo smalend doen over mijn burgerlijke staatIk ben dan over een maand of 3 afgestudeerd, maar ik word doodzenuwachtig bij de gedachte dat ik dan echt moet gaan kiezen wat ik wil: promoveren en verhuizen? Of de veilige optie: een ingenieursbureau. Of een consultant of, of...
Ha, dat is lief van je, dank je. Ik geloof dat ik wel voldoende ingangen heb tot de interessante consultants in deze branche. Of ik ga voor wat algemeners, Accenture ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef beunkster het volgende:
[..]
Als je de consultancy/detachering in wilt, zou ik eens rond kunnen vragen voor je of wij (of andere bureau's die ik ken) nog mensen zoeken.
Mocht je dat willen, stuur me dan even een PM met wat je voor studie doet.
Ik ben nooit uitgeleerd, maar op een goede dag hoop ik toch grotendeels uitgestudeerd te zijnquote:
ja niveau 3, is dus uitgebreider dan wat ik nu doe.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hiep hoien dan ben je banketbakker, toch?
Wat is t verschil dan precies?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja niveau 3, is dus uitgebreider dan wat ik nu doe.
Woeha, Accenture: die hebben mij ooit eens uitgenodigd voor een Tapas avond, ze zaten heel erg om ingenieurs verlegen.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, dat is lief van je, dank je. Ik geloof dat ik wel voldoende ingangen heb tot de interessante consultants in deze branche. Of ik ga voor wat algemeners, Accenture ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |